SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Volgens mij is het traditie om de mensen die op je aan het wachten zijn (duizenden in die zaal met glas in Manhattan) toe te spreken op de avond van de verkiezingen. In plaats daarvan liet ze John Podesta opdraven om te vertellen dat iedereen maar naar huis moest. Zeer laffe actie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo, ze heeft Trump diezelfde avond nog gebeld om haar nederlaag toe te geven.
Dat klopt, maar dat doet niks af aan het feit dat ze wel haar nederlaag heeft toegegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Volgens mij is het traditie om de mensen die op je aan het wachten zijn (duizenden in die zaal met glas in Manhattan) toe te spreken op de avond van de verkiezingen. In plaats daarvan liet ze John Podesta opdraven om te vertellen dat iedereen maar naar huis moest. Zeer laffe actie.
Later pas, ja. In een privé-gesprek met Trump.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat doet niks af aan het feit dat ze wel haar nederlaag heeft toegegeven.
Nee, nog voordat Trump zijn speech hield voor zijn supporters. In die speech refereerde hij namelijk aan dat gesprek.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Later pas, ja. In een privé-gesprek met Trump.
Pas nadat John Podesta iedereen naar huis had gestuurd gaf ze in een privé-gesprek met Trump toe dat ze had verloren. Haar supporters moesten nog een halve dag wachten voordat ze de moed bijeen had geraapt haar concession speech te houden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, nog voordat Trump zijn speech hield voor zijn supporters. In die speech refereerde hij namelijk aan dat gesprek.
Ik denk inderdaad dat er bij deze "crowd"funding opportunisten zijn betrokken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat daar veel opportunisten bij zitten die geloven/hopen dat ze de uitslag nog kunnen veranderen.
Ik denk niet dat er gefraudeerd is. Met deze kleine verschillen kan een recount in een staat misschien een andere winnaar opleveren, maar je gaat er geen andere president mee krijgen.
Ja, en dat was niet netjes, ze had die speech uiteraard direct moeten houden. Wederom, dat doet niks af aan het feit dat ze gewoon haar nederlaag geaccepteerd heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Pas nadat John Podesta iedereen naar huis had gestuurd gaf ze in een privé-gesprek met Trump toe dat ze had verloren. Haar supporters moesten nog een halve dag wachten voordat ze de moed bijeen had geraapt haar concession speech te houden.
Is er inmiddels al wat meer bekend over de FBI die alle mensen terugriep naar het kantoor voor een grote golf arrestaties, waar jij het eerst over had?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er bij deze "crowd"funding opportunisten zijn betrokken.
Het is overigens ook bijna zeker dat het hier geen "crowd" betreft, maar een groep of persoon die verantwoordelijke is voor bijna alle donaties.
Iemand had de donaties in de gaten gehouden en zag dat dit een tempo had van $160.000 per uur, onafgebroken, zelfs in de nachtelijke uurtjes. Vreemd en zeer onnatuurlijk gedrag. Waarschijnlijk een bot.
Lees het zelf:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:52 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk kun je iemand die weigert openheid over zijn zakelijke belangen te geven, zichzelf met betalende ja-knikkers omringt en zijn beloftes en toezeggingen direct breekt direct diskwalificeren.
Is het misschien mogelijk dat jullie de wereld, specifiek mensen, minder goed begrijpen dan jullie denken? Ik snap dat het ''Trump heeft zijn aanhangers voorgelogen en bedrogen en daarom gewonnen''-riedeltje goed is voor jullie overtuiging dat jullie slim en goed geïnformeerd zijn en dus de wereld goed begrijpen, maar ik zal jullie moeten teleurstellen: de meeste mensen, inclusief Trump-aanhangers, snappen dat je altijd leden van het establishment nodig hebt als president. Het idee dat hij een kabinet zou samenstellen dat exclusief bestaat uit leden die door een technocratisch proces zijn gekozen is cognitieve dissonantie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Overigens sluit ik me hier wel bij aan. Natuurlijk moet de man nog beginnen, maar een president die zijn zakelijke belangen niet opzij wil zetten, zijn familie als adviseur benoemt, mensen aanstelt die geld hebben betaald aan zijn campagne (pay to play was bij Hillary immers ook volkomen terechte kritiek) en terug komt op zijn verkiezingsbeloftes kun je niet anders dan bekritiseren.
De afrekening volgt na vier jaar wel, dan kun je pas echt een oordeel vellen. Maar je moet iemand ook gewoon op zijn plannen kunnen beoordelen, dat is immers ook waarom hij in het Witte Huis is gestemd en dat ziet er gewoon niet zo netjes uit, en vertoont bovendien veel tekenen van het establishment waar hij zo op tegen zegt te zijn.
Ja, er was een groot pedonetwerk opgerold.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is er inmiddels al wat meer bekend over de FBI die alle mensen terugriep naar het kantoor voor een grote golf arrestaties, waar jij het eerst over had?
Sure, dat heb ik dan ook nergens geclaimd, beste vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en dat was niet netjes, ze had die speech uiteraard direct moeten houden. Wederom, dat doet niks af aan het feit dat ze gewoon haar nederlaag geaccepteerd heeft.
Overigens, wat vreemd en onverwacht dat je niet inhoudelijk reageert.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is er inmiddels al wat meer bekend over de FBI die alle mensen terugriep naar het kantoor voor een grote golf arrestaties, waar jij het eerst over had?
hierquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, er was een groot pedonetwerk opgerold.
Kan alleen het officiele FBI bericht niet vinden.
Nou, dat zal je toch je zinnen eens duidelijker moeten formuleren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Sure, dat heb ik dan ook nergens geclaimd, beste vriend.
Je zegt hier namelijk dat Clinton op de verkiezingsuitslag twee dingen deed: weigeren haar supporters toe te spreken en weigeren zich bij haar nederlaag neer te leggen. Dat tweede heeft ze wel gedaan, het eerste niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:49 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad. Ook dat ze wilden dat Trump bij voorbaat de uitslag zou accepteren en vervolgens weigert Clinton op de avond van de verkiezingen haar toeschouwers toe te spreken en zich bij haar nederlaag neer te leggen.
Wat valt er inhoudelijk te reageren op een claim dat alles rigged is zonder onderbouwing of bewijs buiten iemand op een internetpagina die roept dat dit heus wel echt gebeurd is?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Overigens, wat vreemd en onverwacht dat je niet inhoudelijk reageert.
Oh, je reactie was dus puur bedoeld om mij voor het blok te zetten?quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat valt er inhoudelijk te reageren op een claim dat alles rigged is zonder onderbouwing of bewijs buiten iemand op een internetpagina die roept dat dit heus wel echt gebeurd is?
Dit valt niet te ontkrachten, want je kan niet terugkijken wanneer de bedragen binnenkwamen. Hij heeft ook geen screenshots. We zullen het dus wel zien volgende week. Tot die tijd is het de moeite van de discussie niet waard.
Ik wil wel ingaan op je pedonetwerkclaim, want dat was in Noorwegen, maar ik gun je het idee dat dit een uitstekend antwoord was.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh, je reactie was dus puur bedoeld om mij voor het blok te zetten?
Beetje trollen enzo.
Jammer dan voor je dat ik antwoord heb kunnen geven.
Ah wat heerlijk voorspelbaar, pavloviaans, en onwetend.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil wel ingaan op je pedonetwerkclaim, want dat was in Noorwegen, maar ik gun je het idee dat dit een uitstekend antwoord was.
Mijn post was voornamelijk bedoeld om duidelijk te maken dat jij wel vaker dit soort zaken hebt gepost, waarvan het overgrote deel onzin was (zoals dat FBI-verhaal).
Kijk eens naar de data:quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah wat heerlijk voorspelbaar, pavloviaans, en onwetend.
De boodschapper aanvallen, maar niks inhoudelijk weten van de boodschap.
Hier.
https://www.fbi.gov/news/(...)tion-cross-country-x
"The Federal Bureau of Investigation, along with representatives from the National Center for Missing and Exploited Children (NCMEC) and several international law enforcement partners, today announced that, domestically, 82 minors were rescued and 239 traffickers and their associates were arrested as part of Operation Cross Country X, an international effort focusing on underage human trafficking that ran from October 13 to 16, 2016."
Ik verwacht echter geen excuses, want dat heeft jouw soort hier nog nooit gedaan, excuses aangeboden wanneer ze er maar weer eens naast zaten en eigenlijk vooral bezig waren met karaktermoord.
Ik ontken juist niet dat je establishment nodig hebt om een regering neer te zetten. Dat heb ik vanaf het begin al geroepen, je kunt the swamp wel willen drainen, je hebt toch ook zo'n swamp nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:07 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
[..]
Is het misschien mogelijk dat jullie de wereld, specifiek mensen, minder goed begrijpen dan jullie denken? Ik snap dat het ''Trump heeft zijn aanhangers voorgelogen en bedrogen en daarom gewonnen''-riedeltje goed is voor jullie overtuiging dat jullie slim en goed geïnformeerd zijn en dus de wereld goed begrijpen, maar ik zal jullie moeten teleurstellen: de meeste mensen, inclusief Trump-aanhangers, snappen dat je altijd leden van het establishment nodig hebt als president. Het idee dat hij een kabinet zou samenstellen dat exclusief bestaat uit leden die door een technocratisch proces zijn gekozen is cognitieve dissonantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |