Maar die mensen geloven ook echt wat ze typen ! Terwijl het is natuurlijk alsof je Van Gogh vergelijkt met een tekening van een kleuter.quote:
Moet je voorstellen hoe ik bij die bijeenkomsten benquote:
Denk dat de ene niet eens weet dat ik er 1 hebquote:Op maandag 21 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe reageren jouw omas op tattoos fokkie
Mijn ouders hebben gelukkig zelf ook tats.quote:Op maandag 21 november 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat de ene niet eens weet dat ik er 1 heb
En de ander heb ik hem ooit laten zien, en die reageerde bijzonder neutraal. M`n vader was wel fel tegen eerst, maar die vond het na een week ook wel best
Wattan?quote:Op maandag 21 november 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gelukkig zelf ook tats.
Maar mijn oma's koekoek.
Flink commentaar zeker? of weten ze nietquote:
jawelquote:Op maandag 21 november 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink commentaar zeker? of weten ze niet
Nee.quote:Op maandag 21 november 2016 09:11 schreef supersof het volgende:
Vinden jullie het naar om hier naar te kijken? https://www.buzzfeed.com/(...)bffbtasty#.ohzy0yrbB
Ja dat doen ze ook, maar dacht, misschien heeft iemand hier datquote:Op maandag 21 november 2016 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Denk dat ze doelen op trypophobia.
Was jaar of 2 geleden best groot op internet.
pf werd tijdquote:
Heb je een KLB ban?quote:Op maandag 21 november 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan nie reageren
wie maakt jouw ui's
?
Ja bijna inderdaadquote:Op maandag 21 november 2016 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt hè. Krijg komende maanden weer wat tijd
Bijna al zomer
ik hoop dat het snel lente is want ik word een beetje sip van dit weer. Heb je daar ook last vanquote:
krijg je nog meer rimpels, ouwequote:Op maandag 21 november 2016 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben vanavond ook zonnebank geweest. Héérlijk
ga meteen vervenquote:Op maandag 21 november 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal als je een beetje grijs bent bij je slaap.
man upquote:Op maandag 21 november 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
Morgen weer stage, kan het niet aan
Sorry zit even vol met zelfmedelijden
met Daddy issuesquote:Op maandag 21 november 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dan jonge chicks oppikken daarmee?
Ja dat doe ik morgenochtend welquote:
Kende jaar of 10 geleden meid daarmee.quote:
lolquote:Op maandag 21 november 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kende jaar of 10 geleden meid daarmee.
Was zwanger van haar leraar. Lol.
Zijn vrouw en kinderen kwamen er achter en verlieten hem gelijk.quote:
Nee joh, die zijn te jong daarvoor.quote:Op maandag 21 november 2016 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg jij wel eens avances van je leerlingen kaneel
snitches get stitchesquote:Op maandag 21 november 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn te jong daarvoor.
Hebben het wel eens over verliefd zijn ofzo. En meestal is het dan dat ze het tegen een vriendinnetje zeggen die het dan door de klas roept.
Oh dacht je deed middelbare schoolquote:Op maandag 21 november 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn te jong daarvoor.
Hebben het wel eens over verliefd zijn ofzo. En meestal is het dan dat ze het tegen een vriendinnetje zeggen die het dan door de klas roept.
Meestal wel.quote:Op maandag 21 november 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat jouw leerlingen vaak erg aardig tegen jou zijn, kaneel.
Zijn 12-14 he?quote:Op maandag 21 november 2016 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht je deed middelbare school
eerlijke omaquote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
Mijn oma vond mijn nieuwe whatsapp foto niet mooi zei ze vandaagflauw
Nou 14 die gaan al los tegenwoordig. Je moet eens naar zo'n 12-15 frisfeest gaanquote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal wel.
Spreek leerlingen van vorige 2 jaar ook nog regelmatig. Komen me vaak opzoeken.
En soms vragen of ik ze wil helpen ergens mee, uitleg ofzo.
Lijkt beetje te liggen aan mijn rust, en dat ik niet boos word. Negatieve aandacht hebben die gasten vaak al jaren gekregen. Dus een aai over de bol en een gesprekje over thuis doet vaak wonderen.
[..]
Zijn 12-14 he?
Zijn er maar weinig bezig met lust.
even kijkenquote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
Mijn oma vond mijn nieuwe whatsapp foto niet mooi zei ze vandaagflauw
Ja dat wel. Erg lief is zequote:
Jij lijkt me wel een fijne leraar jaquote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal wel.
Spreek leerlingen van vorige 2 jaar ook nog regelmatig. Komen me vaak opzoeken.
En soms vragen of ik ze wil helpen ergens mee, uitleg ofzo.
Lijkt beetje te liggen aan mijn rust, en dat ik niet boos word. Negatieve aandacht hebben die gasten vaak al jaren gekregen. Dus een aai over de bol en een gesprekje over thuis doet vaak wonderen.
[..]
Zijn 12-14 he?
Zijn er maar weinig bezig met lust.
zou ik daar met mijn uiterlijk nog binnenkomenquote:Op maandag 21 november 2016 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou 14 die gaan al los tegenwoordig. Je moet eens naar zo'n 12-15 frisfeest gaan
jij komt nog bij kinderdisco binnenquote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou ik daar met mijn uiterlijk nog binnenkomen
paxjequote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou ik daar met mijn uiterlijk nog binnenkomen
lolquote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij komt nog bij kinderdisco binnen
pax is best lang, tochquote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij komt nog bij kinderdisco binnen
hoe gaat het? Nog lekker aan het hosselen?quote:
ik heb die foto een like gegevenquote:Op maandag 21 november 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe gaat het? Nog lekker aan het hosselen?
dat klopt ja, dankjewelquote:
Waarom zou ik naar zo'n feest gaan?quote:Op maandag 21 november 2016 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou 14 die gaan al los tegenwoordig. Je moet eens naar zo'n 12-15 frisfeest gaan
Dank jequote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een fijne leraar ja
ja kloptquote:
ik zet niet meer op fok maar ik ben tevreden momenteelquote:Op maandag 21 november 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe gaat het? Nog lekker aan het hosselen?
Hij weegt nog minder dan mij.quote:Op maandag 21 november 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax is een grote kerel.
Ik zou me veilig bij hem voelen.
cutequote:Op maandag 21 november 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja klopt
[..]
ik zet niet meer op fok maar ik ben tevreden momenteel
los daarvan heb ik vandaag een 10 gehaald dus ik ben blij
paxcon doet de saaiste master die je kan bedenkenquote:Op maandag 21 november 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
cute
Goed zeg, zit je nu in je laatste jaar van je bachelor?
Ik ben wel ectoquote:Op maandag 21 november 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax is een grote kerel.
Ik zou me veilig bij hem voelen.
Oh master alquote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paxcon doet de saaiste master die je kan bedenken
Ik doe nu master, hopelijk dit collegejaar afstuderenquote:Op maandag 21 november 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
cute
Goed zeg, zit je nu in je laatste jaar van je bachelor?
Oh sorry loop echt achter :squote:Op maandag 21 november 2016 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe nu master, hopelijk dit collegejaar afstuderen
ik doe ook strafrechtquote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paxcon doet de saaiste master die je kan bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |