maar weetje waar ik mij nou zo zorgen over maak.....stel dat ik per ongeluk water over de accu of de dinamo gooi. dan heb ik misschien wel een groot probleem.....misschien kom ik wel onder stroom te staan ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:41 schreef halfway het volgende:
Vroegah flikkerden wij er een emmer diesel overheen en spoten hem een kwartier later af met de hd, electrisch even afschermen.
Tegenwoordig schijnt dat niet meer te mogen.
ja maar dat spul moet ik toch ook weer eens keertje afspoelen met water ofzo???quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gewoon wat oude doekje of lakens in wat benzine of remreiniger en schoonmaken.
Tegen dat tijd is benzine of spul allang verdampt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar dat spul moet ik toch ook weer eens keertje afspoelen met water ofzo???
hoe kom ik aan benzine dan? en ik ben trouwens niet zo handig dat ik al een hele accu kan verwijderen hoorquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Tegen dat tijd is benzine of spul allang verdampt.
Of gewoon na schoonmaakbeurt even door de regen rijden..
Je kan ook accu loskoppelen en er afhalen! Dan is er niks aan de hand..
Dynamo kan wel tegen stootje.. computers niet. Die is vaak al afgeschermd.
Voor de gemak gebruik je gewoon spuitbus en doekje. ipv hele blok onderdompelen.
ja maar wat gebeurd er als ik dat per ongeluk wel doe. is dat heel erg?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:16 schreef Fer het volgende:
Vroeger was het motor laten draaien en niet die spuit op je ontsteking of electrische delen mikken.
Waar hebben wij het trouwens over? Opel 99, golf 95 of wat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:19 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar wat gebeurd er als ik dat per ongeluk wel doe. is dat heel erg?
Ja, dan kun je een backfire krijgen. Een harde plof en je motor staat stil.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:19 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
opel astra g sedan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Waar hebben wij het trouwens over? Opel 99, golf 95 of wat?
shit. dat wil ik echt niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:54 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ja, dan kun je een backfire krijgen. Een harde plof en je motor staat stil.
Ja kortsluiting kan blijvende schade aanrichten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:19 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet.quote:
Leuke beginners auto, minpunt bij deze zijn de wielkastranden achterquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet.het is een opel astra g sedan 5 deurs.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:15 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe kom ik aan benzine dan? en ik ben trouwens niet zo handig dat ik al een hele accu kan verwijderen hoordat gaat gegarandeerd mis.
wat zijn nou weer wielkastranden?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Leuke beginners auto, minpunt bij deze zijn de wielkastranden achter
Die moet je echt goed schoonhouden.
quote:
Die zitten boven je wiel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:28 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat zijn nou weer wielkastranden?
Denk dat je inderdaad beter de motorkap dicht kunt houden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]bedankt man. ik denk dat ik toch maar voor de duurdere optie ga.
oke, en die moet ik dus ook schoonmaken ofzo? hoe kom ik daar bij? moet ik onder de auto kruipen ofzo?quote:
Dat.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk dat je inderdaad beter de motorkap dicht kunt houden.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
oke, en die moet ik dus ook schoonmaken ofzo? hoe kom ik daar bij? moet ik onder de auto kruipen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |