Ga je braaf zijn vandaag?quote:Op woensdag 23 november 2016 08:46 schreef tong80 het volgende:
Ik had zo'n leuke TT in gedachten.![]()
Goeiemorgen.
Ha ha ha. Ik leer.quote:
Ken je het verhaal van Chet Baker? Ze dachten dat ie 80 was toen ze hem onder het raam vonden.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je bent nooit te oud om te leren
quote:
Zeikerdquote:
Ik dacht dat het een ouwe pot op nieuwe tegels was.quote:
alleen voor vannachtquote:Op woensdag 23 november 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een ouwe pot op nieuwe tegels was.
Oh, ik vond het al raar, gelukkig maar, een nieuwe pot kakt veel lekkerder.quote:
maar geen zwevende met inbouw achterdinges, zoals beloofdquote:Op woensdag 23 november 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik vond het al raar, gelukkig maar, een nieuwe pot kakt veel lekkerder.
Als de afvoeraansluiting in de vloer zit kan dat ook helemaal niet, tenzij je de hele boel gaat openbreken, maar dat gaan ze echt niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:34 schreef sacha het volgende:
[..]
maar geen zwevende met inbouw achterdinges, zoals beloofd
veel makkelijker schoonmaken als zo'n ding zweeftquote:Op woensdag 23 november 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn pot staat ook gewoon op de vloer, vind ik wel zo veilig.
Ja dat wel, maar ik heb weinig te kiezen en moet roeien met de riemen die ik heb.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel makkelijker schoonmaken als zo'n ding zweeft
Ik ga 18 maart naar Lloyd Cole
Is geen straf toch?quote:Op woensdag 23 november 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb weinig te kiezen en moet roeien met de riemen die ik heb.
Leuk, die zag ik ooit op Werchter 1985.
Ik heb a.s. zaterdag een Zappa-dag met baardaap, tribute bandjes en zo, ik moet mee van hem.
Nee, ik begin er langzaamaan zin in te krijgen, ik twijfelde eerst maar hij 'zeurde' zo erg aan mijn kop dat ik ja zei.quote:
Natuurlijk, is toch ook leuk om daar samen met je zoon naartoe te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik begin er langzaamaan zin in te krijgen, ik twijfelde eerst maar hij 'zeurde' zo erg aan mijn kop dat ik ja zei.
Uiteraard, en je zult begrijpen dat in zijn vriendenkring (midden twintigers) geen echte Zappa liefhebbers zitten, Zappa heeft ie via mij met de paplepel erin gekregen en dat zit onuitroeibaar diep nu.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, is toch ook leuk om daar samen met je zoon naartoe te gaan.
dat weet ik wel, zeg dan niet dat ik dat krijgquote:Op woensdag 23 november 2016 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de afvoeraansluiting in de vloer zit kan dat ook helemaal niet, tenzij je de hele boel gaat openbreken, maar dat gaan ze echt niet doen.
Er bestaan 2 soorten aansluitingen, in de vloer of in de achterwand.
Er met de paplepel ingeslagenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, en je zult begrijpen dat in zijn vriendenkring (midden twintigers) geen echte Zappa liefhebbers zitten, Zappa heeft ie via mij met de paplepel erin gekregen en dat zit onuitroeibaar diep nu.
En zo hebben we wel meer 'dingetjes' samen.
Juist.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik wel, zeg dan niet dat ik dat krijg![]()
alles is overigens echt het goedkoopste van het goedkoopste![]()
er kan niet eens een douchewandje vanaf![]()
'dan koopt u toch een douchegordijn mevrouw'
Nope, ik draaide heel vaak die Halloween DVD (1984 Does humor belong to music?)) van Zappa, beroemd concert, en na een tijdje viel het kwartje en begreep ie waarom ik juist dat altijd opzette, je weet dat hij zelf ook vrij vroeg piano leerde spelen, hij hoorde uiteraard wel dat die muziek van een 'ander niveau' was/is.quote:
Leuk hè als iemand dat voor je uitgezocht heeftquote:
Het was ook maar een grapje Moquote:Op woensdag 23 november 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik draaide heel vaak die Halloween DVD (1984 Does humor belong to music?)) van Zappa, beroemd concert, en na een tijdje viel het kwartje en begreep ie waarom ik juist dat altijd opzette, je weet dat hij zelf ook vrij vroeg piano leerde spelen, hij hoorde uiteraard wel dat die muziek van een 'ander niveau' was/is.
Scheren voor het boodschappen doen is in jou geval verstandigquote:Op woensdag 23 november 2016 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga me maar eens even scheren, ik heb geen doos en moet zelf boodschappen gaan doen.
Weet ik, maar dwang zal nooit tot iets leiden, je moet het clever aanpakken.quote:
Ja, ik heb een baard van een week en dan 'zit ie dicht' dwz ik moet nu eerst met de tondeuze anders kom ik er niet doorheen met een normaal apparaat, die grijpt zich dan vast.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheren voor het boodschappen doen is in jou geval verstandig
Doe toch maar, voordat je de bewaking achter je aan krijgtquote:Op woensdag 23 november 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baard van een week en dan 'zit ie dicht' dwz ik moet nu eerst met de tondeuze anders kom ik er niet doorheen met een normaal apparaat, die grijpt zich dan vast.
geen dank hoor graag gedaanquote:Op woensdag 23 november 2016 13:32 schreef sacha het volgende:
dank je wel hè fanneke, dat had ik nog niet écht gezegd
hoe kan je dat zien Tong en waar?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:48 schreef tong80 het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 23 november 2016 09:23 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Piet_Piraat is jouw beste mattie tot nu toe dit jaar
Dit is je top tien:
1 661 Piet_Piraat
2 446 chufi
3 337 kanovinnie
4 320 Doublepain
5 315 FANN
6 313 haags_kwartiertje