Te scherp en hoekig ja.quote:
Qua vrouwen wil ik daar nog wel in meegaan, maar qua eten valt dat tegen. Als je Indiase curry als lievelingseten hebt kan je dat eigenlijk niet serieus nemen.quote:Op zondag 27 november 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een goeie smaak qua eten en vrouwen
De top 2000 is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 27 november 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit staat blijkbaar in de Top 2000. Jeetje zeg.
WAT ZOU JE DOEN DANquote:Op zondag 27 november 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit staat blijkbaar in de Top 2000. Jeetje zeg.
Eigenlijk elke curry. Daar is helemaal niks mis mee ouwe reusquote:Op zondag 27 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te scherp en hoekig ja.
[..]
Qua vrouwen wil ik daar nog wel in meegaan, maar qua eten valt dat tegen. Als je Indiase curry als lievelingseten hebt kan je dat eigenlijk niet serieus nemen.
Ik heb weer gestemd, uiteraard.quote:Op zondag 27 november 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Toch is het elk jaar wel leuk om op de top 2000 te stemmen. Beetje nostalgisch de klassiekertjes weer terug luisteren
Laat je lijstje eens zienquote:Op zondag 27 november 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb weer gestemd, uiteraard.
Daar verschillen we over van mening.quote:Op zondag 27 november 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk elke curry. Daar is helemaal niks mis mee ouwe reus
Bohemian Rapsody zal wel weer op #1 komen.quote:Op zondag 27 november 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Toch is het elk jaar wel leuk om op de top 2000 te stemmen. Beetje nostalgisch de klassiekertjes weer terug luisteren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2016 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Die Nederlandse nummers daartussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat vind je van Hazes als Nederlandse muziekliefhebber?quote:Op zondag 27 november 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Last 365 days van last.fm jeetje
Ik heb het de afgelopen jaren platgedraaid maar je wordt er wel emo van en na een tijdje draai je het kapot waardoor je andere dingen kiest.quote:Op zondag 27 november 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je van Hazes als Nederlandse muziekliefhebber?
Van?quote:
Ik had vroeger een crush die ook gek was van de Lion King. Die keek hem echt letterlijk gewoon een paar keer per week. Doe jij dat ook?quote:
Nee dat niet, maar eens in de zoveel tijd ga ik wel Youtube op voor de mooie scènes.quote:Op zondag 27 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een crush die ook gek was van de Lion King. Die keek hem echt letterlijk gewoon een paar keer per week. Doe jij dat ook?
quote:Op zondag 27 november 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar eens in de zoveel tijd ga ik wel Youtube op voor de mooie scènes.
Zelfde doe ik met Harry Potter en Game of Thrones scènes en muziek, kan er geen genoeg van krijgen.
Ga je bij de NS werken?quote:Op maandag 28 november 2016 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik cursus Duits gaan doen in nieuwe jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |