Atlético zit momenteel in een dip. Even leek Atlético te vliegen, te zweven maar sinds een paar weken is er de klad ingekomen. Er werd in La Liga van de afgelopen vier wedstrijden drie keer verloren. Sevilla, Sociedad en Real Madrid waren te sterk. Niet de meest misselijke ploegen maar vooral tegen Sociedad en Real Madrid was het niet goed. In de weken ervoor dansten ze langs alle tegenstanders. Griezmannetje was in zijn sas met Gameiro, Carrasco flitste langs alles en iedereen, maar dan is er toch die dip. Die dekselse dip waar Simeone zijn elftal uit moet zien te loodsen. In de komende weken moet de groepswinst in de Champions League veilig worden gesteld met onder andere een opgave in de Allianz Arena tegen Bayern München. In de competitie is het sprokkelen geblazen en hopen dat Real Madrid (9punten voor) ergens zijn been stoot. De titel is vér weg.quote:De beelden van de strafschop en het zingen van De Vos verschenen nog tijdens de wedstrijd op Twitter met de vraag wat de PSV-supporters ervan moesten denken. "Een schandalige tweet", noemt De Vos het. "Nota bene van iemand die zich collega noemt, maar dat natuurlijk niet is. De tweet werd ook nog een keer of 200 geretweet, terwijl mijn uitleg van een seconde of vijftig waarin ik vertelde waarom de fans het lied zongen ontbrak. Althans, daarvan zijn maar vijf seconden weergegeven. Het was een poging om mij in diskrediet te brengen. Maar goed, achteraf bezien was het verstandiger geweest dat lied helemaal niet te zingen."
ELquote:Op maandag 21 november 2016 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Deze wedstrijd gaat nergens over. Lekker Jong PSV sturen.
Wat had ik moeten kiezen?quote:Op maandag 21 november 2016 18:13 schreef PSVCL het volgende:
Jammer van de fotos die je altijd kiest
Aldus de jongen die hier sinds 8 februari non-stop liep te trollen en nu sinds een weekje geforceerd serieus over probeert te komen. Maar dat natuurlijk geheel terzijde.quote:
Af en toe een beetje trollen hoort erbij man ,tranquilo amigoquote:Op maandag 21 november 2016 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aldus de jongen die hier sinds 8 februari non-stop liep te trollen en nu sinds een weekje geforceerd serieus over probeert te komen. Maar dat natuurlijk geheel terzijde.
In Spanje volgen ze ook niet ieder weekend PSV.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:56 schreef Brammess het volgende:
Waarom staan Zinchenko en Schwaab omgedraaid?
Tenminste, ik mag hopen dat ze omgedraaid staan.
twitter:BasvVeenendaal twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:33:59Luuk de Jong begint op de bank bij #psv Pereiro en Bergwijn voorin. Propper speelt ook. #atlpsv reageer retweet
Cocu doet verstandige dingen. Zal je zien dat hij zaterdag meteen weer terugvliegt naar het oude al dan niet vanwege lichte pijntjes.quote:
Of omdat ze dan het spel moeten gaan maken en hij dan De Jong nog als aanspeelpunt ziet.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu doet verstandige dingen. Zal je zien dat hij zaterdag meteen weer terugvliegt naar het oude al dan niet vanwege lichte pijntjes.
Gezelligquote:Op woensdag 23 november 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk nu ook, bij gebrek aan beter.
Zaterdag PSV-ADO, zeg het maarquote:Op woensdag 23 november 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk nu ook, bij gebrek aan beter.
Leuk lijkt me dat.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaat het Philips stadion schuimbekken
Bestuur tegen de muur, bus opwachten, Strijp-S in de fik dit dat.quote:
Heb ik geen last van.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bestuur tegen de muur, bus opwachten, Strijp-S in de fik dit dat.
quote:Op woensdag 23 november 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kap eens met quoten gvd, zit mobiel. Kan niet multiquoten.
Zonder was te koudquote:Op woensdag 23 november 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom speelt PSV in teringlelijke tenues?
Och, het resultaat is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pingel moeten zijn, Pereiro had moeten vallen.
JolingGenotquote:Op woensdag 23 november 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, ik kijk nu al uit naar zaterdag, eigen huis en tuin.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pingel moeten zijn, Pereiro had moeten vallen.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Willems doet verdedigend iets goed.
Raar ploegje, dat Rostov.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie net de uitslag Rostov - Bayern
Ik hoop dat je nog onder ons blijftquote:Op woensdag 23 november 2016 21:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie net de uitslag Rostov - Bayern
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik dit een boeiende wedstrijd vind
PSV is toevallig wel verschrikkelijk sterk in thuiswedstrijden momenteel.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rostov komt lekker voor een gelijkspelletje naar Eindhoven.
dat zal bij hem wel meevallenquote:
Sint Jorisquote:Op woensdag 23 november 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
collega naast me zat in de klas bij memphis en op school bij jeroen
#nuttelozefeitjes
Ik las op schoot bij Jeroen.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
collega naast me zat in de klas bij memphis en op school bij jeroen
#nuttelozefeitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof het of niet jongensIk voorspelde deze spoiler correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof het of niet jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt, toen Cavaliers nog postte en om onbegrijpelijke redenen iedereen hem volgdequote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
Ik mis de tijd toen Pereiro nog een hype was.
zodra het 5-5 wordt ookquote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Zolang het 0-0 blijft hoeft PSV maar één keer te scoren om te winnen.
Maar, als het 1-1 staat hoeft PSV ook nog maar één keer te scoren om te winnenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik waardeer deze positieve bijdrage.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Bij 2-2 ookquote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Dat geldt alleen voor de finale.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Hoewel, gaan we hier niet voorbij aan het feit dat uitgoals dubbel tellen?
Ja maar vanaf nu is iedere wedstrijd een finale.quote:
Heeft de keeper een helm op dan?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Hoewel, gaan we hier niet voorbij aan het feit dat uitgoals dubbel tellen?
Had Willems maar een helm op.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft de keeper een helm op dan?
Nee debiel, dan hebben ze al 5 keer gescoord, dus bij die stand hoeven ze niet één keer te scoren om te winnen, dan zouden ze namelijk in totaal 6 keer moeten scoren.quote:
Waarom haxball jij nooit meer?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
GGMM spreidt zijn domheid hier tentoon.
Het gras is groen. De shirts van PSV ook.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
GGMM spreidt zijn domheid hier tentoon.
Ik heb het de laatste periode bijzonder druk gehad en zit momenteel op een router die haxball niet zo leuk vindtquote:
Ad Visserquote:Op woensdag 23 november 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Proces Wilders
Saskia Belleman
Gerard Spong
Haye van der Heyden
Policor Film
Nora El Koussour
Mijke de Jong
DWDD item
Ad Visser
Fernando Halman
Maik Leenards
Darts kiezen boven Haxball. Dan heb je best een zieke geest.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste periode bijzonder druk gehad en zit momenteel op een router die haxball niet zo leuk vindt
Misschien dat ik van het weekend een potje meepak al is er natuurlijk ook dartsgenot
Ik zou dat érg gezellig vinden.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste periode bijzonder druk gehad en zit momenteel op een router die haxball niet zo leuk vindt
Misschien dat ik van het weekend een potje meepak al is er natuurlijk ook dartsgenot
Deze pak ik meequote:Op woensdag 23 november 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Proces Wilders
Saskia Belleman
Gerard Spong
Haye van der Heyden
Policor Film
Nora El Koussour
Mijke de Jong
DWDD item
Ad Visser
Fernando Halman
Maik Leenards
Ik zal niet ontkennen dat ik een ietwat vreemde jongen benquote:Op woensdag 23 november 2016 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Darts kiezen boven Haxball. Dan heb je best een zieke geest.
Advocaat Theo Hiddema en DENK-politicus Farid Azarkan gaan met elkaar in discussie over het proces tegen PVV-leider Geert Wilders.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Proces Wilders
Saskia Belleman
Gerard Spong
Haye van der Heyden
Policor Film
Nora El Koussour
Mijke de Jong
DWDD item
Ad Visser
Fernando Halman
Maik Leenards
Hoi Zipportalquote:Op woensdag 23 november 2016 21:28 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Proces Wilders
Saskia Belleman
Gerard Spong
Haye van der Heyden
Policor Film
Nora El Koussour
Mijke de Jong
DWDD item
Ad Visser
Fernando Halman
Maik Leenards
Farid gaat erdoorheen schreeuwen en Sjamberto laat dat toequote:Op woensdag 23 november 2016 21:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Advocaat Theo Hiddema en DENK-politicus Farid Azarkan gaan met elkaar in discussie over het proces tegen PVV-leider Geert Wilders.
Bij Umberto, moeilijk moeilijk...
Oettinger, pauper.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Overigens eet ik truffelkruidnoten en overweeg ik een flesje Oettinger open te trekken
Argusquote:Op woensdag 23 november 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had ook Argus kunnen nemen
Nog goedkoper
Dat valt wel mee hoor. (Ik neem het even voor je op)quote:Op woensdag 23 november 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik een ietwat vreemde jongen ben
Wow, dankjewelquote:Op woensdag 23 november 2016 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. (Ik neem het even voor je op)
Niet slim met Godin in de buurt.quote:
Wij konden toch goed met elkaar of vergis ik me?quote:
*Lans.quote:
Nou absoluut beste Lansquote:Op woensdag 23 november 2016 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij konden toch goed met elkaar of vergis ik me?
Was een mooi rondootjequote:Op woensdag 23 november 2016 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet slim met Godin in de buurt.
Dan wint het voetbalquote:Op woensdag 23 november 2016 21:49 schreef Wazaaaaa het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 0-1.
Rostovquote:Op woensdag 23 november 2016 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoezo heeft PSV trouwens niets aan 0-0?
Gefeliciteerd met je eerste Rambo-overwinning!quote:Op woensdag 23 november 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Teringhard hoe ik tralalala dolde op het laatst
omdat ze dan hetzelfde resultaat moeten behalen tegen Rostov als wanneer ze met 16-0 verliezenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het mooiste moment vond ik toen Pax mij aanviel maar er voor zorgde dat Waz in zijn eigen goal scoordequote:Op woensdag 23 november 2016 21:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste Rambo-overwinning!Dat was vies hard inderdaad
Omdat dat hetzelfde betekent tegen Rostov als een nederlaag: verplicht winnen.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ze die gewoon thuis winnen, is er toch helemaal niets aan de hand.quote:
Ik denk dat Pax op dat soort momenten niet zoveel geeft om het spelletje maar meer om andere zakenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het mooiste moment vond ik toen Pax mij aanviel maar er voor zorgt dat Waz in zijn eigen goal scoort
Correct.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze die gewoon thuis winnen, is er toch helemaal niets aan de hand.
Ik drukte al 100.000 keer op schieten maar door die teringlag gebeurde er niksquote:Op woensdag 23 november 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het mooiste moment vond ik toen Pax mij aanviel maar er voor zorgt dat Waz in zijn eigen goal scoort
Aha, de lag.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik drukte al 100.000 keer op schieten maar door die teringlag gebeurde er niks
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:53 schreef Zorro het volgende:
En als ie aan de ene kant niet valt zul je zien dat ie er aan de andere kant ingaat.
Leuk grapje..quote:
Klopt, dit PSV is een zooitje.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
Inpakken en wegwezen.
Dit PSV heeft niets in Europa te zoeken.
quote:
Terwijl wij gezamenlijk de termijn voor je UI hebben bepaaldquote:
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:01 schreef Coco98 het volgende:
Als je met Luuk was begonnen stond het nu 1-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |