Goede smaak in Trance.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vrije keus helemaal gebruikt voor Trance.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat Claudia gewoon het jaar afsluit..quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
als die op 1 staat gaat de radio voor het eerst uit voor het einde van de top 2000.
zelfs dat zou ik minder erg vindenquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Claudia gewoon het jaar afsluit..
quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Doe eens een beetje aardig tegen Chris Martin.
Claudiaquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Claudia gewoon het jaar afsluit..
Ik ben met mijn moeder en mijn oma naar Coldplay gegaan en dat was de beste concert dat ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:04 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Maar de boze werkende massa wil natuurlijk Viva la Vida. Even stoom afblazen na weer dagje werken.. Greetje, Marie.. boeken die Chris!!
Ray Charles zag er ook niets inquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ClaudiaIk snap echt niet wat mensen in dat nummer zien
Allemaal emotioneel incontinente overgangswijven. Dat ze überhaupt mogen stemmen is al schandalig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoewel ik Coldplay live echt wel goed vind ben ik toch echt wel bij betere live concerten geweestquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn moeder en mijn oma naar Coldplay gegaan en dat was de beste concert dat ik ooit heb gezien.
laat ce dit maar niet horenquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Fix You is een van de walgelijkste nummers van Coldplay, ik snap echt niet waarom die zo populair is.
Die is het echt wel met mij eens dat Trouble veeeeeeeeel beter is.quote:
I hear Jerusalem bells a' ringingquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn moeder en mijn oma naar Coldplay gegaan en dat was de beste concert dat ik ooit heb gezien.
ook ik ben dat met je eensquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is het echt wel met mij eens dat Trouble veeeeeeeeel beter is.
oudejaarsconference genotquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs dat zou ik minder erg vinden
Dit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was op dat moment ook mijn favoriet op 2quote:
mensen worden geraakt door de tekst, denk ik, zoals dat ook bij Fix You is.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah wat leuk. Heb Wonderful Life al een tijd niet meer gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |