Ja, maar zelfs R_R vind het...quote:Op zondag 11 december 2016 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Mollema heeft in de Tirreno toch ook aantal keer goed gereden? Ook met winterse omstandigheden.
Niet helemaal te vergelijken natuurlijk. Maar toch
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 12-12-2016 om 11:13:32Aangenaam verrast dan toch...vanavond deel 1 (wielrennen) van #sportzomer2016 om 21u55 op @een… https://t.co/olPhKEFvQ2 reageer retweet
Zag gisteren een voorstukjequote:Op maandag 12 december 2016 11:25 schreef Evertjan het volgende:
TV-Tip voor vanavondtwitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 12-12-2016 om 11:13:32Aangenaam verrast dan toch...vanavond deel 1 (wielrennen) van #sportzomer2016 om 21u55 op @een… https://t.co/olPhKEFvQ2 reageer retweet
Zelfs R_R, die normaal nochtans zeer positief over mollema isquote:Op zondag 11 december 2016 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs R_R vind het...
Dus dan ben ik 1 van de vele die er niet in gelooft. Gelukkig gelooft Mollema zelf er wel in. Misschien heeft hij de juiste dope te pakken, wie weet is hij komend seizoen opeens een bergmonster
Ik noem geen namen, maar door sommigen werd (wordt?) Pelucchi als een leuke sprinter gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, de enige Bora die we in beeld zullen zien heeft de regenboogtrui aan
Wat leuk, een zwart-wit truitje, Hadden we nog niet.quote:
Dat hebben ze ook al sinds Bora de hoofdsponsor is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat leuk, een zwart-wit truitje, Hadden we nog niet.
quote:Jelle Vanendert wil opnieuw naar de Tour: “De goesting is echt terug”
Jelle Vanendert wil graag opnieuw naar de Tour de France. De 31-jarige Limburger behaalde er in 2011 zijn enige en grootste profzege: ritwinst op Plateau de Beille en de renner wil graag nog eens deel uitmaken van de ploeg die een gooi doet naar ritzeges in de Ronde van Frankrijk.
Vanendert vertoeft momenteel met zijn team Lotto-Soudal in Mallorca voor een trainingsstage. In 2017 begint hij aan zijn negende jaar bij de Belgische WorldTour-formatie. “Ik ken het huis intussen”, lacht hij, “maar ik ben nog niet de renner die het langst in het team koerst. Jürgen Roelandts vertoeft al langer bij het team. Het is een voordeel: ik weet hoe het er hier aan toe gaat, kan jonge en nieuwe renners wat wegwijs maken, het is een rol die me wel ligt.”
“Niet te goed om vanaf kilometer nul op kop te sleuren”
In 2011 verraste Vanendert met ritwinst op Plateau de Beille. Het jaar nadien keerde hij terug naar de Tour, maar intussen was hij er vier keer niet bij. In 2017 wil hij daar graag verandering in brengen.
“Ik was er een paar keer niet bij door omstandigheden”, zegt hij daarover, “maar het is niet zo dat ik opeens een afkeer had van de Tour. Dat beeld moet ik misschien bijstellen. Ja, het is een circus, maar het blijft de Tour, ik wil graag nog eens deel uitmaken van de Tourploeg. De goesting is echt terug en ik wil nog eens knokken om de selectie te halen. Ik voel me niet te goed om vanaf kilometer nul op kop te sleuren voor de ploeg, te werken voor André Greipel, Tim Wellens of Tony Gallopin. Ik heb daar geen enkel probleem mee en ik wil graag mijn steentje bijdragen aan het behalen van ritzeges met de ploeg.”
“Ik blijf wel toewerken naar mijn heilige week”
De Tour is natuurlijk nog ver, eerst komen nog de voorjaarsklassiekers. Al twee keer werd hij tweede in de Amstel Gold Race, in 2012 en 2014. “Ik blijf echt wel toewerken naar mijn ‘heilige week’ met de Amstel Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. Het blijft een droom om een van die koersen te winnen en tot het einde van mijn carrière zal ik daar heel hard voor werken, al besef ik dat het heel moeilijk is om een van die wedstrijden te winnen.”
Ja, maar ik heb elk jaar hoop dat teams met andere sponsors erbij/weg eens wat fleuriger worden...quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook al sinds Bora de hoofdsponsor is.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, de enige Bora die we in beeld zullen zien heeft de regenboogtrui aan
quote:Het noodlijdende TJ Sport zou de helpende krijgen toegereikt uit onverwachte hoek. Volgens Cyclingnews zouden nog onbekende investeerders en sponsors uit Abu Dhabi bijspringen om de eerste Chinese WorldTour-ploeg te redden.
TJ Sport, de Chinese opvolger van Lampre-Merida, zit als laatste ploeg nog altijd bij de UCI in de wachtkamer voor zijn licentie. De ploeg heeft noodgedwongen uitstel moeten aanvroegen om de vereiste registratiedocumenten rond te krijgen. Een sleutelfiguur in China is ziek geworden, waardoor dit proces vertraging zou hebben opgelopen, stelt de ploeg.
Daarnaast zouden geldproblemen de ploeg teisteren. Begin december werd het eerste trainingskamp van de ploeg afgezegd, waarna berichten naar buiten kwamen over mogelijke geldzorgen. Teammanager Giuseppe Saronni en coördinator Mauro Gianetti zouden problemen hebben met het verkrijgen van toegezegde financiering vanuit China.
Volgens Cyclingnews zou de ploeg inmiddels aan alle eisen van de UCI voldoen om in aanmerking te komen voor een WorldTour-licentie. Met name fietsenmerk Colnago zou een grote rol hebben gespeeld in het werven van nieuwe financiers.
Verschillende bronnen hebben verklaard dat nog onbekende investeerders en sponsors uit Abu Dhabi de ploeg hebben gered. Het project TJ Sport zou daardoor beschikken over een budget van acht tot negen miljoen euro.
Het is de verwachting dat de UCI op 15 december bekendmaakt of het team zijn licentie krijgt. Ook wordt dan bekend wat de naam van de ploeg wordt en wie de nieuwe geldschieters zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Leuk.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Minder wit, een hoop geel en zwart. Nu nog gestreept en het is helemaal mooi.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zou je in jozefsnaam je shirt zwarter maken? Een van de weinige shirtjes die je nog makkelijk kon herkennen in een peloton, dat wordt er nu niet beter op.
Toch wel een beetje jouw levensverhaal.quote:
Echt hè, geen fijne trend van de laatste jaren. 10 tot 20 jaar geleden was zwart echt een uitzondering. Nu lijkt het eerder regel te worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef Pino112 het volgende:
Flikker eens op met je zwart allemaal.
#noracist
Cervelo was de eerste volgens mij, toen was het wel vet.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Echt hè, geen fijne trend van de laatste jaren. 10 tot 20 jaar geleden was zwart echt een uitzondering. Nu lijkt het eerder regel te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |