ow echtquote:
Omdat je eieren uitkomen kun je niet meer spelen?quote:Op maandag 21 november 2016 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo is dat van mij een luxeprobleem?
Ik kan heel dat spel niet meer spelen.
Ik heb nu 9x5km. Dat gaat mij niet meer lukken voor woensdag.quote:Op maandag 21 november 2016 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ga gewoon 5km extra lopen
Morgen is het mooi weer, dus hup even 1 uurtje lopen buiten en je hebt weer nieuwe eitjes klaarstaanquote:Op maandag 21 november 2016 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo is dat van mij een luxeprobleem?
Ik kan heel dat spel niet meer spelen.
Ze mogen woensdag pas uitkomenquote:Op maandag 21 november 2016 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je eieren uitkomen kun je niet meer spelen?
Met jouw drifting heb je er zo weer een paar klaar staan voor woensdag.quote:
Morgen heb ik geen tijd om rond te lopen.quote:Op maandag 21 november 2016 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Morgen is het mooi weer, dus hup even 1 uurtje lopen buiten en je hebt weer nieuwe eitjes klaarstaan
quote:Op maandag 21 november 2016 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met jouw drifting heb je er zo weer een paar klaar staan voor woensdag.
Aldus Facebookquote:Trainers,
We have made adjustments to the CP (Combat Power) of various Pokémon. Some Pokémon, such as Alakazam, Rhydon, and Gengar will have their CP increased. Others will have their CP lowered. These changes will allow a more balanced and competitive battling and training experience in Gyms. We will continue to adjust the CP going forward to improve the game balance when necessary.
The Pokémon GO team
Hmm, hoe zien ze dat voor zich? Ik heb nu bijvoorbeeld bijna een Pokemon van 2000 CP. Gaat die nu omlaag? Vind het een bericht met te weinig info, hoewel ik het wel toejuich dat er wat meer Pokemon dichter bij elkaar komen te liggen qua CP.quote:
Don't shoot the messenger, ik snap verder ook niet zo goed hoe ze dat willen doenquote:Op maandag 21 november 2016 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, hoe zien ze dat voor zich? Ik heb nu bijvoorbeeld bijna een Pokemon van 2000 CP. Gaat die nu omlaag? Vind het een bericht met te weinig info, hoewel ik het wel toejuich dat er wat meer Pokemon dichter bij elkaar komen te liggen qua CP.
Was ook niet persoonlijk aan jou gericht, meer m'n algemene overdenking over het nieuwsquote:Op maandag 21 november 2016 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, ik snap verder ook niet zo goed hoe ze dat willen doen
Lijkt te kloppenquote:
twitter:PokemonGoApp twitterde op maandag 21-11-2016 om 20:14:38Trainers, visit our blog to learn about adjustments we have made to the CP (Combat Power) of various Pokémon. https://t.co/cxVfwZpI0o reageer retweet
Weet ik ook wel, hence thequote:Op maandag 21 november 2016 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was ook niet persoonlijk aan jou gericht, meer m'n algemene overdenking over het nieuws
Het is dan ook van de officiële PoGo-Facebookquote:Op maandag 21 november 2016 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lijkt te kloppen
Op twitter klagen er ook al een paar mensen die hun pokemon een power-up gaven, maar de cp omlaag ging
[ afbeelding ]
Hahaha, wtf. Daar gaat je sterrenstofquote:Op maandag 21 november 2016 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lijkt te kloppen
Op twitter klagen er ook al een paar mensen die hun pokemon een power-up gaven, maar de cp omlaag ging
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, wtf. Daar gaat je sterrenstof![]()
Goed ingekopt ouwequote:
Gelukkig krijgen we de komende dagen dubbel (weten we ook meteen waarom)quote:Op maandag 21 november 2016 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, wtf. Daar gaat je sterrenstof![]()
Vetquote:Op maandag 21 november 2016 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PokemonGoApp twitterde op maandag 21-11-2016 om 20:14:38Trainers, visit our blog to learn about adjustments we have made to the CP (Combat Power) of various Pokémon. https://t.co/cxVfwZpI0o reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |