quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:14 schreef Slobeend het volgende:
Bahrain-Merida: "Joaquin Rodriguez has made a final, courageous and bold decision to not continue with his professional cycling career”
![]()
![]()
Belachelijk dat renners zolang op hun geld moeten wachten.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)en-op-miljoenen.html
verstandige keuzequote:Op vrijdag 9 december 2016 21:08 schreef Slobeend het volgende:
BREAKING: Mollema kopman in Giro en knecht voor Contador in Tour.
Hij mag al van geluk spreken als hij de top 10 haalt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Mollema de Giro gaat rijden. Prima kans om het podium van een grote ronde te halen.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij mag al van geluk spreken als hij de top 10 haalt.
http://www.wielerflits.nl(...)ro-ditalia-2017.htmlquote:Bauke Mollema gaat voor eindzege in de Giro d’Italia 2017
Bauke Mollema zet in 2017 alles op een goed klassement in de Giro d’Italia. Sterker nog, de medekopman van Trek-Segafredo gaat voor de eindzege. “De motivatie is groot om naar de Giro te gaan om te winnen”, zegt Mollema tegen VeloNews.
De inmiddels 30-jarige Mollema zal voor de tweede keer in zijn loopbaan starten in de Giro. “Het is de eerste keer dat ik terug ga naar de Giro sinds 2010. Dat was mijn allereerste grote ronde en ik weet nog hoe moeilijk het was. Dus om volgend jaar terug te keren met serieuze ambities om te winnen, is een nieuwe uitdaging.”
Bij Trek-Segafredo krijgt Mollema komend seizoen gezelschap van Alberto Contador. “Hij is een groot kampioen, dus ik hoop dat ik een paar dingen van hem kan leren. Hoe hij zich voorbereidt en hoe hij koerst. Wat wel zeker is, is dat als ik in de Giro voor het klassement ga, ik niet ook in de Tour daarvoor kan gaan”, aldus de Groninger, die in Frankrijk mogelijk Contador zal ondersteunen.
Daarnaast maakte Mollema bekend dat hij, samen met El Pistolero, zijn seizoen zal beginnen in Argentinië en vervolgens naar Abu Dhabi reist. Daarna scheiden de wegen van de kopmannen in aanloop naar de verschillende grote rondes.
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)ro-ditalia-2017.html
Bauke heeft er blijkbaar meer vertrouwen in.
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Bauke moet volgende keer dan maar eerst even met R_R overleggen voordat hij zijn ambities uitspreekt.
Vanwaar dit pessimisme?quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij mag al van geluk spreken als hij de top 10 haalt.
Omdat de Giro extreem sterk bezet gaat zijn en Mollema een stuk minder is dan veel andere kanshebbers. Daarnaast denk ik ook dat de Giro hem minder goed ligt.quote:
Lijkt me toch vrij obvious dat 'ie op doping gepakt is en is verzocht te stoppen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:57 schreef wimderon het volgende:
Toch een raar verhaal van Rodriguez. Ten tijde van de eerste geruchten was het wel logisch dat hij in beeld was vanwege de puntjes, maar toen hij eind oktober tekende hadden ze al lang en breed voldoende punten.
Als Kruijswijk op een haar na de eindzege mist dan moet Mollema in goede vorm gewoon top 10 kunnen rijden. Hij heeft sowieso al 3 keer laten zien dat hij top 10 kan rijden in de Tour.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat de Giro extreem sterk bezet gaat zijn en Mollema een stuk minder is dan veel andere kanshebbers. Daarnaast denk ik ook dat de Giro hem minder goed ligt.
Podium is ook prima mogelijk met het verwachte veld. En zolang een Nibali niet in mutantenvorm is kan hij, zoals Kruijswijk, best voor winst meeden als echt alles meezit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als Kruijswijk op een haar na de eindzege mist dan moet Mollema in goede vorm gewoon top 10 kunnen rijden. Hij heeft sowieso al 3 keer laten zien dat hij top 10 kan rijden in de Tour.
Wel afwachten of ze allemaal gaan starten, Bardet is al teruggefloten door de ploegleiding en moet de Tour rijden en verwacht bij Pinot eigenlijk hetzelfde..quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat de Giro extreem sterk bezet gaat zijn en Mollema een stuk minder is dan veel andere kanshebbers. Daarnaast denk ik ook dat de Giro hem minder goed ligt.
Waarom? Alles wees erop dat hij er wel klaar mee was. Misschien heeft hij nu zelfs nog een extra bonus kunnen cashen door het rennerssalaris in te leveren voor een goedbetaald ploegleidersloon. Waarmee er ook financiële ruimte komt voor Copeland om zijn geliefde Meintjes alsnog op te halen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij obvious dat 'ie op doping gepakt is en is verzocht te stoppen.
Mollema wordt wel altijd minder in de laatste week. Dan ben je toch wel in het nadeel in de Giro, waar het zwaartepunt in de derde week ligt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Podium is ook prima mogelijk met het verwachte veld. En zolang een Nibali niet in mutantenvorm is kan hij, zoals Kruijswijk, best voor winst meeden als echt alles meezit.
Kun je beter in het recreatief wielrentopic vragenquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
weten jullie nog een goede smartphone fietshouder zonder dat dat ding eraf denderd bij elk hobbeltje? (samsung galaxy s7 edge) dat ding ergens in een zak hebben en dan onhandig eruit halen omdat je geen idee hebt of je de goede afslag hebt genomen is ook niks kan ik je vertellen.
Pff, wat triest zegquote:Op zondag 11 december 2016 11:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)ijdt-na-ongeval.html
Volgens L'Equipe van vandaag gaat Pinot de Giro en Tour combineren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel afwachten of ze allemaal gaan starten, Bardet is al teruggefloten door de ploegleiding en moet de Tour rijden en verwacht bij Pinot eigenlijk hetzelfde..
De Giro ligt hem helemaal nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Mollema de Giro gaat rijden. Prima kans om het podium van een grote ronde te halen.
Fietsen kan hij wel, wandelen nietquote:Op zondag 11 december 2016 11:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)ijdt-na-ongeval.html
Dat vind ik geen argumenten die tegen Mollema spreken. Hij komt in slopende, bergachtige koersen altijd boven drijven en volgens mij kan hij prima tegen kou en regen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Giro ligt hem helemaal niet
Ik vind de Giro nog slopender dan de Tour. Het gaat zelden vlak, en laten we het niet hebben over de winterse omstandigheden bovenop de toppen van diverse bergpassen..
Mollema heeft in de Tirreno toch ook aantal keer goed gereden? Ook met winterse omstandigheden.quote:Op zondag 11 december 2016 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Giro ligt hem helemaal niet
Ik vind de Giro nog slopender dan de Tour. Het gaat zelden vlak, en laten we het niet hebben over de winterse omstandigheden bovenop de toppen van diverse bergpassen..
Ja, maar zelfs R_R vind het...quote:Op zondag 11 december 2016 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Mollema heeft in de Tirreno toch ook aantal keer goed gereden? Ook met winterse omstandigheden.
Niet helemaal te vergelijken natuurlijk. Maar toch
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 12-12-2016 om 11:13:32Aangenaam verrast dan toch...vanavond deel 1 (wielrennen) van #sportzomer2016 om 21u55 op @een… https://t.co/olPhKEFvQ2 reageer retweet
Zag gisteren een voorstukjequote:Op maandag 12 december 2016 11:25 schreef Evertjan het volgende:
TV-Tip voor vanavondtwitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 12-12-2016 om 11:13:32Aangenaam verrast dan toch...vanavond deel 1 (wielrennen) van #sportzomer2016 om 21u55 op @een… https://t.co/olPhKEFvQ2 reageer retweet
Zelfs R_R, die normaal nochtans zeer positief over mollema isquote:Op zondag 11 december 2016 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs R_R vind het...
Dus dan ben ik 1 van de vele die er niet in gelooft. Gelukkig gelooft Mollema zelf er wel in. Misschien heeft hij de juiste dope te pakken, wie weet is hij komend seizoen opeens een bergmonster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |