Erik Hulzenbosch die domheid acteert terwijl zij niet hoeft te acteren, om dom over te komen.quote:
Lullen over Franse kutmuziek.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hee waarom is bart v loo niet meer welkom (volgens de OP)
Zit je wat dwars Tong ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ze kan zingen. Waarom op tv? Soulloos, dooie trut. Stop ermee. I can't stand it. Vreselijk
Hate crime.quote:
Nee hoor, zo post ik al 16 jaar. Positief wanneer nodig, en negatief des gewenst.quote:
Ik snap hem ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:51 schreef tong80 het volgende:
FF een eigen muziekje draaien voor VI begint. Ik heb harde gitaren nodig. Wat een mutsen.
Apotheken hebben voor klanten filmpjes gemaakt met uitleg over medicijnen. Dit was een persiflage.quote:
FF een eigen muziekje draaien voor VI begint. Ik heb harde gitaren nodig. Wat een mutsen.
Bart van Loo is een absolute eindbaasquote:
Het was een hardcore bandje, ze speelden in het voorprogramma van het Nederlandse Urban Dance Squad. Gingen er mee vandoor. UDSquote:
ken ze en het verhaalquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een hardcore bandje, ze speelden in het voorprogramma van het Nederlandse Urban Dance Squad. Gingen er mee vandoor. UDS![]()
Mooi he ? De rijd gaat snel. In 1990 waren ze nog beter. Fucking 26 jaar geledenquote:
Ik geloof er niks van dat die naar BZV kijken. Die kijken naar Oh Oh Cherso.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze bereiken veel mensen niet op opiniërend gebied, maar nee hoor, ze hebben boer zoekt vrouw voor de domme rechtse tokkie
https://www.televizier.nl(...)pt-als.2361176.lynkxquote:Soundos el Ahmadi is DWDD-huiskomiek af. De cabaretière begon begin september aan haar klus, maar bleek geen match met het programma.
Doorgaans wordt de vrijdaguitzending van DWDD afgesloten door de huiskomiek, maar Soundos werd de afgelopen weken gemist door kijkers.
Enthousiasme
In DWDD zelf werd geen verklaring gegeven voor haar afwezigheid, maar El Ahmadi bevestigt desgevraagd haar vertrek aan Televizier.nl: "Ik ben na de zomer vol enthousiasme begonnen aan mijn avontuur bij DWDD. Maar helaas bleek al snel dat het wekelijks schrijven en testen van het materiaal te intensief was naast mijn tournee, presentatie- en schrijfwerkzaamheden voor mijn nieuwe theatershow en filmscript."
Geen match
Soundos maakt er ook geen geheim van dat ze de lachers niet echt op haar hand had in de paar keer dat ze de weekafsluiter verzorgde: "Ik kwam er achter dat mijn comedystijl niet altijd matcht met het bespreken van de actualiteit. Wat goed werkt in een stand-up comedy omgeving, sloeg soms niet goed aan tijdens de live-uitzending. Ik heb daarom in goed overleg besloten om niet verder gaan."
Ha ha ha haquote:Op zaterdag 19 november 2016 11:19 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)pt-als.2361176.lynkx
Toch vreemd dat Pieter Derks en Peter Pannekoek nooit tot die conclusie kwamen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:19 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)pt-als.2361176.lynkx
haha gvd waar kijk naar?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 21 november 2016 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana Simons persoon van het jaar. De kloof met de kijker kan niet groter zijn.
Wie is wie in dit filmpje? Ben niet zo bekend in het Franse land.quote:Op maandag 21 november 2016 19:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik word afgeleid doordat mijn rechtse fantasie van Marion Le Pen & Natalia soort van werkelijkheid is geworden.
Ð’Ñтреча Ðатальи ПоклонÑкой Ñ Ð´ÐµÐ¿ÑƒÑ‚Ð°Ñ‚Ð¾Ð¼ Ðационального CÐ¾Ð±Ñ€Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¤Ñ€Ð°Ð½Ñ†Ð¸Ð¸ Марион Марешаль-Ле Пен
[ afbeelding ]
Hoeft niet per se iets positiefs te zijn. Persoon van het jaar is iemand die het meest is opgevallen lijkt me. Dat klopt volgens mij wel.quote:Op maandag 21 november 2016 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana Simons persoon van het jaar. De kloof met de kijker kan niet groter zijn.
go ahead, make my dayquote:
Natalia is die met die bop, marion is de nicht van vrouw Le Pen.quote:Op maandag 21 november 2016 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is wie in dit filmpje? Ben niet zo bekend in het Franse land.
Twin Peaks. Maar dan een film.quote:
Dijkstra tipte nog wel even aan dat Sylvana ook een grote fout maakt door met die twee enge Turken in zee te gaan. Ik vind haar bij tijd en wijle ook bloedirritant, maar zoals ze nu wordt behandeld is totaal van de pot gerukt.quote:Op maandag 21 november 2016 19:24 schreef RipCity het volgende:
Iedereen buiten Amsterdam lacht zich weer kapot om de elite bij dwdd.
Ken je de film The Straight Story, Karina?quote:Op maandag 21 november 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Twin Peaks. Maar dan een film.
Geen idee waarom ze het hier over hebben trouwens. Schakel nu net in.
Ok, ik ga me meer verdiepen in Frankrijkquote:Op maandag 21 november 2016 19:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Natalia is die met die bop, marion is de nicht van vrouw Le Pen.
"Natalia Vladimirovna Poklonskaya is a Deputy of the State Duma of Russia and a former Prosecutor General of the Republic of Crimea."
Is dit serieus?quote:Op maandag 21 november 2016 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Nee die ken ik niet. Aanrader dus begrijp ikquote:Op maandag 21 november 2016 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ken je de film The Straight Story, Karina?
Kippenvel. Mooie film van David.
quote:Op maandag 21 november 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet. Aanrader dus begrijp ik
Amerika op zijn mooist.quote:The Straight Story is een roadmovie gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de 73-jarige Alvin Straight, die in 1994 op zijn grasmaaier een zes weken durende tocht onderneemt, vanuit Iowa naar Wisconsin, om zijn zieke broer op te zoeken. Het feit dat het met de auto een halve dag rijden is, maakt duidelijk dat zijn reis een verzoeningsgebaar is naar zijn oudere broer, die hij na een ruzie, 10 jaar niet gesproken heeft. Onderweg ontmoet Alvin diverse lokale bewoners met ieder hun eigen verhaal.
Maar echt verrassend in een programma als DWDD is het ook weer niet.quote:Op maandag 21 november 2016 19:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik dit zou verzinnen zou niemand het geloven
Takkebosquote:Op maandag 21 november 2016 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik zag een voorbeeld bij HvN. Zal ook wel voorbijjkomen. Iets met takken of zo.
Die zag zijn kans schoon om z'n baasje te bespringen. Baasje moest immers stil blijven zitten.quote:
Dafne was al MAD tijdens Rio.quote:
Dat vooral ja.quote:
Idd, afgedaan..quote:Op maandag 21 november 2016 19:39 schreef Toefjes het volgende:
Na Rio vind ik Dafne niet leuk meer eigenlijk
en reclame voor nikequote:Op maandag 21 november 2016 19:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik volg Dafne op Instagram en zie haast alleen maar feesten voorbij komen.
Vooral hoe ze als Diva rondliep tijdens dat gebeuren in Den Haag en bij de interviews niet eens haar zonnebril af deed. Met d'r arrogante kutkop. Snap niet dat die Nicky Romero haar niet gelijk gedumpt heeft via de whatsapp toen ze dat deed.quote:Op maandag 21 november 2016 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, afgedaan..
Alle liefde naar Churandy.
Bij Voetbal Inside denken ze daar anders overquote:Op maandag 21 november 2016 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar echt verrassend in een programma als DWDD is het ook weer niet.
het is nu ook winterstop voor de atletiek en met een internationale top DJ als vriendje kom je denk ik nog wel eens ergensquote:Op maandag 21 november 2016 19:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik volg Dafne op Instagram en zie haast alleen maar feesten voorbij komen.
ik denk dat zij jouw aan duwtquote:Op maandag 21 november 2016 19:44 schreef RipCity het volgende:
Met dafne kan je vast leuk de tv kantine kijken maar om d'r daarna aan te moeten duwen... Neen.
quote:Op maandag 21 november 2016 19:44 schreef RipCity het volgende:
Met dafne kan je vast leuk de tv kantine kijken maar om d'r daarna aan te moeten duwen... Neen.
tsja, nicky hoeft het toch niet voor t geld te doen..quote:Op maandag 21 november 2016 19:44 schreef RipCity het volgende:
Als je Nicky Romero zijn instagram in de zomer had gezien zou je wellicht vermoeden dat hij opeens heel sportief geworden is inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is nu ook winterstop voor de atletiek en met een internationale top DJ als vriendje kom je denk ik nog wel eens ergens
Klopt, ik denk dat ze gewoon heel erg gefrustreerd was over het blessureleed er vlak voor en dat ze dus niet topfit was. Wel jammer van de slechte verliezershouding door met schoenen te gooien.quote:Op maandag 21 november 2016 19:47 schreef Strani het volgende:
Hier is ze harstikke vriendelijk. Dus haar houding in Rio was inderdaad gewoon puur winnersmentaliteit en stress.
Je kan jezelf ook gewoon zwart schminken.quote:Op maandag 21 november 2016 19:47 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil ook een lijf hebben als Usain Bolt misschien toch maar eens stoppen met het eten van die zakken met gele schuimbanaantjes en bierworstjes van het tankstation
Ik heb het maar weer weggehaald, want het is te makkelijk om iemand af te zeiken omdat ze acne heeft.quote:
maar dan kloppen de afmetingen nog nietquote:Op maandag 21 november 2016 19:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook gewoon zwart schminken.
Inderdaad jaquote:Op maandag 21 november 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze gewoon heel erg gefrustreerd was over het blessureleed er vlak voor en dat ze dus niet topfit was. Wel jammer van de slechte verliezershouding door met schoenen te gooien.
Rio voelt echt als enorm ver terug trouwens
In het donker ziet alles er enger uit.quote:Op maandag 21 november 2016 19:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar dan kloppen de afmetingen nog niet
Leuke kerel maar je kan er geen serieus interview mee voeren.quote:Op maandag 21 november 2016 19:49 schreef Evertjan het volgende:
ik had trouwens voor dit onderwerp gewoon Churandy uitgenodigt die heeft veel meer met Bolt opgetrokken en stonden ook samen in 3 Olympische finales op de 200m
niks mis mee een mooie Arische vrouw die top presteert op een zwarte loopafstandquote:Op maandag 21 november 2016 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eigenlijk gewoon een leuke vrouw hoor.
Zit op Curaçao waarschijnlijk nu.quote:Op maandag 21 november 2016 19:49 schreef Evertjan het volgende:
ik had trouwens voor dit onderwerp gewoon Churandy uitgenodigt die heeft veel meer met Bolt opgetrokken en stonden ook samen in 3 Olympische finales op de 200m
Ik ben de rotste niet, heb je sporen ook maar uitgewist.quote:Op maandag 21 november 2016 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb het maar weer weggehaald, want het is te makkelijk om iemand af te zeiken omdat ze acne heeft.
quote:Op maandag 21 november 2016 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben de rotste niet, heb je sporen ook maar uitgewist.
Manmanman, deze bezettingquote:Yordi Dam is een datajournalist die ontzettend veel van Nederlandstalige rap houdt . Zoveel zelfs dat hij een Instagram-account is gestart waarop hij alle teksten die Nederlandse rappers spitten controleert en nagaat of ze wel de waarheid vertellen.
Het account 'rapfactcheck' staat dan ook vol met diepgravende analyses en hilarische grafieken gebaseerd op de teksten van Nederlandstalige rappers.
Zo controleerde hij hoeveel tieners daadwerkelijk MDMA gebruiken, na de lyric 'alle tieners zeggen ja tegen MDMA' uit 'Drank en Drugs' van Lil' Kleine en Ronnie Flex, en maakte hij een landkaart waar alle "ho's", waar rapper Hef het altijd over heeft, toch allemaal vandaan komen. Het is serieuze data-analyse met een flinke dosis humor.
Vanavond bij ons aan tafel pakt Yordi er een aantal nummers bij die hij live voor ons gaat rapfactchecken!
De grote internationale productie ‘Kings of War’ van Toneelgroep Amsterdam, was begin deze maand vier dagen uitverkocht in New York. Hoewel gesproken in het Nederlands, met een Engelse vertaling als ‘boventiteling’, zaten er 2000 Amerikanen in de zaal. De Shakespeare-productie ‘Kings of War’ is een explosieve voorstelling over leiderschap. De verkiezingswinst van Trump maakte het theaterstuk en dit thema nog relevanter. Aan tafel, regisseur en directeur van Toneelgroep Amsterdam, Ivo van Hove.
Wegens plezier geprolongeerd: Sibbel 101. Uitgaande van de binnenlands nieuws pagina van Teletekst, nummer 101, neemt cabaretier Hans Sibbel het nieuws door. Maar dan louter positief, uiteraard nogal persoonlijk gekleurd.
Tafeldame: Halina Reijn
Met support van Douwe Bob bracht Max Meser begin dit jaar zijn debuutalbum ‘Change’ uit. Het album is te omschrijven als een klassiek britpop album. "De titel verwijst naar allerlei ingrijpende veranderingen in mijn leven, zoals wonen in een ander land, maar ook mijn andere manier van tegen de dingen aankijken", aldus Max. Vanavond treedt Max Meser op bij ons in de studio!
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb je deze enge, glibberige kontenbonker weer.
En dan te bedenken dat hij president wordt als die krankzinnige Trump wordt afgezet, wat bepaald niet ondenkbaar is.quote:
Aan het collectief deporteren van dat soort mensen mag best wat subsidie gespendeerd worden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn ook heel veel mensen die getroost worden door een cd van André Hazes op te zetten, daar is geen kunstsubsidie voor nodig.
Door een dergelijke tweet is laatst iemand zijn baan en vrienden kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan het collectief deporteren van dat soort mensen mag best wat subsidie gespendeerd worden.
Leef als een zigeuner... Lach als een clown...quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn ook heel veel mensen die getroost worden door een cd van André Hazes op te zetten, daar is geen kunstsubsidie voor nodig.
Kut voor die persoon.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Door een dergelijke tweet is laatst iemand zijn baan en vrienden kwijt geraakt.
Wie is datquote:
de rennende maat van Oom Donald.quote:
Wie is dat lelijke wijf?quote:
Loopt voor geen meter.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de rennende maat van Oom Donald.
Ik heb 4 pillen gebruikt.quote:
hij doet rapjes in excel grafiekjes stoppenquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:27 schreef NoCigar het volgende:
Hij checket dus geen facts maar analyseert de teksten een beetje en vindt hetzelfde iets te leuk.
En boeiend.quote:
charles aznavourquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:28 schreef monkyyy het volgende:
Iemand moet op een rijtje zetten wat Matthij allemaal geweldig vindt en dat in een diagram en een grafiek zetten.
+ Ieder kutbandje dat langs komt, dat is dan de allerbeste opkomende band op dat moment. En de volgende dag is het weer een andere.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
charles aznavour
Dan niks
Dan bob Dylan
Einde
Het fijnste dagblad.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:30 schreef tong80 het volgende:
Er wordt nu geciteerd over een artikel uit het NRC. Het minst gelezen dagblad.
Wat een open deur.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk redt Lebbis de uitzending.
Ik geloof dat Roger Whittaker zijn guilty pleasure was.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
charles aznavour
Dan niks
Dan bob Dylan
Einde
Huisblad van DWDD he.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:30 schreef tong80 het volgende:
Er wordt nu geciteerd over een artikel uit het NRC. Het minst gelezen dagblad.
Die mochten geen beelden van DWDD meer gebruiken. Sportief.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de analyses van Nederlandse liedjes van de Snijtafel leuker, als ze DWDD niet geanalyseerd hadden mochten ze vast eens aanschuiven.
Maximaal 180. Een boete krijgen van Co.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Is deze band uit een tijdmachine gevallen ofzo?
Descartes ?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Woont pas een paar jaar in Nederland dacht ik
Naast Dolf Jansen leek het altijd mee te vallen.quote:
das uit beleefdheidquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor iedereen steeds lachen maar deze man zegt eigenlijk niks grappigs toch?
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Sibbel is vooral druk en praat veel, maar hij zegt niet zo heel veel.
Topmod.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
1x was wel genoeg hoor en ik heb hem even wat netter gemaakt
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 23 november 2016 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Tis wel goed met je, ik ga weer eten man.
Ik wacht graag nog even op de Amerikaanse schijtlol.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:58 schreef Mani89 het volgende:
Na het Trump item ben ik gauw weer weg hoor!
Waar kan ik stemmen?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:02 schreef Max23 het volgende:
Alle VI-hooligans hebben op Hugo gestemd
twitter:rjv50 twitterde op woensdag 23-11-2016 om 18:44:27Derksen gilde maandag dat Borst moet winnen en nu zit hij er bij: hoe eng is dat? #nspublieksprijs @dwdd reageer retweet
ENG ENG ENGquote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Max23 het volgende:
twitter:rjv50 twitterde op woensdag 23-11-2016 om 18:44:27Derksen gilde maandag dat Borst moet winnen en nu zit hij er bij: hoe eng is dat? #nspublieksprijs @dwdd reageer retweet
Je moet de macht van Derksen en de VI Hooligans niet onderschatten.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Max23 het volgende:
Derksen is dan ook Silvio Berlusconi van de Nederlandse mediaquote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Max23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |