Zonder was te koudquote:Op woensdag 23 november 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom speelt PSV in teringlelijke tenues?
Och, het resultaat is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pingel moeten zijn, Pereiro had moeten vallen.
JolingGenotquote:Op woensdag 23 november 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, ik kijk nu al uit naar zaterdag, eigen huis en tuin.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pingel moeten zijn, Pereiro had moeten vallen.
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Willems doet verdedigend iets goed.
Raar ploegje, dat Rostov.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie net de uitslag Rostov - Bayern
Ik hoop dat je nog onder ons blijftquote:Op woensdag 23 november 2016 21:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie net de uitslag Rostov - Bayern
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik dit een boeiende wedstrijd vind
PSV is toevallig wel verschrikkelijk sterk in thuiswedstrijden momenteel.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rostov komt lekker voor een gelijkspelletje naar Eindhoven.
dat zal bij hem wel meevallenquote:
Sint Jorisquote:Op woensdag 23 november 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
collega naast me zat in de klas bij memphis en op school bij jeroen
#nuttelozefeitjes
Ik las op schoot bij Jeroen.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:13 schreef Toto69 het volgende:
collega naast me zat in de klas bij memphis en op school bij jeroen
#nuttelozefeitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof het of niet jongensIk voorspelde deze spoiler correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof het of niet jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt, toen Cavaliers nog postte en om onbegrijpelijke redenen iedereen hem volgdequote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
Ik mis de tijd toen Pereiro nog een hype was.
zodra het 5-5 wordt ookquote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Zolang het 0-0 blijft hoeft PSV maar één keer te scoren om te winnen.
Maar, als het 1-1 staat hoeft PSV ook nog maar één keer te scoren om te winnenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik waardeer deze positieve bijdrage.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Bij 2-2 ookquote:Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
Dat geldt alleen voor de finale.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Hoewel, gaan we hier niet voorbij aan het feit dat uitgoals dubbel tellen?
Ja maar vanaf nu is iedere wedstrijd een finale.quote:
Heeft de keeper een helm op dan?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Hoewel, gaan we hier niet voorbij aan het feit dat uitgoals dubbel tellen?
Had Willems maar een helm op.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft de keeper een helm op dan?
Nee debiel, dan hebben ze al 5 keer gescoord, dus bij die stand hoeven ze niet één keer te scoren om te winnen, dan zouden ze namelijk in totaal 6 keer moeten scoren.quote:
Waarom haxball jij nooit meer?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
GGMM spreidt zijn domheid hier tentoon.
Het gras is groen. De shirts van PSV ook.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
GGMM spreidt zijn domheid hier tentoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |