Dat is een lekkere.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:32 schreef Rabieluh het volgende:
Hier kan ik wel even mee vooruit.
[ afbeelding ]
Hé, die heb ik ook. Al voor het een rage werd.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:32 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Heel klein stukje maar om mijn eitjes uit te laten komen. De rest was 160+ evolves incl nieuwe pokemon. Evolves via Blossom's gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:17 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
WOW. Hoe lang heb je gelopen?
We waren onze tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, die heb ik ook. Al voor het een rage werd.
Vernoemd naar Frank?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:32 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Die complimenten zijn meer voor mijn vader dan, die was fan, hij leek ook best op Frank Zappa vroegerquote:Op woensdag 23 november 2016 18:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vernoemd naar Frank?
In dat geval mijn complimenten voor de voortreffelijke smaak.
Dat laatste is dan weer geen compliment voor je pa.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die complimenten zijn meer voor mijn vader dan, die was fan, hij leek ook best op Frank Zappa vroeger.
Ik moet ook op mijn handen zitten om het niet gelijk weg te pompen. Maar ik wil eigenlijk gaan bewaren voor gen2, mijn gym-team kan de komende maanden nog prima mee op dit niveau.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mezelf beloofd om niks te uppen voor het evenement voorbij is.
Lastig met zo veel stardust
Ik snap nu wel waarom ik nooit stardust hebquote:Op woensdag 23 november 2016 19:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik moet ook op mijn handen zitten om het niet gelijk weg te pompen. Maar ik wil eigenlijk gaan bewaren voor gen2, mijn gym-team kan de komende maanden nog prima mee op dit niveau.
Zo zonde van het wachtenquote:
Gefeliciteerd met je 3 eevees, 2 pinsirs, jynx en electabuzz.quote:
Ik ga sowieso morgen beginnen, want het kan eeuwen duren voor ik die laatste twee 10km eieren krijgquote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo zonde van het wachtenIk heb er vandaag 3 gehatcht en er zitten er nu weer twee in de incubator. Volgens mij is het juist hoe meer eieren je hatcht hoe groter de kans dat je 10km tegen komt, in plaats van 10km bewaren.
Ik precies tussen twee stops in, beiden binnen bereikquote:
Eevee's zitten niet in 10km eieren.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 3 eevees, 2 pinsirs, jynx en electabuzz.
Mijn Snorlax die vergezeld werd door een Ditto ook al. Geelquote:Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef Molurus het volgende:
Nou ja zeg, mijn ditto is alweer uit de gym geschopt.Geen respect.
Jazeker wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eevee's zitten niet in 10km eieren.
Lucky bastard. Ik woon net 50 meter te ver van twee Pokestops.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik precies tussen twee stops in, beiden binnen bereik
Dat gebied bij jou is wel tragisch he. Juist in pidgey paradise zou je erover moeten struikelen lijkt me. Ben benieuwd of ze dat soort dingen ook nog eens aan gaan pakken.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef Pheno het volgende:
Ditto's zijn hier uitgestorven door aids
Dat is wat ik wil, blijft bij dromen helaasquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lucky bastard. Ik woon net 50 meter te ver van twee Pokestops.
Dit inderdaad. Is sinds de vorige update zo.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nope, Eevee's komen uit 5 km eieren.
Nee, die komen echt uit 10 km eieren. Ik kan het weten want ik heb er veel te veel uit 10 km eieren gehad.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nope, Eevee's komen uit 5 km eieren.
Is het aangepast? Ok, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Is sinds de vorige update zo.
Zo komen er ook geen pidgeys en ratatata meer uit 2 km als het goed is.
Tenzij je je ei al hebt gevonden voor de update
Die info is over datumquote:Op woensdag 23 november 2016 19:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, die komen echt uit 10 km eieren. Ik kan het weten want ik heb er veel te veel uit 10 km eieren gehad.
[ afbeelding ]
wat ik zeg: pidgeys zat, maar niets bijzonders. Op de kaart heb ik wel de enige pokestop voor mijn huis. Dus qua ballen zit ik goed. Maar het is best sad dat elke speler die pidgeys en ratatas normaal lieten lopen al een ditto hebben en ik die alles vang omdat ik toch wat moet nog steeds niet. Ik zit vandaag aan de 100 beesten, leuk voor candy en xp. Maar qua variatie is het kut. Loop ik een pauze in Utrecht heb ik meteen wat nieuwsquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gebied bij jou is wel tragisch he. Juist in pidgey paradise zou je erover moeten struikelen lijkt me. Ben benieuwd of ze dat soort dingen ook nog eens aan gaan pakken.
Kut inderdaad. Ik begin trouwens wel te twijfelen aan mensen die roepen dat ze er al 2 of 3 hebbenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat ik zeg: pidgeys zat, maar niets bijzonders. Op de kaart heb ik wel de enige pokestop voor mijn huis. Dus qua ballen zit ik goed. Maar het is best sad dat elke speler die pidgeys en ratatas normaal lieten lopen al een ditto hebben en ik die alles vang omdat ik toch wat moet nog steeds niet. Ik zit vandaag aan de 100 beesten, leuk voor candy en xp. Maar qua variatie is het kut. Loop ik een pauze in Utrecht heb ik meteen wat nieuws
Gelukkig we een ultra beast gevangen in Pokémon Sun
Leuk om mee te levelenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:18 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga die Ditto eens uitproberen, begint weer fris te worden overigens.
En ik ga alle dust meteen investeren, ALLES MAXEEUUHHHHHHH
Dat je het voor elkaar krijgt om die voorraad op te bouwen vind ik al heel knap.quote:
Dag 1 na deze week ik het waarschijnlijk ook weer snel opquote:Op woensdag 23 november 2016 19:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat je het voor elkaar krijgt om die voorraad op te bouwen vind ik al heel knap.
Waarom is het dan handig om je stardust te bewaren tijdens double xp?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dag 1 na deze week ik het waarschijnlijk ook weer snel op
Nu kan ik een beetje de updates plannen.
Het is ook dubbele dust en door de Ditto-jacht gaat het hard.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:41 schreef Louriox het volgende:
[..]
Waarom is het dan handig om je stardust te bewaren tijdens double xp?![]()
//noob
Oow oke, thanks!quote:Op woensdag 23 november 2016 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ook dubbele dust en door de Ditto-jacht gaat het hard.
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe veel ik bij elkaar kan sprokkelen. En ik kan nu een heel klein beetje plannen wat ik ermee kan doen.
Dan klaag ik ook bij dezequote:Op woensdag 23 november 2016 20:13 schreef Highlighter het volgende:
Mijn gejammer is gehoord
Ik klaagde net en opende pogo, kwam gelijk een rattata tevoorschijn en veranderde in een ditto
dus ik ben nog de enige zonder?quote:Op woensdag 23 november 2016 20:13 schreef Highlighter het volgende:
Mijn gejammer is gehoord
Ik klaagde net en opende pogo, kwam gelijk een rattata tevoorschijn en veranderde in een ditto
blauw zeker...quote:Op woensdag 23 november 2016 20:20 schreef Rubeo38 het volgende:
Bedankt "vrienden"
Tot 2x toe vandaag de onderste uit een gym trappen met een ander account en er dan zelf weer in gaan zitten.
Ga maar eens niantic aanschrijven voor teamchange. Ben er zo klaar mee
En ik ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen.
Magmarquote:Op woensdag 23 november 2016 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Nog 10 beesten nodig om te evolueren. Dan kan er morgen een Lucky egg aan. Denk dat ik dan lvl 28 wel haal.
En eerst ballen tanken.
Oja en over 400 m komt er een 10km ei uit. Dus place your bets
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen.
Mailen denk ik?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Gadverdamme, het is een cheater
Van mijn eigen team, maar toch gaat hij mooi richting Niantic. Ik sta in de kou, hij met zijn twee level 30+ accounts waarschijnlijk niet.
Hoe doe ik dat?
I hoop voor je dat je iets leukers krijgt.quote:
Dit is ook echt kansloos. 25000 prestige binnen een kwartier. Dat is enkel mogelijk met meerdere accounts die een heel arsenaal 2500CP Pokemons hebben en foutloos spelen.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:11 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mailen denk ik?
Ik ook vorig weekend. Park was gesloten en toch lagen er lures aan.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
I hoop voor je dat je iets leukers krijgt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Diezelfde cheater van net heeft nog een hoge gym neergehaald en zijn beide accounts erin gezet.
Ik kan hier echt zo gigantisch pissig van worden
Ik ken je frustratie.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Diezelfde cheater van net heeft nog een hoge gym neergehaald en zijn beide accounts erin gezet.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:55 schreef DaMart het volgende:
Ditto laat zich hier nog steeds niet zien... raak ook aardig door de great balls heen inmiddels, dus ik denk dat ik het maar opgeef voor vandaag.
Had ik dus ook. Terwijl ik gisteren eindelijk weer had aangevuld.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:03 schreef Valerie. het volgende:
+- 150 rode ballen samen met pidgeys en meuk weggegooid vandaag, en al weer lekker aan mn blauwe stash begonnen. En nog geen ditto
Poehee, met die laatste zou ik ook heeeeel errug blij zijn, ik kom voorlopig niet verder dan wat proud pokemon, ook zeer degelijk hoor maar nog geen waarvan ik denk, deze ga ik boosten.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
Ik was aan het einde van de dag echt zuur dat ik nog geen ditto had. Zoveel ballen weggegooid, er was gewoon niet tegenop te draaien. Net toen ik besloot ermee te kappen en weer mijn gewone routine op te pakken had ik een rattata die 'Oh?" zei. Gelukkig maar. Had vanmorgen trouwens ook een shelder die amazing was, kwam binnen als cloyster op ruim 1900 met ijsaanvallen. Dragonites, be afraid!
bah, die multi-accounters ookquote:Op woensdag 23 november 2016 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Gaaf gezicht.quote:
je klaagt over mensen terwijl je het zelf ook doet. Dat vind ik pas raar. Kun je boos worden op mij, op die ene gast in die gym of wie dan ook, maar iets met een pot die de ketel verwijt.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je, ik heb echt zin om jou een flinke mep te geven...
Not very effective.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je, ik heb echt zin om jou een flinke mep te geven...
hij weet niet dat ik eruit zie als snorlax, maar nooit rest gebruikquote:
Echtzoquote:Op woensdag 23 november 2016 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je klaagt over mensen terwijl je het zelf ook doet. Dat vind ik pas raar. Kun je boos worden op mij, op die ene gast in die gym of wie dan ook, maar iets met een pot die de ketel verwijt.
krijgt hij de exacte bewegingen en het type als de tegenstander? Een beetje hogere ditto is dan volgens mij wel aardig als verdediger. Of irritant, of mis ik dan wat? Geen idee of ie een hoge hp heeft.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
In het geval het nog niet gepost was, Ditto behoudt zijn eigen HP na transformatie.
Dat eerste klopt, een goede verdediger lijkt me echter niet, heeft te weinig HP, die van mij heeft op het moment 71 hp en hij is al vrij hoog met redelijke IV.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
krijgt hij de exacte bewegingen en het type als de tegenstander? Een beetje hogere ditto is dan volgens mij wel aardig als verdediger. Of irritant, of mis ik dan wat? Geen idee of ie een hoge hp heeft.
ik heb zo'n zin om je een mep te gevenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef victorinox het volgende:
Hoe kunnen jullie nog geen Ditto hebben?
Ik heb er 9 gevangen...
Net trouwens level 33 geworden, met de dubbele xp moet ik deze actieweek wel level 34 worden.
Ik gooi geen mensen uit gyms vanuit mijn luie stoel met mijn twee gespoofde level 30 accounts. Ik gooi niet zomaar twee accounts in een gym zonder er verder wat mee te doen.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
je klaagt over mensen terwijl je het zelf ook doet. Dat vind ik pas raar. Kun je boos worden op mij, op die ene gast in die gym of wie dan ook, maar iets met een pot die de ketel verwijt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef victorinox het volgende:
Ik heb er 9 gevangen...
vraag het Nianticquote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef victorinox het volgende:
Ik heb er 9 gevangen...
Net trouwens level 33 geworden, met de dubbele xp moet ik deze actieweek wel level 34 worden.
Neeeeee....quote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef victorinox het volgende:
Ik heb er 9 gevangen...
Omdat 100 pidgeys, 100 ratten en 100 weedles vangen op een dag niet genoeg is om er eentje te treffenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef victorinox het volgende:
Ik heb er 9 gevangen...
tja, als jij jezelf geen cheater vindt moet je dat zelf weten. Ik wil en hoef je niet van het tegendeel te overtuigen. Maar je snapt zelf wel dat meerdere accounts je een voordeel geven, al is het om een gym te trainen met die bubblestrategie, dat maakt het niet veel anders dan iemand die rood en blauw is en mensen uit gyms dondert om zichzelf erbij te zettenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi geen mensen uit gyms vanuit mijn luie stoel met mijn twee gespoofde level 30 accounts. Ik gooi niet zomaar twee accounts in een gym zonder er verder wat mee te doen.
Wederom vergelijk je mij met botters en spoofers, en dat vind ik echt triester dan triest.
Ik gok ergens tussen de 250 en 300. Bijna alleen maar Rattata's en Pidgey's.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
En hoeveel pokemons heb je daarvoor gevangen?
Ik heb me vandaag rot gezocht... en maar 1 gevangen.
100% legit is het niet, gebruik van scanners ook niet. Zal nooit zeggen dat ik volledig volgens de regels speel, maar ik benadeel niemand.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, als jij jezelf geen cheater vindt moet je dat zelf weten. Ik wil en hoef je niet van het tegendeel te overtuigen. Maar je snapt zelf wel dat meerdere accounts je een voordeel geven, al is het om een gym te trainen met die bubblestrategie, dat maakt het niet veel anders dan iemand die rood en blauw is en mensen uit gyms dondert om zichzelf erbij te zetten
Dat soort mensen verneuken het spel voor anderen, en ik heb daar nu echt last van gehad. Ik kwam vanmiddag ook al iemand tegen die met twee accounts een plekje in een gym probeerde over te nemen in plaats van die gym gewoon te levelen. Als ik niet had geprobeerd hem te snipen, had ik vast wel een iets minder vriendelijk woordje naar hem geroepen. Want hij verneukt het voor anderen.quote:Spoofers en botters snap ik al helemaal niet, dan speel je niet eens een spel maar laat je je telefoon het spel spelen. Tja, dat botten begreep ik al niet in spellen als Diablo of WoW, laat staan een mobile gameAl was ik in Diablo ook niet geheel clean. Meerdere personages in het dorpje idle zetten om zo de droprate en exp te verhogen. Maar hč, het werd ook moeilijker met meer mensen in een spel, dus meer skills nodig als solist
Good old days
Gaat niet werken, de Ditto moet aan dezelfde eisen voldoen als normale pokemons.quote:Werkt die bubbelstrategie overigens met je ditto? Om maar weer heerlijk positief ontopic te blijven?
De volgende keer dat ik je zie fietsen geef ik je een duwquote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef victorinox het volgende:
Ik heb er 9 gevangen...
Zoek er maar eentje uit:quote:Op woensdag 23 november 2016 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je zie fietsen geef ik je een duw
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zoek er maar eentje uit:
[ afbeelding ]
Nog een tip voor mensen die al 80 kutbeesten hebben gevangen en nog geen ditto?quote:Op woensdag 23 november 2016 22:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zoek er maar eentje uit:
[ afbeelding ]
keep catchingquote:Op woensdag 23 november 2016 22:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nog een tip voor mensen die al 80 kutbeesten hebben gevangen en nog geen ditto?
Eens! Meerdere accounts voor eigen voordeel is cheaten! Vind mij er zelf ook ook onder vallen. Heb het evolven door niet niantic software laten doen omdat ik te lui ben om dit 160+ keer te doen op een dag.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, als jij jezelf geen cheater vindt moet je dat zelf weten. Ik wil en hoef je niet van het tegendeel te overtuigen. Maar je snapt zelf wel dat meerdere accounts je een voordeel geven, al is het om een gym te trainen met die bubblestrategie, dat maakt het niet veel anders dan iemand die rood en blauw is en mensen uit gyms dondert om zichzelf erbij te zetten
Spoofers en botters snap ik al helemaal niet, dan speel je niet eens een spel maar laat je je telefoon het spel spelen. Tja, dat botten begreep ik al niet in spellen als Diablo of WoW, laat staan een mobile gameAl was ik in Diablo ook niet geheel clean. Meerdere personages in het dorpje idle zetten om zo de droprate en exp te verhogen. Maar hč, het werd ook moeilijker met meer mensen in een spel, dus meer skills nodig als solist
Good old days
Werkt die bubbelstrategie overigens met je ditto? Om maar weer heerlijk positief ontopic te blijven?
Het schiet al aardig op. De enige 2 die echt slecht gaan zijn Pikachu en Fighting.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe staat het met jullie Medals? Vraag mezelf af of ik ooit wel alles goud kan krijgen![]()
[ afbeelding ]
*stapt op de fiets*quote:Op woensdag 23 november 2016 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Die Ditto van me uit het filmpje zit nou al 3 uur in die gym trouwens. In de gym die het snelst van team wisselt in dit dorp.
ik zit ook al op de juiste stoel waar ik net bij de stop kan. En ondertussen ratten uit mijn digitale tas ruimen, zodat ik morgen weer ruimte heb voor de volgende poging 'zoek ditto'.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:47 schreef firecow het volgende:
Nou ga maar eens een lading ballen halen en kjjken of dito nog tevoorschijn komt vandaag... Zit al boven de 100 pokies vandaag
Nee, ik lig al in bed. Geen zin om weg te gaan.quote:
Waar woon je? Je woont boven op een Dittonestquote:Op woensdag 23 november 2016 22:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zoek er maar eentje uit:
[ afbeelding ]
6 Laprassen met een hele lage hp jaquote:Op woensdag 23 november 2016 22:38 schreef Rabieluh het volgende:
Als je nou een team van 6 Ditto's hebt en je komt een gym tegen met een Lapras onderaan, dan kan je in het eerste gevecht 6 Lapras maken.
Het is vies koud aan het worden ook.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik lig al in bed. Geen zin om weg te gaan.
je zult het hebben dat je denkt een snorlax te hebben en dan is het een ditto. Dat zou de ultieme Niantic troll zijnquote:Op woensdag 23 november 2016 23:01 schreef Valerie. het volgende:
Is het nog steeds diezelfde 4/5 pokemon of zijn ze ondertussen ook uit krabbys en weedles ofzo gekomen?
De eerste heb ik bij mij thuis gevangenquote:Op woensdag 23 november 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar woon je? Je woont boven op een Dittonest
Kans op Snorlax: 0,001%quote:Op woensdag 23 november 2016 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zult het hebben dat je denkt een snorlax te hebben en dan is het een ditto. Dat zou de ultieme Niantic troll zijn
Nah, te ver.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
De eerste heb ik bij mij thuis gevangen, de rest bijna allemaal in het centrum van Eindhoven. Twee heb ik er naast elkaar gevangen op Strijp S.
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zult het hebben dat je denkt een snorlax te hebben en dan is het een ditto. Dat zou de ultieme Niantic troll zijn
65k... daar moeten een paar 10km-eieren bij zittenquote:Op woensdag 23 november 2016 23:05 schreef eleusis het volgende:
Fucking hel, daarnet nog een uur de hort op geweest, zoekend naar meer Ditteaux, maar nee hoor.Niets.
Zo verschrikkelijk veel Rattata gevangen.
Spawnen er nu ook meer, of lijkt dat maar zo en ben ik normaal zo goed in Rattata negeren
Wel al 65k stardust erbij vandaagEn twee 10km-eitjes in de oven
Dan blijf ik zeker in bed.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is vies koud aan het worden ook.
ik word al de hele tijd getrolled door dat bedrijf, het zou er nog wel bij kunnen.quote:
Jezus get over yourself. Dat dramatische gejank van je altijd.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi geen mensen uit gyms vanuit mijn luie stoel met mijn twee gespoofde level 30 accounts. Ik gooi niet zomaar twee accounts in een gym zonder er verder wat mee te doen.
Wederom vergelijk je mij met botters en spoofers, en dat vind ik echt triester dan triest.
Op dezelfde plek?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:24 schreef Vanyel het volgende:
5 ditto's, level 30 en mijn eerste 10km ei in weken. Een goeie pokemondag
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 november 2016 23:24 schreef Vanyel het volgende:
5 ditto's, level 30 en mijn eerste 10km ei in weken. Een goeie pokemondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |