abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166803061
http://www.bndestem.nl/re(...)-niet-zelf-1.6664853

De politie bevestigd hier nogmaals dat die Nederlandse Marokkaan niet zelf de tipgever was..

quote:
BERGEN OP ZOOM - De man die is aangehouden in de vermissingszaak rond de 16-jarige Sam Bruijs en Femke Lucas uit Bergen op Zoom, heeft niet zelf de politie gebeld. De 34-jarige man verklaarde dat hij dat wel had gedaan, meldt de Portugese krant Correio da Manhã op basis van het politieverhoor.
quote:
Volgens woordvoerster Mireille Aalbers van de Brabantse politie is de man aangehouden omdat hij juist niets zou hebben gedaan om de minderjarige meisjes terug te brengen bij de ouders, terwijl hij had kunnen weten dat ze werden vermist. "Er is in Spanje en Portugal heel veel aandacht geweest voor deze zaak. We kregen ook heel veel tips van Nederlanders die daar wonen.'
Beetje slap argument dat hij het had moeten weten. Maar ze zullen wel andere redenen hebben.
  maandag 21 november 2016 @ 16:18:34 #252
3542 Gia
User under construction
pi_166803121
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zijn volgens de media toch echt de meiden in die auto.
http://www.hartvannederla(...)ng-verhoor-portugal/

Ik zie toch echt een korte blonde coupe.
Staat beter dan lang sluik haar, maar das persoonlijk.
Misschien heeft Sam haar haar afgeknipt en geblondeerd. Blonde vrouwen doen het beter in die landen. Denk dat het Femke niet zal staan, met haar oosterse looks.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 november 2016 @ 16:30:18 #253
163650 Greys
pi_166803417
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 15:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Zwak verhaal - weet je zelf ook.
Kom dan met linken of berichten waaruit blijkt dat er een oudere vrouw in die auto zit.
Dan ben je een hele echte dame.
Er zijn nu al 2 bronnen gepost met hetzelfde bericht nl dat de meisjes achterin die auto zitten.
Je weet dat mijn 'ofzo' betekent dat ik geen feiten verkondigde maar eventuele andere mogelijkheden? :') Leer lezen en interpreteren.

Precies het probleem met users zoals jij in NWS. Van dat haantjesgedrag, mensen die er een wedstrijdje 'ik heb gelijk' van maken. Hele kuddes Peter R de Vriezen. Hilarisch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166803456
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Je weet dat mijn 'ofzo' betekent dat ik geen feiten verkondigde maar eventuele andere mogelijkheden? :') Leer lezen en interpreteren.

Precies het probleem met users zoals jij in NWS. Van dat haantjesgedrag, mensen die er een wedstrijdje 'ik heb gelijk' van maken. Hele kuddes Peter R de Vriezen. Hilarisch.
Mooi om te volgen altijd, topics met verdwenen meisjes. Altijd hetzelfde liedje ;)
pi_166803461
Vergeet het Lapo-hunten niet.
Ja doei.
pi_166803593
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 16:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mooi om te volgen altijd, topics met verdwenen meisjes. Altijd hetzelfde liedje ;)
Worden vaak verdwenen topics over meisjes.
I´m back.
pi_166803813
quote:

[..]

Oh je komt hier meer andere users op een onderhuidse manier aanvallen .
Heb het al door
Ontopic berichten plaats je nauwelijks.
Laat staan bronnen of linken .
En dan iets beweren en er dan maar ofzo aan vastplakken.
Goh
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_166803857
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 16:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oh je komt hier meer andere users op een onderhuidse manier aanvallen .
Heb het al door
Ontopic berichten plaats je nauwelijks.
Laat staan bronnen of linken .
En dan iets beweren en er dan maar ofzo aan vastplakken.
Goh
We zullen het morgen wrs wel horen hè. Nou niet meer onaardig doen.
I´m back.
pi_166804344
Waren die meiden dan echt zo naïef, ik kan het mij niet voorstellen...
pi_166804398
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 17:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waren die meiden dan echt zo naïef, ik kan het mij niet voorstellen...
Volgens mij hoef je hier niet perse naïef voor te zijn. Chantage of bedreiging is zeker op die leeftijd een sterk middel.
pi_166804421
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij hoef je hier niet perse naïef voor te zijn. Chantage of bedreiging is zeker op die leeftijd een sterk middel.
Jawel, en naar je ouders stappen doe je dan ook niet echt op zo`n leeftijd terwijl ze dit juist moeten doen dan...
pi_166804990
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 17:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Jawel, en naar je ouders stappen doe je dan ook niet echt op zo`n leeftijd terwijl ze dit juist moeten doen dan...
Tenzij ze daarmee juist chantabel zijn, een foute foto en ze hebben je in de tang.
Stoere meid die daar weerstand tegen kan bieden.

Die kerels gaan ver, en zelfs een intelligente meid kan breken. Als ze de pijlen op je richten ben je aangeschoten wild.

Maar inderdaad we zullen zien of er tuig bij betrokken was. Of dat ze vakantie gingen vieren zonder telefoon, bagage en reisplan.
pi_166805132
quote:
BERGEN OP ZOOM - De eigenaresse van het Rich & Poor Hostel in Albufeira belde de politie nadat Femke en Sam uit Bergen op Zoom in haar hostel kwamen overnachten. “Ze kwamen ’s avonds aan en vroegen naar een slaapplek, omdat ze nergens anders terecht konden. We konden niet anders dan ze te laten overnachten,” zegt eigenaresse Fatima Natario tegen omroep Brabant.

Vrijdagavond kwamen Sam en Femke bij het hostel aan, Fatima liet de meiden overnachten, maar zocht direct naar informatie over de twee.

Gelijk politie gebeld
“Toen ik het opsporingsbericht uit Nederland zag heb ik direct het nummer van de politie gebeld, zonder de meiden daarover in te lichten.”

Fatima is blij dat de twee meisjes nu weer bij hun ouders zijn. “Ik ben zelf moeder, je moet er niet aan denken dat je kind weg is of iets overkomt, ik was opgelucht dat hun vaders kwamen en ze bij hun zijn nu.” Verder heeft Fatima ook nog geen nieuwe informatie.

Geen anderen
Sam en Femke waren vrolijk en hadden een stemming alsof ze op vakantie waren. “We weten dat dit een populaire vakantielocatie is voor jongeren in de zomer, rond deze tijd van het jaar is er niet veel te doen. Je vraagt je dan toch af wat twee minderjarigen komen doen.”

De meiden waren met zijn tweeën in het hostel. Fatima weet zeker dat er niemand anders bij Femke en Sam is geweest. “Ze kwamen met z’n tweeën aan en waren onze enige gasten. Er is ook niemand op bezoek gekomen.”
http://www.omroepbrabant.(...)jf+Femke+en+Sam.aspx

Weten we dat ook weer, aankloppen bij een hostel en vragen of je mag blijven slapen...
Maar ook deze verklaring strookt niet met het verhaal van de Nederlandse politie. De tipgever zag die vent met de meiden en kon een gedetailleerde omschrijving geven. Deze vrouw zegt juist dat ze geen mensen bij ze zijn geweest.
pi_166805404
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer, aankloppen bij een hostel en vragen of je mag blijven slapen...
Maar ook deze verklaring strookt niet met het verhaal van de Nederlandse politie. De tipgever zag die vent met de meiden en kon een gedetailleerde omschrijving geven. Deze vrouw zegt juist dat ze geen mensen bij ze zijn geweest.

Dat is dan een andere tipgever blijkbaar :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166805476
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2016 18:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is dan een andere tipgever blijkbaar :P
Lijkt me een normaal mens, tenminste op haar Facebook.

Geen idee wat hier staat maar het is een verklaring van Rich&Poor Hostel
  maandag 21 november 2016 @ 18:13:45 #266
3542 Gia
User under construction
pi_166805490
Het hostel is een dekmantel voor een bordeel in de kelder!
  maandag 21 november 2016 @ 18:13:51 #267
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166805491
quote:

Nou zeg!
Hoe luidt het spreekwoord ook alweer? De brutalen hebben de halve wereld! Dat blijkt!
Het is be-spot-te-lijk!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166805504
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 18:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lijkt me een normaal mens, tenminste op haar Facebook.

Geen idee wat hier staat maar het is een verklaring van Rich&Poor Hostel
[ afbeelding ]
Oh vast wel, maar dat sluit niet uit dat er meerdere tipgevers waren waarmee het verhaal van de Nederlandse politie wel klopt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166805517
quote:

[..]

Maar die verdachte zegt zelf ook dat hij ze vrijdagavond/-nacht heeft ontmoet, toch?
Hmm.

Edit: Misschien sliep die Marokkaan ook in dat hostel. Dat zou ook meteen verklaren hoe de tipgever de politie meer kon vertellen over zijn identiteit.
pi_166805529
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 18:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nou zeg!
Hoe luidt het spreekwoord ook alweer? De brutalen hebben de halve wereld! Dat blijkt!
Het is be-spot-te-lijk!
Je bespaart zo wel geld voor een kapper en een nieuw haarkleurtje...
pi_166805576
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 18:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar die verdachte zegt zelf ook dat hij ze vrijdagavond/-nacht heeft ontmoet, toch?
Hmm.
Ja, hmm

Aankloppen bij een leeg hostel voor een gratis bed, en wel een vent ontmoeten van 34..

Maar zoals Ringo al zei, brutalen hebben de halve wereld, Ze hielden ook geld over om te gaan stappen. O nee, ze hadden nog maar ¤ 80,- die busreis was al 2 x ¤ 49,-

Hostel was verder leeg...
pi_166805623
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hostel was verder leeg...
Gvd, dacht ik even de zaak opgelost te hebben. :7
pi_166805889
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 18:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gvd, dacht ik even de zaak opgelost te hebben. :7
Helaas, de koelkast is ook al weg...
pi_166806229
Handig op vakantie gaan en gratis slapen bij hostels scheelt veel kosten kan je meer zuipen

Of te wel vreemd en vaag verhaal
  maandag 21 november 2016 @ 18:52:30 #275
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166806340
Straks blijken die dekselse meiden ook nog te hebben gelift, duim omhoog langs de weg gestaan, door jan en alleman opgepikt.
Je moet er toch niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren.

:').
  maandag 21 november 2016 @ 18:54:45 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166806411
Waar komt nou weer vandaan dat ze er gratis wilden slapen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_166806546
Misschien waren/zijn ze allebei wel zwanger.
pi_166806570
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 16:15 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-niet-zelf-1.6664853

De politie bevestigd hier nogmaals dat die Nederlandse Marokkaan niet zelf de tipgever was..

[..]

[..]

Beetje slap argument dat hij het had moeten weten. Maar ze zullen wel andere redenen hebben.
Idd raar. Dat moet je maar net aan kunnen tonen dan.
pi_166806605
Uit de hand gelopen vakantie plannen dus. Zullen van hun ouders waarschijnlijk niet gemogen hebben gelet op hun leeftijd dus gaan de dames zelf maar op pad. Route is ook niet echt sinister, als je niet wil opvallen vermijd je de toeristische plekken.
  maandag 21 november 2016 @ 19:16:51 #280
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166806965
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:00 schreef Ericr het volgende:
Uit de hand gelopen vakantie plannen dus.
Zo is het.
Maar het setje sensatiegeile paniekwijven hier kan daar met het hóóófd niet bij.
pi_166806981
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2016 18:52 schreef Ringo het volgende:
Straks blijken die dekselse meiden ook nog te hebben gelift, duim omhoog langs de weg gestaan, door jan en alleman opgepikt.
Je moet er toch niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren.

:').
Dan was het wel een roadtrip geweest iig.
I´m back.
pi_166806994
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:00 schreef Ericr het volgende:
Uit de hand gelopen vakantie plannen dus. Zullen van hun ouders waarschijnlijk niet gemogen hebben gelet op hun leeftijd dus gaan de dames zelf maar op pad. Route is ook niet echt sinister, als je niet wil opvallen vermijd je de toeristische plekken.
O, net bij RTL Boulevard wacht de familie het onderzoek van het OM af.
We weten allebei dat het OM niet graag onderzoek doet.

Meiden waren lekker op vakantie toch? -O-
pi_166807021
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 19:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo is het.
Maar het setje sensatiegeile paniekwijven hier kan daar met het hóóófd niet bij.
Dus ga jij verstandig weg hier uit het topic, probleem opgelost.
:W
pi_166807049
quote:

[..]

The plot thickens. Dus die uitbaters hebben ook de politie gebeld. En een Nederlander.
En de politie is de volgende middag rond 4 uur (toch?) maar eens uit de siësta gekropen om te kijken hoe het zat?
I´m back.
  maandag 21 november 2016 @ 19:21:32 #285
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166807091
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus ga jij verstandig weg hier uit het topic, probleem opgelost.
:W
Geen probleem, vinger jezelf lekker klaar op al die ingebeelde ellende.
pi_166807095
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:54 schreef Leandra het volgende:
Waar komt nou weer vandaan dat ze er gratis wilden slapen?
quote:
De eigenaresse van het Rich & Poor Hostel in Albufeira belde de politie nadat Femke en Sam uit Bergen op Zoom in haar hostel kwamen overnachten. “Ze kwamen ’s avonds aan en vroegen naar een slaapplek, omdat ze nergens anders terecht konden. We konden niet anders dan ze te laten overnachten,” zegt eigenaresse Fatima Natario tegen omroep Brabant.

Vrijdagavond kwamen Sam en Femke bij het hostel aan, Fatima liet de meiden overnachten, maar zocht direct naar informatie over de twee.
We konden niets anders dan ze te laten overnachten, het hostel was verder leeg.
Bovenstaande klinkt toch anders dan ze huurden hier een kamer.
pi_166807164
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

The plot thickens. Dus die uitbaters hebben ook de politie gebeld. En een Nederlander.
En de politie is de volgende middag rond 4 uur (toch?) maar eens uit de siësta gekropen om te kijken hoe het zat?
Die hostelvrouw zegt niets over de zaterdag.
Geen idee of die meiden zaterdagmorgen weer vertrokken waren. (ofzo)

Ik heb ook niet het idee dat de aanhouding in het hostel plaatsvond. Maar waar dan wel, is ook niet bekend (ofzo)
pi_166807325
Zo direct blijkt het gewoon een aflevering van "Ik vertrek"te zijn. Kunnen we allemaal zien wat er is gebeurt.
  roze maandag 21 november 2016 @ 19:31:46 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166807377
quote:
“Wat begon met een Facebookbericht, heeft uiteindelijk geleid tot nationale en internationale media aandacht. Wij willen alle media dan ook enorm bedanken. In het bijzonder willen we Peter R. de Vries bedanken. Hij heeft de contacten onderhouden met de politie en hij heeft ons diverse tips gegeven. We zijn er van overtuigd dat alle media aandacht heeft bijgedragen aan het vinden van de meisjes. Wat hebben we in onzekerheid geleefd. Af en toe een sprankje hoop ging gepaard met heel veel zorgen, verdriet en vragen.

Vannacht zijn Femke en Sam in Nederland aangekomen en hebben we elkaar weer in de armen kunnen sluiten. Dit was een bijzonder emotioneel moment. We zaten in een emotionele achtbaan en we zitten dat overigens nog steeds. Ook op de meisjes heeft het bijzonder veel impact. Naar omstandigheden maken Femke en Sam het gelukkig goed. De komende tijd hopen we dit in alle rust samen te kunnen verwerken en wachten we het onderzoek van het OM af.

Via deze weg willen we alle media, lokaal, regionaal en landelijk dan ook ontzettend bedanken. We begrijpen de blijvende aandacht voor deze zaak en de wens om de familie te spreken, maar het is voor ons emotioneel te zwaar om alle media te woord te staan. Daarom hebben we ervoor gekozen om eenmalig aan RTL op deze manier ons verhaal te doen omdat Peter R. de Vries ons in dit verhaal vanaf het begin heeft bijgestaan. Uiteraard mogen de andere media bovenstaand bericht ook gebruiken.”
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)eenmalige-verklaring
Your beauty never ever scared me.
  maandag 21 november 2016 @ 19:39:17 #290
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166807607
Niks aan de hand dus? Mocro inmiddels ook onderweg om met zijn ouders herenigd te worden? Ouders hebben de zaak onnodig op lopen stoken?
  maandag 21 november 2016 @ 19:44:28 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166807798
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 19:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

We konden niets anders dan ze te laten overnachten, het hostel was verder leeg.
Bovenstaande klinkt toch anders dan ze huurden hier een kamer.
Nee okay, dat ze er gratis wilden slapen is weer gewoon een aanname.
Als ik ergens in den vreemde ben en ik zie "Hostel" of "Hotel" op een gevel staan dan verwacht ik ook dat er wel een bed of een kamer vrij is, zo buiten het hoogseizoen.
Dat ze toevallig min of meer gesloten waren zegt natuurlijk helemaal niet dat die meisjes er gratis wilden slapen, juist als ze bij een hostel/hotel aankloppen om te slapen mag je er vanuit gaan dat ze begrijpen dat het geen filantropische instelling is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 november 2016 @ 19:55:55 #292
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166808164
Kunnen de ouders nog aangeklaagd worden. Wegens nalatigheid.
pi_166808225
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:39 schreef frietenstamp het volgende:
Niks aan de hand dus? Mocro inmiddels ook onderweg om met zijn ouders herenigd te worden? Ouders hebben de zaak onnodig op lopen stoken?
Zeker. Misschien waren ze vanzelf wel ongedeerd thuisgekomen dus de ouders hebben de boel opgestookt
pi_166808264
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee okay, dat ze er gratis wilden slapen is weer gewoon een aanname.
Als ik ergens in den vreemde ben en ik zie "Hostel" of "Hotel" op een gevel staan dan verwacht ik ook dat er wel een bed of een kamer vrij is, zo buiten het hoogseizoen.
Dat ze toevallig min of meer gesloten waren zegt natuurlijk helemaal niet dat die meisjes er gratis wilden slapen, juist als ze bij een hostel/hotel aankloppen om te slapen mag je er vanuit gaan dat ze begrijpen dat het geen filantropische instelling is.
Waar staat dat ze min of meer gesloten waren?
Dikke aanname, Leandra.

https://www.tripadvisor.n(...)istrict_Algarve.html

Je kunt het hele jaar door terecht.
pi_166808331
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2016 19:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zeker. Misschien waren ze vanzelf wel ongedeerd thuisgekomen dus de ouders hebben de boel opgestookt
Misschien was het wel gewoon onderdeel van hun profielwerkstuk. :7
"Het nut van social media bij vermissingen"
  maandag 21 november 2016 @ 20:02:05 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166808349
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 19:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar staat dat ze min of meer gesloten waren?
Dikke aanname, Leandra.

https://www.tripadvisor.n(...)istrict_Algarve.html

Je kunt het hele jaar door terecht.
Dat zou je kunnen concluderen uit "We konden niet anders dan ze laten overnachten, het hostel was verder leeg".
Daarom ook mijn "min of meer", die een stuk minder suggestief is dan de bewering dat ze er gratis wilden slapen.

Maar goed, ze zagen een hostel en hebben daar aangeklopt met de vraag of ze konden overnachten, niets raars dus, als je in den vreemde bent en je hebt niets geboekt dan ga je op de bonnefooi naar een hostel of hotel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166808386
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen concluderen uit "We konden niet anders dan ze laten overnachten, het hostel was verder leeg".
Daarom ook mijn "min of meer", die een stuk minder suggestief is dan de bewering dat ze er gratis wilden slapen.

Maar goed, ze zagen een hostel en hebben daar aangeklopt met de vraag of ze konden overnachten, niets raars dus, als je in den vreemde bent en je hebt niets geboekt dan ga je op de bonnefooi naar een hostel of hotel.
Hier, de telegraaf heeft ondertussen even gebeld
quote:
Vrijdagmiddag laat meldden de weggelopen Brabantse meisjes van zestien jaar zich bij het hostel. “Ze zagen eruit zoals alle andere jongeren die we hier krijgen: blij, helemaal in orde en heel normaal. Ze hadden zin in vakantie. En ze kwamen met z’n tweetjes. Ze waren heel aardig – en goed opgevoed”, zegt eigenaresse Fatima.

“Nee, bij ons gingen geen alarmbellen rinkelen. Ze vroegen of ze één nacht bij ons konden slapen.” Toen ze de leeftijd op de identiteitspapieren van de meisjes zag, gingen de alarmbellen wél rinkelen. “Zestien jaar! Dat is wel heel jong om alleen op stap te zijn. We wisten ook dat alle andere hostels gesloten waren. Bij ons zouden ze in ieder geval veilig en gezond kunnen overnachten.”

Femke en Sam sliepen samen op de kamer. “Ze waren echt heel normaal. Ze kwamen in de keuken, daar hebben ze gegeten en gedronken. Ze waren vrolijk.”

Pas de volgende ochtend, toen het hostel weer openging, zagen Fatima en haar partner via social media dat de meiden gezocht werden. “We zagen dat de namen precies overeenkwamen met die van de gezochte meiden. Ik dacht meteen aan de ouders: Oh, mijn God. Die zoeken ze! Ik ben ook moeder, het is de vrees van iedere ouder dat je kind verdwijnt. We belden meteen met de Nederlandse politie, om ze in te lichten.”

In Albufeira is een 34-jarige Nederlandse Marokkaan aangehouden die verdacht wordt van ’onttrekking aan het ouderlijk gezag’ van Sam en Femke. De man claimt volgens een Portugese krant dat hij zelf de politie heeft getipt over de verdwenen meisjes.

Van de man die is aangehouden zegt ze: “Daar weet ik niets van te zeggen. Ik weet niet wie ze hebben ontmoet, maar er is in ieder geval niemand bij hen op de kamer geweest.”

Volgens politiewoordvoerder Mireille Aalbers is de man aangehouden omdat hij juist niets zou hebben gedaan om Sam en Femke met hun ouders te herenigen, terwijl hij had kunnen weten dat ze vermist werden. „Er is in Spanje en Portugal heel veel aandacht geweest voor deze zaak.”

De meisjes zijn maandag herenigd met hun ouders in Bergen op Zoom.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Sam_en_Femke__.html
pi_166808458
Hosteleigenaresse is dus een andere tipgever als degene die precies een omschrijving van de Nederlandse Marokkaan gaf.
  maandag 21 november 2016 @ 20:07:16 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166808496
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 20:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier, de telegraaf heeft ondertussen even gebeld

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Sam_en_Femke__.html
Prima, probeer jij anders even een kamer te boeken in het hostel, deze week of volgende week....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166808528
Lekker die media die overal weer een eigen draai aan weten te geven hè mensen, dat is met ander nieuws ook zo.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')