Ga je braaf zijn vandaag?quote:Op woensdag 23 november 2016 08:46 schreef tong80 het volgende:
Ik had zo'n leuke TT in gedachten.![]()
Goeiemorgen.
Ha ha ha. Ik leer.quote:
Ken je het verhaal van Chet Baker? Ze dachten dat ie 80 was toen ze hem onder het raam vonden.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je bent nooit te oud om te leren
quote:
Zeikerdquote:
Ik dacht dat het een ouwe pot op nieuwe tegels was.quote:
alleen voor vannachtquote:Op woensdag 23 november 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een ouwe pot op nieuwe tegels was.
Oh, ik vond het al raar, gelukkig maar, een nieuwe pot kakt veel lekkerder.quote:
maar geen zwevende met inbouw achterdinges, zoals beloofdquote:Op woensdag 23 november 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al raar, gelukkig maar, een nieuwe pot kakt veel lekkerder.
Als de afvoeraansluiting in de vloer zit kan dat ook helemaal niet, tenzij je de hele boel gaat openbreken, maar dat gaan ze echt niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:34 schreef sacha het volgende:
[..]
maar geen zwevende met inbouw achterdinges, zoals beloofd
veel makkelijker schoonmaken als zo'n ding zweeftquote:Op woensdag 23 november 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn pot staat ook gewoon op de vloer, vind ik wel zo veilig.
Ja dat wel, maar ik heb weinig te kiezen en moet roeien met de riemen die ik heb.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel makkelijker schoonmaken als zo'n ding zweeft
Ik ga 18 maart naar Lloyd Cole
Is geen straf toch?quote:Op woensdag 23 november 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb weinig te kiezen en moet roeien met de riemen die ik heb.
Leuk, die zag ik ooit op Werchter 1985.
Ik heb a.s. zaterdag een Zappa-dag met baardaap, tribute bandjes en zo, ik moet mee van hem.
Nee, ik begin er langzaamaan zin in te krijgen, ik twijfelde eerst maar hij 'zeurde' zo erg aan mijn kop dat ik ja zei.quote:
Natuurlijk, is toch ook leuk om daar samen met je zoon naartoe te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik begin er langzaamaan zin in te krijgen, ik twijfelde eerst maar hij 'zeurde' zo erg aan mijn kop dat ik ja zei.
Uiteraard, en je zult begrijpen dat in zijn vriendenkring (midden twintigers) geen echte Zappa liefhebbers zitten, Zappa heeft ie via mij met de paplepel erin gekregen en dat zit onuitroeibaar diep nu.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, is toch ook leuk om daar samen met je zoon naartoe te gaan.
dat weet ik wel, zeg dan niet dat ik dat krijgquote:Op woensdag 23 november 2016 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de afvoeraansluiting in de vloer zit kan dat ook helemaal niet, tenzij je de hele boel gaat openbreken, maar dat gaan ze echt niet doen.
Er bestaan 2 soorten aansluitingen, in de vloer of in de achterwand.
Er met de paplepel ingeslagenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, en je zult begrijpen dat in zijn vriendenkring (midden twintigers) geen echte Zappa liefhebbers zitten, Zappa heeft ie via mij met de paplepel erin gekregen en dat zit onuitroeibaar diep nu.
En zo hebben we wel meer 'dingetjes' samen.
Juist.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik wel, zeg dan niet dat ik dat krijg![]()
alles is overigens echt het goedkoopste van het goedkoopste![]()
er kan niet eens een douchewandje vanaf![]()
'dan koopt u toch een douchegordijn mevrouw'
Nope, ik draaide heel vaak die Halloween DVD (1984 Does humor belong to music?)) van Zappa, beroemd concert, en na een tijdje viel het kwartje en begreep ie waarom ik juist dat altijd opzette, je weet dat hij zelf ook vrij vroeg piano leerde spelen, hij hoorde uiteraard wel dat die muziek van een 'ander niveau' was/is.quote:
Leuk hč als iemand dat voor je uitgezocht heeftquote:
Het was ook maar een grapje Moquote:Op woensdag 23 november 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik draaide heel vaak die Halloween DVD (1984 Does humor belong to music?)) van Zappa, beroemd concert, en na een tijdje viel het kwartje en begreep ie waarom ik juist dat altijd opzette, je weet dat hij zelf ook vrij vroeg piano leerde spelen, hij hoorde uiteraard wel dat die muziek van een 'ander niveau' was/is.
Scheren voor het boodschappen doen is in jou geval verstandigquote:Op woensdag 23 november 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga me maar eens even scheren, ik heb geen doos en moet zelf boodschappen gaan doen.
Weet ik, maar dwang zal nooit tot iets leiden, je moet het clever aanpakken.quote:
Ja, ik heb een baard van een week en dan 'zit ie dicht' dwz ik moet nu eerst met de tondeuze anders kom ik er niet doorheen met een normaal apparaat, die grijpt zich dan vast.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheren voor het boodschappen doen is in jou geval verstandig
Doe toch maar, voordat je de bewaking achter je aan krijgtquote:Op woensdag 23 november 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baard van een week en dan 'zit ie dicht' dwz ik moet nu eerst met de tondeuze anders kom ik er niet doorheen met een normaal apparaat, die grijpt zich dan vast.
geen dank hoor graag gedaanquote:Op woensdag 23 november 2016 13:32 schreef sacha het volgende:
dank je wel hč fanneke, dat had ik nog niet écht gezegd
hoe kan je dat zien Tong en waar?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:48 schreef tong80 het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 23 november 2016 09:23 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Piet_Piraat is jouw beste mattie tot nu toe dit jaar
Dit is je top tien:
1 661 Piet_Piraat
2 446 chufi
3 337 kanovinnie
4 320 Doublepain
5 315 FANN
6 313 haags_kwartiertje
7 294 Bolasie
8 290 opperkleurder
9 277 GGMM
10 276 Ajacied422
Geen idee, heb er ook naar gevraagd. In GC geloof ik.quote:
Geilquote:
ah effe kijken...quote:Op woensdag 23 november 2016 16:30 schreef tong80 het volgende:
Dit FANN....
GC / Wie zijn jouw fok! vriendjes
quote:
Ha ha haquote:Op woensdag 23 november 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah effe kijken...
[..]zet die fles weg man....
ik krijg dittequote:
dat kan toch helemaal niet?quote:Je bent momenteel niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke statistieken bekijken. Je kunt een account aanvragen door monitor een DM (geen PM) met de volgende tekst te sturen: <fokstats activatie> (incl. < en >). Je kijgt na het sturen van de DM binnen 10 min. een wachtwoord toegestuurd. Indien je geen wachtwoord hebt ontvangen stuur een DM naar bondage om het probleem te onderzoeken.
mew... misschien later, nu geen zin inquote:Op woensdag 23 november 2016 16:35 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Ik ben ook maar een dinges die niks van computers weeT. Vraag in het topic hoe iemand je kan checken. heb ik ook gedaan.
Vraag het dan nietquote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... misschien later, nu geen zin in
Herkenbaar... om de paar dagen even snel de tondeuze er lang halen op de laagste stand helpt ook... Scheert me bijna nooit gladquote:Op woensdag 23 november 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baard van een week en dan 'zit ie dicht' dwz ik moet nu eerst met de tondeuze anders kom ik er niet doorheen met een normaal apparaat, die grijpt zich dan vast.
Het kan gewoon zonder ingelogd te zijn .. net gedaan... Bekende personen in de lijstquote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... misschien later, nu geen zin in
Heb inmiddels, op mijn onderlip sikje na, weer een blote billen gezicht.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar... om de paar dagen even snel de tondeuze er lang halen op de laagste stand helpt ook... Scheert me bijna nooit glad
En heb je fijn de week doormidden gezaagd?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.. Ik heb nog een restje van gisteren, maar ook nog geen trek
Heerlijk....quote:Op woensdag 23 november 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En heb je fijn de week doormidden gezaagd?
En gaat het een beetje? Nu een week of drie toch. Dan kan je het een beetje overzien.quote:
Ja het gaat prima.. Het is wel druk en veel werk, maar dat zal met de tijd wel makkelijker gaan.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En gaat het een beetje? Nu een week of drie toch. Dan kan je het een beetje overzien.
Ik had nog wat aardappels die gekookt, en straks bakken ik heb wel zelf mayo gemaakt. En zowaar geluktquote:Op woensdag 23 november 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.. Ik heb nog een restje van gisteren, maar ook nog geen trek
Dat duurt even ja, maar dan gaat de tijd ook lekker snel om. En morgen alweer donderdagquote:Op woensdag 23 november 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het gaat prima.. Het is wel druk en veel werk, maar dat zal met de tijd wel makkelijker gaan.
Ga je die bak helemaal opeten?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had nog wat aardappels die gekookt, en straks bakken ik heb wel zelf mayo gemaakt. En zowaar gelukt [ afbeelding ]
Nee een klein beetje mayo maken gaat niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je die bak helemaal opeten?
Ik pak de tube Zaanse wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een klein beetje mayo maken gaat niet.
Morgen Alweer??quote:Op woensdag 23 november 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat duurt even ja, maar dan gaat de tijd ook lekker snel om. En morgen alweer donderdag
Is dat bio mayo?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een klein beetje mayo maken gaat niet.
Ik heb meestal Belse. Maar niet in huis. En de zelfgemaakte is erg lekker en een week okquote:
Wat is bioquote:
quote:
Tjaquote:Op woensdag 23 november 2016 19:45 schreef drakin het volgende:
Waar moet die mayo in als je al rijst in de pot ervoor stopt?
Please ik eet allesquote:
Gemist maar mogelijk hadden wij de Philips versiequote:Op woensdag 23 november 2016 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
3-delige serie op NPO2 over 'De Zaak Menten'.
Maf, dat televisietoestel van Aristona dat in een van de eerste scene's in beeld te zien was hadden we bij mij thuis ook.![]()
Zo'n groot bakbeest met houten kast en Pa moest af en toe het dak op omquote:Op woensdag 23 november 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist maar mogelijk hadden wij de Philips versie
Ja. je had Aristona en Erres, maar dat waren precies dezelfde als de Philips.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist maar mogelijk hadden wij de Philips versie
Ja idd, wij hadden een wittequote:Op woensdag 23 november 2016 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je op een plek duwde kwam er een 'lade' uit met allemaal wieltjes voor de zenders te zoeken.
Yeps, zo ongeveer, echt superbasic.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Maar dan in het wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
En de wieltjesDa's pas nostalgie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het waren ook stofnesten.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat weet ik niet meer..quote:Op woensdag 23 november 2016 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's pas nostalgie.
Het waren ook stofnesten.![]()
Een van de redenen dat ik kijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh ik denk dat je nog wel meer dingen gaat zien
Ik draag ze nooit, maar volgens mij heb ik er nog eentje van mn paquote:Op woensdag 23 november 2016 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Die grote brede stropdassen van die oude heren. Zo eentje droeg mijn opa ook altijd.
quote:
quote:"Ik word geslagen en verkracht door mijn man, mag ik naar de politie?" vroeg een vrouw in Denemarken undercover in acht moskeeën. "Nee", antwoordden zeven imams. De actie was onderdeel van een Deense, vierdelige documentaire waarvan Zembla nu de belangrijkste momenten uitzendt.
In de dop.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dacht net even dat het over terrorisme zou gaan
Was die niet kapot?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteraard kijk ik wasmachien nu.
Wordt dat niet lastig om te kunnen blijven volgen op je ouwe dagquote:Op woensdag 23 november 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts weet bij elke draaibeurt weer een nieuw ritme voor elkaar te krijgen.
Ik draai de knop stiekem weleens verder.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt dat niet lastig om te kunnen blijven volgen op je ouwe dag
Op het snelwas programma zekerquote:Op woensdag 23 november 2016 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai de knop stiekem weleens verder.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteraard kijk ik wasmachien nu.
Waarom zou dat niet kunnen? Zit gewoon een simpel scriptje achterquote:Op woensdag 23 november 2016 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik krijg ditte
[..]
dat kan toch helemaal niet?
o... nou misschien ben ik niet zo handigquote:Op donderdag 24 november 2016 08:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Zit gewoon een simpel scriptje achter
De vriendjes stats heb je geen inlog voor nodig. Linksboven bij de stats staat het, bij de optie overige statistieken.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:05 schreef FANN het volgende:
[..]
o... nou misschien ben ik niet zo handigik kon mijn ''vriendjes'' niet zien
![]()
maar in werkelijkheid heb ik die ook niet dus dan klopt het weer
waar is die link ook alweer?quote:Op donderdag 24 november 2016 09:08 schreef bondage het volgende:
[..]
De vriendjes stats heb je geen inlog voor nodig. Linksboven bij de stats staat het, bij de optie overige statistieken.
https://www.thuisserver.n(...)bhbfhj&tab=tab_tablequote:
quote:
Stel je voor geen trappen meer, wat een ruimtebesparing.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
daar krijg je vast spierballen van Hut
Dankquote:Op donderdag 24 november 2016 09:09 schreef bondage het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)bhbfhj&tab=tab_table
Deze verwijst als het goed is naar jouw lijst
alleen niet rolstoeltoegankelijkquote:Op donderdag 24 november 2016 09:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Stel je voor geen trappen meer wat een ruimtebesparing.
moet je wel veel kracht hebben in je armenquote:Op donderdag 24 november 2016 09:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Stel je voor geen trappen meer, wat een ruimtebesparing.
ook niet handig als je 120 kg weegtquote:Op donderdag 24 november 2016 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
alleen niet rolstoeltoegankelijk
als je dat ding vaak gebruikt val je vanzelf afquote:Op donderdag 24 november 2016 09:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ook niet handig als je 120 kg weegt
Dat is het innovatieve: slecht 10% kracht nodig in vergelijking met traplopen.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je wel veel kracht hebben in je armen
zou het beter zijn dan traplopen?quote:Op donderdag 24 november 2016 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
als je dat ding vaak gebruikt val je vanzelf af
op zich wel een leuke uitvindingquote:Op donderdag 24 november 2016 09:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is het innovatieve: slecht 10% kracht nodig in vergelijking met traplopen.
http://www.rd.nl/meer-rd/(...)verdieping-1.1353466
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 november 2016 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank![]()
Chufi op 1, dat was wel te verwachten
Sterkte met het laatste Hut!quote:Op donderdag 24 november 2016 09:20 schreef Treehut362 het volgende:
Naar de kledingbank en vanmiddag weer naar mijn moeder i.v.m. condoleren.
Blijkbaarquote:Op donderdag 24 november 2016 09:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Blijkbaar reageer je vaak op reacties van Chufi
Ik heb geen rijbewijs. En spuit al te lang privé.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie van jullie heeft er nog gewoon een ouderwetse reserveband in de auto?
ANWB voorziet wegenwachtauto's van reservewiel
Zelf heb ik geen reserveband, wel een setje met meuk die je in de lekke band kunt spuiten.
Verder, lampjes vervangen is ook geen senicure meer. 3 man nodig om een remlichtje te vervangen bij mijn auto
Heb je die paarse Tarzan nog steeds ?quote:Op donderdag 24 november 2016 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
als je dat ding vaak gebruikt val je vanzelf af
Ik! Maar mijn auto's zijn dan ook oudquote:Op donderdag 24 november 2016 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie van jullie heeft er nog gewoon een ouderwetse reserveband in de auto?
ANWB voorziet wegenwachtauto's van reservewiel
Zelf heb ik geen reserveband, wel een setje met meuk die je in de lekke band kunt spuiten.
Verder, lampjes vervangen is ook geen senicure meer. 3 man nodig om een remlichtje te vervangen bij mijn auto
Wat is oud tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 november 2016 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik! Maar mijn auto's zijn dan ook oud
Je hebt toch zelf gereageerd en niet ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
nr. 2 klopt niet helemaal maar goed.... zal ik het verder niet over hebben
Leuk linkjequote:Op donderdag 24 november 2016 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank![]()
Chufi op 1, dat was wel te verwachten
Geen ontbijt, dus brunch, meestal tussen 11 en 14 uur.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen ontbijt, dus brunch, meestal tussen 11 en 14 uur.
Dat dacht ik al, smakelijks.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom.
Ik ging net zitten met twee verse boterhammetjes met boerenpaté toen ik jouw post las
Dank jequote:Op donderdag 24 november 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, smakelijks.
Ik overigens ook.
Dank je, doet goed, was best hongerig.quote:
Ik zou er best nog wel eentje lusten, maar doe het maar nietquote:Op donderdag 24 november 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, doet goed, was best hongerig.
Linzensoep, ik weet niet of ik dat lekker vind, dat heb ik 100 jaar geleden eens gegeten, maar toen vond ik het niet veel bijzonders, maar er is wel meer wat ik nu wel lust en vroeger niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo een restje linzensoep opwarmen en heb er Turks brood met pittige houmous bij
Soep doet het tussen de middag altijd goed, zeker in november.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo een restje linzensoep opwarmen en heb er Turks brood met pittige houmous bij
Ik vind het echt een 'vega' soep, zou het wel eten, het is niet zo dat ik het niet lust, maar ik vind bruine bonen- en erwtensoep veel lekkerder.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Linzensoep, ik weet niet of ik dat lekker vind, dat heb ik 100 jaar geleden eens gegeten, maar toen vond ik het niet veel bijzonders, maar er is wel meer wat ik nu wel lust en vroeger niet.
Maar lekkere hummus
De linzensoep die ik at was in een goedkoop hotel in Spanje, dus is eigenlijk geen goede vergelijking.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het echt een 'vega' soep, zou het wel eten, het is niet zo dat ik het niet lust, maar ik vind bruine bonen- en erwtensoep veel lekkerder.
Ik hou van soep in het algemeen, alleen kerrie en ossenstaart ben ik geen echte liefhebber van, oh, en geen vissoepen.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De linzensoep die ik at was in een goedkoop hotel in Spanje, dus is eigenlijk geen goede vergelijking.
ErwtensoepMaar er zijn wel meer soepjes die ik lekker vind.
Ik eet bijna elke zaterdag soep, vind dat het ook leuk om klaar te maken, champignonsoep is momenteel mijn lievelings.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van soep in het algemeen, alleen kerrie en ossenstaart ben ik geen echte liefhebber van, oh, en geen vissoepen.
Afschuwelijk!quote:Op donderdag 24 november 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://metro.co.uk/2016/1(...)-each-other-6276752/
Jeetje, waarom neem je die beesten dan?
Toen de kinderen klein waren maakte ik bijna elke ochtend soep voor tussen de middag bij het brood en aan het eind van de dag was de soep altijd op.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bijna elke zaterdag soep, vind dat het ook leuk om klaar te maken, champignonsoep is momenteel mijn lievelings.
Ik begrijp zulks echt niet, je neemt dieren of kinderen en je taak is die te verzorgen, neem er dan gewoon niet teveel dan blijft het tenminste een beetje leuk, ook voor de dieren en de kinderen uiteraard.quote:
het is dit recept en het is echt een favoriet hier, Symph vraagt regelmatig of ik die soep weer wil maken http://mijnmixedkitchen.b(...)rkse-linzensoep.htmlquote:Op donderdag 24 november 2016 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Linzensoep, ik weet niet of ik dat lekker vind, dat heb ik 100 jaar geleden eens gegeten, maar toen vond ik het niet veel bijzonders, maar er is wel meer wat ik nu wel lust en vroeger niet.
Maar lekkere hummus
Mental health issues inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begrijp zulks echt niet, je neemt dieren of kinderen en je taak is die te verzorgen, neem er dan gewoon niet teveel dan blijft het tenminste een beetje leuk, ook voor de dieren en de kinderen uiteraard.
Sommige mensen zijn echt te ziek voor woorden.
Als mensen zeggen dat ik de slaaf van mijn poezen ben moet ik altijd lachen, ik doe het namelijk met veel plezier, en toen baardaap laatst zei dat kinderen opvoeden betekent dat je heel veel van jezelf opoffert, toen antwoordde ik dat het helemaal vanzelf ging en dikke fun was.quote:
Deze is rood!quote:Op donderdag 24 november 2016 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is dit recept en het is echt een favoriet hier, Symph vraagt regelmatig of ik die soep weer wil maken http://mijnmixedkitchen.b(...)rkse-linzensoep.html
8/10quote:Op donderdag 24 november 2016 13:08 schreef sacha het volgende:
https://brightside.me/won(...)-time-at-all-263160/
9/10
ja, ik verveel me
quote:You're on course to perfectionism. But you can accept inaccuracies.
Courgettesoep met stukjes zalmquote:Op donderdag 24 november 2016 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben geen groot soepfan, maar zo af en toe deze linzensoep, courgettesoep of een pompoensoep vind ik wel ok. En niet te zoute erwtensoep lust ik ook wel, zeker met roggebrood en spek
Nou, bij mij ging het niet vanzelf hoorquote:Op donderdag 24 november 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ik de slaaf van mijn poezen ben moet ik altijd lachen, ik doe het namelijk met veel plezier, en toen baardaap laatst zei dat kinderen opvoeden betekent dat je heel veel van jezelf opoffert, toen antwoordde ik dat het helemaal vanzelf ging en dikke fun was.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, bij mij ging het niet vanzelf hoor
Enjoy.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:17 schreef Deisyy het volgende:
Bingo!
Tijd om nuttige dingen te gaan doen
Das vice versaquote:Op donderdag 24 november 2016 09:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Blijkbaar reageer je vaak op reacties van Chufi
Which reminds me! Even iemand de kast in sturenquote:
zit het bij jou in de kast?quote:Op donderdag 24 november 2016 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Which reminds me! Even iemand de kast in sturen
De receiver staat in de woonkamer, maar omdat de WiFi in de slaapkamer beroerd is staat daar in de kast nog een router, maar die doet het nu ook even niet lekker. Iets met stekkers en schakelaars, waar ik geen verstand van wil hebbenquote:
Nee, je wil dat het werkt, maar daarom is het wel handig om te weten welke kabel waarin moet, en welke schakelaar op welke stand hoort te staan en welk lampje dan hoort te branden...............quote:Op donderdag 24 november 2016 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De receiver staat in de woonkamer, maar omdat de WiFi in de slaapkamer beroerd is staat daar in de kast nog een router, maar die doet het nu ook even niet lekker. Iets met stekkers en schakelaars, waar ik geen verstand van wil hebben
Er wordt momenteel naar gekekenquote:Op donderdag 24 november 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, je wil dat het werkt, maar daarom is het wel handig om te weten welke kabel waarin moet, en welke schakelaar op welke stand hoort te staan en welk lampje dan hoort te branden...............
Internetten vooral, als ik eens Netflix doe ik dat op de bankquote:Op donderdag 24 november 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je lekker weer vanuit de slaapkamer internetten en netflixen
Echt hč, get a room, denk ik danquote:Op donderdag 24 november 2016 19:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je hier hele gesprekken met elkaar gaat voeren dan is dat ook niet zo vreemd
Ja , maar de Griek he ...quote:Op donderdag 24 november 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, get a room, denk ik dan
Ik ken hem verder niet hoor.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat blijft toch een probleem hč.
Laat het Piet niet horen.quote:
Begreep je m'n grap ?quote:
Jij hebt de hele dag gewerkt maar bent nog vrij helder.quote:
Ik drink niet meer ...quote:Op donderdag 24 november 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag gewerkt maar bent nog vrij helder.
En dat scheelt al een slok op een borrel.quote:
En binnenkort bloedprikken voor controle.. Was het een jaartje vergeten..quote:Op donderdag 24 november 2016 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat scheelt al een slok op een borrel.
Oh, dat hoef ik pas in maart weer, maak me niet druk, zal wel weer goed zijn, ik doe niet voor niets, en uiteraard voor mijn eigen bestwil, mijn best.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En binnenkort bloedprikken voor controle.. Was het een jaartje vergeten..
Je doet ook nietsquote:Op donderdag 24 november 2016 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dat hoef ik pas in maart weer, maak me niet druk, zal wel weer goed zijn, ik doe niet voor niets, en uiteraard voor mijn eigen bestwil, mijn best.
Jan Boezeroen niet minder.quote:
Jammer van 'en' Verder heerlijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat scheelt al een slok op een borrel.
Hoef ?quote:Op donderdag 24 november 2016 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dat hoef ik pas in maart weer, maak me niet druk, zal wel weer goed zijn, ik doe niet voor niets, en uiteraard voor mijn eigen bestwil, mijn best.
Ben je nu al van het padje afquote:
Volgens mij leeft ie nog.....quote:
Oh ja hij leeft nogquote:Op donderdag 24 november 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij leeft ie nog.....
[ afbeelding ]
Wat doet die chagreinige snol steeds in dit topic ?
Die is best leukquote:Op donderdag 24 november 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij leeft ie nog.....
[ afbeelding ]
Wat doet die chagreinige snol steeds in dit topic ?
Kun je over jou niet zeggen.quote:
Ik wist dat je dat zou zeggen, Proostquote:
Ik snoerde minder dan jouw mond. Zoek het heldendom. Debiel ben je al.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen, Proost
Debiel nog wel, tja wie is watquote:Op donderdag 24 november 2016 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snoerde minder dan jouw mond. Zoek het heldendom. Debiel ben je al.
Je bent te dom om een polemiek mee te voeren. Ben moe. Ik ga slapen. Probeer even te scoren. Ik maak je morgen alsnog in.quote:
Aangenaam, en U bent de Hofnar?quote:Op donderdag 24 november 2016 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ah, de dorpsgek is er ook weer.
quote:Op donderdag 24 november 2016 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent te dom om een polemiek mee te voeren. Ben moe. Ik ga slapen. Probeer even te scoren. Ik maak je morgen alsnog in.
Komt door de chemtrails, geloof ik...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
We zijn hier allemaal een beetje gek..
Dit dus. Je hebt meer mensen geschoffeerd dan Berry van Aerle doelpunten scoorde.quote:
Jij spoort nietquote:Op donderdag 24 november 2016 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt door de chemtrails, geloof ik...
Maar ik ben dan ook gecertificeerd gek.quote:
Truste of neem er nog één of rot op of krijg wat aan je lip. whatever. Tot zo denk ikquote:Op donderdag 24 november 2016 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Je hebt meer mensen geschoffeerd dan Berry van Aerle doelpunten scoorde.
Die kent ze vast nietquote:Op donderdag 24 november 2016 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Je hebt meer mensen geschoffeerd dan Berry van Aerle doelpunten scoorde.
Neequote:
Dat je denkt met je hazenlip.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste of neem er nog één of rot op of krijg wat aan je lip. whatever. Tot zo denk ik
Serieus, je zinkt erg hard. Ik wist niet dat dat kon.quote:
Boudewijn echter.quote:
Tot morgenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boudewijn echter.
Nu echt weg. Ik word te Ad Rem
Schenk nog een foute alcohol-grap
Hij lokt maar een end weg.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Waarom negeren jullie die malloot niet?
Hij zit jullie alleen maar uit de tent te lokken.
Ik woon heul nie in en tentquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Maak je niet druk Dees...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Even kwooten, ben namelijk erg benieuwd naar die grap.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boudewijn echter.
Nu echt weg. Ik word te Ad Rem
Schenk nog een foute alcohol-grap
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Die eerdere begreep ik ook al niet, maar het zal wel weer midden in de nacht wordenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Even kwooten, ben namelijk erg benieuwd naar die grap.
Het is het eerste en enige wat ik vandaag van tong gelezen heb, maar hee dit is mijn kans om uit de tent te komen!quote:Op donderdag 24 november 2016 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eerdere begreep ik ook al niet, maar het zal wel weer midden in de nacht worden
Waar sta je? Heb je bij de aap gelogeerd ?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is het eerste en enige wat ik vandaag van tong gelezen heb, maar hee dit is mijn kans om uit de tent te komen!
ik zag ze net nog in het Action topic.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best geinige krukjes zo op het plaatje, deze week maar eens bij de Action kijken
ik ben altijd bij Sas niet bij Sas en aap.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar sta je? Heb je bij de aap gelogeerd ?
Geinig wel jaquote:Op donderdag 24 november 2016 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best geinige krukjes zo op het plaatje, deze week maar eens bij de Action kijken
Denk dat Mo daar lurktquote:Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zag ze net nog in het Action topic.
Ik zag ze zojuist pas online op de Action site, die 'groenige' vind ik niet lelijk qua kleur.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zag ze net nog in het Action topic.
Ik ookquote:
Oh ja .. Ik raak daarmee altijd in de warquote:Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
ik ben altijd bij Sas niet bij Sas en aap.
was iemand die de krukjes bewerkt had met krantenpapier op de zitting.quote:
Die andere Sas zit altijd in F1 topic.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja .. Ik raak daarmee altijd in de war
Stukje Nostalgisch bekend terrein..quote:Op donderdag 24 november 2016 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even snel mijn haren wassen, ik wil om dadelijk
http://www.tvgids.nl/de-mijnen-zoals-ze-waren/artikel/121278/
dit kijken.
naar Sas rijdt een trein en naar Sas niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja .. Ik raak daarmee altijd in de war
zit jij daar soms ook?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere Sas zit altijd in F1 topic.
Sas heeft een aap en Sas lijkt er opquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
naar Sas rijdt een trein en naar Sas niet.
en jij ziet niet dat de ene aap een meter langer is dan de andere?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft een aap en Sas lijkt er op
dat is al meer dan ik doe of ooit zal doen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Post er soms maar niet vaak.
Zo op een plaatje is dat moeilijk in te schattenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
en jij ziet niet dat de ene aap een meter langer is dan de andere?
aap van Sas anders niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo op een plaatje is dat moeilijk in te schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |