Je kent me beter dan ik zelf

Waar zeg ik dat ik me superieur voel ? Ik voel me superieur ten opzichte van jou. Deze post van je getuigt weer van een ontzettende zelfoverschatting. Je denkt te weten hoe mijn leven is en hoe ik geleefd heb. Als ik zeg dat Frénk van der Linden me wil interviewen voor zijn radio-1 programma kunstuur en daarna eventueel op NPO1 op tv. Moet ik niet zo pochen. Als ik zegt dat er een column aan mij gewijd is in het Streekblad "De Toren" moet ik niet zo stoer doen. Als op de vraag van Interviewer Dr Paul van Dijk wie zijn favoriete hedendaagse schrijvers zijn de recensent en schrijver Jan Schouten antwoord, de Franse Filosoof Fauceout en de Bommelse Columnist Herman van Tongerlo, die op treffende wijze situaties en personen uit Zaltbommel beschrijft, geloof je me niet. Als ik zeg dat ik 15 jaar op redelijk niveau in het eerste van NIVO-Sparta heb gespeeld, vind je het niveau niks. Als ik mel;d dat ik op tv was in een kwis en uit alle kandidaten 2e werd mag ik het er niet over hebben en een tweede plaats wordt gebaggataliseer.
Het belangrijkste van mijn privé leven is voor mij persoonlijk. Is cruciaal. Maar heb jij nis mee te maken. Het is al absurd genoeg dat ik me op internet verantwoord tegenover een nobody die een lachwekkend zeg maar schrijnend gebrek aan zelf kennis heeft en het woord megalomaan eens moet opzoeken in de Dikke van Dalen.