quote:Tsunami-waarschuwing afgekondigd voor Fukushima
In Japan is een maandagavond (Nederlandse tijd) een tsunami-waarschuwing afgekondigd voor de regio waarin Fukushima ligt.
In 2011 zorgden een zeebeving en de daaropvolgende tsunami voor een kernramp.
Meer informatie volgt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ndigd-fukushima.html
twitter:ReutersWorld twitterde op maandag 21-11-2016 om 22:09:13MORE: Tsunami warning issued after 7.3 magnitude Japan quake; residents urged to flee Fukushima coast - Japanese broadcaster reageer retweet
twitter:ReutersWorld twitterde op maandag 21-11-2016 om 22:13:42MORE: Tsunami to strike Fukushima coast within minutes - Japan broadcaster NHK reageer retweet
Ja laten we hopen dat alles en iedereen vergaat.quote:Op maandag 21 november 2016 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Dit zijn altijd van die tegenvallerstopics.
Als er maar betere/scherpere beelden van zijn dan de vorige keer.quote:Op maandag 21 november 2016 22:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat alles en iedereen vergaat.
10, misschien 15 minuten ofzo?quote:Op maandag 21 november 2016 22:23 schreef Toefjes het volgende:
67 km vanaf de kust. Hoe lang heb je dan om hoger gelegen gebieden op te zoeken?
Nee, maar 99% van de keren gaat het nergens over.quote:Op maandag 21 november 2016 22:25 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat alles en iedereen vergaat.
Lijkt gelukkig mee te vallen, zo te horen.quote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Cassius het volgende:
http://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/live/
Bedankt voor de link, via de chromecast op het grote scherm live naar een tsunami kijken. Vreemd.quote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Cassius het volgende:
Hopen dat het niet een voorbode is voor iets ergers elders. Niet in de laatste plaats omdat ik over 2 weken naar Koh Lipe en Phuket ga. Het komt nu wel heel erg dichtbij.quote:Op maandag 21 november 2016 22:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt gelukkig mee te vallen, zo te horen.
Ik voel me ook niet veilig meer.quote:Op maandag 21 november 2016 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hopen dat het niet een voorbode is voor iets ergers elders. Niet in de laatste plaats omdat ik over 2 weken naar Koh Lipe en Phuket ga. Het komt nu wel heel erg dichtbij.
Ik ook, op Hawaļ zou er een tsunami komen. Wat een farce was dat. Een uur naar de kustlijn van Hawai zitten kijken.quote:Op maandag 21 november 2016 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de vorige keer drie kwartier naar een kustlijn zitten staren. Doe ik niet weer.
Ook geen straf.quote:Op maandag 21 november 2016 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een uur naar de kustlijn van Hawai zitten kijken.
Woon je bij de kust?quote:Op maandag 21 november 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet veilig meer.
Dan hebben we dezelfde kustlijn zitten te bekijken.quote:Op maandag 21 november 2016 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook, op Hawaļ zou er een tsunami komen. Wat een farce was dat. Een uur naar de kustlijn van Hawai zitten kijken.
Je kwam me al bekend voorquote:Op maandag 21 november 2016 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde kustlijn zitten te bekijken.
Je bent nergens meer veilig tegenwoordigquote:Op maandag 21 november 2016 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee vlakbij de Duitse grens. Altijd spannend
Ze blijven zeggen dat een tsunami is geobserveerd.. maar aan land komen doet ie vooralsnog niet.quote:Op maandag 21 november 2016 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
20 kilometer van de kust, da's echt maar een paar minuten hoogstens nog.
Op de cams nog weinig spannends te zien, hoelang duurt het nog voor we wat gaan zien?quote:Op maandag 21 november 2016 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
20 kilometer van de kust, da's echt maar een paar minuten hoogstens nog.
Ik wacht tot 23:00, dan ga ik plat. Geen zin in een tweede Hawaļquote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op de cams nog weinig spannends te zien, hoelang duurt het nog voor we wat gaan zien?
In Japan zelf hebben ze vooral geen zin in een tweede Japan, gok ik..quote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wacht tot 23:00, dan ga ik plat. Geen zin in een tweede Hawaļ
Dit is niet de tweede keer voor Japan hoor, door de ligging zijn ze erg vaak de sjaak. Maar de laatste keer was het geen tsunami van 3 meter die ze nu verwachten. Die was een stuk heftiger.quote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
In Japan zelf hebben ze vooral geen zin in een tweede Japan, gok ik..
Vrij snel, een tsunami gaat honderden km/u.quote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op de cams nog weinig spannends te zien, hoelang duurt het nog voor we wat gaan zien?
Inderdaad, maar ik doel een beetje op de tegenstrijdige belangen..quote:Op maandag 21 november 2016 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is niet de tweede keer voor Japan hoor, door de ligging zijn ze erg vaak de sjaak. Maar de laatste keer was het geen tsunami van 3 meter die ze nu verwachten. Die was een stuk heftiger.
Ah, dan kan ik het me niet herinneren neequote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lang geleden. 5 jaar geleden ofzo denk ik?
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Al die klotenvinkjes bij die blauwerds
Luistervinkjes zijn het, daarmee kunnen ze beter modereren.quote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Al die klotenvinkjes bij die blauwerds
Nou, 20KM, dan moest er nu wel wat gebeuren.quote:Op maandag 21 november 2016 22:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vrij snel, een tsunami gaat honderden km/u.
Het is al ruim een half uur geleden. Dan hebben we te maken met een trage tsunami.quote:Op maandag 21 november 2016 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, 20KM, dan moest er nu wel wat gebeuren.
Nee, er is ook nog geen golfje te zien.quote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Infection het volgende:
Met de kerncentrale schijnt in ieder geval niks aan de hand te zijn.
quote:Op maandag 21 november 2016 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
HET GAAT HELEMAAL LOS JONGENS
[ afbeelding ]
Dit doet inderdaad wel denken aan 2011 toen we al die auto's opeens voorbij zagen drijven.quote:Op maandag 21 november 2016 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik bij Schiermonnikoog ook wel eens gezien.quote:Op maandag 21 november 2016 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij juist de andere kant op.quote:Op maandag 21 november 2016 22:57 schreef Strani het volgende:
Wacht even, ze zeggen dat dit water juist naar de zee gaat. Da's dus slechts een voorteken.
Ojee :\quote:Op maandag 21 november 2016 22:57 schreef Strani het volgende:
Wacht even, ze zeggen dat dit water juist naar de zee gaat. Da's dus slechts een voorteken.
Oowww dat zeggen ze inderdaadquote:Op maandag 21 november 2016 22:57 schreef Strani het volgende:
Nee rechts is het vaste land. Links de oceaan. Uitstromend water kan een voorteken zijn...quote:Op maandag 21 november 2016 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij juist de andere kant op.
Klinkt wel gaar, dat ding.quote:Op maandag 21 november 2016 22:57 schreef heywoodu het volgende:
Luchtalarm op de achtergrond, daar gaan we!
Tsunami was ff pissen.quote:Op maandag 21 november 2016 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik verplaats me op de fiets sneller dan die tsunami..ik dacht dat ze zo snel gingen..
Die bazenalarmen die we hier hebben zouden beter zijn jaquote:
Je ziet het nu een beetje beide kanten op gaan, kan nog wel wat worden.quote:Op maandag 21 november 2016 22:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee rechts is het vaste land. Links de oceaan. Uitstromend water kan een voorteken zijn...
Met de nadruk op KAN
quote:
Ja, nog een paar jaartjesquote:Op maandag 21 november 2016 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die bazenalarmen die we hier hebben zouden beter zijn ja
Ja en nee. Tis natuurlijk niets vergeleken met 2011quote:Op maandag 21 november 2016 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je ziet het nu een beetje beide kanten op gaan, kan nog wel wat worden.
Maar 60cm moet toch niet zo'n ramp zijn?
quote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fukushima het volgende:
Crapdaar heb ik godverdomme helemaal geen zin in
Snel evacueren jij, hup hupquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fukushima het volgende:
Wees welkomquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoor alleen maar dat ik moet evacueren dus ik vertrek even naar de Veluwe
Doe maar snel je kaplaarzen aan..quote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fukushima het volgende:
Die wil z'n bootje denk ik juist behoeden door recht op de tsunami af te varen. Voor een kleine tsunami lijkt me dat best een verstandige optie.quote:
Ja, dat meldden ze op de stream een kwartiertje geleden alquote:Op maandag 21 november 2016 23:05 schreef Frutsel het volgende:
https://twitter.com/pzf/status/800819144090271744
Brand in chemische fabriek?
Is er een verband?quote:Op maandag 21 november 2016 23:05 schreef Frutsel het volgende:
https://twitter.com/pzf/status/800819144090271744
Brand in chemische fabriek?
Een leesprobleem hebben we dan jaquote:Op maandag 21 november 2016 23:09 schreef SecretPret het volgende:
Jongens ueuh volgens mij hebben we een probleem. er staat nu i.p.v. 60cm 20km
Ik denk dat ik maar alvast begin met rennenquote:Op maandag 21 november 2016 23:09 schreef SecretPret het volgende:
Jongens ueuh volgens mij hebben we een probleem. er staat nu i.p.v. 60cm 20km
Er staat gewoon 20km...quote:
Ja, dat is de afstand van het epicentrum tot de kust, niet de hoogte van de tsunamiquote:
20 kilometer per uur, dat is echt een hele trage tsunami waar we nu op zitten te wachten hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat is de afstand van het epicentrum tot de kust, niet de hoogte van de tsunami
Dat zeiden ze eerst, is nu bijgesteld naar 60cm.quote:Op maandag 21 november 2016 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoor net 3m dat ze verwachten in fuku
Valt wel tegen dat RT er nog niet bij is.quote:Op maandag 21 november 2016 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Prima stream wel, je zag zelfs nog ff een vogel een visje uit het water scheppen
twitter:News_Executive twitterde op maandag 21-11-2016 om 23:13:13UPDATE: A second #tsunami was now observed 20km off coast of Ibaraki Pref., just north of #Tokyo #Japan reageer retweet
En de eerste is nog niet eens aan de kust...man man wat een traag kutding.quote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op maandag 21-11-2016 om 23:13:13UPDATE: A second #tsunami was now observed 20km off coast of Ibaraki Pref., just north of #Tokyo #Japan reageer retweet
Die kende ik nog niet, bedankt!quote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
Hier is trouwens ook een stream.
En die enorme blauwe band om het hele beeld heen, wat irritantquote:Op maandag 21 november 2016 23:10 schreef vuvuzela het volgende:
Hebben ze geen tekst/plaatje/waarschuwing voor de linkerkant van het scherm?
Nou, ben nu wel minder bang voor tsunami's als ik op vakantie ben. Als er een alarm is, kun je gewoon rustig wegwandelen. Onderweg nog wat lekkers halen eventueel.quote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de eerste is nog niet eens aan de kust...man man wat een traag kutding.
En meestal valt het in Tirol ook best mee.quote:Op maandag 21 november 2016 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ben nu wel minder bang voor tsunami's als ik op vakantie ben. Als er een alarm is, kun je gewoon rustig wegwandelen. Onderweg nog wat lekkers halen eventueel.
En dan heb jij natuurlijk de pech dat juist die flink op de brommer is..quote:Op maandag 21 november 2016 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ben nu wel minder bang voor tsunami's als ik op vakantie ben. Als er een alarm is, kun je gewoon rustig wegwandelen. Onderweg nog wat lekkers halen eventueel.
Het begint daar in elk geval wel een beetje te golven zie ikquote:Op maandag 21 november 2016 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ntt-east.co.jp/fukushima/mado/detail/lalamew.html
Ohja, en nog een cam.
Beetje als Harlingen gisterenquote:Op maandag 21 november 2016 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het begint daar in elk geval wel een beetje te golven zie ik
Zou een ironische manier van sterven zijnquote:Op maandag 21 november 2016 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan heb jij natuurlijk de pech dat juist die flink op de brommer is..
Maar is dat dan ook een grote reden tot paniek?quote:Op maandag 21 november 2016 23:18 schreef Infection het volgende:
Waterkoelingssysteem gestopt bij kerncentrale.
Of volkswagensquote:Op maandag 21 november 2016 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
Komen nu wel wat golfjes aan geloof ik.
Het kunnen natuurlijk ook Marokkanen zijn.
Dat was de grap...quote:
Lijkt wel op dat Belgische programma waar ze webcam beelden laten zien van plaatsen in Belgiė.quote:
Eigenlijk had ik wel wat zin in actiequote:Op maandag 21 november 2016 23:24 schreef Toefjes het volgende:
Toch wel prettig dat het niet weer helemaal fout gegaan is daar.
Spontaan vliegen de boten in de fik?quote:Op maandag 21 november 2016 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft gewoon iemand haar camera op haar vibrator neergezet.
Ja, ik ben ook een ramptoerist, maar toch met die kerncentrale...quote:Op maandag 21 november 2016 23:25 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik wel wat zin in actie
en daar boven staat 50cm Waar slaat hun systeem op.quote:
Verschillende meetpunten, wellicht.quote:Op maandag 21 november 2016 23:28 schreef SecretPret het volgende:
[..]
en daar boven staat 50cm Waar slaat hun systeem op.
Het begon met 3 Meter, en nu wordt 50CM verwacht, maar dat had er volgens mij allang moeten zijnquote:Op maandag 21 november 2016 23:28 schreef SecretPret het volgende:
[..]
en daar boven staat 50cm Waar slaat hun systeem op.
Echt? Schandalig..quote:Op maandag 21 november 2016 23:30 schreef SecretPret het volgende:
Clickbait foto bij Rtl nieuws
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht.quote:
Dat is typisch Japans.quote:Op maandag 21 november 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Wel leuk die beelden, maar wat een zooi aan plaatjes er doorheen zeg
Om het goed te maken:quote:Op maandag 21 november 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Wel leuk die beelden, maar wat een zooi aan plaatjes er doorheen zeg
Ja, die zijn dus nu allemaal verzopen.quote:Op maandag 21 november 2016 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Nee nee, deze wonen aan de westkust, ik heb het gecheckt.quote:Op maandag 21 november 2016 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus nu allemaal verzopen.
Ohja, ik zie het aan de tijdzone.quote:Op maandag 21 november 2016 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2016 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof die golven het enige is. Het schudde ook in de centrale, welke al zo instabiel is als de pest.quote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
Ze hebben het nu nog over 20CM, maar nog steeds moet iedereen evacueren, wat een paniek zeg.
Ik zag ze een minuut of 2-3 geleden de andere kant op rijden of ben ik nou gek?quote:
Natuurlijk, maar ze hebben het telkens over evacueren voor die tsunami.quote:Op maandag 21 november 2016 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alsof die golven het enige is. Het schudde ook in de centrale, welke al zo instabiel is als de pest.
Klopt, de Mac aan de andere kant was net dicht.quote:Op maandag 21 november 2016 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag ze een minuut of 2-3 geleden de andere kant op rijden of ben ik nou gek?
Je zal wel moeten ivm de koeling.quote:Op maandag 21 november 2016 23:56 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk was het ook best onhandig om een kerncentrale naast de oceaan te zetten..
Voor mijn gevoel ziet het eruit alsof die golven makkelijk door die bomen zouden kunnen rammen. maar ze komen er steeds noet doorquote:Op maandag 21 november 2016 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat wel tekeer nu.
Het is ook onduidelijk of het tsunamigolven zijn of gewone.quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ziet het eruit alsof die golven makkelijk door die bomen zouden kunnen rammen. maar ze komen er steeds noet door
Een muur doet niks, dijken moeten ze hebben.quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Moet gauw een muur omheen. Dat gebied stroomt zo onder, bij een echte Tsunami.
Je bedoelt zo'n muur waar de tsunami in 2011 met gemak overheen ging?quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Moet gauw een muur omheen. Dat gebied stroomt zo onder, bij een echte Tsunami.
Muurtjes van 5 meter doen niks.quote:Op maandag 21 november 2016 23:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n muur waar de tsunami in 2011 met gemak overheen ging?
Was inderdaad een hele opluchting.quote:Op maandag 21 november 2016 23:59 schreef heywoodu het volgende:
De verkeerslichten in een willekeurig gammel dorpje doen het nog, gelukkig.
gewone,quote:Op maandag 21 november 2016 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook onduidelijk of het tsunamigolven zijn of gewone.
Mooie klus voor eigen huis en tuinquote:Op maandag 21 november 2016 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Muurtjes van 5 meter doen niks.
Hoe jij dat weten?quote:
Ik heb nog live zitten kijken naar hoe de tsunami binnen rolde in 2011. Ten eerste was het water echt een halve kilometer van de kust weggetrokken. En toen kwam er 1 enkele golf, eigenlijk meer een verhoging van de gehele zee die kilometers land inwaarts trok. Dit ziet er gewoon uit als normale branding.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:05 schreef Infection het volgende:
Was er tijdens de vorige grote aardbeving trouwens niet een voorschok van rond de 7.x magnitude?
Dat is Thailand, niet Japan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met een lul onder het rokje. Welkom in Aziė.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:05 schreef Infection het volgende:
Was er tijdens de vorige grote aardbeving trouwens niet een voorschok van rond de 7.x magnitude?
Dus als we nu nog een aantal schokken van rond de 6.0 krijgen, wordt het oppassen.quote:One of the first major foreshocks was a 7.2 Mw event on 9 March, approximately 40 km (25 mi) from the epicenter of 11 March earthquake, with another three on the same day in excess of 6.0 M.
Valt mee, als het waar is. Tepco honden.twitter:RT_com twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 00:08:39No cooling water leaks or any other 'abnormalities' have been reported after #Fukushima reactor cooling system fails https://t.co/fFU4UV1bVo reageer retweet
Kennis tegen tsunami's?quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
Goed voor Nederland is dit wel, de kennis kunnen we daar goed toepassen.
Tering! Blijven heftige beelden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:05 schreef tralalala het volgende:
Hier trok de zee wel even wat verder terug.
Ja, gewoon een tsunamiopzuigmachine maken man.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kennis tegen tsunami's?
Wat een hoogte hadden die golven.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Deze beelden blijven ook heftig vooral van af 1:15
Zijn van 2011 natuurlijk.
"high quality"quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:05 schreef tralalala het volgende:
Hier trok de zee wel even wat verder terug.
Als je daar staat man... dan denk je toch dat heel de fucking wereld vergaat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zou denk ik echt in mijn broek schijten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je daar staat man... dan denk je toch dat heel de fucking wereld vergaat.
Zou kunnen, dat kronkelige deel was eerder nog niet rood.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
Nieuwe warning voor ander gebied? 3 meter waves?
Deze ook. Laat goed zien hoe een op het eerste gezicht kleine golf binnen een paar minuten een heel dorp wegvagen. Mensen blijven eerst zelfs staan omdat het wel lijkt mee te vallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Echt niet normaal die kracht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze ook. Laat goed zien hoe een op het eerste gezicht kleine golf binnen een paar minuten een heel dorp wegvagen. Mensen blijven eerst zelfs staan omdat het wel lijkt mee te vallen.
Japans blijft ook fascinerend om te horen.quote:
2004 was nog ergerquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:25 schreef SoldMayor het volgende:
Had deze nog nooit gezien. Die slow moWTF
Ja, de hele tijd een vage stroming.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:36 schreef glazenbak123 het volgende:
Water lijkt zich terug te trekken?
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 00:41:06Fifth 4.4 magnitude offshore aftershock has been reported by #USGS https://t.co/fFU4UUJB3Q https://t.co/YzrungpwaV reageer retweet
Beter voor die mensen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:48 schreef Drebbelman het volgende:
The Pacific Tsunami Warning Centre has just issued a notice saying the threat of a tsunami has now passed.
stomme idioot, ik dacht dat dit filmpje van nu wasquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze ook. Laat goed zien hoe een op het eerste gezicht kleine golf binnen een paar minuten een heel dorp wegvagen. Mensen blijven eerst zelfs staan omdat het wel lijkt mee te vallen.
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 15:56:04UPDATE: #Fukushima hit by 5.7-magnitude aftershock https://t.co/S4pbvTDkS9 reageer retweet
Moeder Natuurquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |