Kwestie van vertalen.quote:Op maandag 21 november 2016 18:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt me een normaal mens, tenminste op haar Facebook.
Geen idee wat hier staat maar het is een verklaring van Rich&Poor Hostel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich & Poor Hostel - Albufeira meldt dat twee meisjes van Nederlandse Lucas en Sam Nationaliteit verbleven in onze installaties.
Hun leeftijd heeft geleid tot de weigering van de accommodatie te overwegen, gezien het late tijdstip van de dag en het feit dat ze twee kleinere leidde ons naar een uitzondering te maken voor vanavond is dat ons initiatief werden ondergebracht in een kamer van de twee.
Aan het begin van de volgende ochtend werden gewaarschuwd dat ze zouden kunnen zijn twee vermiste minderjarigen in Nederland, na de certificering van de signalering in de onmiddellijke socials netwerken in contact met de Nederlandse autoriteiten komen, in coördinatie met dezelfde we er alles aan doen om de twee meisjes leverde de Portugese autoriteiten.
Als u alle van de coördinatie en de snelheid tussen de Nederlandse autoriteiten de gerechtelijke politie en Albufeira Nationale Garde Republiek loven.
Rich & Poor Hostel - Albufeira is vereerd te hebben bijgedragen aan alle apollo ace nationale autoriteiten en internationale voor een effectieve en gelukkige oplossing van deze zaak.
dank u
A. Beheert
quote:Op maandag 21 november 2016 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwestie van vertalen.Lekkere vertaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich & Poor Hostel - Albufeira meldt dat twee meisjes van Nederlandse Lucas en Sam Nationaliteit verbleven in onze installaties.
Hun leeftijd heeft geleid tot de weigering van de accommodatie te overwegen, gezien het late tijdstip van de dag en het feit dat ze twee kleinere leidde ons naar een uitzondering te maken voor vanavond is dat ons initiatief werden ondergebracht in een kamer van de twee.
Aan het begin van de volgende ochtend werden gewaarschuwd dat ze zouden kunnen zijn twee vermiste minderjarigen in Nederland, na de certificering van de signalering in de onmiddellijke socials netwerken in contact met de Nederlandse autoriteiten komen, in coördinatie met dezelfde we er alles aan doen om de twee meisjes leverde de Portugese autoriteiten.
Als u alle van de coördinatie en de snelheid tussen de Nederlandse autoriteiten de gerechtelijke politie en Albufeira Nationale Garde Republiek loven.
Rich & Poor Hostel - Albufeira is vereerd te hebben bijgedragen aan alle apollo ace nationale autoriteiten en internationale voor een effectieve en gelukkige oplossing van deze zaak.
dank u
A. BeheertI´m back.
Volgens het AD dus direct na inchecken de meiden opgezocht, volgens de Telegraaf pas zaterdagmorgen. En beiden kranten beweren dezelfde vrouw gesproken te hebben over het verblijf van die meiden daar afgelopen vrijdag.quote:,,Ze stonden afgelopen vrijdag laat in de middag aan de deur en konden nergens terecht. Alle andere hostels zijn dicht. Normaal gesproken zouden we jongeren van deze leeftijd niet toelaten zonder begeleiding van een volwassene, maar ik vond het niet verantwoord om ze weer de straat op te sturen. Daarom heb ik ze toch een kamer gegeven."
Vrolijk
Volgens Fatima waren Femke en Sam alleen. ,,Er was niemand bij hen. Geen vreemde mannen hoor", klinkt het lachend door de telefoon. ,,Ze waren heel erg vrolijk, alsof ze vakantie aan het vieren waren. Ik heb hen de speciale meisjeskamer gegeven. Ze hebben daar van niemand bezoek gehad. Er waren verder sowieso geen andere gasten in mijn hostel."
Fatima kan naar eigen zeggen niets zeggen over de aangehouden 34-jarige Nederlander. ,,Wat ik wel kan zeggen, is dat hij hier niet geweest is. Voor de rest houd ik mij aan de afspraak die ik met de politie heb gemaakt." Fatima begrijpt de onrust bij de familie in Nederland heel goed. ,,Mijn compagnon en ik zijn allebei zelf moeder. God, je moet er toch niet aan denken..."
Gelijk gebeld
De eigenaresse heeft direct na het inchecken van de tieners en de vaststelling dat zij minderjarig waren op internet gezocht naar informatie. ,,Toen kwam ik erachter dat de meiden in Nederland vermist werden, heb ik onmiddellijk de politie gebeld. Zo is het balletje gaan rollen."
Fatima zegt verder erg opgelucht te zijn dat het zo is afgelopen. ,,Dit is een bekend en geliefd hostel. Het geeft een heel goed gevoel dat wij op zo'n positieve manier een duit in het zakje hebben kunnen doen."
Er komt waarschijnlijk een heel forum alleen voor hen.quote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef SeLang het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar het hele verhaal. Kent iemand die meisjes? Kunnen ze er geen topic over openen in TRV?
Hoe briljant is het om, wanneer je wordt platgebeld door journalisten, gewoon tegen iedereen een ander verhaal op te hangen. Wat een frustratie dat gaat geven op alle fora en andere websites (Facebook, vooral Facebookquote:Op maandag 21 november 2016 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens het AD dus direct na inchecken de meiden opgezocht, volgens de Telegraaf pas zaterdagmorgen. En beiden kranten beweren dezelfde vrouw gesproken te hebben over het verblijf van die meiden daar afgelopen vrijdag.
Mijn dochter kent één van die meisjes vaag, heeft op dezelfde school gezeten. Valt weinig over te melden, heel keurige nette kinderen, op een brave witte school. Meestal middenklasse mlieu.quote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef SeLang het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar het hele verhaal. Kent iemand die meisjes? Kunnen ze er geen topic over openen in TRV?
Wat het toch wat vreemder maakt.quote:Op maandag 21 november 2016 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn dochter kent één van die meisjes vaag, heeft op dezelfde school gezeten. Valt weinig over te melden, heel keurige nette kinderen, op een brave witte school. Meestal middenklasse mlieu.
Ja, an sich wel, alleen ze hebben wel allemaal een smartphone en wat daarop gebeurt dat weten de ouders ook wrs niet hč, niet alleen pizza's bestellen iig. Maar an sich is het van de middelbare scholen in BoZ wel de braafste, denk ik, afgezien van het Juvenaat gymnasium wrs, en erg wit en erg eh politiek correct, zeg maar, bij gebrek aan een betere term.quote:
Zo kwam het ook over. Dat niemand er ook iets over lijkt te weten op die school.quote:Op maandag 21 november 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, an sich wel, alleen ze hebben wel allemaal een smartphone en wat daar op gebeurt dat weten de ouders ook niet hč. Maar an sich is het van de middelbare scholen in BoZ wel de braafste, denk ik, afgezien van het Juvenaat gymnasium wrs, en erg wit en erg eh politiek correct, zeg maar, bij gebrek aan een betere term.
Oh zeker welquote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Ringo het volgende:
En brave witte meisjes van politiek-correcte komaf halen natuurlijk nooit stoute streken uit. Zeker niet zonder hun smartphone.
Tenzij ze worden teruggezet naar het VMBO niet nee.quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Ringo het volgende:
En brave witte meisjes van politiek-correcte komaf halen natuurlijk nooit stoute streken uit. Zeker niet zonder hun smartphone.
Zeker wel. Maar zonder telefoon is vreemd. In 5 Havo zitten en dan niet inschatten dat dit niet gaat werken ook.quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Ringo het volgende:
Ja, vriendinnetje van mijn dochter zelfde typetje. Die kennen we nu toch al vanaf dat zij op de kleuterschool zaten (groep 1), maar gesloten als een oester en heel braaf.quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo kwam het ook over. Dat niemand er ook iets over lijkt te weten op die school.
Klopt, vrij naďef. Meer een stunt van een VMBO'ster.quote:Op maandag 21 november 2016 21:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar zonder telefoon is vreemd. In 5 Havo zitten en dan niet inschatten dat dit niet gaat werken ook.
Goed in de gaten houden! Kinderen van die leeftijd zeggen vaak wat minder tegen volwassenen. Maar hier lijken ook vriendinnen niets te weten.quote:Op maandag 21 november 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vriendinnetje van mijn dochter zelfde typetje. Die kennen we nu toch al vanaf dat zij op de kleuterschool zaten (groep 1), maar gesloten als een oester en heel braaf.
Plaats anders een advertentie in een landelijk dagblad.quote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef SeLang het volgende:
Ja, "vreemd", wat is dat nu voor een kwalificatie. Al dat krampachtige geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon over iets dat tóch op die manier gebeurd is, waar komt het vandaan?quote:Op maandag 21 november 2016 21:08 schreef Jaroon het volgende:
Zeker wel. Maar zonder telefoon is vreemd. In 5 Havo zitten en dan niet inschatten dat dit niet gaat werken ook.
Klopt, maar dat is ook een typetje waarbij je het niet zou verwachten, maar goed daar is dit ook niet bij gebeurd.quote:Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden! Kinderen van die leeftijd zeggen vaak wat minder tegen volwassenen. Maar hier lijken ook vriendinnen niets te weten.
Lekker suggestief stukje, de TT van deze draad is van hetzelfde kaliber.quote:Op maandag 21 november 2016 20:53 schreef StaceySinger het volgende:
Femke en Sam: naar Portugal gelokt, voor wat? /snip/
Iedereen kan op zijn vingers natellen dat je niet zomaar twee overduidelijk minderjarige meiden uit Nederland weg kunt halen, ook niet als ze dat zelf willen. Als de identiteit van de man bekend wordt, zal het raadsel wel worden opgelost. Dit soort acties komen doorgaans niet uit de lucht vallen.
http://www.misdaadjournal(...)gal-gelokt-voor-wat/
Binnen houden die meid! Stel je voor dat ze al vroeg haar eigen plan trekt, dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef Jaroon het volgende:
Goed in de gaten houden! Kinderen van die leeftijd zeggen vaak wat minder tegen volwassenen. Maar hier lijken ook vriendinnen niets te weten.
Hoe bedoel je suggestief?quote:Op maandag 21 november 2016 21:12 schreef Za het volgende:
[..]
Lekker suggestief stukje, de TT van deze draad is van hetzelfde kaliber.
Omdat ik het vreemd vind. Dan praat ik dus even voor mijzelf. Ik heb neefjes en nichtjes van rond die leeftijd en zou het dan ook zéér vreemd vinden.quote:Op maandag 21 november 2016 21:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, "vreemd", wat is dat nu voor een kwalificatie. Al dat krampachtige geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon over iets dat tóch op die manier gebeurd is, waar komt het vandaan?
Dat is te ver doorschieten......quote:Op maandag 21 november 2016 21:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Binnen houden die meid! Stel je voor dat ze al vroeg haar eigen plan trekt, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Wij spreken jou over paar jaar nog wel, als je kinderen wat groter zijn, baas.quote:Op maandag 21 november 2016 21:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Binnen houden die meid! Stel je voor dat ze al vroeg haar eigen plan trekt, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
"naar Portugal gelokt"quote:
Maar wat is nu "vreemd"? En wat hebben we aan die kwalificatie?quote:Op maandag 21 november 2016 21:13 schreef Jaroon het volgende:
Omdat ik het vreemd vind. Dan praat ik dus even voor mijzelf. Ik heb neefjes en nichtjes van rond die leeftijd en zou het dan ook zéér vreemd vinden.
Denk jij nog steeds dat ze dit op eigen houtje deden?quote:Op maandag 21 november 2016 21:14 schreef Za het volgende:
[..]
"naar Portugal gelokt"
"dat je niet zomaar twee overduidelijk minderjarige meiden uit Nederland weg kunt halen"
Dat men zo op 'vakantie' denkt te kunnen gaan.quote:Op maandag 21 november 2016 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar wat is nu "vreemd"? En wat hebben we aan die kwalificatie?
Dat het een vrij uitzonderlijke actie is, snapt iedereen, niet ieder meisje haalt zoiets uit.
Maar wat is er nu zo "vreemd" aan? Behalve dan dat pubers soms vreemde dingen doen, daar zijn het pubers voor.
Dat zeg ik, daar zijn het pubers voor.quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Jaroon het volgende:
Dat men zo op 'vakantie' denkt te kunnen gaan.
Sterker nog, het is bekend dat dat zo is.quote:Op maandag 21 november 2016 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk jij nog steeds dat ze dit op eigen houtje deden?
Nou ja, dat moet dus nog blijken, schijn heeft-ie nu tegen zich. Maar gestel dat er niets aan de hand was en deze meiden gewoon, zoals Ringo graag zou willen doen, de alledaagse sleur wilden verbreken en uiteindelijk in Portugal zijn beland zonder smartphone dan krijgt-ie een koekje van me. Had ik gister al vermeld.quote:Op maandag 21 november 2016 21:14 schreef Za het volgende:
[..]
"naar Portugal gelokt"
"dat je niet zomaar twee overduidelijk minderjarige meiden uit Nederland weg kunt halen"
Dat maakt het niet minder vreemd.quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar zijn het pubers voor.
Ze zitten in het eindexamenjaar en dan ga je midden op de week, paar weken na de herfstvakantie, even op vakantie als BFF's?quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar zijn het pubers voor.
Waarom wordt die Marokkaan nog vastgehouden?quote:Op maandag 21 november 2016 21:17 schreef Za het volgende:
[..]
Sterker nog, het is bekend dat dat zo is.
quote:Op maandag 21 november 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet dus nog blijken, schijn heeft-ie nu tegen zich. Maar gestel dat er niets aan de hand was en deze meiden gewoon, zoals Ringo graag zou willen doen, de alledaagse sleur wilden verbreken en uiteindelijk in Portugal zijn beland zonder smartphone dan krijgt-ie een koekje van me. Had ik gister al vermeld.
5 VWO toch? FF lekker chillen voor de proefwerkweek.quote:Op maandag 21 november 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zitten in het eindexamenjaar en dan ga je midden op de week, paar weken na de herfstvakantie, even op vakantie als BFF's?
Omdat hij zich in het gezelschap bevond van de twee minderjarige weggelopen meisjes, en de politie hem om die reden wil verhoren.quote:Op maandag 21 november 2016 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom wordt die Marokkaan nog vastgehouden?
Ja, weet ik veel, niet iedereen gaat op georganiseerde busvakantie.quote:Op maandag 21 november 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zitten in het eindexamenjaar en dan ga je midden op de week, paar weken na de herfstvakantie, even op vakantie als BFF's?
Nee, Havo.quote:Op maandag 21 november 2016 21:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
5 VWO toch? FF lekker chillen voor de proefwerkweek.
Dat is gewoon onzin dat laatste. Dit is gewoon abnormaal gedrag. Dit gaat niet om niet de afspraak thuis nakomen dat je om 1 uur 's nachts thuis moet zijn en je telefoon niet opnemen.quote:Op maandag 21 november 2016 21:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, niet iedereen gaat op georganiseerde busvakantie.
Sommige mensen doen nu eenmaal rare, onverwachte dingen.
De meeste meisjes van 16 zijn tamelijk saai en braaf.
Deze meisjes, nu in elk geval, even niet.
Het is een en al jammerlijk geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon.
Ja, ik heb liever een braaf kind, als ze gaat studeren mag ze doen en laten wat ze wil. Zo denken de ouders.quote:Op maandag 21 november 2016 21:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, niet iedereen gaat op georganiseerde busvakantie.
Sommige mensen doen nu eenmaal rare, onverwachte dingen.
De meeste meisjes van 16 zijn tamelijk saai en braaf.
Deze meisjes, nu in elk geval, even niet.
Het is een en al jammerlijk geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon.
Er speelt iets anders dan sleur denk ik:quote:Op maandag 21 november 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, dat moet dus nog blijken, schijn heeft-ie nu tegen zich. Maar gestel dat er niets aan de hand was en deze meiden gewoon, zoals Ringo graag zou willen doen, de alledaagse sleur wilden verbreken en uiteindelijk in Portugal zijn beland zonder smartphone dan krijgt-ie een koekje van me. Had ik gister al vermeld.
Dat kan van alles zijn. Maar klinkt niet goed.quote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef Za het volgende:
[..]
"We weten wat jullie gedaan hebben, maar we vergeven jullie. Kom terug", zegt Richard Lucas, de vader van Femke.
Ja, alledaagse sleur verbreken door aan te pappen met vage dudes op het internet die meer dan twee keer zo oud zijn, vrees ik, maar goed we weten het binnenkort. Die rol kaakjes ligt klaar.quote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef Za het volgende:
[..]
"We weten wat jullie gedaan hebben, maar we vergeven jullie. Kom terug", zegt Richard Lucas, de vader van Femke.
Lol, ja dat kan ook.quote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:
Misschien hebben ze het pensioen van de ouders vergokt op de beurs.
Misschien hebben ze hun school gewoon keihard verpest.quote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:
Misschien hebben ze het pensioen van de ouders vergokt op de beurs.
Nee, dat kan niet op het Roncalli kan iedereen op zijn eigen gemakje werken.quote:Op maandag 21 november 2016 21:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hun school gewoon keihard verpest.
Ze zitten in 5 Havo, eindexamenjaar.quote:Op maandag 21 november 2016 21:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
5 VWO toch? FF lekker chillen voor de proefwerkweek.
Ja. Dat kan heel goed. Dat kun je op die leeftijd heel fout inschatten.quote:Op maandag 21 november 2016 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ja dat kan ook..
Dat ze iets hebben uitgevroten en op de vlucht zijn gegaan voor hun ouders.
Ja, gezien de gebruikte bewoording zou iets dergelijks ook zomaar kunnen idd. En toch op hun school heb je echt heel goede leraren die je in vertrouwen kunt nemen dan.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat kan heel goed. Dat kun je op die leeftijd heel fout inschatten.
Dat doe je niet zo snel. Ik heb zelf ook wel problemen op die leeftijd gehad maar nog nooit gedacht "daar ga ik met een mentor over praten"quote:Op maandag 21 november 2016 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, gezien de gebruikte bewoording zou iets dergelijks ook zomaar kunnen idd. En toch op hun school heb je echt heel goede leraren die je in vertrouwen kunt nemen dan.
Zo op hun eigen gemakje, dat de leerlingen zelf kunnen kiezen wanneer ze een weekje vakantie nemen.quote:Op maandag 21 november 2016 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet op het Roncalli kan iedereen op zijn eigen gemakje werken.
Even melden bij de rector....quote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo op hun eigen gemakje, dat de leerlingen zelf kunnen kiezen wanneer ze een weekje vakantie nemen.
Ja, akkoord, alleen zoals ik zei Roncalli is niet echt gemiddeld schooltje hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat doe je niet zo snel. Ik heb zelf ook wel problemen op die leeftijd gehad maar nog nooit gedacht "daar ga ik met een mentor over praten"
Dat ook weer niet, maar je kunt gerust achter lopen (of voor) en alle resultaten worden in een systeem gezet dat door de ouders te controleren valt. Gaat het niet goed, dan is er heel snel monitoring.quote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo op hun eigen gemakje, dat de leerlingen zelf kunnen kiezen wanneer ze een weekje vakantie nemen.
Het gebouw zag er ook heel klein uit. Dan is er misschien meer direct contact.quote:Op maandag 21 november 2016 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, akkoord, alleen zoals ik zei Roncalli is niet echt gemiddeld schooltje hoor.
Ja, klein schooltje idd. Grootste is 't Rijks (gymnasium tot mavo, zoals ze dat daar nog noemen), dan heb je Mollerlyceum met VMBO-afdelingen en het Juvenaat, nog kleiner want zelfstandig gymnasium.quote:Op maandag 21 november 2016 21:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gebouw zag er ook heel klein uit. Dan is er misschien meer direct contact.
Speculatie, ik ga ervan uit dat er nog wel wat meer info vrij wordt gegeven morgen.quote:Op maandag 21 november 2016 21:47 schreef Toga het volgende:
Zou er meer spelen dan alleen wat jeuk tussen de twee grote tenen?
Blijkbaar wel. Voor kniezalf hoef je niet naar Portugal.quote:Op maandag 21 november 2016 21:47 schreef Toga het volgende:
Zou er meer spelen dan alleen wat jeuk tussen de twee grote tenen?
En sommige kinderen zijn wat eerder in die ontwikkeling.quote:Op maandag 21 november 2016 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik heb liever een braaf kind, als ze gaat studeren mag ze doen en laten wat ze wil. Zo denken de ouders.
Niet echt ontwikkeld genoeg consequenties te zien duidelijk. Eerder domheid.quote:Op maandag 21 november 2016 21:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
En sommige kinderen zijn wat eerder in die ontwikkeling.
Twintig jaar geleden hadden ze een tienertoertje naar Maastricht genomen.
Tegenwoordig is een ticket naar Málaga net zo makkelijk..
Ja, dat mag jij vinden. Maar wat boeit het?quote:Op maandag 21 november 2016 21:50 schreef Jaroon het volgende:
Niet echt ontwikkeld genoeg consequenties te zien duidelijk. Eerder domheid.
Het is gewoon een mening. En jij ziet het als normaal gedrag. Prima.quote:Op maandag 21 november 2016 21:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij vinden. Maar wat boeit het?
Nee, het is anders. Voor jou is normaal per se een positief waardeoordeel.quote:Op maandag 21 november 2016 21:52 schreef Jaroon het volgende:
Het is gewoon een mening. En jij ziet het als normaal gedrag. Prima.
Abnormaal kan ook positief zijn. Jij wil er gelijk van maken dat ik alles en iedereen als braaf en netjes wil zien.quote:Op maandag 21 november 2016 21:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, het is anders. Voor jou is normaal per se een positief waardeoordeel.
Luister eens Ringo als jij uitzonderlijk als de norm wilt zien, dan kun je beter in TTK gaan posten.quote:Op maandag 21 november 2016 21:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, het is anders. Voor jou is normaal per se een positief waardeoordeel.
Daar is geen bewijs voor. Het kan net zo goed dat één van de redacteuren de informatie niet goed begrepen/verwerkt heeft.quote:Op maandag 21 november 2016 20:38 schreef Physsic het volgende:
Hoe briljant is het om, wanneer je wordt platgebeld door journalisten, gewoon tegen iedereen een ander verhaal op te hangen.
Dat zal dan vast iemand van de Telegraaf zijn geweest.quote:Op maandag 21 november 2016 22:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar is geen bewijs voor. Het kan net zo goed dat één van de redacteuren de informatie niet goed begrepen/verwerkt heeft.
Ja, het was ook een lang diepte interview over moeilijke materie.quote:Op maandag 21 november 2016 22:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar is geen bewijs voor. Het kan net zo goed dat één van de redacteuren de informatie niet goed begrepen/verwerkt heeft.
AD kan d'r ook wat van.quote:Op maandag 21 november 2016 22:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zal dan vast iemand van de Telegraaf zijn geweest.
Ja. Ook hoe men steeds nieuws probeert te brengen zonder dat er iets nieuws is aan info.quote:Op maandag 21 november 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooie casus is dit toch, kun je zien hoezeer de verhalen uiteen lopen hč.
Ho ho, er is wel iemand naar de kapper geweest, ja?!quote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ook hoe men steeds nieuws probeert te brengen zonder dat er iets nieuws is aan info.
Dat was ook wel de topper aan het einde van de dag.quote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, er is wel iemand naar de kapper geweest, ja?!
Das ook niet helemaal bevestigd, ze kunnen het ook zelf gedaan hebben.quote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, er is wel iemand naar de kapper geweest, ja?!
Of het is een pruik.quote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das ook niet helemaal bevestigd, ze kunnen het ook zelf gedaan hebben.
Dat is al 2 dagen het grote nieuws van dit topic, compleet met zoom, enhance and zoom again CSI techniekenquote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat was ook wel de topper aan het einde van de dag.
Klopt zie je ook duidelijk idd.quote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ook hoe men steeds nieuws probeert te brengen zonder dat er iets nieuws is aan info.
Je moet wat als er verder weinig bekend is.quote:Op maandag 21 november 2016 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al 2 dagen het grote nieuws van dit topic, compleet met zoom, enhance and zoom again CSI technieken
Zie Telegraaf.nlquote:Op maandag 21 november 2016 22:36 schreef Uitgezonderd het volgende:
Waarom zijn ze nou weggegaan zonder wat te zeggen en zo?
Ik denk niet dat het om een onschuldig tripje naar het buitenland gaat iig .
Ik vind het heel vreemd. Deze man is niet met de dames meegereisd( niet gezien op camera's in Eindhoven) en ook niet in het hotel geweest met deze dames.quote:Op maandag 21 november 2016 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hij zich in het gezelschap bevond van de twee minderjarige weggelopen meisjes, en de politie hem om die reden wil verhoren.
Blijkbaar is het allemaal wel zo serieus dat hij gearresteerd is en naar Nederland moet.quote:Op maandag 21 november 2016 22:43 schreef p078 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd. Deze man is niet met de dames meegereisd( niet gezien op camera's in Eindhoven) en ook niet in het hotel geweest met deze dames.
Zie artikel AD:
Volgens Fatima waren Femke en Sam alleen. ,,Er was niemand bij hen. Geen vreemde mannen hoor", klinkt het lachend door de telefoon. ,,Ze waren heel erg vrolijk, alsof ze vakantie aan het vieren waren. Ik heb hen de speciale meisjeskamer gegeven. Ze hebben daar van niemand bezoek gehad. Er waren verder sowieso geen andere gasten in mijn hostel."
Fatima kan naar eigen zeggen niets zeggen over de aangehouden 34-jarige Nederlander. ,,Wat ik wel kan zeggen, is dat hij hier niet geweest is. Voor de rest houd ik mij aan de afspraak die ik met de politie heb gemaakt." Fatima begrijpt de onrust bij de familie in Nederland heel goed. ,,Mijn compagnon en ik zijn allebei zelf moeder. God, je moet er toch niet aan denken..."
http://www.ad.nl/binnenla(...)iestemming~a9accbf8/
Ben benieuwd waar dit voor hem gaat eindigen?
zou dat laatste niet gewoon kunnen zijn omdat er al een arrestatiebevel tegen hem liep?quote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar is het allemaal wel zo serieus dat hij gearresteerd is en naar Nederland moet.
Hij is vrijgelaten.quote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar is het allemaal wel zo serieus dat hij gearresteerd is en naar Nederland moet.
Kan. Maar hij is vrijgelaten lees ik net.quote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
zou dat laatste niet gewoon kunnen zijn omdat er al een arrestatiebevel tegen hem liep?
Er blijven vast wel echte loverboys over.quote:Op maandag 21 november 2016 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje op welke Marokkaan moeten we nu zeiken wb de meisjes?
Minder spannend maar blijft vreemde actie van die twee.quote:
Roep het nog eens, misschien horen ze je.quote:Op maandag 21 november 2016 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Minder spannend maar blijft vreemde actie van die twee.
Lekkere samenwerking in elk geval.quote:Op maandag 21 november 2016 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
Het OM in Nederland is nog niet van de vrijlating op de hoogte gesteld, laat een woordvoerder aan De Telegraaf weten.
„Voor ons is hij nog steeds een verdachte.”
De man wordt ervan verdacht dat hij de meisjes had onttrokken aan het gezag van hun ouders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ingszaak_vrij__.html
Jij hebt gewoon iets tegen het woord "vreemd".quote:Op maandag 21 november 2016 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Roep het nog eens, misschien horen ze je.
Als je een artikel quote dan moet je niet de belangrijkste stukken weglaten:quote:Op maandag 21 november 2016 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
Het OM in Nederland is nog niet van de vrijlating op de hoogte gesteld, laat een woordvoerder aan De Telegraaf weten.
„Voor ons is hij nog steeds een verdachte.”
De man wordt ervan verdacht dat hij de meisjes had onttrokken aan het gezag van hun ouders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ingszaak_vrij__.html
De hele samenleving is aan het wegkruipen in de bunker van zijn eigen normaliteit.quote:Op maandag 21 november 2016 23:11 schreef Jaroon het volgende:
Jij hebt gewoon iets tegen het woord "vreemd".
jij moet goed leren lezenquote:Op maandag 21 november 2016 23:15 schreef p078 het volgende:
[..]
Als je een artikel quote dan moet je niet de belangrijkste stukken weglaten:
De 34-jarige Nederlander die werd aangehouden voor betrokkenheid bij de vermissing van de zestienjarige meisjes Sam en Femke is weer op vrije voeten. Volgens de rechter-commissaris in Portugal had de man de meisjes in Albufeira ontmoet en heeft hij toen direct de autoriteiten gewaarschuwd. Dat schrijven Portuges media.
Verwacht de Nederlandse politie dat je helemaal naar Nederland gaat bellen?
Dan krijgt-ie een koekje van mij.quote:Op maandag 21 november 2016 22:55 schreef StaceySinger het volgende:
'Aangehouden man vermissingszaak Femke en Sam vrijgelaten'
De 34-jarige man die verdacht werd van betrokkenheid bij de vermissingzaak rond de twee 16-jarige Sam Bruijs en Femke Lucas uit Bergen op Zoom is vandaag vrijgelaten. Dat melt de Portugese krant Correio da Manhă.
De krant meldt dat de man, die in het bezit is van zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit, verklaarde de meisjes de dag voor hun ontdekking in Albufeira te hebben ontmoet en meteen daarna de autoriteiten in de badplaats waarschuwde dat het om het vermiste stel ging. Of deze verklaring de reden is van zijn vrijlating wordt niet gemeld.
Eerder meldde de Brabantse politie dat de man was aangehouden omdat hij juist niets zou hebben gedaan om de minderjarige meisjes terug te brengen bij de ouders, terwijl hij had kunnen weten dat ze werden vermist. Hij belde niet zelf de politie. De tip die naar de vondst van de meisjes in de Portugese badplaats leidde, zou zijn gekomen van de eigenaresse van het hostel waar Femke en Sam verbleven.
Uitleveringsverzoek
De Nederlandse autoriteiten hebben om uitlevering van de man gevraagd, maar daar kan nu volgens Correio da Manhă in formele zin geen sprake meer van zijn. Het Openbaar Ministerie laat via woordvoerster Martine Pilaar weten formeel nog niet op de hoogte te zijn gesteld van de vrijlating van de man. Wat dit voor consequenties heeft voor het onderzoek kan ze nog niet zeggen. De man blijft voor het OM wel verdachte.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/binnenla(...)rijgelaten~a4ddf35e/
Hč, ik krijg nu ineens zin in boerenkool met worst en piccalilly.quote:Op maandag 21 november 2016 23:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
De hele samenleving is aan het wegkruipen in de bunker van zijn eigen normaliteit.
koekje?quote:Op maandag 21 november 2016 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Roep het nog eens, misschien horen ze je.
Ze waren met z'n drieen.quote:Op maandag 21 november 2016 23:29 schreef Physsic het volgende:
Die mocro heeft de politie gewoon omgekocht.
Spreekt die rechter ook Nederlands ofzo?quote:Uitleveringsverzoek
De Nederlandse autoriteiten hebben om uitlevering van de man gevraagd, maar daar kan nu volgens Correio da Manhă in formele zin geen sprake meer van zijn. Het Openbaar Ministerie laat via woordvoerster Martine Pilaar weten nog niet op de hoogte te zijn gesteld van de vrijlating van de man en weet dus ook niet of de berichtgeving klopt. Wat de consequenties van zijn eventuele vrijlating voor het onderzoek zijn, kan ze dan ook nog niet zeggen. De man blijft voor het OM wel verdachte. Ook het uitleveringsverzoek blijft van kracht.
Dolletjes als ze de rekening gepresenteerd krijgen...quote:Op maandag 21 november 2016 23:32 schreef Ringo het volgende:
Al die teleurgestelde burgermensjes.
Lijkt het toch te gaan om wat gekkigheid van twee dolle dametjes.
On-voor-stel-baar.
Dat iets vreemd wordt genoemd is iets anders dan dat alles burgerlijk normaal moet zijn volgens een norm.quote:Op maandag 21 november 2016 23:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
De hele samenleving is aan het wegkruipen in de bunker van zijn eigen normaliteit.
Zeg eens, wat betekent het voor hun toekomst?quote:Op maandag 21 november 2016 23:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik geloof niet dat het tot je doordringt wat dit voor hun toekomst gaat betekenen. Denk niet dat ze zich dat beseffen. Jij blijft het een "dolletje" noemen.
Als ze ontmaagd zijn kunnen ze nooit meer trouwen. Dan worden het hoeren.quote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg eens, wat betekent het voor hun toekomst?
Kun je dat zelf niet bedenken?quote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg eens, wat betekent het voor hun toekomst?
De kans dat de broers van die meiden eerwraak gaan plegen is aanwezig. Eerst naar Portuhal, daarna zoutzuur in het gezicht. Het is vreselijk.quote:Op maandag 21 november 2016 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet bedenken?
geweldige post,quote:Op maandag 21 november 2016 23:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
De kans dat de broers van die meiden eerwraak gaan plegen is aanwezig. Eerst naar Portuhal, daarna zoutzuur in het gezicht. Het is vreselijk.
Kind, denk toch aan je toekomst!quote:Op maandag 21 november 2016 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zal het simpel voor je houden, denk je dat dit positief voor ze uitpakt of negatief?
Dat doen ze toch in die cultuur?quote:
Nou ja, bij een sollicitatie voor secretaresse een leuk pakje aandoen en laten doorschemeren dat je niet vies bent van even lekker te keer gaan samen met je vriendin kan best een pre zijn hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 23:54 schreef Ringo het volgende:
Al snap ik heus wel dat ze op de Schoevers-academie met de nek zullen worden aangekeken en nooit of te nimmer nog aan een serieuze dienstbetrekking geraken.
Dat heeft ook geen zin, aangezien jij het "normaal" pubergedrag vind.quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef Ringo het volgende:
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Ik wacht rustig af, Petertje zal morgen wel weer komen met een reactie en zus van Guus Meeuwis-politiemevrouw zal ook wel met een verklaring gaan komen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:22 schreef Greys het volgende:
Er waren koppen in de media met 'loverboy', in diverse vrij stellige nieuwsberichten reisde de man mee vanaf Eindhoven en nu dit weer. Dat wordt weer nachtwerk voor de FOK-Sherlocks om hun ikhebhetaltijdalgezegd weer enigszins kloppend te maken.
Goed. Allemaal leuk en aardig van die meneer maar hoe zit het nou met dat blonde boblijntje? Zijn we daar al uit? Nou? Nou?
Ja hoor domquote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das ook niet helemaal bevestigd, ze kunnen het ook zelf gedaan hebben.
Men kan uiteraard gewoon aantonen via zijn telefoon of de logs van de politie dat hij direct contact heeft opgenomen met de autoriteiten,quote:Op maandag 21 november 2016 23:44 schreef Physsic het volgende:
Als die man echt niets anders heeft gedaan dan bij die meisjes blijven tot de politie ze gevonden heeft, is het natuurlijk terecht dat hij gewoon weer op vrije voeten is. Ik vind het wel vreemd dat het Nederlandse OM daar kennelijk niet van op de hoogte is gebracht.
Het OM moet bijvoorbeeld wel de tijd krijgen om eventueel bewijs te verzamelen. Dat de verdachte volgens zijn eigen verhaal niets verkeerd heeft gedaan is iets wat je wel vaker ziet bij verdachten, dus om daar nou vanuit te gaan..
In Nederland kan je 3 dagen worden vastgezet voordat je moet worden voorgeleid, toch?
Zouden ze onder druk zijn gezet?quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:51 schreef Za het volgende:
[..]
Plus de meisjes zijn 3 uur verhoord en zullen ook hebben aangegeven dat hij hen niet van huis heeft weggelokt maar gewoon een persoon was die ze tegenkwamen.
Ik vraag me af hoe de Brabantse politie inzage heeft in wat iemand, wiens identiteit zij niet kennen, wel of niet gedaan zou hebben inzake dit tweetal.quote:Op maandag 21 november 2016 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
Eerder meldde de Brabantse politie dat de man was aangehouden omdat hij juist niets zou hebben gedaan om de minderjarige meisjes terug te brengen bij de ouders, terwijl hij had kunnen weten dat ze werden vermist. Hij belde niet zelf de politie.
Dat kan zeker, maar de telefoons van de meisjes lagen nog in Nederland en in theorie zou de politie daar ook nog vanalles op hebben kunnen vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:51 schreef Za het volgende:
[..]
Men kan uiteraard gewoon aantonen via zijn telefoon of de logs van de politie dat hij direct contact heeft opgenomen met de autoriteiten,
Plus de meisjes zijn 3 uur verhoord en zullen ook hebben aangegeven dat hij hen niet van huis heeft weggelokt maar gewoon een persoon was die ze tegenkwamen.
Indien er geen misdrijf heeft plaatsgevonden houdt het op.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:19 schreef Physsic het volgende:
Ik vraag me sowieso af of het wel de bedoeling is dat wanneer er een EAB tegen iemand* is uitgevaardigd en die persoon wordt in een bepaald land opgepakt, dat door de autoriteiten van dat land dan ook (zonder overleg) bepaald wordt dat die persoon weer op vrije voeten komt.
Edit: *waarbij het in dit geval dus gaat om iemand die niet de Portugese, maar wel de Nederlandse nationaliteit heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |