waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdtquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat een slechte studiekeuze maken dus.
Omdat het schijnbaar een gewilde studie is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdt
Omdat er nauwelijks werk in is Hans.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdt
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lolquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
En de politiek in dan? Vind ik jou ook wel een type voor.
Moet je ook vooral een degelijke studie voor hebben gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Hierdoor ga ik de politiek ook niet meer inquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lol
Dat wel jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je ook vooral een degelijke studie voor hebben gedaan
Waaromquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb pijnlijk veel verantwoordelijkheidsgevoel voor Fylax.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lol
misschien kan mortaxx wat informatie verschaffen over politicologiequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
nederland gaat uiteindelijk wel betalen voor het waanidee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nu ben ik het wel eens met Fylax dat je eigen interesse, passie e.d altijd op 1 moet staan itt tot baankansen of waar Nederland op dit moment beheofte aan heeft
Ik ook, al zal je vroeg of laat altijd moeten inschikken als je een beetje goed wil leven.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nu ben ik het wel eens met Fylax dat je eigen interesse, passie e.d altijd op 1 moet staan itt tot baankansen of waar Nederland op dit moment beheofte aan heeft
jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax, mag ik je een oprechte tip geven?
Ik heb er ook wel eens aan gedacht hoe het zou zijn als ik bekend was, en er dan allemaal posts hier tevoorschijn komenquote:
Ga eens oprecht kijken naar wat mensen waar jij tegen op kijkt hebben gestudeerd.quote:
Ga je Hilary Clintontje doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
"Politicus Fylax zei in zijn tienerjaren dat vluchtelingen moesten oprotten"
ja shit nee dankje
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipediaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga eens oprecht kijken naar wat mensen waar jij tegen op kijkt hebben gestudeerd.
Dat zal geen hbo journalistiek zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |