even kijkenquote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
Mijn oma vond mijn nieuwe whatsapp foto niet mooi zei ze vandaagflauw
Ja dat wel. Erg lief is zequote:
Jij lijkt me wel een fijne leraar jaquote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal wel.
Spreek leerlingen van vorige 2 jaar ook nog regelmatig. Komen me vaak opzoeken.
En soms vragen of ik ze wil helpen ergens mee, uitleg ofzo.
Lijkt beetje te liggen aan mijn rust, en dat ik niet boos word. Negatieve aandacht hebben die gasten vaak al jaren gekregen. Dus een aai over de bol en een gesprekje over thuis doet vaak wonderen.
[..]
Zijn 12-14 he?
Zijn er maar weinig bezig met lust.
zou ik daar met mijn uiterlijk nog binnenkomenquote:Op maandag 21 november 2016 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou 14 die gaan al los tegenwoordig. Je moet eens naar zo'n 12-15 frisfeest gaan
jij komt nog bij kinderdisco binnenquote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou ik daar met mijn uiterlijk nog binnenkomen
paxjequote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou ik daar met mijn uiterlijk nog binnenkomen
lolquote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij komt nog bij kinderdisco binnen
pax is best lang, tochquote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij komt nog bij kinderdisco binnen
hoe gaat het? Nog lekker aan het hosselen?quote:
ik heb die foto een like gegevenquote:Op maandag 21 november 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe gaat het? Nog lekker aan het hosselen?
dat klopt ja, dankjewelquote:
Waarom zou ik naar zo'n feest gaan?quote:Op maandag 21 november 2016 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou 14 die gaan al los tegenwoordig. Je moet eens naar zo'n 12-15 frisfeest gaan
Dank jequote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een fijne leraar ja
ja kloptquote:
ik zet niet meer op fok maar ik ben tevreden momenteelquote:Op maandag 21 november 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe gaat het? Nog lekker aan het hosselen?
Hij weegt nog minder dan mij.quote:Op maandag 21 november 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax is een grote kerel.
Ik zou me veilig bij hem voelen.
cutequote:Op maandag 21 november 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja klopt
[..]
ik zet niet meer op fok maar ik ben tevreden momenteel
los daarvan heb ik vandaag een 10 gehaald dus ik ben blij
paxcon doet de saaiste master die je kan bedenkenquote:Op maandag 21 november 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
cute
Goed zeg, zit je nu in je laatste jaar van je bachelor?
Ik ben wel ectoquote:Op maandag 21 november 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax is een grote kerel.
Ik zou me veilig bij hem voelen.
Oh master alquote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paxcon doet de saaiste master die je kan bedenken
Ik doe nu master, hopelijk dit collegejaar afstuderenquote:Op maandag 21 november 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
cute
Goed zeg, zit je nu in je laatste jaar van je bachelor?
Oh sorry loop echt achter :squote:Op maandag 21 november 2016 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe nu master, hopelijk dit collegejaar afstuderen
ik doe ook strafrechtquote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paxcon doet de saaiste master die je kan bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |