Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of ietsquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, al zal je vroeg of laat altijd moeten inschikken als je een beetje goed wil leven.
wat danquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je Hilary Clintontje doen.
wat doe jij nuquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of iets
Weinig mis mee toch?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik vraag me af hoe dat bij mij gaat over 10/15 jaar. Ik denk dat ik weleens nog een 180 graden keerpunt ga maken wat betreft werk of iets
Ja, maar dat zijn niet mensen waar je naar op kijktquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipedia
Als jij oprecht denkt dat je een supertalent bent.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
staat wel een aardig lijstje van de SVJ op Wikipedia
Ik werkquote:
Ik vraag me serieus af of ik dat mentaal kan opbrengen, als ik namelijk ergens niet in geïnteresseerd in ben zal ik dat werk nooit goed kunnen uitvoeren. Heel laks ermee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik kijk naar niemand opquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn niet mensen waar je naar op kijkt
weet nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij oprecht denkt dat je een supertalent bent.
Dan moet je het doen.
Wil je statistisch een betere kans? Kies iets anders.
daar ben ik dus bang voor jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Accountant zijn lijkt me echt doodsaai, dan hang je jezelf toch meteen op na één werkdag.
Ja, maar ik bedoel omdat ik wel in meer dingen geinteresseerd ben, denk serieus dat ik toch nog wel eens iets met dieren ofzo ga opzetten. Of misschien ook wel politiek, of me meer verdiepen in dienstverlenend werk. Ben daar sowieso wel goed in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik dat mentaal kan opbrengen, als ik namelijk ergens niet in geïnteresseerd in ben zal ik dat werk nooit goed kunnen uitvoeren. Heel laks ermee.
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafonequote:
Dan moet je geen accountancy studeren.quote:
ook wel tofquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafone
oke gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je geen accountancy studeren.
Stuur mij eens een bericht op app, Fylie.
ja maar is maar 1 vinkjequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op mijn Nederlandse nummer?
Heb niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |