Alsof die golven het enige is. Het schudde ook in de centrale, welke al zo instabiel is als de pest.quote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
Ze hebben het nu nog over 20CM, maar nog steeds moet iedereen evacueren, wat een paniek zeg.
Ik zag ze een minuut of 2-3 geleden de andere kant op rijden of ben ik nou gek?quote:
Natuurlijk, maar ze hebben het telkens over evacueren voor die tsunami.quote:Op maandag 21 november 2016 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alsof die golven het enige is. Het schudde ook in de centrale, welke al zo instabiel is als de pest.
Klopt, de Mac aan de andere kant was net dicht.quote:Op maandag 21 november 2016 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag ze een minuut of 2-3 geleden de andere kant op rijden of ben ik nou gek?
Je zal wel moeten ivm de koeling.quote:Op maandag 21 november 2016 23:56 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk was het ook best onhandig om een kerncentrale naast de oceaan te zetten..
Voor mijn gevoel ziet het eruit alsof die golven makkelijk door die bomen zouden kunnen rammen. maar ze komen er steeds noet doorquote:Op maandag 21 november 2016 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat wel tekeer nu.
Het is ook onduidelijk of het tsunamigolven zijn of gewone.quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ziet het eruit alsof die golven makkelijk door die bomen zouden kunnen rammen. maar ze komen er steeds noet door
Een muur doet niks, dijken moeten ze hebben.quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Moet gauw een muur omheen. Dat gebied stroomt zo onder, bij een echte Tsunami.
Je bedoelt zo'n muur waar de tsunami in 2011 met gemak overheen ging?quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Moet gauw een muur omheen. Dat gebied stroomt zo onder, bij een echte Tsunami.
Muurtjes van 5 meter doen niks.quote:Op maandag 21 november 2016 23:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n muur waar de tsunami in 2011 met gemak overheen ging?
Was inderdaad een hele opluchting.quote:Op maandag 21 november 2016 23:59 schreef heywoodu het volgende:
De verkeerslichten in een willekeurig gammel dorpje doen het nog, gelukkig.
gewone,quote:Op maandag 21 november 2016 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook onduidelijk of het tsunamigolven zijn of gewone.
Mooie klus voor eigen huis en tuinquote:Op maandag 21 november 2016 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Muurtjes van 5 meter doen niks.
Hoe jij dat weten?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |