Oowww dat zeggen ze inderdaadquote:Op maandag 21 november 2016 22:57 schreef Strani het volgende:
Wacht even, ze zeggen dat dit water juist naar de zee gaat. Da's dus slechts een voorteken.
Nee rechts is het vaste land. Links de oceaan. Uitstromend water kan een voorteken zijn...quote:Op maandag 21 november 2016 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij juist de andere kant op.
Klinkt wel gaar, dat ding.quote:Op maandag 21 november 2016 22:57 schreef heywoodu het volgende:
Luchtalarm op de achtergrond, daar gaan we!
Tsunami was ff pissen.quote:Op maandag 21 november 2016 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik verplaats me op de fiets sneller dan die tsunami..ik dacht dat ze zo snel gingen..
Die bazenalarmen die we hier hebben zouden beter zijn jaquote:
Je ziet het nu een beetje beide kanten op gaan, kan nog wel wat worden.quote:Op maandag 21 november 2016 22:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee rechts is het vaste land. Links de oceaan. Uitstromend water kan een voorteken zijn...
Met de nadruk op KAN
quote:
Ja, nog een paar jaartjesquote:Op maandag 21 november 2016 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die bazenalarmen die we hier hebben zouden beter zijn ja
Ja en nee. Tis natuurlijk niets vergeleken met 2011quote:Op maandag 21 november 2016 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je ziet het nu een beetje beide kanten op gaan, kan nog wel wat worden.
Maar 60cm moet toch niet zo'n ramp zijn?
quote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fukushima het volgende:
Crapdaar heb ik godverdomme helemaal geen zin in
Snel evacueren jij, hup hupquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fukushima het volgende:
Wees welkomquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoor alleen maar dat ik moet evacueren dus ik vertrek even naar de Veluwe
Doe maar snel je kaplaarzen aan..quote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Fukushima het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |