Vond ik ook, bij de eerste eilandraad eruit gaan, ruim 3 weken op een eiland zitten en dan de finale halen. Nu bofte ze dat jayjay ? de laatste proeven deed, ik vond het erg jammer dat die er uitgewipt werd, achteraf is jayjay toch wel een leuke vent gebleken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 01:51 schreef ato het volgende:
[..]
Ja en hierin was ze een stuk leuker..
Ook verdiend gewonnen..
Martin en Wilma vind ik ook een voorbeeld van een mooie match van BzV. Bij Henk, Martijn en Gijsbert heb ik mijn twijfels of ze het programma wel echt nodig hadden, dat vond ik juist het mooie bij Martin en Johan. Van die boeren die de jongste niet meer zijn, niet uit gaan. Martin met zijn gezin en Johan die nog nooit een vriendin gehad had, waren echt geholpen met het programma. Bij Johan en Ingrid vond ik de klik zo zichtbaar, zo intens. Heel erg jammer dat het toch niet werkte.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het droompaar is iets te sterk uitgedrukt (Martin en Wilma maken ook kans. Of Henk en Fiona. Of Gijsbert en Femke.
Maar wel heel sneu inderdaad.
Martijn en Marlies zijn voor mij favoriete paar..quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:53 schreef lily het volgende:
Of Martijn en Marlies.
Hen vond ik ook top.
Mensen hebben vlees nodig, dus dieren doden om ze eten en het niet eetbare anderszins te gebruiken (bv leerverwerking, lijmproduktie) is heel functioneel. Dit in tegenstelling tot vissen vangen om het hengelgenot (?!) en dan de vis weggooien of een speciaal naar jou toe gejaagde leeuw schieten en daarmee poseren.quote:Op zondag 27 november 2016 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus omdat je het eet is het opeens functioneel? Is ook gewoon voor je plezier, mensen hebben geen vlees nodig.
Niet verwacht, maar ben niet echt verrast. Ingrid is een stevige tante die van wanten weet. Johan is nogal gelaten. Toen ik vorige week weer eens op hun/haar pagina keek, zag ik dat er veel gewist was. Ik weet nog van de beginfase dat het huis opgeknapt is en huis & voorplaats gezellig gemaakt zijn. Ingrid is overal: huis, tuin, stal, rest vh bedrijf, school, contacten. Ze zijn een meerdere keren naar Nederland geweest en ze hebben veel bezoek gehad. Dus Johan kan niet meer apathisch rondhangen na het werk. En dát was natuurlijk de reden dat hij ter plekke geen vrouw kon vinden: er de moeite niet voor doen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:04 schreef Zipportal het volgende:
BZV-boer Johan en Ingrid uit elkaar
http://www.telegraaf.nl/p(...)id_uit_elkaar__.html
Niet verwacht.
Nee dus. Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Mensen hebben vlees nodig, dus dieren doden om ze eten en het niet eetbare anderszins te gebruiken (bv leerverwerking, lijmproduktie) is heel functioneel. Dit in tegenstelling tot vissen vangen om het hengelgenot (?!) en dan de vis weggooien of een speciaal naar jou toe gejaagde leeuw schieten en daarmee poseren.
Dat kan je niet echt met elkaar vergelijken heh! En de meeste vissers gaan respectvol om met de gevangen vis en zetten die netjes terug ipv weggooien zoals jij dat noemt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]Dit in tegenstelling tot vissen vangen om het hengelgenot (?!) en dan de vis weggooien of een speciaal naar jou toe gejaagde leeuw schieten en daarmee poseren.
Maar als je het verhaal leest (voorzover het waar is) proef ik er juist meer uit dat Johan de relatie heeft beëindigd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:47 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet verwacht, maar ben niet echt verrast. Ingrid is een stevige tante die van wanten weet. Johan is nogal gelaten. Toen ik vorige week weer eens op hun/haar pagina keek, zag ik dat er veel gewist was. Ik weet nog van de beginfase dat het huis opgeknapt is en huis & voorplaats gezellig gemaakt zijn. Ingrid is overal: huis, tuin, stal, rest vh bedrijf, school, contacten. Ze zijn een meerdere keren naar Nederland geweest en ze hebben veel bezoek gehad. Dus Johan kan niet meer apathisch rondhangen na het werk. En dát was natuurlijk de reden dat hij ter plekke geen vrouw kon vinden: er de moeite niet voor doen.
Toch jammer dat het zo gelopen is, want ze leken erg goed bij elkaar te passen, terwijl het ook met het bedrijf goed klikte. Het is natuurlijk wel mogelijk dat ze na een uithuilpauze een lat-relatie beginnen, zodat ze samen oud worden zonder de hele dag op elkaars lip te zitten.
Ik vraag me nu wel af, hoe het zit met Ingrids verblijfsvergunning en inkomsten.
Dat.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar als je het verhaal leest (voorzover het waar is) proef ik er juist meer uit dat Johan de relatie heeft beëindigd.
Bovendien kan het best zijn dat Johen gewoon terug verlangde naar het alleen zijn, voor z'n relatie. Heb zelf ook vele jaren alleen gewoond, dat heb ik nooit als vervelend ervaren.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Niet iedereen neemt genoegen met wat er op zijn pad komt ondanks jaren eenzaamheid. Misschien denkt hij ook "het was leuk, maar ik wil wat anders".
Zat mensen die blijven hangen bij hun partner, want oh-jee, jaren alleen geweest dus maar doorgaan tot het eind, ipv kritisch kijken en beseffen dat ze écht tevreden met hun partner willen zijn.
Ik denk dat het ook heel erg lastig is als je van je hele leven alleen naar nooit meer alleen gaat, dat mijn huis ineens ons huis is, en je dingen moet gaan overleggen enzo.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bovendien kan het best zijn dat Johen gewoon terug verlangde naar het alleen zijn, voor z'n relatie. Heb zelf ook vele jaren alleen gewoond, dat heb ik nooit als vervelend ervaren.
gezeik aan je kopquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook heel erg lastig is als je van je hele leven alleen naar nooit meer alleen gaat, dat mijn huis ineens ons huis is, en je dingen moet gaan overleggen enzo.
Klopt, zou ook heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bovendien kan het best zijn dat Johen gewoon terug verlangde naar het alleen zijn, voor z'n relatie. Heb zelf ook vele jaren alleen gewoond, dat heb ik nooit als vervelend ervaren.
Omgquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Ingrid heeft zojuist de profielfoto van de facebookpagina aangepast...
In één van de commentaren hierop laat ze weten geen idee te hebben waarom Johan er een punt achter heeft gezet.
Denk dat het samenwonen ook wel erg snel is gegaan. Dan heb je niet eens tijd om te wennen aan het hebben van een relatie, maar zit je direct op elkaars lip.quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Van wat ik mij kon herinneren vond ik dit een nogal irritant, veel te aanwezig type. Ik kan mij voorstellen dat een autistische naar binnen gekeerd persoon hier op een moment genoeg van heeft.
Oh, dan heeft hij vast een ander! Een veel lekkerder wijf!quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Ingrid heeft zojuist de profielfoto van de facebookpagina aangepast...
In één van de commentaren hierop laat ze weten geen idee te hebben waarom Johan er een punt achter heeft gezet.
De andere Ingridquote:Op maandag 2 januari 2017 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, dan heeft hij vast een ander! Een veel lekkerder wijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |