Erik Hulzenbosch die domheid acteert terwijl zij niet hoeft te acteren, om dom over te komen.quote:
Lullen over Franse kutmuziek.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hee waarom is bart v loo niet meer welkom (volgens de OP)
Zit je wat dwars Tong ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ze kan zingen. Waarom op tv? Soulloos, dooie trut. Stop ermee. I can't stand it. Vreselijk
Hate crime.quote:
Nee hoor, zo post ik al 16 jaar. Positief wanneer nodig, en negatief des gewenst.quote:
Ik snap hem ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:51 schreef tong80 het volgende:
FF een eigen muziekje draaien voor VI begint. Ik heb harde gitaren nodig. Wat een mutsen.
Apotheken hebben voor klanten filmpjes gemaakt met uitleg over medicijnen. Dit was een persiflage.quote:
FF een eigen muziekje draaien voor VI begint. Ik heb harde gitaren nodig. Wat een mutsen.
Bart van Loo is een absolute eindbaasquote:
Het was een hardcore bandje, ze speelden in het voorprogramma van het Nederlandse Urban Dance Squad. Gingen er mee vandoor. UDSquote:
ken ze en het verhaalquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een hardcore bandje, ze speelden in het voorprogramma van het Nederlandse Urban Dance Squad. Gingen er mee vandoor. UDS![]()
Mooi he ? De rijd gaat snel. In 1990 waren ze nog beter. Fucking 26 jaar geledenquote:
Ik geloof er niks van dat die naar BZV kijken. Die kijken naar Oh Oh Cherso.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze bereiken veel mensen niet op opiniërend gebied, maar nee hoor, ze hebben boer zoekt vrouw voor de domme rechtse tokkie
https://www.televizier.nl(...)pt-als.2361176.lynkxquote:Soundos el Ahmadi is DWDD-huiskomiek af. De cabaretière begon begin september aan haar klus, maar bleek geen match met het programma.
Doorgaans wordt de vrijdaguitzending van DWDD afgesloten door de huiskomiek, maar Soundos werd de afgelopen weken gemist door kijkers.
Enthousiasme
In DWDD zelf werd geen verklaring gegeven voor haar afwezigheid, maar El Ahmadi bevestigt desgevraagd haar vertrek aan Televizier.nl: "Ik ben na de zomer vol enthousiasme begonnen aan mijn avontuur bij DWDD. Maar helaas bleek al snel dat het wekelijks schrijven en testen van het materiaal te intensief was naast mijn tournee, presentatie- en schrijfwerkzaamheden voor mijn nieuwe theatershow en filmscript."
Geen match
Soundos maakt er ook geen geheim van dat ze de lachers niet echt op haar hand had in de paar keer dat ze de weekafsluiter verzorgde: "Ik kwam er achter dat mijn comedystijl niet altijd matcht met het bespreken van de actualiteit. Wat goed werkt in een stand-up comedy omgeving, sloeg soms niet goed aan tijdens de live-uitzending. Ik heb daarom in goed overleg besloten om niet verder gaan."
Ha ha ha haquote:Op zaterdag 19 november 2016 11:19 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)pt-als.2361176.lynkx
Toch vreemd dat Pieter Derks en Peter Pannekoek nooit tot die conclusie kwamen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:19 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)pt-als.2361176.lynkx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |