Terechte klachtquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het blijft toch ultieme sadness dat als je zoekt op Dio in de keuzelijst, alleen een plaatje van de NL rapper wordt gevonden.
Ben het wel van plan ja, gewoon op me 2de email adresquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef D. het volgende:
Meer mensen die een 2e lijst gaan insturen?
Als ik me ergens loop te vervelen komende week zit die kans er dik inquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef D. het volgende:
Ik ga een tweede maken op basis van de Fok! lijstquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef D. het volgende:
Ik dus ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ga een tweede maken op basis van de Fok! lijst
zit er wel aan te denken jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef D. het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:59 schreef D. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef noodgang het volgende:
Ik vond het nog vrij lastig om een lijstje te maken, als ik opnieuw zou beginnen zou die waarschijnlijk heel anders wordenDamn die lijst had zo van mij kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Moby - Porcelainquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:14 schreef Bugno het volgende:
En mijn lijstje dan maar even![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coldplay is een van de walgelijkste bands die er is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Fix You is een van de walgelijkste nummers van Coldplay, ik snap echt niet waarom die zo populair is.
Nou ja zeg. Doe eens een beetje aardig tegen Chris Martin.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:52 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Coldplay is een van de walgelijkste bands die er is.
Animals coverde tenminste nog netjes van bovengenoemde Ray Charles. Coldplay jat gewoon van klote artiesten. Krijg je dat..
Maar ja, juppen die lekker bombastisch mee kunnen bleren in de Arena op 'goede rockmuziek'. Het verkoopt, en zij buiten het fantastisch uit. Vraag-aanbod muziek, dat is waar we staan na al het werk van Charles en co.
Ik denk 't niet. Freddie Mercury was de afgelopen dagen weer genoeg in het nieuws, dat had ie goed getimed.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:47 schreef jantje1234 het volgende:
Het zit er dus in dat Coldplay - Fix you op één kan komen? Aldus de enquête![]()
![]()
als die op 1 staat gaat de radio voor het eerst uit voor het einde van de top 2000.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:54 schreef laxus13 het volgende:
Niks mis met Fix You maar hoeft niet persé op 1.
waarom?quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Doe eens een beetje aardig tegen Chris Martin.
Goede smaak in Trance.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vrije keus helemaal gebruikt voor Trance.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat Claudia gewoon het jaar afsluit..quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
als die op 1 staat gaat de radio voor het eerst uit voor het einde van de top 2000.
zelfs dat zou ik minder erg vindenquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Claudia gewoon het jaar afsluit..
quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Doe eens een beetje aardig tegen Chris Martin.
Claudiaquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben met mijn moeder en mijn oma naar Coldplay gegaan en dat was de beste concert dat ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:04 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Maar de boze werkende massa wil natuurlijk Viva la Vida. Even stoom afblazen na weer dagje werken.. Greetje, Marie.. boeken die Chris!!
Ray Charles zag er ook niets inquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ClaudiaIk snap echt niet wat mensen in dat nummer zien
Allemaal emotioneel incontinente overgangswijven. Dat ze überhaupt mogen stemmen is al schandalig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoewel ik Coldplay live echt wel goed vind ben ik toch echt wel bij betere live concerten geweestquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn moeder en mijn oma naar Coldplay gegaan en dat was de beste concert dat ik ooit heb gezien.
laat ce dit maar niet horenquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Fix You is een van de walgelijkste nummers van Coldplay, ik snap echt niet waarom die zo populair is.
Die is het echt wel met mij eens dat Trouble veeeeeeeeel beter is.quote:
I hear Jerusalem bells a' ringingquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn moeder en mijn oma naar Coldplay gegaan en dat was de beste concert dat ik ooit heb gezien.
ook ik ben dat met je eensquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is het echt wel met mij eens dat Trouble veeeeeeeeel beter is.
oudejaarsconference genotquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs dat zou ik minder erg vinden
Dit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was op dat moment ook mijn favoriet op 2quote:
mensen worden geraakt door de tekst, denk ik, zoals dat ook bij Fix You is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah wat leuk. Heb Wonderful Life al een tijd niet meer gehoord.quote:
Ik geef The Sound Of Silence wel een goede kans om de lijst te halen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:35 schreef Spaulding het volgende:
Mijn lijstje :
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Als vrije keuze maar voornamelijk nummers gekozen die al in de keuzelijst stonden, grotere kans dat ze erin komen.
Meer soul dan Fix Youquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
SerieusChef met Chocolate Salty Balls in de keuzelijst..
Dat is nog erger dan Pokémon.
Sowieso is taco flavored kisses beter.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
Dat vindt ik serieus wel een goed nummerquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
Vergeet je Sufjan niet?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:47 schreef richolio het volgende:
Er moet ook hoognodig iets van Bon Iver in de lijst.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef richolio het volgende:
Ik barst nog steeds in janken uit als ik Fourth Of July van Sufjan luister. Die tekst, die muziek![]()
![]()
#Top2000van2k16, maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk
Wel grappig dat je 'm vind als je zoekt op Isaac Hayesquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
Er mag toch best wat humor in de lijstquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
Laten we het hopen. Altijd leuk hoe boos mensen kunnen worden over zoiets triviaal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke keer als dat op m'n (niet meer bestaande) internetstation kwam, zag je mensen weg zappen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
Oeh ja Sufjan niet vergeten! Ik ga voor Chicagoquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vergeet je Sufjan niet?
[..]
Uhuhquote:Op vrijdag 25 november 2016 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Drie keer Arcade Fire als keuze? Genot.
Met een andere naam ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:16 schreef hhh38 het volgende:
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Mijn historisch verantwoorde lijst, morgen maak ik er nog één waar ik wat langer voor ga zitten.
Zoek eens op "sync".quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Nick Drake trouwens ook eindelijk in de keuzelijst
Ik denk de hele tijd "wat is dat Del Shannon nou toch"?!quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:20 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk toch, al die stemmen voor Del Shannon.
Misschien heeft Radio 2 de voorkeuzelijst een beetje 'gemoderniseerd' en wat van dit soort liedjes er bewust uit verwijderd.
Zou daarom extra leuk zijn als ie weer in de top 2000 komt.
Anders had ik er al elk jaar op gestempt.quote:
Gaat gewoon lekker in m'n lijstje straks.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:54 schreef laxus13 het volgende:
Niks mis met Fix You maar hoeft niet persé op 1.
Ja, en dan doe je de resterende 3 van *NSYNC erbij.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik zie nu dat Pure Shores ook in de keuzelijst staat, en ik heb hem al opgestuurd. Zal ik vals spelen?
Ik heb er al 2 hoor. Mijn 2 favorietjes. Plekjes zijn duur.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je de resterende 3 van *NSYNC erbij.
Doe dan ff wat meer van Nina Simone. En Fleetwoord Mac van Peter Green. Dit is geen gezicht zo!quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfde naam, ander emailadres en woonplaats
IP's enzoquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfde naam, ander emailadres en woonplaats
quote:Prince - Little Red Corvette
Prince - Raspberry Beret
The Kinks - Celluloid Heroes
De Jeugd van Tegenwoordig - Hollereer
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
dEUS - Hotel Lounge
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat
Traveling Wilburys - Handle With Care
Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
Big Star - Thirteen
The Clash - Rock The Casbah
Beck - Loser
The White Stripes - Fell In Love With A Girl
Otis Redding - I've Been Loving You Too Long
Talking Heads - Psycho Killer
Roxy Music - If There's Something
Ting Tings - That's Not My Name
Kate Nash - Foundations
Prince - Could Never Take The Place Of Your Man
Dan Penn - The Dark End Of The Street
Counting Crows - Mr. Jones
Patty Griffin - Rain
The Thermals - No Culture Icons
Roosbeef - Raak Mij Aan
Prince - Anotherloverholenyohead
Hothouse Flowers - Don't Go
Drive-By Truckers - Goddamn Lonely Love
Ryan Adams - Come Pick Me Up
The Afghan Whigs - Gntlemen
The Band - The Weight
Gorki - Mia
Spoon - Rainy Taxi
The Police - Can't Stand Losing You
Het is natuurlijk niet zo dat er maar 1 persoon per gezin mag stemmenquote:
Hurricane-makkerquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn bijdrage dit jaar ook weer geleverdik vond 24 wel genoeg
[ afbeelding ]
Gelukkig! Zwaar overschatte artiestquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben ernstig besnoeid op de jaren 60 en 70
Boudewijn de groot is ook een hoop platen kwijt.
Het mooie is dat ie actueler dan ooit is. Spookte ook de hele tijd door mn hoofd bij het kijken van Making a Murdererquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Het nummer die ik vorig jaar 'ontdekte' bij het luisteren van de top 2000
Ja, de voorkeuzelijst is wel heel erg gericht op 'verjonging' van de Top 2000.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben ernstig besnoeid op de jaren 60 en 70
Boudewijn de groot is ook een hoop platen kwijt.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vergeet je Sufjan niet?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dat snap ik van heel die top 3 niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:51 schreef MaJo het volgende:
Dat Making Plans for Nigel ken ik echt compleet nietSnap ook niet wat er zo goed aan is eigenlijk
![]()
Mooi lijstje! +2 voor The Fray en Semisonicquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
mengelmoesje is het geworden maar ik heb geen zin om 5 lijsten in te sturen
ja the Fray voornamelijk vanwege Scrubs (staan nog een paar liedjes in de lijst die ook in die serie zaten) en Semisonic vanwege EkstraWeekendquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mooi lijstje! +2 voor The Fray en Semisonic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |