De man achter Lampre is wel nogal rijk en een enorme wielergek. Die gaat het denk ik wel voor een jaartje in z'n eentje ophoesten.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle ploegen zijn zo wel vol volgens mij, ben benieuwd wat er dan met de renners gebeurt
twitter:gregorbrown twitterde op vrijdag 09-12-2016 om 17:04:02Joaquim Rodriguez changes mind and will not race in 2017. He instead will help Bahrain-Merida's support staff. reageer retweet
Wat gênant zeg. Die heeft een flinke zak geld gekregen om zijn WT-puntjes mee te nemen, maar nu die puntjes niet meer nodig zijn stopt hij er meteen weer mee.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:05 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:gregorbrown twitterde op vrijdag 09-12-2016 om 17:04:02Joaquim Rodriguez changes mind and will not race in 2017. He instead will help Bahrain-Merida's support staff. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:14 schreef Slobeend het volgende:
Bahrain-Merida: "Joaquin Rodriguez has made a final, courageous and bold decision to not continue with his professional cycling career”
![]()
![]()
Belachelijk dat renners zolang op hun geld moeten wachten.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)en-op-miljoenen.html
verstandige keuzequote:Op vrijdag 9 december 2016 21:08 schreef Slobeend het volgende:
BREAKING: Mollema kopman in Giro en knecht voor Contador in Tour.
Hij mag al van geluk spreken als hij de top 10 haalt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Mollema de Giro gaat rijden. Prima kans om het podium van een grote ronde te halen.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij mag al van geluk spreken als hij de top 10 haalt.
http://www.wielerflits.nl(...)ro-ditalia-2017.htmlquote:Bauke Mollema gaat voor eindzege in de Giro d’Italia 2017
Bauke Mollema zet in 2017 alles op een goed klassement in de Giro d’Italia. Sterker nog, de medekopman van Trek-Segafredo gaat voor de eindzege. “De motivatie is groot om naar de Giro te gaan om te winnen”, zegt Mollema tegen VeloNews.
De inmiddels 30-jarige Mollema zal voor de tweede keer in zijn loopbaan starten in de Giro. “Het is de eerste keer dat ik terug ga naar de Giro sinds 2010. Dat was mijn allereerste grote ronde en ik weet nog hoe moeilijk het was. Dus om volgend jaar terug te keren met serieuze ambities om te winnen, is een nieuwe uitdaging.”
Bij Trek-Segafredo krijgt Mollema komend seizoen gezelschap van Alberto Contador. “Hij is een groot kampioen, dus ik hoop dat ik een paar dingen van hem kan leren. Hoe hij zich voorbereidt en hoe hij koerst. Wat wel zeker is, is dat als ik in de Giro voor het klassement ga, ik niet ook in de Tour daarvoor kan gaan”, aldus de Groninger, die in Frankrijk mogelijk Contador zal ondersteunen.
Daarnaast maakte Mollema bekend dat hij, samen met El Pistolero, zijn seizoen zal beginnen in Argentinië en vervolgens naar Abu Dhabi reist. Daarna scheiden de wegen van de kopmannen in aanloop naar de verschillende grote rondes.
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)ro-ditalia-2017.html
Bauke heeft er blijkbaar meer vertrouwen in.
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Bauke moet volgende keer dan maar eerst even met R_R overleggen voordat hij zijn ambities uitspreekt.
Vanwaar dit pessimisme?quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij mag al van geluk spreken als hij de top 10 haalt.
Omdat de Giro extreem sterk bezet gaat zijn en Mollema een stuk minder is dan veel andere kanshebbers. Daarnaast denk ik ook dat de Giro hem minder goed ligt.quote:
Lijkt me toch vrij obvious dat 'ie op doping gepakt is en is verzocht te stoppen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:57 schreef wimderon het volgende:
Toch een raar verhaal van Rodriguez. Ten tijde van de eerste geruchten was het wel logisch dat hij in beeld was vanwege de puntjes, maar toen hij eind oktober tekende hadden ze al lang en breed voldoende punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |