Nicequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee, dat is al jaren terug. Klantadviseur bij Vodafone
hoop het weet nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als jij oprecht denkt exceptioneel talent te hebben Fylax.
Laat ons je niet demotiveren.
Ik houd van talent.
Het ligt er wel aan in welke mate die interesse is, genoeg zaken waar ik wel interesse in heb maar niet mee zou willen werken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel omdat ik wel in meer dingen geinteresseerd ben, denk serieus dat ik toch nog wel eens iets met dieren ofzo ga opzetten. Of misschien ook wel politiek, of me meer verdiepen in dienstverlenend werk. Ben daar sowieso wel goed in.
De meeste mensen (incl mezelf) hebben weinig echte talenten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoop het weet niet
nooit iemand die gezegd heeft o fylax jij heb talent
Beetje verbloemenquote:
Beter dan Artis hequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
(was ik vandaag, echt goed dierentuintje)
daaromquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste mensen (incl mezelf) hebben weinig echte talenten.
Als je statistisch de beste keuzes maakt is die kans niet zo groot.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
daarom
ben een nietsnut
ik eindig nergens zo
Ja joh, Artis is echt een kutdierentuin. Veel te weinig ruimte ook voor die dieren, al gaan ze dat wel verbouwen.quote:
Je moet sowieso je flow zien te vinden in dingen. Ben daar nu boekie over aan het lezen. Wel grappige materiequote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan in welke mate die interesse is, genoeg zaken waar ik wel interesse in heb maar niet mee zou willen werken.
Jij kan wel in Burgers Zoo werken trouwens (was ik vandaag, echt goed dierentuintje)
lol niet zo negatiefquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
daarom
ben een nietsnut
ik eindig nergens zo
Ligt eraan wat je als talent ziet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste mensen (incl mezelf) hebben weinig echte talenten.
Een heel belangrijke.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als talent ziet.
Sociaal vaardig zijn is ook een talent bijvoorbeeld.
je zegt zelfs dat ik accountancy niet moet doen dus dan weet ik het echt al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je statistisch de beste keuzes maakt is die kans niet zo groot.
Als jij jezelf als accountant ziet moet je dat doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
je zegt zelfs dat ik accountancy niet moet doen dus dan weet ik het echt al helemaal niet meer
Jezus Fylaxquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
je zegt zelfs dat ik accountancy niet moet doen dus dan weet ik het echt al helemaal niet meer
Verhalen bedenken voor boeken, films. Beetje tekenen en animaties maken. Maar ik vind bijvoorbeeld psychologie ook heel interessant, maar zal dat nooit gaan studeren omdat dat alleen maar gaat om het goed maken van tentamens etc, en dat is kut. Wil gewoon erover leren zonder al die stress en druk erbij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet sowieso je flow zien te vinden in dingen. Ben daar nu boekie over aan het lezen. Wel grappige materie
Wat vind je buiten designen enzo nog meer tof dan?
Ik kom wel dichtbij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Fylax
Inso is de Dalai Lama niet
vind t allemaal maar lastigquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij jezelf als accountant ziet moet je dat doen.
Ik ben sociaal sterk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Heb ik totaal niet, maar kan veel mensen helpen aan een baan en goed leven.
En Toegepaste Psychologie is ook een studie waar je met 50 in een klasje zit net als Journalistiekquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhalen bedenken voor boeken, films. Beetje tekenen en animaties maken. Maar ik vind bijvoorbeeld psychologie ook heel interessant, maar zal dat nooit gaan studeren omdat dat alleen maar gaat om het goed maken van tentamens etc, en dat is kut. Wil gewoon erover leren zonder al die stress en druk erbij.
Ja dat heb ik bijvoorbeeld totaal niet. Als ik niks heb met mensen ben ik gewoon stil en kan ik er niks mee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben sociaal sterk.
Althans, ik kan goed mezelf aanpassen aan een situatie.
Ja en ik wil daar ook helemaal niet in werken, maar gewoon interessant om daarover te leren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Toegepaste Psychologie is ook een studie waar je met 50 in een klasje zit net als Journalistiek
Ik ben het liefst met mn vrouw.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bijvoorbeeld totaal niet. Als ik niks heb met mensen ben ik gewoon stil en kan ik er niks mee.
Ben ook het liefst op mezelf en alleen.
Kost mij teveel energie.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het liefst met mn vrouw.
Maar ik kan bij elke situatie een "toneelstukje" opvoeren.
quote:
Voer je hier ook een act op dan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het liefst ben ik met mn vrouw.
Omdat ik daar mezelf kan zijn.
En dat is niet best.
ik sta daar een 9 voorquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb net even gegoogled en toen kwamen al die nare dingen van M&O weer naar boven
Voor een deel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voer je hier ook een act op dan?
vind je het ook leuk of gaat het je gewoon makkelijk afquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik ben echt supergoed in dat vak
geef ook mensen bijles
Dat kan ik nergensquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dan? Je kan hier toch ook gewoon jezelf zijn.
Eensquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stond nooit zo hoog voor een vak.
Hakjes over de sloot genot.quote:
Nee klopt, mja, had toch liever papiertje gehad op de havo ondanks datquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hakjes over de sloot genot.
Maar middelbare school is toch onzin, heb echt niks aan het meeste wat ik daar geleerd heb.
vind t ook wel leukquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind je het ook leuk of gaat het je gewoon makkelijk af
Tja die heb ik, maar ben ik ook nooit een seconde blijer om geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt, mja, had toch liever papiertje gehad op de havo ondanks dat
a-levelsquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt in GB nog wel iets met vwo vergelijkbaars gedaan toch?
mja met havo koop je ook weinigquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt, mja, had toch liever papiertje gehad op de havo ondanks dat
Ja perhapsquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja met havo koop je ook weinig
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoe erg het is allemaal.
Nee. Kan je beter prepaid pakken. Heb je 2gb voor tientje per maandquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hee fokkie kun je bij Vodafone Sim only doen met alleen data
wil 10gbquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Kan je beter prepaid pakken. Heb je 2gb voor tientje per maand
10 gb lukt nooit manquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wil 10gb
Echt raar kan bij KPN ook niet
ik wil geen belminutenquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 gb lukt nooit manZit je tegen 35/40 p/m voor abo. Dan heb je 12 gb maar is al met onbeperkt bellen en shit
Waarom niet? Altijd handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |