Apartquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen mogen geen ESTA aanvragen.
lolquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou half Polen ook illegaal komen hoor.
Terwijl dat nou niet echt heel logisch overkomtquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
funfact: russen komen makkelijker amerika in dan wij.
en vice versa ook.
Geeft vooral het enorme onvermogen van de EU tot diplomatie weer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl dat nou niet echt heel logisch overkomt
Met kwartiertje sta in je in Manhattanquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er nou pas achter hoe dicht New Jersey bij NYC ligt
Van fucking 100 euroquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Amerikanen: 3 jaar toeristenvisa in Rusland.
EU-leden: elke keer dat je in wilt reizen nieuw visa.
Ja ik ging even op Google Maps zoekenquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met kwartiertje sta in je in Manhattan
De geografie van noordoost VS is heel apart.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ging even op Google Maps zoeken
Dacht dat het een paar uur rijden er vandaan lag joh.
waarquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herkende hem aan zijn Volendam embleem in r/soccer
Hoi JCquote:
moet zo weer alleen auto rijden, echt spannendquote:
waar ga je heenquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
moet zo weer alleen auto rijden, echt spannend
mijn moeder wegbrengen naar een feestje en weer ophalen vanavond. Niet ver wegquote:
Heeft hij het zelf klaargemaakt?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
Mijn hond heeft mijn broodje met kaas opgegeten toen ik weg was
Nee, had het bordje op de leuning van de bank neergezetquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft hij het zelf klaargemaakt?
Volgende keer moet je er sambal op doenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, had het bordje op de leuning van de bank neergezet![]()
smiecht dat het is
Aaah nee dat is sneuquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgende keer moet je er sambal op doen
lekker zegquote:
PLL nieuwe seizoen is wel wat voor jouquote:
werd na vier seizoenen wat langdradigquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PLL nieuwe seizoen is wel wat voor jou
Wel leuke damesquote:Op zondag 27 november 2016 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werd na vier seizoenen wat langdradig
Als je fotos van 2016 ziet is ze wel flink dikker geworden.quote:
Dat heb je na 3 keer ook wel gezienquote:
wtf ze is dikquote:Op zondag 27 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je fotos van 2016 ziet is ze wel flink dikker geworden.
Spencer
Doe normaal joh idiootquote:Op zondag 27 november 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je na 3 keer ook wel gezien
quote:
quote:
Dikke jongensquote:
Ze is ook niet heel erg dik. Maar vergeleken met hoe ze eruit zag toen die serie startte was wel wereld van verschil. Mja, toen was ze ook stuk jongerquote:Op zondag 27 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een stevige meid.
Ik kijk nu al uit naar het GoT topic van volgend jaar waar iedereen gaat klagen over de zogenaamde spekarmen van Emiliaquote:Op zondag 27 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is ook niet heel erg dik. Maar vergeleken met hoe ze eruit zag toen die serie startte was wel wereld van verschil. Mja, toen was ze ook stuk jonger
Nou een perfect lichaam heeft ze niet.quote:Op zondag 27 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het GoT topic van volgend jaar waar iedereen gaat klagen over de zogenaamde spekarmen van Emilia
Die gewoon een perfect lichaam heeft.
Zeker wel.quote:Op zondag 27 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een perfect lichaam heeft ze niet.
Angela Schijfquote:Op zondag 27 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Stijn wat vind jij een aantrekkelijke vrouw?
gayquote:
Die zijn wel wat ordinair.quote:Op zondag 27 november 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder heb je die meisjes bij het darten natuurlijk.
Die zijn ordinair met veel te dikke tieten en teveel make-up.quote:Op zondag 27 november 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder heb je die meisjes bij het darten natuurlijk.
Ho ho, het nieuwe meisje sinds James Wade met die ene is gegaan heeft geen dikke tietenquote:Op zondag 27 november 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn ordinair met veel te dikke tieten en teveel make-up.
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op zondag 27 november 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, het nieuwe meisje sinds James Wade met die ene is gegaan heeft geen dikke tieten
Kijk jij wel eens darts?quote:Op zondag 27 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Derhalve, pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |