Ik weet het niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zou je in jozefsnaam je shirt zwarter maken? Een van de weinige shirtjes die je nog makkelijk kon herkennen in een peloton, dat wordt er nu niet beter op.
Toch wel een beetje jouw levensverhaal.quote:
Echt hè, geen fijne trend van de laatste jaren. 10 tot 20 jaar geleden was zwart echt een uitzondering. Nu lijkt het eerder regel te worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:45 schreef Pino112 het volgende:
Flikker eens op met je zwart allemaal.
#noracist
Cervelo was de eerste volgens mij, toen was het wel vet.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Echt hè, geen fijne trend van de laatste jaren. 10 tot 20 jaar geleden was zwart echt een uitzondering. Nu lijkt het eerder regel te worden.
Was Caisse d'Epargne niet de eerste? Die shirts vond ik ook prachtig.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Cervelo was de eerste volgens mij, toen was het wel vet.
quote:Profrenner traint op autostrade en is dan verbaasd dat hij ruzie krijgt met politie
De Costa Ricaanse wielrenner Andrey Amador van Movistar speelt de hoofdrol in een bizar filmpje dat sinds enkele dagen op het internet circuleert. De beelden zijn afkomstig van een motoragent en tonen hoe Amador doodleuk op de autostrade in San Jose, de hoofdstad van Costa Rica fietst. De renner weigert ook af te stappen als de agent hem teken doet te stoppen, waarop hij de pas wordt afgesneden. Daarop reageert hij bijzonder agressief en verkoopt hij de agent zelfs een duw.
Op de beelden is te zien hoe de agent Amador aanmaant te stoppen. “Maak dit niet moeilijker dan het is”, roept de motoragent. ”Weet je wel wie ik ben?”, roept de man van Movistar boos nadat hij de pas werd afgesneden. “Dat kan me niet schelen”, antwoordde de agent. De fiets van Amador werd daarop in beslag genomen.
Amador kwam door de beelden inmiddels in het oog van de storm te staan in Costa Rica en postte al een video om zich te verantwoorden. “De agent sneed me de pas af in plaats van te stoppen op een veiligere plek op de autostrade. Daarmee bracht hij ons allebei in gevaar. Daarom was ik ook zo kwaad.”
De politie van Costa Rica heeft inmiddels bevestigd dat Amador de boete van 50.000 Costa Ricaanse colon, omgerekend een kleine 100 euro, betaald heeft. Hij zou zijn fiets inmiddels ook teruggekregen hebben.
Klopt, mooie herkenbare shirts waren dat. Al zat daar ook nog redelijk veel rood in. Voor de rest had je in die jaren alle kleuren van de regenboog, waardoor ieder team echt zijn eigen stijl en uitstraling had. Jammer dat dat nu steeds meer wegvalt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was Caisse d'Epargne niet de eerste? Die shirts vond ik ook prachtig.
quote:Peter Sagan heeft tijdens het eerste trainingskamp van BORA-hansgrohe een Specilized S-Works Roubaix met schijfremmen getest. Dat bevestigt technisch directeur Lars Teutenberg aan CyclingTips. De Duitser voegt eraan toe dat de wereldkampioen schijfremmen overweegt in sommige voorjaarsklassiekers, waaronder Parijs-Roubaix.
Beslissing verwacht in februari
Teutenberg legt uit dat Sagan nog maar één ritje op de fiets met schijfremmen, die door de UCI sinds afgelopen oktober weer zijn toegestaan, heeft gemaakt. “We hebben daarnaast ook nog het Venge-model met schijfremmen voor de renners klaarstaan. In februari kijken we hoe het Roubaix-type het best kunnen afmonteren. Het voordeel is dat je veel meer afstand tot de banden hebt dan met welke andere traditioneel remsysteem.”
Mocht de wereldkampioen daadwerkelijk kiezen voor schijfremmen, dan zou dat voor de branche een doorbraak kunnen zijn. “Peter wilde de fietsen met schijfremmen zelf testen. Hij heeft bepaalde voorkeuren uitgesproken, dus we gaan het zien. Achter het bureau kun je niet echt bepalen welk systeem beter is dan het andere. Er zijn verschillende omstandigheden voor nodig om het verschil te kunnen voelen.”
Veel lelijker wordt het niet dan ditquote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef Chiappucci het volgende:
Bardiani geeft het goede voorbeeld:
[ afbeelding ]
Gaat weer een beetje richting het oude Ceramica Panaria, de voorloper van Bardianiquote:Op donderdag 15 december 2016 17:24 schreef Chiappucci het volgende:
Bardiani geeft het goede voorbeeld:
[ afbeelding ]
Al die Midden- en Zuid-Amerikaantjes zouden ze zo kort moeten houden.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Amador denkt dat hij mister bigstar is.
Bedankt voor de tip. Niet meteen een gast die je daar zou verwachtenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:15 schreef Momo... het volgende:
Cancellara vanavond bij rtl late night
http://www.omroepbrabant.(...)onder+zijn+kont.aspxquote:Lars Boom krijgt bij LottoNL-Jumbo gewenste schop onder zijn kont
MOJáCAR - De wielrenners van Team LottoNL-Jumbo zijn in Zuid-Spanje bijeen voor het eerste trainingskamp in de aanloop naar het nieuwe seizoen. Voor Lars Boom, nieuw bij de ploeg, is het een weerzien met oude bekenden. De Vlijmenaar vertrok met motivatieproblemen bij Astana en had nodig behoefte aan een nieuwe aanpak. "Ik moet harder trainen."
In Mojácar is het behoorlijk uitgestorven, zo’n typische Spaanse badplaats in december. De draaideur van het hotel draait in een traag tempo zijn rondjes, ingesteld op de bejaarden die het milde klimaat in Zuid-Spanje uit hebben gekozen om de winter door te komen. Lars Boom komt met fiets en al door de deur en zegt dat er geen reet te beleven is. Maar dat maakt niet uit, daarom is hij juist hier. Hij hoeft alleen maar kilometers te maken.
Toen Boom vertrok bij Belkin, de voorganger van Team LottoNL-Jumbo, was hij toe aan wat anders, nieuwe prikkels. Maar precies hetzelfde gold na twee jaar bij Astana weer. Vooral het afgelopen seizoen viel tegen. Nadat Boom ziek afstapte in Parijs-Roubaix was hij compleet onzichtbaar. “De boog was tot het voorjaar gespannen, daarna was het weg. Dat had bepaalde redenen. Daar moet ik nu anders mee omgaan. Harder trainen, het gevoel terug zien te vinden.”
Motivatieproblemen en gedoe met Astana
Gevraagd naar die redenen is de Vlijmenaar eerlijk. Het begon met een conflictje met Astana, die Boom na Parijs-Roubaix tot de orde riep. “In de nabespreking was mijn inzet niet goed genoeg en noem allemaal maar op. Maar ik was ziek, ik kon echt niet anders. Toen was ik wel teleurgesteld in de ploegleiding.”
Daarna ging het seizoen als een nachtkaars uit. Motivatieproblemen, zo zegt hij nu. En dat hij door zijn ploeg van de lijst voor de Vuelta werd gehaald, schoot ook niet op. “Als je niet het programma kan rijden dat je wil rijden, mis je ook de motivatie om goed te zijn.”
Spiegel
Maar Boom kijkt ook in de spiegel, hij zegt niet voor niets dat hij harder moet trainen. “Ik heb nu weer de motivatie gevonden die nodig is. We hebben een duidelijk plan gemaakt. De mensen zitten er hier kort op.” En juist daar ontbrak het in Kazakse dienst aan, iemand die ook streng kan zijn en een schop onder de kont kan uitdelen als de situatie daarom vraagt.
Bij LottoNL-Jumbo zijn nu bijvoorbeeld zijn trainingsgegevens direct in te zien. Met zijn nieuwe trainer Marc Lamberts werkt Boom al een maand prettig samen. “Nu kom ik thuis en gaat de training meteen op internet. Als het niet goed is, wordt dat meteen gezegd. Dat is voor mij gewoon belangrijk. Ik had een andere aanpak nodig. Dit had ik bij Astana niet."
Amstel Gold Race en Vuelta
Het moet er toe leiden dat de 30-jarige Boom in het voorjaar weer mee kan strijden om de eindzege in de voorjaarklassiekers. In zijn voorlopige schema is ook de Amstel Gold Race opgenomen, waarna een rustperiode volgt. Als de Vlijmenaar een grote ronde rijdt, dan wordt dat waarschijnlijk de Vuelta. Eerst volgt nog een drukke winter als veldrijder. Boom is van plan om eind januari aan het WK mee te doen. Komende zondag verlaat hij ook nog even het trainingskamp in Mojácar om in Valencia een cross te rijden.
Jammer alleen dat ze een hoop kutrenners hebben aangetrokken.quote:
Wat een slappe zak hooi is dit toch ook zeg. Die gaat echt geen enkele uitslag rijden volgend jaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:39 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)onder+zijn+kont.aspx
Hij is nu wel weer terug bij de ploeg waar mee hij een etappe in TDF heeft gewonnen en hij mag ook weer meer gaan veldrijden deze winter dus missschien werkt het wel !?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een slappe zak hooi is dit toch ook zeg. Die gaat echt geen enkele uitslag rijden volgend jaar.
En dan natuurlijk weer de ploeg de schuld geven.
Ik weet niet of je de uitslagen een beetje hebt gevolgd maar in het veld wordt Boom verslagen door enorme nobuddies uit Spanje en waardeloze Nederlandse veldrijders als Stan Godrie en Patrick van fucking Leeuwen.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:53 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Hij is nu wel weer terug bij de ploeg waar mee hij een etappe in TDF heeft gewonnen en hij mag ook weer meer gaan veldrijden deze winter dus missschien werkt het wel !?
Natuurlijk gaat het werken, die negatievelingen op dit forum zullen geen kans onbenut laten om hun zuurkool over ons uit te kotsen.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:53 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Hij is nu wel weer terug bij de ploeg waar mee hij een etappe in TDF heeft gewonnen en hij mag ook weer meer gaan veldrijden deze winter dus missschien werkt het wel !?
Wie gaat zich in een veldrit ergens in een achtergesteld 3de wereldgebied dan ook het snot voor ogen rijden. Boom heeft zich nu gewoon lekker warm gereden.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de uitslagen een beetje hebt gevolgd maar in het veld wordt Boom verslagen door enorme nobuddies uit Spanje en waardeloze Nederlandse veldrijders als Stan Godrie en Patrick van fucking Leeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |