SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uit oude topic
Murmeli3 nieuwe, en heel hard doorgewerkt. Ik evolve nu op een snellere telefoon, dat levert me een stuk meer per ei op. Vorige sessie waren er 78. Deze weet ik niet want ik weet ff niet hoeveel een nieuwe oplevert.quote:Zo, das flink! Hoeveel nieuwe Had je? Ik Had 148.000 xp
(ik moet niet proberen te hoofdrekenen).Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja, zonder Ditto hoor je er niet meer bij.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
Moet er trouwens niet een apart topic komen voor mensen die nog geen Ditto hebben? Ik weet niet of ik wel wil posten in één topic met die Dittolozen.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Gooi je pidgeotto's met Steel Wing maar weg, daar heb je niets aanquote:Op donderdag 24 november 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik 0. Candy voor 30 hooguit.
Ruimte voor 8, want ik mag van iemand hier mijn evoluties niet weggooien.![]()
En tweede Ditto kwam net op visite
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ja baas.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gooi je pidgeotto's met Steel Wing maar weg, daar heb je niets aan![]()
En tweede Ditto kwam net op visite100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe doen jullie zoveel evoluties?
Bij mij telt dat ding af vanaf 28 min ipv 30 en ik haal met moeite 45 stuks.![]()
Staat je tijd wel op automatisch in je instellingen?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:26 schreef Highlighter het volgende:
Bij mij telt dat ding af vanaf 28 min ipv 30 en ik haal met moeite 45 stuks.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik hoop dat gamepress een beetje snel komt met hun nieuwe attacker/defenderlijst.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hecht je daar echt waarde aan? Mijn eigen ervaring is doorgaans anders dan die van dat soort lijstjes.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoop dat gamepress een beetje snel komt met hun nieuwe attacker/defenderlijst.
Verder: level 30 bereikt
Life is what you make it.![]()
Ik vond hun lijst wel erg kloppend en lekker onderbouwd.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hecht je daar echt waarde aan? Mijn eigen ervaring is doorgaans anders dan die van dat soort lijstjes.
Verder: level 30 bereikt
En feli met level 30Vanaf nu max pokemon in het wild!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nieuwe telefoon kopenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:26 schreef Highlighter het volgende:
Bij mij telt dat ding af vanaf 28 min ipv 30 en ik haal met moeite 45 stuks.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Wat betekent dat eigenlijk? Dat mijn pokeys dan niet meer geüpgraded hoeven te worden?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vond hun lijst wel erg kloppend en lekker onderbouwd.
En feli met level 30Vanaf nu max pokemon in het wild!
Het maximale level van de pokemon in het wild is bereikt, je kan ze nog wel uppen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk? Dat mijn pokeys dan niet meer geüpgraded hoeven te worden?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ah, okay. Hoef dus nu niet meer te levelen voor voordeel.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het maximale level van de pokemon in het wild is bereikt, je kan ze nog wel uppen natuurlijk.
Pokemon uppen nadat ze level 30 hebben bereikt was al een tijdje vervelend ook, 6000 dust voor halve cp verhogingquote:Op donderdag 24 november 2016 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, okay. Hoef dus nu niet meer te levelen voor voordeel.
Normale CP verhogingquote:Op donderdag 24 november 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pokemon uppen nadat ze level 30 hebben bereikt was al een tijdje vervelend ook, 6000 dust voor halve cp verhoging
Je pokemon gaat gewoon zoals altijd een halve level omhoog.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
In plaats van 30 CP erbij komt er nog maar 15 CP bij. Over levels spreek ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normale CP verhoging
Je pokemon gaat gewoon zoals altijd een halve level omhoog.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Normale CP dus voor een verhoging van 31 naar 31,5quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In plaats van 30 CP erbij komt er nog maar 15 CP bij. Over levels spreek ik niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja het zal best normaal zijn maar het is maar de helft van het aantal cp wat je kreeg in de voorgaande levels.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normale CP dus voor een verhoging van 31 naar 31,5Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Prima toch? Zo hoog maakt het amper meer uitquote:Op donderdag 24 november 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja het zal best normaal zijn maar het is maar de helft van het aantal cp wat je kreeg in de voorgaande levels.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
3 Pidgey's achter elkaar die na 1 bal wegrennen.Daarna een Pikachu in 1 keer met een gewone bal. Is Niantic weer op de money-tour in de hoop dat iedereen ballen koopt dit event met deze catch rate? Ben niet de enige die er last van heeft: https://www.reddit.com/r/(...)crease_in_flee_rate/
![]()
Dat is zo ja, vooral hier in 't dorp is er niks waar ik moeite mee heb, vooral niet na die prestigeveranderingen.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima toch? Zo hoog maakt het amper meer uitRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik heb alleen nog een paar ultraballen, en een stomme pidgey ging daar serieus 3 keer uit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ja, dit slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:27 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb alleen nog een paar ultraballen, en een stomme pidgey ging daar serieus 3 keer uitLeuk zo'n event.
![]()
![]()
ja bij mij ontsnapt ook alles weer massaalquote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef Blobje het volgende:
3 Pidgey's achter elkaar die na 1 bal wegrennen.Daarna een Pikachu in 1 keer met een gewone bal. Is Niantic weer op de money-tour in de hoop dat iedereen ballen koopt dit event met deze catch rate? Ben niet de enige die er last van heeft: https://www.reddit.com/r/(...)crease_in_flee_rate/
![]()
Soms. Hoeveel keer is de kans groter met een curve ball dan?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
Gooien jullie wel allemaal curveballen.
Spearow gevangen. Het lukt dus nog wel.![]()
![]()
Een curvebal telt als 1,7 bal.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:32 schreef Blobje het volgende:
[..]
Soms. Hoeveel keer is de kans groter met een curve ball dan?
Spearow gevangen. Het lukt dus nog wel.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Van mijn 700 ballen heb ik na 2 dagen nog maar 178 great balls en 116 ultra ballen overstomme pidgey's/ratatta's
![]()
![]()
Oh dat is nog best de moeite waard dus. Ik doe dat heel soms maar. Ben er met gemak level 29 mee geworden, maar vandaag vlucht minstens de helft er vandoor. Ik ga dus maar aan mijn curveball skills werken.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een curvebal telt als 1,7 bal.Die hogere catch/flee rate zal na het event wel weer normaal worden (hoop ik).
![]()
En iedere keer die extra xp is ook lekker natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2016 23:35 schreef Blobje het volgende:
[..]
Oh dat is nog best de moeite waard dus. Ik doe dat heel soms maar. Ben er met gemak level 29 mee geworden, maar vandaag vlucht minstens de helft er vandoor. Ik ga dus maar aan mijn curveball skills werken.Die hogere catch/flee rate zal na het event wel weer normaal worden (hoop ik).
.
Een Zubat! Als dat geen Ditto is...
Het was geen Ditto.
[ Bericht 34% gewijzigd door Rabieluh op 24-11-2016 23:48:59 ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nee, ik had het blijkbaar handmatig aangepast..quote:Op donderdag 24 november 2016 22:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Staat je tijd wel op automatisch in je instellingen?
Kwam het daardoor?
Zoveel gemiste minuten sinds juli..![]()
De fuck, iemand heeft weer die gym in the middle of nowhere gepakt, in het pikkedonker, in de wind en in de kou.
Ik vertrouw dat gewoon niet!
Ik ga er morgen gewoon weer heen, met sommige providers kan je daar niet eens iets doen door het matige bereik.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Mijn aangifte was vanavond al verwerktquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
De fuck, iemand heeft weer die gym in the middle of nowhere gepakt, in het pikkedonker, in de wind en in de kou.
Ik vertrouw dat gewoon niet!
Ik ga er morgen gewoon weer heen, met sommige providers kan je daar niet eens iets doen door het matige bereik.
Die gozer had plots een account minder, heel toevallig zijn hoogste account die ik had aangegeven.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Meh. Van wat ik meekrijg, gaat het nog wel even duren voor de scanners op de nieuwste versie kunnen draaien.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Boohhhh das nice man, ik mis ook een account in de buurt, heeft wel 3 weken geduurd maar opeens zie ik die nergens meer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn aangifte was vanavond al verwerkt
Die gozer had plots een account minder, heel toevallig zijn hoogste account die ik had aangegeven.
Dat was ook zo'n geval van 2 spelers bij een gym zien maar altijd werden er 3 pokemon geplaatst.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Die jongens die dankbaar gebruik maakten van mijn vrije plekken waren met z'n drieën, maar er werden maar 2 plekken opgevuldquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Boohhhh das nice man, ik mis ook een account in de buurt, heeft wel 3 weken geduurd maar opeens zie ik die nergens meer.
Dat was ook zo'n geval van 2 spelers bij een gym zien maar altijd werden er 3 pokemon geplaatst.
Dat ze me niet doorhadden blijft mooi. Ze stonden letterlijk vlak voor mijn auto
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Net even een uurtje op de fiets pokestops gepakt om de rugzak te vullen... resultaat: hij is leger dan voordat ik vertrok.
Onderweg mijn laatste gymmuntjes maar uitgegeven aan extra opslagruimte voor pokemon, want ik had geen zin om er weer tig te verwijderen...
Ik heb gevangen:
Pidgey: 28
Rattata: 10
Krabby: 3
Horsea: 2
Shellder: 2
Paras: 2
Eevee: 2
kakuna: 2
Zubat: 1
Magnemite: 1
Machop: 1
Exeggcute: 1
Gastly: 1
Maar nog steeds geen Ditto.
![]()
Door die lijpos die Fort Rammekens hebben ingenomen heb ik nu nul pokemon in gyms, dat waren er nog 6 eind van de middag.
Ik liep ff langs Corpus op de twee stops aldaar even te gebruiken. Uiteindelijk liep ik met even veel ballen weg als waarmee ik gekomen was. Nooit naar Corpus om bij te vullenquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:36 schreef DaMart het volgende:
Net even een uurtje op de fiets pokestops gepakt om de rugzak te vullen... resultaat: hij is leger dan voordat ik vertrok.
Onderweg mijn laatste gymmuntjes maar uitgegeven aan extra opslagruimte voor pokemon, want ik had geen zin om er weer tig te verwijderen...
Ik heb gevangen:
Pidgey: 28
Rattata: 10
Krabby: 3
Horsea: 2
Shellder: 2
Paras: 2
Eevee: 2
kakuna: 2
Zubat: 1
Magnemite: 1
Machop: 1
Exeggcute: 1
Gastly: 1
Maar nog steeds geen Ditto.
![]()
Ik weet nu wel waarom dat zo'n gaaf nest is. Vroeger zaten daar tijdelijke studentenwoningen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tijdje uit de roulatie geweest en ineens heeft(sowieso) de top 6 veel meer cpNo, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Ongeveer 170k XP erbij door een lucky egg: 86 evolvesMooie dingen.
Die Ditto komt btw nog best vaak voorZeven keer in twee dagen gevangen
Ohja en sinds gisteren een 100% Abra![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Angelob op 25-11-2016 01:46:51 ]AFCA!![]()
Er zit nu een Abra voor mijn huis. Maar ik heb geen ballen....quote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
slaap jij wel eensquote:Op vrijdag 25 november 2016 04:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit nu een Abra voor mijn huis. Maar ik heb geen ballen....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Minstens net zoveel als jijquote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Die ditto's zijn wel bizar random zeg. Woensdag ving ik er 5. Gister, met net zoveel vuilniszak dieren niks gexien
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
5km ei: Ekans
Heb ik dat beest hier op kantoor als nest en net compleet als Arbok, komt ie nu ook uit een ei uit een stop bij mijn huis. Oke, nu wel 96 candy
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Hmmm wilde een level 3 gym omhoog trainen. Niet gelukt. 6 dooie beesten en niks
Ben ik wel weer mooi van de revives en potions af die ik bij mn level up had gekregen.
Rapidash heeft wel een grappige move trouwens, gaat als een balletje lopen te rollen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pogo is van slag. 8 vd 10 stoos geven als melding "try again later".No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Hoe hard rijd je er langs dan? Daar zit een irritante begrenzing op sinds een paar weken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Pogo is van slag. 8 vd 10 stoos geven als melding "try again later".![]()
De begrenzing op de stops is wel erg overdreven tegenwoordig zeg! Als je een stop 1X spint terwijl je nog iets te hard beweegt, pakt ie hem daarna helemaal niet meer. Ook niet als je stilstaat
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb een Ditto![]()
En nog maar 4 pokeballs vanmorgen.![]()
Normaal heb ik er minstens 100. Vanmiddag maar even een rondje Utrecht. Daar werk ik sinds deze week en ik ben wel benieuwd wat daar allemaal rondhangt qua pokebeesten.![]()
Karp en dratiniquote:Op vrijdag 25 november 2016 08:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb een Ditto![]()
En nog maar 4 pokeballs vanmorgen.![]()
Normaal heb ik er minstens 100. Vanmiddag maar even een rondje Utrecht. Daar werk ik sinds deze week en ik ben wel benieuwd wat daar allemaal rondhangt qua pokebeesten.![]()
Rondje oude gracht is prima. Aardig wat stops ook en soms/vaak luresSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Net even een rondje gefietst en 31 pokestops gedraaid... nu nog 26 gewone en 14 great balls over en meer heb ik tot eind van de middag niet om eindelijk ditto in huis te vinden...![]()
af en toe dratini rondom de gracht, en als je richting ns station loopt ga je ekans vinden. En mijquote:Op vrijdag 25 november 2016 08:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Karp en dratini![]()
Rondje oude gracht is prima. Aardig wat stops ook en soms/vaak lures
We kunnen weer stemmen op de Top 2000.
https://stemmen.top2000.nl/#!/index.html?page=1&q=&view=list
Allemaal stemmen op: Jason Paige - Gotta catch 'em allAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Planning voor vandaag:
- 2 gyms trainen en lvl 8 maken (op dit moment lvl 7)
- 2 km lopen en 3 eitjes uitbroeden (ik wil eigenlijk meer, maar helaas geen tijd)
- zoveel mogelijk ballen verzamelen (heb nu nog maar 25 ballen in totaal)
- en lvl 27 worden (nu 165000/200000)![]()
De relevante vangst tot nu toe in de hal van het Amstelstation, Grimer en Dragonair. Ik had zeven Ultraballs nodig voor dat rotbeest. En het heeft niet eens een goede IV. Nou ja, ik moest deze nog dus dat is dan wel weer mooi.
![]()
Nog steeds geen Ditto.
Wel level 29 geworden zojuist
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Ja dat had ik ook, maar ik fietste, en echt niet supersnel of zo..quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:02 schreef Murmeli het volgende:
De begrenzing op de stops is wel erg overdreven tegenwoordig zeg! Als je een stop 1X spint terwijl je nog iets te hard beweegt, pakt ie hem daarna helemaal niet meer. Ook niet als je stilstaatI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Jeuhhh niet de enige zonder Ditto hahahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Nog steeds geen Ditto.
Wel level 29 geworden zojuist![]()
Denkt ie dat ie sandshrew is?quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:43 schreef Murmeli het volgende:
Hmmm wilde een level 3 gym omhoog trainen. Niet gelukt. 6 dooie beesten en niks
Ben ik wel weer mooi van de revives en potions af die ik bij mn level up had gekregen.
Rapidash heeft wel een grappige move trouwens, gaat als een balletje lopen te rollen
L'Amour menaçant:
Beetje hypocriet dit, of vind je niet?quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn aangifte was vanavond al verwerkt
Die gozer had plots een account minder, heel toevallig zijn hoogste account die ik had aangegeven.![]()
ywquote:Op donderdag 24 november 2016 23:57 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Nee, ik had het blijkbaar handmatig aangepast..
Kwam het daardoor?
Zoveel gemiste minuten sinds juli..
Kijk eens in je journal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:02 schreef Murmeli het volgende:
De begrenzing op de stops is wel erg overdreven tegenwoordig zeg! Als je een stop 1X spint terwijl je nog iets te hard beweegt, pakt ie hem daarna helemaal niet meer. Ook niet als je stilstaat100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:44 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dit, of vind je niet?![]()
![]()
Joquote:Op vrijdag 25 november 2016 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Allemaal stemmen op: Jason Paige - Gotta catch 'em all
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik wordt graag lid...quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:41 schreef Gurian het volgende:
Is er ook een anti Ditto fanclub??
#100pidgeysrattatasspearowsmagikarpsverderennoggeenditto![]()
Sign em upquote:
L'Amour menaçant:
quote:Heb je al gestemd.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Allemaal stemmen op: Jason Paige - Gotta catch 'em allAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:03 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja ik heb gestemt
Ik wordtt grag blei gemaktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
QFT!quote:
Het lijkt me duidelijk: mensen die geen Ditto hebben kunnen niet spellen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik ben dan de uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
QFT!
Het lijkt me duidelijk: mensen die geen Ditto hebben kunnen niet spellen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
QFT!
Het lijkt me duidelijk: mensen die geen Ditto hebben kunnen niet spellen..
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben dan de uitzondering op de regel..
![]()
2e Ditto, mijn theorie dat Ditto altijd bij andere ratata/pidgey zit kan ook de prullenbak in.
Zat moederziel alleen voor holland casino in Utrecht."Stories happen only to those who are able to tell them."![]()
Oh. Dan zal dat t sein.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
QFT!
Het lijkt me duidelijk: mensen die geen Ditto hebben kunnen niet spellen.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Een Ditto vermomt als Dittoquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:38 schreef bhm het volgende:
2e Ditto, mijn theorie dat Ditto altijd bij andere ratata/pidgey zit kan ook de prullenbak in.
Zat moederziel alleen voor holland casino in Utrecht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Weedle uit 2km ei. Terug: 5km ei. Zucht. Anders pleur ik al mijn incubators voor die 5km eieren, een beetje bewaren om het bewaren is ook zinloos.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ah, jammer dat ik dit net lees. Was net in de buurt een rondje aan het wandelen. Vlakbij CS bij de fietsenstalling (zeg maar bij stairway) zijn ze al een uur 4 stops vol lures aan het opbranden, dus als je Ekans zoekt: daar moet je zijn. Spawnt er als een malle.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:38 schreef bhm het volgende:
Zat moederziel alleen voor holland casino in Utrecht.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nou... vanuit werk 20 muntjes claimen is me ontnomen.
Nou is de parkeerplaats van een ziekenhuis dat ook nog eens een relatief druk busstation is ook niet echt een plek waar je uren een gym vast kan houden
Straks onderweg naar huis maar weer proberen als de bus laat is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu heb ik wel genoeg Eevee's voor een evolutie. Ik denk Jolteon, gezien wat er tegenwoordig in gyms hangt. En dan maar eens wat stardust aanspreken, toch ruim genoeg om te maxxen
Dittoooooooooooo![]()
![]()
![]()
(gelukt na toch maar een wandeling maken, ipv op m'n kantoor te zitten en die rattata's en pidgey's vangen)
Helaas verder niets spannends. Hopelijk veranderen ze de spawns weer es, want mijn huidige omgeving heeft alleen maar poep![]()
![]()
Eindelijk nog een 10 km ei.
2e tot nu toe, nog even door blijven sparen!As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
༼ つ ◕_◕ ༽つGive Lapras ༼ つ ◕_◕ ༽つquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:29 schreef marp0 het volgende:
Eindelijk nog een 10 km ei.
2e tot nu toe, nog even door blijven sparen!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik had een Jynxquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Iemand interesse in een scyther of electabuzz nest?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Heb je dat Sparky trucje nog nooit gedaan dan? werkt maar 1 keer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:12 schreef Pheno het volgende:
Nu heb ik wel genoeg Eevee's voor een evolutie. Ik denk Jolteon, gezien wat er tegenwoordig in gyms hangt. En dan maar eens wat stardust aanspreken, toch ruim genoeg om te maxxen
Jij woont trouwens wel echt op een shit plek dan.. Ik dacht dat ik al op een shit plek woon maar ik vang makkelijk 10 eevee op een dag![]()
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:00 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Heb je dat Sparky trucje nog nooit gedaan dan? werkt maar 1 keer.
Jij woont trouwens wel echt op een shit plek dan.. Ik dacht dat ik al op een shit plek woon maar ik vang makkelijk 10 eevee op een dag
En ja, dat weet ik als ik het hier allemaal zo lees in het topic. Mensen struikelen over beesten die ik nog noooit of amper gezien heb. Maar ik heb nu bijna 100 in de pokedex staan, detacheeropdracht in de stad vlakbij het centrum werkt mee
Voor wie nog Machops zoekt. Ik had er 15 in nog geen uur tijd.Moet je wel even naar Groningen rijden. (Stadspark)
![]()
![]()
Of naar Leiden (Corpus)quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:03 schreef Blobje het volgende:
Voor wie nog Machops zoekt. Ik had er 15 in nog geen uur tijd.Moet je wel even naar Groningen rijden. (Stadspark)
Daar zit ook een Bellsprout clusterspawn bij de Pokestops
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Volgens mij zijn ze wat betreft spawns al bezig met die nieuwe tracker. De Pokestop bij mij in de straat heeft continu spawns. Nog niet veel bijzonders, maar wel meer dan gewoon op straat verschijnt.
Vanavond ga ik uit eten in Scheveningen, is dat tegenwoordig nog een beetje interessant qua stops en spawns? Want dan ga ik na afloop voorstellen om een rondje te lopen over de boulevard
Na de matige opbrengst van mijn zeven 10km eieren, had ik er gisteravond even geen zin meer in![]()
Vandaag na een grote wandeling alweer vier 10km eieren gescoord. Twee daarvan komen over een kleine drie kilometer uit. Maar ik laat jullie niet meer raden, want jullie hebben het toch vaak weer goed met die Jinx, Electabuzz en Magmar![]()
![]()
Overigens wel lekker geluk gehad met mijn twee 2km eieren van vandaag. Een Bulbasour en een Charmander. Heb van beiden nog genoeg Candy over voor mijn laatste twee benodigde Pokemon in de dex (en Aerodactyl dan... maar die zal ik wel nooit krijgen).![]()
Waar staan die stops? Ik krijg daadwerkelijk de laatste drie maanden geen 10km ei meer, daarvoor maar drie van die krengen gehadquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:13 schreef PicoMMP het volgende:
Na de matige opbrengst van mijn zeven 10km eieren, had ik er gisteravond even geen zin meer in![]()
Vandaag na een grote wandeling alweer vier 10km eieren gescoord. Twee daarvan komen over een kleine drie kilometer uit. Maar ik laat jullie niet meer raden, want jullie hebben het toch vaak weer goed met die Jinx, Electabuzz en Magmar
Amsterdam en Amstelveen. Op de een of andere manier krijg ik deze week telkens 10km eieren (10 in totaal sinds afgelopen zaterdag).quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar staan die stops? Ik krijg daadwerkelijk de laatste drie maanden geen 10km ei meer, daarvoor maar drie van die krengen gehad![]()
Ah, daar zijn ze allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Amsterdam en Amstelveen. Op de een of andere manier krijg ik deze week telkens 10km eieren (10 in totaal sinds afgelopen zaterdag).
Hier in het dorp krijg ik enkel 5km ookquote:
Pinsir en Kabuto denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja, ik zal toch wel weer teleurgesteld worden door die 10km eieren..
![]()
Heb ik alquote:
Gimme Aerodactyl & Chansey
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:21 schreef Gurian het volgende:
[ link | afbeelding ]Ditto[ link | afbeelding ]
2x zelfs....quote:![]()
Dat zal wel weer een Aerodactochnie wordenquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja, ik zal toch wel weer teleurgesteld worden door die 10km eieren..
Ik heb nog 3 10km eieren staan maar durf ze niet aan te zetten...bang voor teleurstellingen![]()
![]()
Het ene moment zit je te zeuren dat je maar 1 ditto kan vinden, het volgende moment heb je er 4
quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het ene moment zit je te zeuren dat je maar 1 ditto kan vinden, het volgende moment heb je er 4
Ik begin achter te lopen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zit van vanavond tot zondag in Belgie zonder bundel dus dan kan je even inlopenquote:
Je hebt iig meer kans dan ik. Mijn lijstje met 9 x 5 km ben ik wel aardig zat. Er zit niets bij wat ik niet heb, dus ik heb er geen reet aanquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja, ik zal toch wel weer teleurgesteld worden door die 10km eieren.
Ik heb ook al 2 maanden geen 10km ei meer gehad :/quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar staan die stops? Ik krijg daadwerkelijk de laatste drie maanden geen 10km ei meer, daarvoor maar drie van die krengen gehad"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik hoop telkens op een Grimer uit mijn 5km ei aangezien ik die nog niet heb. Helaas niet gegund.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt iig meer kans dan ik. Mijn lijstje met 9 x 5 km ben ik wel aardig zat. Er zit niets bij wat ik niet heb, dus ik heb er geen reet aan![]()
Ik ben straks remy dittoloosquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:21 schreef Gurian het volgende:
[ link | afbeelding ]Ditto[ link | afbeelding ]
2x zelfs....
Ik heb echt al honderden pidgeys en rattatas gevangen, maar nope.L'Amour menaçant:
Ik ken je pijn!quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben straks remy dittoloos
Ik heb echt al honderden pidgeys en rattatas gevangen, maar nope.![]()
En het lullige is: de kans dat het volgende beestje dat je vangt een Ditto is is niet groter dan de eerste die je ving.quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben straks remy dittoloos
Ik heb echt al honderden pidgeys en rattatas gevangen, maar nope.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Nog steeds geen vijfde ditto gevangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog steeds geen vijfde ditto gevangenIk zit ook pas op 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog niet...quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:11 schreef DaMart het volgende:
Maar jullie hebben tenminste nog geen Mewtwo.
![]()
Ik heb m nog nietVolgens mij zit ik al op minstens 300 pidgey/ratata
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik begrijp je pijn ;-) Vooral mijn inventory is kaal geplukt na Ditto jacht. Succes!quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:12 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb m nog nietVolgens mij zit ik al op minstens 300 pidgey/ratata
![]()
Ja, ik heb ook alleen nog iets van 50 ultraballen... die gaan echt niet meer besteed worden aan ratten en duiven, dus dan eindigt de Dittojacht evenquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:15 schreef Sheane het volgende:
[..]
Ik begrijp je pijn ;-) Vooral mijn inventory is kaal geplukt na Ditto jacht. Succes!.
![]()
Ik heb ook alleen nog maar ultraballen. Ook zo'n 50-60. Verder loop ik van Pokestop tot Pokestop om ballen te verzamelen en ze dan weer gelijk op te maken aan alles dat ik tegenkom.
Als dit event voorbij is, ga ik even twee dagen lang niets vangen (m.u.v. de welbekende gewilde Pokemon) en alleen maar ballen verzamelen.![]()
Dat voornemen heb ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb ook alleen nog maar ultraballen. Ook zo'n 50-60. Verder loop ik van Pokestop tot Pokestop om ballen te verzamelen en ze dan weer gelijk op te maken aan alles dat ik tegenkom.
Als dit event voorbij is, ga ik even twee dagen lang niets vangen (m.u.v. de welbekende gewilde Pokemon) en alleen maar ballen verzamelen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Met het resultaat dat je met minder ballen thuiskomt dan dat je wegging?quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat voornemen heb ik ook regelmatig.![]()
![]()
Altijdquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met het resultaat dat je met minder ballen thuiskomt dan dat je wegging?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Of dat Corpus op eens twee nests schijnt te hebben op het moment dat je daar komtquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met het resultaat dat je met minder ballen thuiskomt dan dat je wegging?
Leuke ontdekking wel. Lang leve deze actie, waardoor ik daar ging buurten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ga me er echt aan houden na dit event. 100%.quote:
Ik ga ook stoppen met roken.
Ik ga ook afvallen.
Ik ga ook liever doen tegen mijn vriendin.
etc.![]()
ik had het geluk dat ik gisteravond competitie moest spelen en precies naast de sporthal een stop was, heb de hele avond tussendoor lopen ballenhamsteren met een mooie voorraad van ruim 150 ballen voor een weekendje weg nuquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
Als dit event voorbij is, ga ik even twee dagen lang niets vangen (m.u.v. de welbekende gewilde Pokemon) en alleen maar ballen verzamelen.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Da's lekker ja. Vorige week ging ik uit eten, zat ik precies in het bereik van twee stops. Dus ook regelmatig wat ballen gescoord. Maar ja, was niet zo gezellig voor degene met wie ik atquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had het geluk dat ik gisteravond competitie moest spelen en precies naast de sporthal een stop was, heb de hele avond tussendoor lopen ballenhamsteren met een mooie voorraad van ruim 150 ballen voor een weekendje weg nu![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: