Wat heeft hij dan te verbergen dat wij niet mogen weten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een gedeelte van wat wij te zien krijgen is niet serieus, hij doet het gewoon om de media op een dwaalspoor te brengen,
Ik denk dat hij schoon schip moet gaan maken. En snel. Want je kunt er donder op zeggen dat er meer van dit soort zaken gelekt gaan worden.quote:De stichting van de nieuwe Amerikaanse president Donald Trump zou een verbod op zelfverrijking hebben geschonden.
In een formulier bedoeld voor de Amerikaanse belastingdienst IRS zou onder meer zijn aangegeven dat de Trump Foundation geld heeft overgemaakt naar een "ongekwalificeerd persoon". In dit geval is die persoon Trump zelf, een familielid of een van zijn bedrijven.
Het formulier met de belastingaangifte over 2015 werd maandag geüpload op de website Guidestar, die non-profitorganisaties volgt.
De Washington Post meldt dat de organisatie zich schuldig heeft gemaakt aan zelfverrijking. Door die geldtransfer hebben ze de het verbod op 'self-dealing' geschonden. Die wet verbiedt leiders van non-profitorganisaties om donatiegeld te gebruiken voor zichzelf, eigen bedrijven en familieleden.
De Washington Post kon niet bevestigen of dezelfde formulieren ook daadwerkelijk zijn opgestuurd naar de IRS.
Er is niets gelekt. Dit is door de foundation zelf aagegeven. Guidestar is het systeem dat simpelweg filings publiceert.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:46 schreef Ulx het volgende:
Wtf? Drain deze swamp nou eens.
[..]
Ik denk dat hij schoon schip moet gaan maken. En snel. Want je kunt er donder op zeggen dat er meer van dit soort zaken gelekt gaan worden.
Binnen een paar uur weer boze tweets dusquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:46 schreef Ulx het volgende:
Wtf? Drain deze swamp nou eens.
[..]
Ik denk dat hij schoon schip moet gaan maken. En snel. Want je kunt er donder op zeggen dat er meer van dit soort zaken gelekt gaan worden.
Ik help hem hopen dat niemand van de boekhouding een Snowdentje doet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Binnen een paar uur weer boze tweets dus
Ik vond CNN zelf ook zeer matig en gekleurd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:05 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het gaat ook niet meer over journalistiek. Het gaat er om in welk kamp je zit en wie je graag wilt zien winnen. Eerst was het allemaal onzin, die geruchten over journalisten en networks die bevriend waren en/of banden hadden met de Clinton en/of de Foundation. Totdat de leaks natuurlijk naar buiten kwamen.
Dat voorbeeld van Raddatz klopt. Emotioneel worden tijdens de uitzending omdat Hillary verloren heeft, wat ben je dan voor een journalist? Dan ben je niet geschikt voor die baan. CNN had vele momenten van 'breaking news' die later weer debunked werden. Om nog maar niet te spreken over dat moment van Cuomo die faux geschokt was toen de verbinding wegviel nadat wikileaks en Hillary genoemd werden door een GOP'er. Van links tot rechts werd CNN beschimpt.
Mensen gaan op een gegeven moment voelen dat de balans weg is. De barrage aan anti-trump en pro-hillary coverage zorgde ervoor dat men het nieuws ergens anders ging halen.
Oh shit.quote:PRESIDENT OBAMA INDICATED on Friday that he won’t pardon NSA whistleblower Edward Snowden, even as President-elect Donald Trump announced his pick to run the CIA: Kansas congressman Mike Pompeo, who has called for “the traitor Edward Snowden” to be executed.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 18:10:47I am seriously considering Dr. Ben Carson as the head of HUD. I've gotten to know him well--he's a greatly talented person who loves people! reageer retweet
twitter:maggieNYT twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:34:25On Bannon:"If I thought he was a racist or alt-right or any of the things, the terms we could use, I wouldn't even think about hiring him." reageer retweet
Laat dit nou maar zitten, anders gaat KoosVogels weer gillen..quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaat het hem vertellen jongens?twitter:maggieNYT twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:34:25On Bannon:"If I thought he was a racist or alt-right or any of the things, the terms we could use, I wouldn't even think about hiring him." reageer retweet
twitter:grynbaum twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:23:02.@shearm: “Mr. Trump, I’m Mike Shear, I cover the White House.” Trump: “Sure. See you there." reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:43 schreef antiderivative het volgende:
loltwitter:grynbaum twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:23:02.@shearm: “Mr. Trump, I’m Mike Shear, I cover the White House.” Trump: “Sure. See you there." reageer retweet
Troll level: MASTERtwitter:grynbaum twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:47:52Donald Trump on The New York Times: "I do read it. Unfortunately. I'd live about 20 years longer if I didn't." reageer retweet
Hij geeft gewoon toe dat hij een onbenul is? Mmmkay.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Wie gaat het hem vertellen jongens?twitter:maggieNYT twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:34:25On Bannon:"If I thought he was a racist or alt-right or any of the things, the terms we could use, I wouldn't even think about hiring him." reageer retweet
Ik vind het juist enig, erg verfrissend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:09 schreef Hexagon het volgende:
Die Trump mag wel wat mediatraining gebruiken nog. Komt tamelijk houterig over als president.
Het is gewoon toegestaan hoor, je zal er niet om worden vervolgd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De realiteit is dat er grote groepen mensen in Amerika racisme bedrijven, en dit om voornamelijk gekleurdemensen gaat. "Black lives matter" mag, terwijl "white lives matter" racisme is. Ik mag mijn blanke buurman uitschelden voor aap, maar als ik een neger uitscheld voor aap dan ben ik strafbaar. Hypocrisie ten top, maar nog relatief onschuldig in vergelijking met de aanvallen op hardwerkende politieagenten op grond van huidskleur. Dit gaat echt niet opgelost worden, zolang al die groepen (gedwongen) nog bij elkaar leven. In Europa vindt een vergelijkbaar proces plaats.
Het zou al een enorme prestatie zijn als het Trump lukt om die hypocrisie uit de samenleving weg te nemen. Dat kan door racisme uit het strafrecht te halen, of door racisme afkomstig van alle kleuren gelijk aan te pakken. Met Clinton en haar politiek correct gezwatel zou het alleen maar nog erger zijn geworden.
Dat verklaart de keuze voor een aantal kandidaten, want dat soort programma's moet het doorgaans toch vooral hebben van het leedvermaak over de kneusjes die inzetten op een positie die veel te hoog gegrepen voor ze is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:52 schreef KingRadler het volgende:
Het is gewoon een aflevering van the Apprentice de zoektocht naar geschikt personeel.
twitter:FoxNews twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 21:08:58UPDATE: Trump says he won't take Clinton investigations off the table https://t.co/3fnerCWRSV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |