ik vind staatsrecht het leukstequote:
Geeft niet.quote:Op maandag 21 november 2016 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben wel ecto
Bij vechtpartij rennen voor m'n leven
Ik verschuil me gewoon achter je rugquote:Op maandag 21 november 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet.
Ik kan vechten voor 2.
oh pff jammer zegquote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is grapje hoor
Rechten is maar dom
ik zag dat je vervolgstudiestruggles hadquote:
Snel, noem een leuker onderwerp.quote:Op maandag 21 november 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol
studie is ook beetje saai onderwerp natuurlijk
seks doet het altijd wel goed hierquote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel, noem een leuker onderwerp.
gay seksquote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel, noem een leuker onderwerp.
ik ookquote:Op maandag 21 november 2016 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan kan ik niet meepraten helaas.
Maar ik lees wel mee.
Als het zo was zou je het nog niet horen.quote:Op maandag 21 november 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
inso is je vrouwtje nou al zwanger of niet
ik wil wel over gay sex praten maar beetje raar als niemand kan meepratenquote:Op maandag 21 november 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij snapt paxcon het onderwerp niet
oh spannend danquote:Op maandag 21 november 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het zo was zou je het nog niet horen.
Ik zal voor jullie duimen.quote:
Zou hij ons toch zand in de ogen hebben gestrooid en hetero zijn?quote:Op maandag 21 november 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij snapt paxcon het onderwerp niet
tot straksquote:Op maandag 21 november 2016 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
M'n telefoon is bijna leeg. Na m'n kwark en mr robot ben ik terug
hey ik zag een lieve post van jou in de sherlockquote:
heyquote:
jaquote:
plunderingen naar aanleiding van het winnen van Trumpquote:
Sherlocken is voor 16-jarige pubers.quote:Op maandag 21 november 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey ik zag een lieve post van jou in de sherlock
wat ik overigens hoorde van iemand anders, zelf sherlock ik niet
dacht ik al wel jaquote:Op maandag 21 november 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
plunderingen naar aanleiding van het winnen van Trump
Toot.quote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sherlocken is voor 16-jarige pubers.
Ik noem een GGMM
Dat kan kloppen.quote:Op maandag 21 november 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey ik zag een lieve post van jou in de sherlock
wat ik overigens hoorde van iemand anders, zelf sherlock ik niet
ja..quote:Op maandag 21 november 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zag dat je vervolgstudiestruggles had
Toen ik dronk had ik van het tegenovergestelde last.quote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortax, heb jij hier ook last van?
SEX / vroege ejaculatie ebook chris coster
Denk bij mijn rentree 30 seconde ripquote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je ff 40 euro voor betalenquote:Op maandag 21 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet ik een ebook schrijven.
als mn vrouw over 2 uur thuis is gaan we designated survivor afkijken zover ie uit isquote:Op maandag 21 november 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je ff 40 euro voor betalen![]()
![]()
Knettergek
Mooi, kun je daarna weer helder nadenken.quote:Op maandag 21 november 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk bij mijn rentree 30 seconde rip
Lol.quote:Op maandag 21 november 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit op FOK! geklaagd dat 15 minuten de max was toen ik gestopt met drinken was.
lekker serietje he.quote:Op maandag 21 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als mn vrouw over 2 uur thuis is gaan we designated survivor afkijken zover ie uit is
goed serietje pff
Als je drinkt kun je lang hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, kun je daarna weer helder nadenken.
[..]
Lol.
nooit van gehoordquote:Op maandag 21 november 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lekker serietje he.
Wist na 1 aflevering pas dat het Kiefer Sutherland was
Ik weet niet. Ik drink niet.quote:Op maandag 21 november 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je drinkt kun je lang hoor.
Ja dat is Kiefer Sutherlandquote:Op maandag 21 november 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord
alleen die hoofdpersoon komt me bekend voor al elke aflevering
Toen kon ik toch makkelijk een uurquote:Op maandag 21 november 2016 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik drink niet.
Maar heb ook geen behoefte aan langere seks.
Lijkt me saai.quote:Op maandag 21 november 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen kon ik toch makkelijk een uur
Voelde ook niks
interessantquote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grootste deel van de tijd, ja.quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik seks sowieso altijd.
ja, zonder seks geen kindersquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grootste deel van de tijd, ja.
Maar goed, soms moet het nou eenmaal.
Kun je even normaal doen Fylax.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
designated survivor is well leuk maar kakt beetje in
mijn vrouw komt pas over 1 uur 45 minuten thuisquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga lekker slapen dan. Of lukt dat nu niet?
Ah okay, dan zou ik ook wakker blijven ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn vrouw komt pas over 1 uur 45 minuten thuis
Niet doen man, geloof me. Het komt echt vanzelf. Komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn kinderwens maakt mij depressief haags
Ik ben te open geweest en nu valt elke maand me extra zwaar.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet doen man, geloof me. Het komt echt vanzelf. Komt helemaal goed!
Ik herken je gevoel wel, maar is absoluut nergens voor nodig.
Snap ik wel. Maar houd je enthousiasme vast. Zwangerschap gaat nou eenmaal met wat extra hobbels gepaard.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben te open geweest en nu valt elke maand me extra zwaar.
Waarom man.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn kinderwens maakt mij depressief haags
Ja heb nog kater man echt bizar dit.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Debieler dan OUD zal het toch niet worden
En danquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
Weet je wat je moet doen? Ga samen wandelen. Steeds 1-2 uur. Zonder pauze dus niet zitten tussendoor. Neem hond mee ofzo. Of iemand zijn hond. Of je sissa. Gewoon stevig tempo wandelen. Niet rennen.
het is meer dat ik er zelf te makkelijk over dachtquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
oh sorry inso dat ik dat vroeg eerder vanavond
wist niet dat het inmiddels een struggle was geworden
Komt fertiliteit ten goede en je ontspant. Is ook niet onbelangrijk man.quote:
Hoelang ben je er al mee bezig? Sinds huwelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is meer dat ik er zelf te makkelijk over dacht
neequote:Op dinsdag 22 november 2016 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt fertiliteit ten goede en je ontspant. Is ook niet onbelangrijk man.
Heb je je zaad al laten testen.
ja ongeveer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang ben je er al mee bezig? Sinds huwelijk?
Hoeveel maand ongeveer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
maar valt ook nog wel mee qua maanden
wat danquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede journalisten bekwamen zichzelf in een vak.
Valt nog mee hoor. Ik zou er niet te zwaar aan tillenquote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt nog mee hoor. Ik zou er niet te zwaar aan tillen
Dat dacht ik oprecht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Jij dacht 1 shot en raak
Zo werkt niet a mattie
Had je je misschien beter eerst even van basale kennis moeten voorzienquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Vergeet niet dat ik 0,0 informatie erover had tot een paar maanden terug.
ja natuurlijk, ik heb een vrouw die geneeskunde doet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:50 schreef Elan het volgende:
Je hebt toch ovulatietestjes ook. Die kunnen precies meten wanneer piek is. Van Clear Blue digitale.
Ik had sommige dingen vanuit de opvoeding mee moeten krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je je misschien beter eerst even van basale kennis moeten voorzien![]()
En was die drang om het echt zsm done and done te krijgen dan ook zo groot?
Je kan beter vanuit een andere opleiding de journalistiek in rollen. Dan heb je meer kans.quote:
Of welke andere studie waar je oprecht goed in bent.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter vanuit een andere opleiding de journalistiek in rollen. Dan heb je meer kans.
Nederlands bv, of geschiedenis
ow.. hoezo danquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter vanuit een andere opleiding de journalistiek in rollen. Dan heb je meer kans.
Nederlands bv, of geschiedenis
Omdat je dan een basis hebt.quote:
Hou op manquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
Een heb je geen YouTube kanaal Fylax.
Zelfs die Braddie kan daarmee inkomsten genereren.
raak echt in stress nu door jullie postsquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je dan een basis hebt.
Je moet echt oprecht heel erg uitblinken wil je er tussen uit springen.
Zijn gewoon makkelijke cijfers hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
raak echt in stress nu door jullie posts
zijn er nog andere dingen dan journalistiek die je leuk lijken?quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
accountancyquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn er nog andere dingen dan journalistiek die je leuk lijken?
Hij heeft miljoen views tochquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op mandie 200 fokkers die naar hem kijken. Levert geen flikker op
Tsja, is gewoon zo met die opleidingen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Watquote:
Met een diploma journalistiek en werkloos ook niet.quote:
^^^^^^^^quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je serieus doen man. Volop werk in.
dexe snap ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Komop Fylax, je praat op FOK! altijd zo rechts.
Met een bak geld kom je makkelijker in jouranlistiek dan met een hbo journalistiek
Als je accountancy doet wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
dexe snap ik niet
en ik heb geen geld
want ik word aangenomen bij een redactie als ik accountancy heb gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Accountancy doen.
Ondertussen je kennis vergroten (heb je geen studie voor nodig).
En je droom najagen terwijl je geld verdient.
Meer kans dan met journalistiek hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
want ik word aangenomen bij een redactie als ik accountancy heb gedaan
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax oprecht, hoeveel goede journalisten hebben hbo journalistiek gedaan.
wtf is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer kans dan met journalistiek hoor.
Dat neemt niemand serieus.
Waarom is de werkloosheid zo hoog onder die studie?quote:
Dat is best handig bij een studiekeuze.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet ik veel jonge denk je dat ik weet wie wat gedaan heeft
weet ik veelquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom is de werkloosheid zo hoog onder die studie?
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdtquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat een slechte studiekeuze maken dus.
Omdat het schijnbaar een gewilde studie is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdt
Omdat er nauwelijks werk in is Hans.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdt
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lolquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
En de politiek in dan? Vind ik jou ook wel een type voor.
Moet je ook vooral een degelijke studie voor hebben gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Hierdoor ga ik de politiek ook niet meer inquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lol
Dat wel jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je ook vooral een degelijke studie voor hebben gedaan
Waaromquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb pijnlijk veel verantwoordelijkheidsgevoel voor Fylax.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lol
misschien kan mortaxx wat informatie verschaffen over politicologiequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
nederland gaat uiteindelijk wel betalen voor het waanidee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nu ben ik het wel eens met Fylax dat je eigen interesse, passie e.d altijd op 1 moet staan itt tot baankansen of waar Nederland op dit moment beheofte aan heeft
Ik ook, al zal je vroeg of laat altijd moeten inschikken als je een beetje goed wil leven.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nu ben ik het wel eens met Fylax dat je eigen interesse, passie e.d altijd op 1 moet staan itt tot baankansen of waar Nederland op dit moment beheofte aan heeft
jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax, mag ik je een oprechte tip geven?
Ik heb er ook wel eens aan gedacht hoe het zou zijn als ik bekend was, en er dan allemaal posts hier tevoorschijn komenquote:
Ga eens oprecht kijken naar wat mensen waar jij tegen op kijkt hebben gestudeerd.quote:
Ga je Hilary Clintontje doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
"Politicus Fylax zei in zijn tienerjaren dat vluchtelingen moesten oprotten"
ja shit nee dankje
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipediaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga eens oprecht kijken naar wat mensen waar jij tegen op kijkt hebben gestudeerd.
Dat zal geen hbo journalistiek zijn geweest.
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of ietsquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, al zal je vroeg of laat altijd moeten inschikken als je een beetje goed wil leven.
wat danquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je Hilary Clintontje doen.
wat doe jij nuquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of iets
Weinig mis mee toch?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of iets
Ja, maar dat zijn niet mensen waar je naar op kijktquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipedia
Als jij oprecht denkt dat je een supertalent bent.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipedia
Ik werkquote:
Ik vraag me serieus af of ik dat mentaal kan opbrengen, als ik namelijk ergens niet in geīnteresseerd in ben zal ik dat werk nooit goed kunnen uitvoeren. Heel laks ermee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik kijk naar niemand opquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn niet mensen waar je naar op kijkt
weet nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij oprecht denkt dat je een supertalent bent.
Dan moet je het doen.
Wil je statistisch een betere kans? Kies iets anders.
daar ben ik dus bang voor jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Accountant zijn lijkt me echt doodsaai, dan hang je jezelf toch meteen op na één werkdag.
Ja, maar ik bedoel omdat ik wel in meer dingen geinteresseerd ben, denk serieus dat ik toch nog wel eens iets met dieren ofzo ga opzetten. Of misschien ook wel politiek, of me meer verdiepen in dienstverlenend werk. Ben daar sowieso wel goed in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik dat mentaal kan opbrengen, als ik namelijk ergens niet in geīnteresseerd in ben zal ik dat werk nooit goed kunnen uitvoeren. Heel laks ermee.
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafonequote:
Dan moet je geen accountancy studeren.quote:
ook wel tofquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafone
oke gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je geen accountancy studeren.
Stuur mij eens een bericht op app, Fylie.
ja maar is maar 1 vinkjequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op mijn Nederlandse nummer?
Heb niets.
Nicequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafone
hoop het weet nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als jij oprecht denkt exceptioneel talent te hebben Fylax.
Laat ons je niet demotiveren.
Ik houd van talent.
Het ligt er wel aan in welke mate die interesse is, genoeg zaken waar ik wel interesse in heb maar niet mee zou willen werken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel omdat ik wel in meer dingen geinteresseerd ben, denk serieus dat ik toch nog wel eens iets met dieren ofzo ga opzetten. Of misschien ook wel politiek, of me meer verdiepen in dienstverlenend werk. Ben daar sowieso wel goed in.
De meeste mensen (incl mezelf) hebben weinig echte talenten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoop het weet niet
nooit iemand die gezegd heeft o fylax jij heb talent
Beetje verbloemenquote:
Beter dan Artis hequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
(was ik vandaag, echt goed dierentuintje)
daaromquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste mensen (incl mezelf) hebben weinig echte talenten.
Als je statistisch de beste keuzes maakt is die kans niet zo groot.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
daarom
ben een nietsnut
ik eindig nergens zo
Ja joh, Artis is echt een kutdierentuin. Veel te weinig ruimte ook voor die dieren, al gaan ze dat wel verbouwen.quote:
Je moet sowieso je flow zien te vinden in dingen. Ben daar nu boekie over aan het lezen. Wel grappige materiequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan in welke mate die interesse is, genoeg zaken waar ik wel interesse in heb maar niet mee zou willen werken.
Jij kan wel in Burgers Zoo werken trouwens (was ik vandaag, echt goed dierentuintje)
lol niet zo negatiefquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
daarom
ben een nietsnut
ik eindig nergens zo
Ligt eraan wat je als talent ziet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste mensen (incl mezelf) hebben weinig echte talenten.
Een heel belangrijke.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als talent ziet.
Sociaal vaardig zijn is ook een talent bijvoorbeeld.
je zegt zelfs dat ik accountancy niet moet doen dus dan weet ik het echt al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je statistisch de beste keuzes maakt is die kans niet zo groot.
Als jij jezelf als accountant ziet moet je dat doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
je zegt zelfs dat ik accountancy niet moet doen dus dan weet ik het echt al helemaal niet meer
Jezus Fylaxquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
je zegt zelfs dat ik accountancy niet moet doen dus dan weet ik het echt al helemaal niet meer
Verhalen bedenken voor boeken, films. Beetje tekenen en animaties maken. Maar ik vind bijvoorbeeld psychologie ook heel interessant, maar zal dat nooit gaan studeren omdat dat alleen maar gaat om het goed maken van tentamens etc, en dat is kut. Wil gewoon erover leren zonder al die stress en druk erbij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet sowieso je flow zien te vinden in dingen. Ben daar nu boekie over aan het lezen. Wel grappige materie
Wat vind je buiten designen enzo nog meer tof dan?
Ik kom wel dichtbij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Fylax
Inso is de Dalai Lama niet
vind t allemaal maar lastigquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij jezelf als accountant ziet moet je dat doen.
Ik ben sociaal sterk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Heb ik totaal niet, maar kan veel mensen helpen aan een baan en goed leven.
En Toegepaste Psychologie is ook een studie waar je met 50 in een klasje zit net als Journalistiekquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhalen bedenken voor boeken, films. Beetje tekenen en animaties maken. Maar ik vind bijvoorbeeld psychologie ook heel interessant, maar zal dat nooit gaan studeren omdat dat alleen maar gaat om het goed maken van tentamens etc, en dat is kut. Wil gewoon erover leren zonder al die stress en druk erbij.
Ja dat heb ik bijvoorbeeld totaal niet. Als ik niks heb met mensen ben ik gewoon stil en kan ik er niks mee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben sociaal sterk.
Althans, ik kan goed mezelf aanpassen aan een situatie.
Ja en ik wil daar ook helemaal niet in werken, maar gewoon interessant om daarover te leren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Toegepaste Psychologie is ook een studie waar je met 50 in een klasje zit net als Journalistiek
Ik ben het liefst met mn vrouw.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bijvoorbeeld totaal niet. Als ik niks heb met mensen ben ik gewoon stil en kan ik er niks mee.
Ben ook het liefst op mezelf en alleen.
Kost mij teveel energie.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het liefst met mn vrouw.
Maar ik kan bij elke situatie een "toneelstukje" opvoeren.
quote:
Voer je hier ook een act op dan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het liefst ben ik met mn vrouw.
Omdat ik daar mezelf kan zijn.
En dat is niet best.
ik sta daar een 9 voorquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb net even gegoogled en toen kwamen al die nare dingen van M&O weer naar boven
Voor een deel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voer je hier ook een act op dan?
vind je het ook leuk of gaat het je gewoon makkelijk afquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik ben echt supergoed in dat vak
geef ook mensen bijles
Dat kan ik nergensquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dan? Je kan hier toch ook gewoon jezelf zijn.
Eensquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stond nooit zo hoog voor een vak.
Hakjes over de sloot genot.quote:
Nee klopt, mja, had toch liever papiertje gehad op de havo ondanks datquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hakjes over de sloot genot.
Maar middelbare school is toch onzin, heb echt niks aan het meeste wat ik daar geleerd heb.
vind t ook wel leukquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind je het ook leuk of gaat het je gewoon makkelijk af
Tja die heb ik, maar ben ik ook nooit een seconde blijer om geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt, mja, had toch liever papiertje gehad op de havo ondanks dat
a-levelsquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt in GB nog wel iets met vwo vergelijkbaars gedaan toch?
mja met havo koop je ook weinigquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt, mja, had toch liever papiertje gehad op de havo ondanks dat
Ja perhapsquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja met havo koop je ook weinig
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoe erg het is allemaal.
Nee. Kan je beter prepaid pakken. Heb je 2gb voor tientje per maandquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hee fokkie kun je bij Vodafone Sim only doen met alleen data
wil 10gbquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Kan je beter prepaid pakken. Heb je 2gb voor tientje per maand
10 gb lukt nooit manquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wil 10gb
Echt raar kan bij KPN ook niet
ik wil geen belminutenquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 gb lukt nooit manZit je tegen 35/40 p/m voor abo. Dan heb je 12 gb maar is al met onbeperkt bellen en shit
Waarom niet? Altijd handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |