Google eens op sportploeg van het jaar 1975. Dit jaar weer eens een gemiste kans.quote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik moest opzoeken wie dat in godsnaam is en omdat karten niet het maximaal haalbare in die sport is. Dat is net zoiets als een ploeg uit de derde klasse nomineren omdat ze zo dominant waren.
Heb Karina vaak bij moeten praten. Werd ze nog voetbalmod ook.quote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niets van voetbal te weten om het als volwaardige sport te beschouwen.
Olympisch goud winnenquote:Op zondag 4 december 2016 20:18 schreef Collide het volgende:
Van Gerwen niet genomineerd (). Hij heeft 25 hoofdtitels gewonnen afgelopen jaar. Wat moet hij nog meer doen om wel genomineerd te worden.
quote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google eens op sportploeg van het jaar 1975. Dit jaar weer eens een gemiste kans.
Je begrijpt hemquote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was wel een terechte nominatie geweest dit jaar. Klein verschilletje tussen de normale competitie en de KNVB beker.
Je weet wie er in Engeland Sportsperson of the year werd in het jaar van de Ijsselmeervogels in Nederland ?quote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was wel een terechte nominatie geweest dit jaar. Klein verschilletje tussen de normale competitie en de KNVB beker.
Waarom hoop je op Dumoulin?quote:Op zondag 4 december 2016 18:58 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op Tom bij de mannen maar ik gok dat Max het gaat worden.
Die naam zegt me niet zo veel.quote:Op zondag 4 december 2016 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet wie er in Engeland Sportsperson of the year werd in het jaar van de Ijsselmeervogels in Nederland ?
Wereltopper in een gemondialiseerde sport.quote:
maar miljoenen mensen kijken het wel en ze staan bivenaan in hun tak van sport.quote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef superniger het volgende:
[..]
kickboksen is geen NOS vriendelijke sport.
Nou nee. Hij heeft gewoon gefaald op het moment waar het hele jaar voor hem om draaide. Ook een tegenvallend WK daarna nog. Twee tijdritten en een succesvol afgeronde ontsnapping in grote rondes voegen daar wat mij betreft te weinig aan toe om aanspraak te maken op de titel van sportman van het jaar.quote:Op zondag 4 december 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh, wim probeert je nu in de val te lokken.
Hoeveel mensen er naar kijken en waar de kranten over schrijven speelt uiteraard meequote:Op zondag 4 december 2016 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat dat meespeelt bij het nomineren.
twitter:JacquesBrinkman twitterde op zondag 04-12-2016 om 20:34:02Nominaties sportgala 2016: Olympisch zilver hockeyvrouwen legt het af tegen handbalvrouwen 4e. Populariteit boven prestatie. reageer retweet
Plaat voor z'n kop zekerquote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef borisz het volgende:
twitter:JacquesBrinkman twitterde op zondag 04-12-2016 om 20:34:02Nominaties sportgala 2016: Olympisch zilver hockeyvrouwen legt het af tegen handbalvrouwen 4e. Populariteit boven prestatie. reageer retweet
Handbal is sws een grotere sportquote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef borisz het volgende:
Olympische gouden medaille.quote:Op zondag 4 december 2016 19:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, Max gaat het niet worden. Ik zeg 85% kans op Dorian en 15% voor Ferry.
[..]
En zilver bij atletiek. Net zoals Dumoulin en anderen zijn genomineerd ondanks geen winst.
[..]
Een ... gouden medaille...?
RSX-klasse is internationaler en groter dan bijvoorbeeld schaatsen. Hoe kom jij bij 15 mensen?quote:Op zondag 4 december 2016 19:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit ja.
De sport atletiek is zeker in Amerika lang niet meer zo groot als 20-30 jaar geleden maar nog steeds wel oneindig maal groter dan windsurfen (dat wereldwijd door letterlijk 15 mensen wordt beoefend, internationaal).
ja ho ff je hebt pas recht van spreken als je zelf een keer in de vrieskou met je stick achter een bal aan hebt lopen rennen!quote:Op zondag 4 december 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plaat voor z'n kop zeker
De hockeydames waren goed voor de grootste teleurstelling van dit jaar.
Met een rokje dan ook he!quote:Op zondag 4 december 2016 21:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ho ff je hebt pas recht van spreken als je zelf een keer in de vrieskou met je stick achter een bal aan hebt lopen rennen!
Check.quote:Op zondag 4 december 2016 21:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ho ff je hebt pas recht van spreken als je zelf een keer in de vrieskou met je stick achter een bal aan hebt lopen rennen!
Dat dan weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |