Valt wel tegen dat RT er nog niet bij is.quote:Op maandag 21 november 2016 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Prima stream wel, je zag zelfs nog ff een vogel een visje uit het water scheppen
twitter:News_Executive twitterde op maandag 21-11-2016 om 23:13:13UPDATE: A second #tsunami was now observed 20km off coast of Ibaraki Pref., just north of #Tokyo #Japan reageer retweet
En de eerste is nog niet eens aan de kust...man man wat een traag kutding.quote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op maandag 21-11-2016 om 23:13:13UPDATE: A second #tsunami was now observed 20km off coast of Ibaraki Pref., just north of #Tokyo #Japan reageer retweet
Die kende ik nog niet, bedankt!quote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
http://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/live/
Hier is trouwens ook een stream.
En die enorme blauwe band om het hele beeld heen, wat irritantquote:Op maandag 21 november 2016 23:10 schreef vuvuzela het volgende:
Hebben ze geen tekst/plaatje/waarschuwing voor de linkerkant van het scherm?
Nou, ben nu wel minder bang voor tsunami's als ik op vakantie ben. Als er een alarm is, kun je gewoon rustig wegwandelen. Onderweg nog wat lekkers halen eventueel.quote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de eerste is nog niet eens aan de kust...man man wat een traag kutding.
En meestal valt het in Tirol ook best mee.quote:Op maandag 21 november 2016 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ben nu wel minder bang voor tsunami's als ik op vakantie ben. Als er een alarm is, kun je gewoon rustig wegwandelen. Onderweg nog wat lekkers halen eventueel.
En dan heb jij natuurlijk de pech dat juist die flink op de brommer is..quote:Op maandag 21 november 2016 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ben nu wel minder bang voor tsunami's als ik op vakantie ben. Als er een alarm is, kun je gewoon rustig wegwandelen. Onderweg nog wat lekkers halen eventueel.
Het begint daar in elk geval wel een beetje te golven zie ikquote:Op maandag 21 november 2016 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ntt-east.co.jp/fukushima/mado/detail/lalamew.html
Ohja, en nog een cam.
Beetje als Harlingen gisterenquote:Op maandag 21 november 2016 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het begint daar in elk geval wel een beetje te golven zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |