Met een diploma journalistiek en werkloos ook niet.quote:
^^^^^^^^quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je serieus doen man. Volop werk in.
dexe snap ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Komop Fylax, je praat op FOK! altijd zo rechts.
Met een bak geld kom je makkelijker in jouranlistiek dan met een hbo journalistiek
Als je accountancy doet wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
dexe snap ik niet
en ik heb geen geld
want ik word aangenomen bij een redactie als ik accountancy heb gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Accountancy doen.
Ondertussen je kennis vergroten (heb je geen studie voor nodig).
En je droom najagen terwijl je geld verdient.
Meer kans dan met journalistiek hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
want ik word aangenomen bij een redactie als ik accountancy heb gedaan
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax oprecht, hoeveel goede journalisten hebben hbo journalistiek gedaan.
wtf is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer kans dan met journalistiek hoor.
Dat neemt niemand serieus.
Waarom is de werkloosheid zo hoog onder die studie?quote:
Dat is best handig bij een studiekeuze.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
weet ik veel jonge denk je dat ik weet wie wat gedaan heeft
weet ik veelquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom is de werkloosheid zo hoog onder die studie?
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdtquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat een slechte studiekeuze maken dus.
Omdat het schijnbaar een gewilde studie is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdt
Omdat er nauwelijks werk in is Hans.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom is het slecht als je iets doet wat je interessant vindt en waar je je graag mee bezig houdt
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lolquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
En de politiek in dan? Vind ik jou ook wel een type voor.
Moet je ook vooral een degelijke studie voor hebben gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Hierdoor ga ik de politiek ook niet meer inquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lol
Dat wel jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je ook vooral een degelijke studie voor hebben gedaan
Waaromquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb pijnlijk veel verantwoordelijkheidsgevoel voor Fylax.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en dan helemaal geen priveleven meer hebben omdat ze mn fok posts gaan terugzoeken lol
misschien kan mortaxx wat informatie verschaffen over politicologiequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
nederland gaat uiteindelijk wel betalen voor het waanidee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nu ben ik het wel eens met Fylax dat je eigen interesse, passie e.d altijd op 1 moet staan itt tot baankansen of waar Nederland op dit moment beheofte aan heeft
Ik ook, al zal je vroeg of laat altijd moeten inschikken als je een beetje goed wil leven.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nu ben ik het wel eens met Fylax dat je eigen interesse, passie e.d altijd op 1 moet staan itt tot baankansen of waar Nederland op dit moment beheofte aan heeft
jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax, mag ik je een oprechte tip geven?
Ik heb er ook wel eens aan gedacht hoe het zou zijn als ik bekend was, en er dan allemaal posts hier tevoorschijn komenquote:
Ga eens oprecht kijken naar wat mensen waar jij tegen op kijkt hebben gestudeerd.quote:
Ga je Hilary Clintontje doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
"Politicus Fylax zei in zijn tienerjaren dat vluchtelingen moesten oprotten"
ja shit nee dankje
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipediaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga eens oprecht kijken naar wat mensen waar jij tegen op kijkt hebben gestudeerd.
Dat zal geen hbo journalistiek zijn geweest.
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of ietsquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, al zal je vroeg of laat altijd moeten inschikken als je een beetje goed wil leven.
wat danquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je Hilary Clintontje doen.
wat doe jij nuquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of iets
Weinig mis mee toch?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of iets
Ja, maar dat zijn niet mensen waar je naar op kijktquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipedia
Als jij oprecht denkt dat je een supertalent bent.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipedia
Ik werkquote:
Ik vraag me serieus af of ik dat mentaal kan opbrengen, als ik namelijk ergens niet in geïnteresseerd in ben zal ik dat werk nooit goed kunnen uitvoeren. Heel laks ermee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik kijk naar niemand opquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn niet mensen waar je naar op kijkt
weet nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij oprecht denkt dat je een supertalent bent.
Dan moet je het doen.
Wil je statistisch een betere kans? Kies iets anders.
daar ben ik dus bang voor jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Accountant zijn lijkt me echt doodsaai, dan hang je jezelf toch meteen op na één werkdag.
Ja, maar ik bedoel omdat ik wel in meer dingen geinteresseerd ben, denk serieus dat ik toch nog wel eens iets met dieren ofzo ga opzetten. Of misschien ook wel politiek, of me meer verdiepen in dienstverlenend werk. Ben daar sowieso wel goed in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik dat mentaal kan opbrengen, als ik namelijk ergens niet in geïnteresseerd in ben zal ik dat werk nooit goed kunnen uitvoeren. Heel laks ermee.
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafonequote:
Dan moet je geen accountancy studeren.quote:
ook wel tofquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafone
oke gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je geen accountancy studeren.
Stuur mij eens een bericht op app, Fylie.
ja maar is maar 1 vinkjequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op mijn Nederlandse nummer?
Heb niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |