Er speelt iets anders dan sleur denk ik:quote:Op maandag 21 november 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, dat moet dus nog blijken, schijn heeft-ie nu tegen zich. Maar gestel dat er niets aan de hand was en deze meiden gewoon, zoals Ringo graag zou willen doen, de alledaagse sleur wilden verbreken en uiteindelijk in Portugal zijn beland zonder smartphone dan krijgt-ie een koekje van me. Had ik gister al vermeld.
Dat kan van alles zijn. Maar klinkt niet goed.quote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef Za het volgende:
[..]
"We weten wat jullie gedaan hebben, maar we vergeven jullie. Kom terug", zegt Richard Lucas, de vader van Femke.
Ja, alledaagse sleur verbreken door aan te pappen met vage dudes op het internet die meer dan twee keer zo oud zijn, vrees ik, maar goed we weten het binnenkort. Die rol kaakjes ligt klaar.quote:Op maandag 21 november 2016 21:29 schreef Za het volgende:
[..]
"We weten wat jullie gedaan hebben, maar we vergeven jullie. Kom terug", zegt Richard Lucas, de vader van Femke.
Lol, ja dat kan ook.quote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:
Misschien hebben ze het pensioen van de ouders vergokt op de beurs.
Misschien hebben ze hun school gewoon keihard verpest.quote:Op maandag 21 november 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:
Misschien hebben ze het pensioen van de ouders vergokt op de beurs.
Nee, dat kan niet op het Roncalli kan iedereen op zijn eigen gemakje werken.quote:Op maandag 21 november 2016 21:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hun school gewoon keihard verpest.
Ze zitten in 5 Havo, eindexamenjaar.quote:Op maandag 21 november 2016 21:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
5 VWO toch? FF lekker chillen voor de proefwerkweek.
Ja. Dat kan heel goed. Dat kun je op die leeftijd heel fout inschatten.quote:Op maandag 21 november 2016 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ja dat kan ook..
Dat ze iets hebben uitgevroten en op de vlucht zijn gegaan voor hun ouders.
Ja, gezien de gebruikte bewoording zou iets dergelijks ook zomaar kunnen idd. En toch op hun school heb je echt heel goede leraren die je in vertrouwen kunt nemen dan.quote:Op maandag 21 november 2016 21:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat kan heel goed. Dat kun je op die leeftijd heel fout inschatten.
Dat doe je niet zo snel. Ik heb zelf ook wel problemen op die leeftijd gehad maar nog nooit gedacht "daar ga ik met een mentor over praten"quote:Op maandag 21 november 2016 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, gezien de gebruikte bewoording zou iets dergelijks ook zomaar kunnen idd. En toch op hun school heb je echt heel goede leraren die je in vertrouwen kunt nemen dan.
Zo op hun eigen gemakje, dat de leerlingen zelf kunnen kiezen wanneer ze een weekje vakantie nemen.quote:Op maandag 21 november 2016 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet op het Roncalli kan iedereen op zijn eigen gemakje werken.
Even melden bij de rector....quote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo op hun eigen gemakje, dat de leerlingen zelf kunnen kiezen wanneer ze een weekje vakantie nemen.
Ja, akkoord, alleen zoals ik zei Roncalli is niet echt gemiddeld schooltje hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat doe je niet zo snel. Ik heb zelf ook wel problemen op die leeftijd gehad maar nog nooit gedacht "daar ga ik met een mentor over praten"
Dat ook weer niet, maar je kunt gerust achter lopen (of voor) en alle resultaten worden in een systeem gezet dat door de ouders te controleren valt. Gaat het niet goed, dan is er heel snel monitoring.quote:Op maandag 21 november 2016 21:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo op hun eigen gemakje, dat de leerlingen zelf kunnen kiezen wanneer ze een weekje vakantie nemen.
Het gebouw zag er ook heel klein uit. Dan is er misschien meer direct contact.quote:Op maandag 21 november 2016 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, akkoord, alleen zoals ik zei Roncalli is niet echt gemiddeld schooltje hoor.
Ja, klein schooltje idd. Grootste is 't Rijks (gymnasium tot mavo, zoals ze dat daar nog noemen), dan heb je Mollerlyceum met VMBO-afdelingen en het Juvenaat, nog kleiner want zelfstandig gymnasium.quote:Op maandag 21 november 2016 21:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gebouw zag er ook heel klein uit. Dan is er misschien meer direct contact.
Speculatie, ik ga ervan uit dat er nog wel wat meer info vrij wordt gegeven morgen.quote:Op maandag 21 november 2016 21:47 schreef Toga het volgende:
Zou er meer spelen dan alleen wat jeuk tussen de twee grote tenen?
Blijkbaar wel. Voor kniezalf hoef je niet naar Portugal.quote:Op maandag 21 november 2016 21:47 schreef Toga het volgende:
Zou er meer spelen dan alleen wat jeuk tussen de twee grote tenen?
En sommige kinderen zijn wat eerder in die ontwikkeling.quote:Op maandag 21 november 2016 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik heb liever een braaf kind, als ze gaat studeren mag ze doen en laten wat ze wil. Zo denken de ouders.
Niet echt ontwikkeld genoeg consequenties te zien duidelijk. Eerder domheid.quote:Op maandag 21 november 2016 21:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
En sommige kinderen zijn wat eerder in die ontwikkeling.
Twintig jaar geleden hadden ze een tienertoertje naar Maastricht genomen.
Tegenwoordig is een ticket naar Málaga net zo makkelijk..
Ja, dat mag jij vinden. Maar wat boeit het?quote:Op maandag 21 november 2016 21:50 schreef Jaroon het volgende:
Niet echt ontwikkeld genoeg consequenties te zien duidelijk. Eerder domheid.
Het is gewoon een mening. En jij ziet het als normaal gedrag. Prima.quote:Op maandag 21 november 2016 21:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij vinden. Maar wat boeit het?
Nee, het is anders. Voor jou is normaal per se een positief waardeoordeel.quote:Op maandag 21 november 2016 21:52 schreef Jaroon het volgende:
Het is gewoon een mening. En jij ziet het als normaal gedrag. Prima.
Abnormaal kan ook positief zijn. Jij wil er gelijk van maken dat ik alles en iedereen als braaf en netjes wil zien.quote:Op maandag 21 november 2016 21:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, het is anders. Voor jou is normaal per se een positief waardeoordeel.
Luister eens Ringo als jij uitzonderlijk als de norm wilt zien, dan kun je beter in TTK gaan posten.quote:Op maandag 21 november 2016 21:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, het is anders. Voor jou is normaal per se een positief waardeoordeel.
Daar is geen bewijs voor. Het kan net zo goed dat één van de redacteuren de informatie niet goed begrepen/verwerkt heeft.quote:Op maandag 21 november 2016 20:38 schreef Physsic het volgende:
Hoe briljant is het om, wanneer je wordt platgebeld door journalisten, gewoon tegen iedereen een ander verhaal op te hangen.
Dat zal dan vast iemand van de Telegraaf zijn geweest.quote:Op maandag 21 november 2016 22:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar is geen bewijs voor. Het kan net zo goed dat één van de redacteuren de informatie niet goed begrepen/verwerkt heeft.
Ja, het was ook een lang diepte interview over moeilijke materie.quote:Op maandag 21 november 2016 22:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar is geen bewijs voor. Het kan net zo goed dat één van de redacteuren de informatie niet goed begrepen/verwerkt heeft.
AD kan d'r ook wat van.quote:Op maandag 21 november 2016 22:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zal dan vast iemand van de Telegraaf zijn geweest.
Ja. Ook hoe men steeds nieuws probeert te brengen zonder dat er iets nieuws is aan info.quote:Op maandag 21 november 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooie casus is dit toch, kun je zien hoezeer de verhalen uiteen lopen hè.
Ho ho, er is wel iemand naar de kapper geweest, ja?!quote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ook hoe men steeds nieuws probeert te brengen zonder dat er iets nieuws is aan info.
Dat was ook wel de topper aan het einde van de dag.quote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, er is wel iemand naar de kapper geweest, ja?!
Das ook niet helemaal bevestigd, ze kunnen het ook zelf gedaan hebben.quote:Op maandag 21 november 2016 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, er is wel iemand naar de kapper geweest, ja?!
Of het is een pruik.quote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das ook niet helemaal bevestigd, ze kunnen het ook zelf gedaan hebben.
Dat is al 2 dagen het grote nieuws van dit topic, compleet met zoom, enhance and zoom again CSI techniekenquote:Op maandag 21 november 2016 22:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat was ook wel de topper aan het einde van de dag.
Klopt zie je ook duidelijk idd.quote:Op maandag 21 november 2016 22:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ook hoe men steeds nieuws probeert te brengen zonder dat er iets nieuws is aan info.
Je moet wat als er verder weinig bekend is.quote:Op maandag 21 november 2016 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al 2 dagen het grote nieuws van dit topic, compleet met zoom, enhance and zoom again CSI technieken
Zie Telegraaf.nlquote:Op maandag 21 november 2016 22:36 schreef Uitgezonderd het volgende:
Waarom zijn ze nou weggegaan zonder wat te zeggen en zo?
Ik denk niet dat het om een onschuldig tripje naar het buitenland gaat iig .
Ik vind het heel vreemd. Deze man is niet met de dames meegereisd( niet gezien op camera's in Eindhoven) en ook niet in het hotel geweest met deze dames.quote:Op maandag 21 november 2016 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat hij zich in het gezelschap bevond van de twee minderjarige weggelopen meisjes, en de politie hem om die reden wil verhoren.
Blijkbaar is het allemaal wel zo serieus dat hij gearresteerd is en naar Nederland moet.quote:Op maandag 21 november 2016 22:43 schreef p078 het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd. Deze man is niet met de dames meegereisd( niet gezien op camera's in Eindhoven) en ook niet in het hotel geweest met deze dames.
Zie artikel AD:
Volgens Fatima waren Femke en Sam alleen. ,,Er was niemand bij hen. Geen vreemde mannen hoor", klinkt het lachend door de telefoon. ,,Ze waren heel erg vrolijk, alsof ze vakantie aan het vieren waren. Ik heb hen de speciale meisjeskamer gegeven. Ze hebben daar van niemand bezoek gehad. Er waren verder sowieso geen andere gasten in mijn hostel."
Fatima kan naar eigen zeggen niets zeggen over de aangehouden 34-jarige Nederlander. ,,Wat ik wel kan zeggen, is dat hij hier niet geweest is. Voor de rest houd ik mij aan de afspraak die ik met de politie heb gemaakt." Fatima begrijpt de onrust bij de familie in Nederland heel goed. ,,Mijn compagnon en ik zijn allebei zelf moeder. God, je moet er toch niet aan denken..."
http://www.ad.nl/binnenla(...)iestemming~a9accbf8/
Ben benieuwd waar dit voor hem gaat eindigen?
zou dat laatste niet gewoon kunnen zijn omdat er al een arrestatiebevel tegen hem liep?quote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar is het allemaal wel zo serieus dat hij gearresteerd is en naar Nederland moet.
Hij is vrijgelaten.quote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar is het allemaal wel zo serieus dat hij gearresteerd is en naar Nederland moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |