Kwestie van vertalen.quote:Op maandag 21 november 2016 18:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt me een normaal mens, tenminste op haar Facebook.
Geen idee wat hier staat maar het is een verklaring van Rich&Poor Hostel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich & Poor Hostel - Albufeira meldt dat twee meisjes van Nederlandse Lucas en Sam Nationaliteit verbleven in onze installaties.
Hun leeftijd heeft geleid tot de weigering van de accommodatie te overwegen, gezien het late tijdstip van de dag en het feit dat ze twee kleinere leidde ons naar een uitzondering te maken voor vanavond is dat ons initiatief werden ondergebracht in een kamer van de twee.
Aan het begin van de volgende ochtend werden gewaarschuwd dat ze zouden kunnen zijn twee vermiste minderjarigen in Nederland, na de certificering van de signalering in de onmiddellijke socials netwerken in contact met de Nederlandse autoriteiten komen, in coördinatie met dezelfde we er alles aan doen om de twee meisjes leverde de Portugese autoriteiten.
Als u alle van de coördinatie en de snelheid tussen de Nederlandse autoriteiten de gerechtelijke politie en Albufeira Nationale Garde Republiek loven.
Rich & Poor Hostel - Albufeira is vereerd te hebben bijgedragen aan alle apollo ace nationale autoriteiten en internationale voor een effectieve en gelukkige oplossing van deze zaak.
dank u
A. Beheert
quote:Op maandag 21 november 2016 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwestie van vertalen.Lekkere vertaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich & Poor Hostel - Albufeira meldt dat twee meisjes van Nederlandse Lucas en Sam Nationaliteit verbleven in onze installaties.
Hun leeftijd heeft geleid tot de weigering van de accommodatie te overwegen, gezien het late tijdstip van de dag en het feit dat ze twee kleinere leidde ons naar een uitzondering te maken voor vanavond is dat ons initiatief werden ondergebracht in een kamer van de twee.
Aan het begin van de volgende ochtend werden gewaarschuwd dat ze zouden kunnen zijn twee vermiste minderjarigen in Nederland, na de certificering van de signalering in de onmiddellijke socials netwerken in contact met de Nederlandse autoriteiten komen, in coördinatie met dezelfde we er alles aan doen om de twee meisjes leverde de Portugese autoriteiten.
Als u alle van de coördinatie en de snelheid tussen de Nederlandse autoriteiten de gerechtelijke politie en Albufeira Nationale Garde Republiek loven.
Rich & Poor Hostel - Albufeira is vereerd te hebben bijgedragen aan alle apollo ace nationale autoriteiten en internationale voor een effectieve en gelukkige oplossing van deze zaak.
dank u
A. BeheertI´m back.
Volgens het AD dus direct na inchecken de meiden opgezocht, volgens de Telegraaf pas zaterdagmorgen. En beiden kranten beweren dezelfde vrouw gesproken te hebben over het verblijf van die meiden daar afgelopen vrijdag.quote:,,Ze stonden afgelopen vrijdag laat in de middag aan de deur en konden nergens terecht. Alle andere hostels zijn dicht. Normaal gesproken zouden we jongeren van deze leeftijd niet toelaten zonder begeleiding van een volwassene, maar ik vond het niet verantwoord om ze weer de straat op te sturen. Daarom heb ik ze toch een kamer gegeven."
Vrolijk
Volgens Fatima waren Femke en Sam alleen. ,,Er was niemand bij hen. Geen vreemde mannen hoor", klinkt het lachend door de telefoon. ,,Ze waren heel erg vrolijk, alsof ze vakantie aan het vieren waren. Ik heb hen de speciale meisjeskamer gegeven. Ze hebben daar van niemand bezoek gehad. Er waren verder sowieso geen andere gasten in mijn hostel."
Fatima kan naar eigen zeggen niets zeggen over de aangehouden 34-jarige Nederlander. ,,Wat ik wel kan zeggen, is dat hij hier niet geweest is. Voor de rest houd ik mij aan de afspraak die ik met de politie heb gemaakt." Fatima begrijpt de onrust bij de familie in Nederland heel goed. ,,Mijn compagnon en ik zijn allebei zelf moeder. God, je moet er toch niet aan denken..."
Gelijk gebeld
De eigenaresse heeft direct na het inchecken van de tieners en de vaststelling dat zij minderjarig waren op internet gezocht naar informatie. ,,Toen kwam ik erachter dat de meiden in Nederland vermist werden, heb ik onmiddellijk de politie gebeld. Zo is het balletje gaan rollen."
Fatima zegt verder erg opgelucht te zijn dat het zo is afgelopen. ,,Dit is een bekend en geliefd hostel. Het geeft een heel goed gevoel dat wij op zo'n positieve manier een duit in het zakje hebben kunnen doen."
Er komt waarschijnlijk een heel forum alleen voor hen.quote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef SeLang het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar het hele verhaal. Kent iemand die meisjes? Kunnen ze er geen topic over openen in TRV?
Hoe briljant is het om, wanneer je wordt platgebeld door journalisten, gewoon tegen iedereen een ander verhaal op te hangen. Wat een frustratie dat gaat geven op alle fora en andere websites (Facebook, vooral Facebookquote:Op maandag 21 november 2016 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens het AD dus direct na inchecken de meiden opgezocht, volgens de Telegraaf pas zaterdagmorgen. En beiden kranten beweren dezelfde vrouw gesproken te hebben over het verblijf van die meiden daar afgelopen vrijdag.
Mijn dochter kent één van die meisjes vaag, heeft op dezelfde school gezeten. Valt weinig over te melden, heel keurige nette kinderen, op een brave witte school. Meestal middenklasse mlieu.quote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef SeLang het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar het hele verhaal. Kent iemand die meisjes? Kunnen ze er geen topic over openen in TRV?
Wat het toch wat vreemder maakt.quote:Op maandag 21 november 2016 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn dochter kent één van die meisjes vaag, heeft op dezelfde school gezeten. Valt weinig over te melden, heel keurige nette kinderen, op een brave witte school. Meestal middenklasse mlieu.
Ja, an sich wel, alleen ze hebben wel allemaal een smartphone en wat daarop gebeurt dat weten de ouders ook wrs niet hč, niet alleen pizza's bestellen iig. Maar an sich is het van de middelbare scholen in BoZ wel de braafste, denk ik, afgezien van het Juvenaat gymnasium wrs, en erg wit en erg eh politiek correct, zeg maar, bij gebrek aan een betere term.quote:
Zo kwam het ook over. Dat niemand er ook iets over lijkt te weten op die school.quote:Op maandag 21 november 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, an sich wel, alleen ze hebben wel allemaal een smartphone en wat daar op gebeurt dat weten de ouders ook niet hč. Maar an sich is het van de middelbare scholen in BoZ wel de braafste, denk ik, afgezien van het Juvenaat gymnasium wrs, en erg wit en erg eh politiek correct, zeg maar, bij gebrek aan een betere term.
Oh zeker welquote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Ringo het volgende:
En brave witte meisjes van politiek-correcte komaf halen natuurlijk nooit stoute streken uit. Zeker niet zonder hun smartphone.
Tenzij ze worden teruggezet naar het VMBO niet nee.quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Ringo het volgende:
En brave witte meisjes van politiek-correcte komaf halen natuurlijk nooit stoute streken uit. Zeker niet zonder hun smartphone.
Zeker wel. Maar zonder telefoon is vreemd. In 5 Havo zitten en dan niet inschatten dat dit niet gaat werken ook.quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Ringo het volgende:
Ja, vriendinnetje van mijn dochter zelfde typetje. Die kennen we nu toch al vanaf dat zij op de kleuterschool zaten (groep 1), maar gesloten als een oester en heel braaf.quote:Op maandag 21 november 2016 21:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo kwam het ook over. Dat niemand er ook iets over lijkt te weten op die school.
Klopt, vrij naďef. Meer een stunt van een VMBO'ster.quote:Op maandag 21 november 2016 21:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar zonder telefoon is vreemd. In 5 Havo zitten en dan niet inschatten dat dit niet gaat werken ook.
Goed in de gaten houden! Kinderen van die leeftijd zeggen vaak wat minder tegen volwassenen. Maar hier lijken ook vriendinnen niets te weten.quote:Op maandag 21 november 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vriendinnetje van mijn dochter zelfde typetje. Die kennen we nu toch al vanaf dat zij op de kleuterschool zaten (groep 1), maar gesloten als een oester en heel braaf.
Plaats anders een advertentie in een landelijk dagblad.quote:Op maandag 21 november 2016 20:25 schreef SeLang het volgende:
Ja, "vreemd", wat is dat nu voor een kwalificatie. Al dat krampachtige geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon over iets dat tóch op die manier gebeurd is, waar komt het vandaan?quote:Op maandag 21 november 2016 21:08 schreef Jaroon het volgende:
Zeker wel. Maar zonder telefoon is vreemd. In 5 Havo zitten en dan niet inschatten dat dit niet gaat werken ook.
Klopt, maar dat is ook een typetje waarbij je het niet zou verwachten, maar goed daar is dit ook niet bij gebeurd.quote:Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden! Kinderen van die leeftijd zeggen vaak wat minder tegen volwassenen. Maar hier lijken ook vriendinnen niets te weten.
Lekker suggestief stukje, de TT van deze draad is van hetzelfde kaliber.quote:Op maandag 21 november 2016 20:53 schreef StaceySinger het volgende:
Femke en Sam: naar Portugal gelokt, voor wat? /snip/
Iedereen kan op zijn vingers natellen dat je niet zomaar twee overduidelijk minderjarige meiden uit Nederland weg kunt halen, ook niet als ze dat zelf willen. Als de identiteit van de man bekend wordt, zal het raadsel wel worden opgelost. Dit soort acties komen doorgaans niet uit de lucht vallen.
http://www.misdaadjournal(...)gal-gelokt-voor-wat/
Binnen houden die meid! Stel je voor dat ze al vroeg haar eigen plan trekt, dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef Jaroon het volgende:
Goed in de gaten houden! Kinderen van die leeftijd zeggen vaak wat minder tegen volwassenen. Maar hier lijken ook vriendinnen niets te weten.
Hoe bedoel je suggestief?quote:Op maandag 21 november 2016 21:12 schreef Za het volgende:
[..]
Lekker suggestief stukje, de TT van deze draad is van hetzelfde kaliber.
Omdat ik het vreemd vind. Dan praat ik dus even voor mijzelf. Ik heb neefjes en nichtjes van rond die leeftijd en zou het dan ook zéér vreemd vinden.quote:Op maandag 21 november 2016 21:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, "vreemd", wat is dat nu voor een kwalificatie. Al dat krampachtige geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon over iets dat tóch op die manier gebeurd is, waar komt het vandaan?
Dat is te ver doorschieten......quote:Op maandag 21 november 2016 21:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Binnen houden die meid! Stel je voor dat ze al vroeg haar eigen plan trekt, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Wij spreken jou over paar jaar nog wel, als je kinderen wat groter zijn, baas.quote:Op maandag 21 november 2016 21:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Binnen houden die meid! Stel je voor dat ze al vroeg haar eigen plan trekt, dat moeten we niet hebben natuurlijk.
"naar Portugal gelokt"quote:
Maar wat is nu "vreemd"? En wat hebben we aan die kwalificatie?quote:Op maandag 21 november 2016 21:13 schreef Jaroon het volgende:
Omdat ik het vreemd vind. Dan praat ik dus even voor mijzelf. Ik heb neefjes en nichtjes van rond die leeftijd en zou het dan ook zéér vreemd vinden.
Denk jij nog steeds dat ze dit op eigen houtje deden?quote:Op maandag 21 november 2016 21:14 schreef Za het volgende:
[..]
"naar Portugal gelokt"
"dat je niet zomaar twee overduidelijk minderjarige meiden uit Nederland weg kunt halen"
Dat men zo op 'vakantie' denkt te kunnen gaan.quote:Op maandag 21 november 2016 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar wat is nu "vreemd"? En wat hebben we aan die kwalificatie?
Dat het een vrij uitzonderlijke actie is, snapt iedereen, niet ieder meisje haalt zoiets uit.
Maar wat is er nu zo "vreemd" aan? Behalve dan dat pubers soms vreemde dingen doen, daar zijn het pubers voor.
Dat zeg ik, daar zijn het pubers voor.quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Jaroon het volgende:
Dat men zo op 'vakantie' denkt te kunnen gaan.
Sterker nog, het is bekend dat dat zo is.quote:Op maandag 21 november 2016 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk jij nog steeds dat ze dit op eigen houtje deden?
Nou ja, dat moet dus nog blijken, schijn heeft-ie nu tegen zich. Maar gestel dat er niets aan de hand was en deze meiden gewoon, zoals Ringo graag zou willen doen, de alledaagse sleur wilden verbreken en uiteindelijk in Portugal zijn beland zonder smartphone dan krijgt-ie een koekje van me. Had ik gister al vermeld.quote:Op maandag 21 november 2016 21:14 schreef Za het volgende:
[..]
"naar Portugal gelokt"
"dat je niet zomaar twee overduidelijk minderjarige meiden uit Nederland weg kunt halen"
Dat maakt het niet minder vreemd.quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar zijn het pubers voor.
Ze zitten in het eindexamenjaar en dan ga je midden op de week, paar weken na de herfstvakantie, even op vakantie als BFF's?quote:Op maandag 21 november 2016 21:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar zijn het pubers voor.
Waarom wordt die Marokkaan nog vastgehouden?quote:Op maandag 21 november 2016 21:17 schreef Za het volgende:
[..]
Sterker nog, het is bekend dat dat zo is.
quote:Op maandag 21 november 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet dus nog blijken, schijn heeft-ie nu tegen zich. Maar gestel dat er niets aan de hand was en deze meiden gewoon, zoals Ringo graag zou willen doen, de alledaagse sleur wilden verbreken en uiteindelijk in Portugal zijn beland zonder smartphone dan krijgt-ie een koekje van me. Had ik gister al vermeld.
5 VWO toch? FF lekker chillen voor de proefwerkweek.quote:Op maandag 21 november 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zitten in het eindexamenjaar en dan ga je midden op de week, paar weken na de herfstvakantie, even op vakantie als BFF's?
Omdat hij zich in het gezelschap bevond van de twee minderjarige weggelopen meisjes, en de politie hem om die reden wil verhoren.quote:Op maandag 21 november 2016 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom wordt die Marokkaan nog vastgehouden?
Ja, weet ik veel, niet iedereen gaat op georganiseerde busvakantie.quote:Op maandag 21 november 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zitten in het eindexamenjaar en dan ga je midden op de week, paar weken na de herfstvakantie, even op vakantie als BFF's?
Nee, Havo.quote:Op maandag 21 november 2016 21:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
5 VWO toch? FF lekker chillen voor de proefwerkweek.
Dat is gewoon onzin dat laatste. Dit is gewoon abnormaal gedrag. Dit gaat niet om niet de afspraak thuis nakomen dat je om 1 uur 's nachts thuis moet zijn en je telefoon niet opnemen.quote:Op maandag 21 november 2016 21:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, niet iedereen gaat op georganiseerde busvakantie.
Sommige mensen doen nu eenmaal rare, onverwachte dingen.
De meeste meisjes van 16 zijn tamelijk saai en braaf.
Deze meisjes, nu in elk geval, even niet.
Het is een en al jammerlijk geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon.
Ja, ik heb liever een braaf kind, als ze gaat studeren mag ze doen en laten wat ze wil. Zo denken de ouders.quote:Op maandag 21 november 2016 21:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, niet iedereen gaat op georganiseerde busvakantie.
Sommige mensen doen nu eenmaal rare, onverwachte dingen.
De meeste meisjes van 16 zijn tamelijk saai en braaf.
Deze meisjes, nu in elk geval, even niet.
Het is een en al jammerlijk geredeneer vanuit het gemiddelde verwachtingspatroon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |