SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd om te zien wat die spawnchange heeft gedaan met de Vlissingse kust.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, ik ga nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:38 schreef Momo... het volgende:
Ben ik nu eventueel de enige geel voor de meet ?![]()
![]()
Ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik kan komen. Voor team instinct moet er wel iemand komen vind ik.quote:![]()
Ja, ik moet voetbal kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:38 schreef Momo... het volgende:
Ben ik nu eventueel de enige geel voor de meet ?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet voetbal kijken.![]()
Kunnen we dan als geel zijnde niet eens apart een meet gaan houden?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:38 schreef Momo... het volgende:
Ben ik nu eventueel de enige geel voor de meet ?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Aardige wedstrijdjes die dag idd, met in de ochtend de finale van het WK voor clubs. Daarna Ajax - PSV en City - Arsenal. Meeting wordt het voor mij ook niet zo te zien.quote:![]()
AFCA!![]()
Stelletje verzakersquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we dan als geel zijnde niet eens apart een meet gaan houden?en maar commentaar hebben toen ik bij de opzet zei dat geel geen echt team was
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
die voornamelijk. anders was ik wel gekomen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:01 schreef Angelob het volgende:
[..]
Aardige wedstrijdjes die dag idd, met in de ochtend de finale van het WK voor clubs. Daarna Ajax - PSV en City - Arsenal. Meeting wordt het voor mij ook niet zo te zien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Daarom komen we ook niet. Wij weten heel goed wanneer we niet welkom zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stelletje verzakersen maar commentaar hebben toen ik bij de opzet zei dat geel geen echt team was
Fuck the EBU.![]()
Je vergeet Groningen -quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:01 schreef Angelob het volgende:
[..]
Aardige wedstrijdjes die dag idd, met in de ochtend de finale van het WK voor clubs. Daarna Ajax - PSV en City - Arsenal. Meeting wordt het voor mij ook niet zo te zien.![]()
Go Ahead Eagles
![]()
![]()
Stelletje calimero'squote:Op vrijdag 18 november 2016 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom komen we ook niet. Wij weten heel goed wanneer we niet welkom zijn.
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik wil die gele gyms hier ook een keer gaan platleggen, alleen ben dan bang dat onze blauwe level 10's ook niet meer veilig zijn.quote:Toch een soort pact hé. Maar als ze er een keer aan komen zijn ze het bokje.
AFCA!![]()
quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Daarom zit ik wel bij de Redactie Sport, en jij niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:12 schreef Angelob het volgende:
[..]
Uhm, Moderator/Redactie Sport...
Er is maar 1 sport100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb pokemon te vangen in mn vrije tijdquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Nattekat het volgende:
Daarom zit ik wel bij de Redactie Sport, en jij niet.
AFCA!![]()
Ik mag weer muntjes innen, ben ik natuurlijk al uit alle vier de gyms van gisteren gegooid.
Fuck the EBU.![]()
Ik had er zeven vandaag, maar over drie kwartier mag ik innen dus ik zit alweer terug op vier![]()
Ik ga gewoon wachten met cashen en pak er onderweg naar huis nog zes ofzo, kan ik in ieder geval weer mijn drie-dagelijkse incubator kopen. Ik cash niet onder de 5 gyms
Met die eerste ben je te vroeg begonnen.quote:
Fuck the EBU.![]()
Ik heb er niet eens minimaal 5 überhaupt ooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had er zeven vandaag, maar over drie kwartier mag ik innen dus ik zit alweer terug op vier![]()
Ik ga gewoon wachten met cashen en pak er onderweg naar huis nog zes ofzo, kan ik in ieder geval weer mijn drie-dagelijkse incubator kopen. Ik cash niet onder de 5 gymsAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ook nog nooit meer dan 3 gehad. Sowieso is dat de max, als ik 3 zou veroveren is mijn batterij al weer leeg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens minimaal 5 überhaupt ooit."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Waarom sparen jullie mr. mimes? Om te ruilen tegen andere region exclusives?
Ik neem eigenlijk aan dat je alleen kan ruilen met mensen die bij je in de buurt zijn![]()
Ik zie er ook gigantisch veel ineens.quote:"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Heb er eentje van 97%, de rest keil ik allemaal weg. Je hebt er voor de rest geenquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:24 schreef Norrage het volgende:
Ik zie er ook gigantisch veel ineens.aan.
AFCA!![]()
Opruiming?quote:L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Drie blauwe gyms met een plekje vrij, iemand die een lure aan heeft gezet en zelf weggelopen is na een paar minuten en weer twee Abra's gevangen (heb nu 96 candy).
Dat was een interessant rondje.
Oja, ondertussen nog ff m'n telefoon in de modder laten vallen en geen schade![]()
![]()
Godver, alles is blauw zonder vrije plek
Dacht na gisteravond toen bijna niks wel even flink te kunnen cashen, maar iemand anders was me voor.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nattekat op 18-11-2016 16:12:12 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pff, wederom een Ponyta uit mn 5 km.. Wordt echt ziek van dat pleurisbeest.
Wel 97%, dat scheelt dan weer. Beter dan mn Rapidash van 91 en 82-86.AFCA!![]()
Heb ik een maand geleden een keer gedaan. In de hoop op 10km eieren te krijgen. Maar zelfs met een (tja hoe zeg ik dit normaal? kan niet...) lege zak voor de eieren kreeg ik er geen. Daarna echter al veel vaker er weer 1 gekregen.quote:![]()
Ik doe het zodat ik er in één klap vanaf ben. 5km eieren vind ik zonde van de kilometers.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:07 schreef Gurian het volgende:
[..]
Heb ik een maand geleden een keer gedaan. In de hoop op 10km eieren te krijgen. Maar zelfs met een (tja hoe zeg ik dit normaal? kan niet...) lege zak voor de eieren kreeg ik er geen. Daarna echter al veel vaker er weer 1 gekregen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik hoop nog altijd op een Grimer, Machop en Porygon. Doe daarna alleen maar 10 en 2 km eitjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe het zodat ik er in één klap vanaf ben. 5km eieren vind ik zonde van de kilometers..
![]()
Een Porygon liever nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Gurian het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op een Grimer, Machop en Porygon. Doe daarna alleen maar 10 en 2 km eitjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sow
Ik ben thuis en sta nog steeds in de 3 gyms die ik heb veroverd, eng.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sowquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Sow
Ik ben thuis en sta nog steeds in de 3 gyms die ik heb veroverd, eng.![]()
Net bij Vlissingen een Muk op de sightings. Maar kon op dat moment echt niet dat beest gaan zoeken, jammer.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik ga stoppen met gyms veroveren voor werktijd om tijdens werk te cashenEr zijn gewoon 4 volle level 10 gyms platgelegd die ik met veel moeite en wegwerppokemon heb geleveld.
Waarom kreeg mijn Flareon met Ember geen very effective tegen een Lapras?
Ik dacht dat ik gek was geworden, maar nu weet ik zeker dat ik dat had moeten hebben.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lapras is Water/Ice hé. Dus best logisch.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat ik gek was geworden, maar nu weet ik zeker dat ik dat had moeten hebben.AFCA!![]()
Ahquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Lapras is Water/Ice hé. Dus best logisch.
x1,25x0,8 natuurlijk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat was me een aardige Abra-dag.
1 op de heenweg naar het park in Utrecht, 5 in het park, 1 uit een ei op de terugweg en vlak voor huis de laatste.
45 candy verder.
In de tussentijd 16x 5km's uitgebroed... nog steeds nergens een Tangela te bekennen
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Pheno, misschien nog paar keer proberen een vaporeon te krijgen? Eevees spawnen nu best veel, en 1 met hydropump is echt lekker voor de gym. Kun je de huidige deleten
Als je wat dichter in de buurt zat, dan kon je eens een rondje meelopen als bedankje voor de keyom wat leuke pokemons erbij te krijgen
Laatste 3 10km eieren, dratini (slechte), pinsir, onix en weer 1 gekregen uit een stop.
ik ken wel iemand met een Plus, werkt fijn volgens hem op de fiets.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:06 schreef Angelob het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk die Plus?![]()
Nee, bij mij om de hoek in Amstelveenquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die in het Vondelpark?
Daar ving zo'n gast er 15 in het uur volgens het Silph Road.![]()
![]()
Zozo, heb zowaar een Eevee met een hoge IV en een cp van 781 gevangen, ze bestaan dus nog.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Maar ja, die krijgt een kutmove.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:12 schreef Rabieluh het volgende:
Zozo, heb zowaar een Eevee met een hoge IV en een cp van 781 gevangen, ze bestaan dus nog.
Fuck the EBU.![]()
Die kans is zo groot dat ik hem lekker bewaar voor gen 2, er komt vast wel weer een truukje of manier om de nieuwe Eeveelution te forceren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, die krijgt een kutmove.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zou je met zo'n plus ook last hebben van die snelheidslimiet? Lijkt me wel aangezien alles nog steeds via je telefoon gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:06 schreef DarkY.NL het volgende:
ik ken wel iemand met een Plus, werkt fijn volgens hem op de fiets.AFCA!![]()
Ik heb mijn buurtspawn weer gevonden
Hij is verplaatst naar de andere kant van het water.
Beetje jammer dat het Mankeys zijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn buurtspawn lijkt dus ook een Mankey te zijn, stom!quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn buurtspawn weer gevonden
Hij is verplaatst naar de andere kant van het water.
Beetje jammer dat het Mankeys zijnRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Bij mij is ie nooit speciaal geweest... jij had nog Pikachuquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn buurtspawn lijkt dus ook een Mankey te zijn, stom!
Ja, Machop toen ik het spel net ontdekt had en nog niet wist dat dat erg bijzonder was... daarna Magnemite en Eevee. En daarna was de hele spawn foetsie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En Cubone (toen Cubone bijzonder was voordat Halloween kwam) en 2 maal Clefairyquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is ie nooit speciaal geweest... jij had nog Pikachu
Ja, Machop toen ik het spel net ontdekt had en nog niet wist dat dat erg bijzonder was... daarna Magnemite en Eevee. En daarna was de hele spawn foetsie.. Die groepspawn die al 3 migraties niks is heb ik nog niet bekeken, door de grote variatie in pokemon is mijn sightings altijd gevuld met vanalles en nog wat.
Dat was dus bij mij op werk vlak voor helloweenquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En Cubone (toen Cubone bijzonder was voordat Halloween kwam) en 2 maal Clefairy. Die groepspawn die al 3 migraties niks is heb ik nog niet bekeken, door de grote variatie in pokemon is mijn sightings altijd gevuld met vanalles en nog wat.
![]()
En sinds de spawnverandering heb ik nooit meer iets bijzonders gezien.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
denk het wel, heb wel begrepen dat de Plus eerder pokemons spot dan je tel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:20 schreef Angelob het volgende:
[..]
Zou je met zo'n plus ook last hebben van die snelheidslimiet? Lijkt me wel aangezien alles nog steeds via je telefoon gaat.![]()
Die moet ik nog hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn buurtspawn lijkt dus ook een Mankey te zijn, stom!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kzal paar keer checken of hij er wel echt vaker zit, zoiets is tegenwoordig wat moeilijker vast te stellen met al die verschillende pokemon.quote:
Ik kwam er ook een tegen bij tennisvereniging DOS in het Nollebos.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Als ik iets op de sightings zie en dan op de wc pokémon aanzet gaat mijn gps flippen en rent de hele buurt door![]()
![]()
Mijn buurtspawn is JynxHad gehoopt op dragonite
![]()
![]()
Je kan nu een pokestop opnieuw spinnen nadat je ruimte hebt gemaakt in je inventory. Dus mocht je geen items hebben gekregen omdat je inventory full is -> ruimte maken -> opnieuw spinnen = items.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Pokeman Version 2quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:58 schreef banaantjeEE het volgende:
http://pokemongohub.net/s(...)tion-2-release-date/.
Ja, zal wel gaan over generatie 2 dan toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Klinkt logisch, de email is ondertussen legitiem verklaard...we kunnen nu alleen nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, zal wel gaan over generatie 2 dan toch?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Lijkt me niet, maar het mag van mij!quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, zal wel gaan over generatie 2 dan toch?Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
brr, wat is het koud buiten.
het volgende gevangen:
Squirtle (1)
Horsea (1)
Eevee (1)
Caterpie (1)
Weedle (4)
Shellder (1)
Psyduck (1)
Rattata (1)
En een Krabbyuit mijn 5km ei.
Fuck the EBU.![]()
Scyther en Jynx uit 10km-ei. Waarvoor doe ik het nog.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Omdat je toch hoopt op die ene, hč.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:25 schreef eleusis het volgende:
Scyther en Jynx uit 10km-ei. Waarvoor doe ik het nog.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En dadelijk met Pokeman Version 2 heb je kans op nog meer nutteloze beestjes uit 10km eggs...quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je toch hoopt op die ene, hč.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dadelijk met Pokeman Version 2 heb je kans op nog meer nutteloze beestjes uit 10km eggs...oh wacht....
Ik heb ze nu nog niet eens allemaal. Moet er geloof ik nog vier.... Weet zo niet zo welke nou uit welk ei komt eigenlijk.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik had net wederom een Zubat uit mijn 2km eiquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
brr, wat is het koud buiten.
En een Krabbyuit mijn 5km ei.
Ik heb er ooit één zelf gevangen, de rest is allemaal uit eieren. En ik heb al drie Golbats geevolueerd (en ook weer weggegooid). Lelijkste Pokemon ooit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Zeker nu na Halloween kan je geen Zubat of Golbat meer zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had net wederom een Zubat uit mijn 2km eiIk heb er ooit één zelf gevangen, de rest is allemaal uit eieren. En ik heb al drie Golbats geevolueerd (en ook weer weggegooid). Lelijkste Pokemon ooit.
Fuck the EBU.![]()
Naja, ook dat valt wel mee. Ik kom die krengen heel zelden tegen. Ook met Halloween nauwelijks. Maar die eierenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker nu na Halloween kan je geen Zubat of Golbat meer zien eigenlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Allemaal Halloween eieren?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, ook dat valt wel mee. Ik kom die krengen heel zelden tegen. Ook met Halloween nauwelijks. Maar die eieren
Fuck the EBU.![]()
Das niet in Rotterdam zeker? Ik heb nog wat candy nodig.quote:
Vandaag wel Golem bij elkaar gewandeld en nidoqueen bij elkaar gevangen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Venusaur in the pocketNu moet ik alleen Hitmonlee nog. Of chan. In ieder geval die in het verband lijkt te zitten en niet de bokser
En ist een goeie Venusaur? Das toch wel een pokemon waar wat mee kanquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Venusaur in the pocketNu moet ik alleen Hitmonlee nog. Of chan. In ieder geval die in het verband lijkt te zitten en niet de bokser
.
Dat is Lee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Een Warturtle van 1135 gefleet
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Mwah razor leaf vind ik wel lekker vechten maar sludge bomb is gewoon een kutmove, wat welke website ook zegtquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En ist een goeie Venusaur? Das toch wel een pokemon waar wat mee kan.
Dan moet ik nu Lee nogquote:Zou wel tof zijn als ik die tegen kom voor 7 december dan.
Die moet ik ook nog hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah razor leaf vind ik wel lekker vechten maar sludge bomb is gewoon een kutmove, wat welke website ook zegt
[..]
Dan moet ik nu Lee nogZou wel tof zijn als ik die tegen kom voor 7 december dan.
Fuck the EBU.![]()
Ik kom em binnenkort wel bij je in een gym zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Kan ik 'm dan ook toevoegen aan mijn Dex?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kom em binnenkort wel bij je in een gym zetten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Sowieso: flareon... Die laat ik alleen uit als een dwaas er een Electabuzz of jolteon heeft achtergelaten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat ik gek was geworden, maar nu weet ik zeker dat ik dat had moeten hebben.Life is what you make it.![]()
Als schaduw ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik 'm dan ook toevoegen aan mijn Dex?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Er was een tijd dat ik Flareon puur voor de DPS gebruikte, vroegah.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso: flareon... Die laat ik alleen uit als een dwaas er een Electabuzz of jolteon heeft achtergelaten.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, daar heb ik niets aan. Ik gooi er wel een berry heen en vervolgens een ultraquote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
DPS?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik Flareon puur voor de DPS gebruikte, vroegah.Life is what you make it.![]()
Zoveel mogelijk damage, zo snel mogelijk door iets heen hakken, tegen Snorlax ofzo, dat beest heeft geen weaknesses, dan maar een Flareon die hoge dps heeft, zonder me te bekommeren over type advantages/disadvantages.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
OMG, ik moest net in de reclame van the voice even de half neergehaalde gele gym aan de overkant neerhalen. O.a. 3 dikke dragonites erin. Wat gaat mijn Dragon breath/dragon pulse gyarados daar lekker doorheen! Eindelijk die gele doorn uit mijn oog
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Niet iedereen heeft een Arcanine.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso: flareon... Die laat ik alleen uit als een dwaas er een Electabuzz of jolteon heeft achtergelaten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vanavond hopelijk voor het eerst 100 coins claimen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Nee, erger hoor ik hier net van iemand WHAHAHAquote:
Edit: van 2 man (cheaters) werk spoofing niet meer. Correct rabieluh?![]()
quote:https://www.reddit.com/r/(...)apk_from_apk_mirror/quote:Got it, the only difference I've seen so far is that when you exit out of something there's a new sound effect. Data mine will hopefully reveal more.
EDIT: As said by /u/tripletongue, there is a new thing where if you tap a pokemon in nearby, it has a popup message. I've also seen on /r/pokemongo that some report pokestops having a higher Speedlock and them not giving xp if a bag is full. /u/ReeceTNE said pokestop animation was now faster.
EDIT 2: New sound effect when pressing compass. Insignificant but still a change.
EDIT 3 (I'm sorry): I do notice that the download took much longer than some of the less significant updates, and at the install was slower to finish. Makes me even more excited for the data mine.
EDIT 4: Tapping the compass now either makes you face north or makes you face the way your trainer is facing (as determined by the way your phone is facing) rather than the ection you were facing before tapping the compass.
EDIT 5 (only one that's actually big): /u/vectorsky just said he isn't getting sightings in AZ anymore. Most likely this update is preparing for the rollout of the new tracker over Thanksgiving, likely gonna be paired up with an event like the Daily Bonus was.
EDIT 6 (another small one): Egg hatch glitch is supposedly fixed, along with the legendary change of minor text fixes. Source: /u/kebbersian Keep commenting changes you find people!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ok, niet echt spannende dingen of zo, toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)apk_from_apk_mirror/Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het schijnt wel een zware update te zijn, er zit misschien meer in verborgen, dingen die pas later geactiveerd worden...quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, niet echt spannende dingen of zo, toch?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nog maar 8 kilometer voor mijn eerste Snorlax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef Devv het volgende:
Nog maar 8 kilometer voor mijn eerste Snorlax.
Bij mij heeft het precies 4 maanden geduurd voor ik er een had, ooit komt ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoeveel snoep moet jij nog? Zag ze alleen af en toe helemaal in het begin, sindsdien vrijwel nooit meer. Dankzij dit ei zit ik op 60 snoepquote:
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Op Android heb ik nog geen update trouwensquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het schijnt wel een zware update te zijn, er zit misschien meer in verborgen, dingen die pas later geactiveerd worden...Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gaat weer stapsgewijs en van de keer geen aankondiging van Niantic, misschien dat iemand per ongeluk op een knopje heeft gedrukt...quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Android heb ik nog geen update trouwensRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik ving afgelopen week mijn eerste en ik zit sinds dit ei op 24. Ik ben helemaal blij, nog maar 3 kilometer lopen voor mijn eerste evolvequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Hoeveel snoep moet jij nog? Zag ze alleen af en toe helemaal in het begin, sindsdien vrijwel nooit meer. Dankzij dit ei zit ik op 60 snoep
Spoilers!![]()
Over die update:Niks bijzonders dus.quote:Information provided by: /u/RealPoodleCorp
Got it, the only difference I've seen so far is that when you exit out of something there's a new sound effect. Data mine will hopefully reveal more.
EDIT: As said by /u/tripletongue , there is a new thing where if you tap a pokemon in nearby, it has a popup message. I've also seen on /r/pokemongo that some report pokestops having a higher Speedlock and them not giving xp if a bag is full. /u/ReeceTNE said pokestop animation was now faster.
EDIT 2: New sound effect when pressing compass. Insignificant but still a change.
EDIT 3 (I'm sorry): I do notice that the download took much longer than some of the less significant updates, and at the install was slower to finish. Makes me even more excited for the data mine.
EDIT 4: Tapping the compass now either makes you face north or makes you face the way your trainer is facing (as determined by the way your phone is facing) rather than the ection you were facing before tapping the compass.
EDIT 5 (only one that's actually big): /u/vectorsky just said he isn't getting sightings in AZ anymore. Most likely this update is preparing for the rollout of the new tracker over Thanksgiving, likely gonna be paired up with an event like the Daily Bonus was.
EDIT 6 (another small one): Egg hatch glitch is supposedly fixed, along with the legendary change of minor text fixes. Source: /u/kebbersian Keep commenting changes you find people!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kiek eens wat posts boven je.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Over die update:
[..]
Niks bijzonders dus.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja dat werd net gepost toen ik even wat uit mijn auto ging pakkenquote:
Maar dat de APK groter is dan de vorige versie is nog niet gepost hier. Interessante dingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vandaag 8 gezien, alle 8 gevangen met Berry en ultra. Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef Momo... het volgende:
Vandaag 2 abras gezien, allebei ultra ball, great throw met razzberry, vluchten ze allebei.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een Arcanine.
Mijn gymbusters zijn Gyaradosjes en Vaporeons. En Dewgong/lapras als iemand er een dragonite in heeft gezet. Daarmee sloop ik alles redelijk snel. Alleen goede poliwraths vind ik kut om tegen te battelen. En soms een slowbro of een sterke exxecutor. Ik snap een helebooel keuzes die mensen maken over de pokemon die ze achterlaten in gyms niet...
Maar, net voor het eerst in een week weer 10 assigned. Lekker! Vooral opvallend dat ik vanmiddag in Haarlem centrum, naast het station, gewoon in het voorbijgaan mijn Snorlax kon plaatsen en dat hij daar nu nog staat.| Zo lang heb ik nog nooit in een centrumgym gestaan.Life is what you make it.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:51 schreef Murmeli het volgende:
Oh wow!
Welk level ben jij nu? En heb je inmiddels alle beesten?
Alleen Farfetch'd mist nog van de regio exclusieve (om te zien dan).
Level 32 zal ergens deze week wel lukken denk ik.
En hoe is het bij jou? Nog vaak naar Kijkduin(genot) geweest na de meet? En what about je Pokédex?
[ Bericht 16% gewijzigd door moemoe op 18-11-2016 23:32:48 ]![]()
Verrassend... van de 3 pokemons in gyms is uitgerekend de Snorlax die ik in mijn favoriete gym had geplaatst weer terug. Er moet gewoon iemand van geel naast wonen, kan niet anders
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
In de zin van dat het een weinig schade gevende aanval is, of omdat het een toffe animatie is?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:25 schreef moemoe het volgende:
Bullet Punch bij een Machamp is overigens erg tof om tegen te vechten.Life is what you make it.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In de zin van dat het een weinig schade gevende aanval is, of omdat het een toffe animatie is?
In de zin van dat het een toffe animatie is inderdaad, had ik nog niet eerder mogen ervaren.![]()
Bij andere vecht-types zoals Hitmonchan & Hitmonlee is het dan weer leuk bij het vangen dat ze de ballen zowat weg boksen.![]()
Het is zeker een toffe animatie, vind ik ook. Maar verder stelt het weinig voor. Het aantal alpha pokemon igt eigenlijk wat te laag.Life is what you make it.![]()
waar woon je? als je farfetched wil zien moet je me even helpen een gym neer te leggen, dan kan ik die in de gym stoppenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoe is het bij jou? Nog vaak naar Kijkduin(genot) geweest na de meet? En what about je Pokédex?
Heb ik ook eens tien muntjes
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ja, ook aan de 'gevende' kant trouwens, maar veel schade doet het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
Boh die aanval ziet er zeker vet uit.
Life is what you make it.![]()
Wutquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
Gunk Shot is ook geweldig.
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uh oh.Ik was al bang dat ik met die tracker constant die weedles bij de pokestops tegenover me constant in beeld zou hebben ten koste van WEL boeiende pokemon in m'n buurt, maar dit is nog een stuk erger...hopelijk is dit een foutje.quote:This update changes the way the Nearby tracker works for those of us "lucky" enough to live in areas with the new system. Now there is NO general Sightings tracker, instead we only see the Pokes that are near Pokestops.
Since the range seems to be 3/4 of a mile for Pokestop scanning, this means it will be impossible to track Pokemon in suburbs. Not sure if the Sightings tracker comes back if there are no Pokestops in range.
To give an example, I live near a community college that constantly spawns common Pokes like pidgeys. It is 20 minutes away by foot if something interesting were to spawn. The entire neighborhood around, for a 3/4 mile radius, is now blind for hunting Pokemon. All I have is 9 images of weedles and pidgeys at from the stops at the community college.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En dan vinden ze het raar dat ik een scanner in elkaar flansquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Uh oh.
[..]
Ik was al bang dat ik met die tracker constant die weedles bij de pokestops tegenover me constant in beeld zou hebben ten koste van WEL boeiende pokemon in m'n buurt, maar dit is nog een stuk erger...hopelijk is dit een foutje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ben de update aan het downloaden, ben benieuwd.Zoon van goldfinger1963 O+
Wat is ditquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Uh oh.
[..]
Ik was al bang dat ik met die tracker constant die weedles bij de pokestops tegenover me constant in beeld zou hebben ten koste van WEL boeiende pokemon in m'n buurt, maar dit is nog een stuk erger...hopelijk is dit een foutje.Ik woon niet tussen stops of zo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik heb 22 pokestops in mijn 1km-radius, in combinatie met een 200m scanner prima te doen. En dan weet ik dondersgoed dat ik hier geluk mee heb...
Ze hebben echt een klap van de molen gehad als ze dit doorvoeren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit moet gewoon een fout zijn, het is al kut om dit spel zonder stops te spelen, als dit de nieuwe manier van "tracken" wordt dan kan je als stoploze speler in het buitengebied dus niks meerquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:16 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Wat is ditIk woon niet tussen stops of zo
.
Bots gebruiken natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit moet gewoon een fout zijn, het is al kut om dit spel zonder stops te spelen, als dit de nieuwe manier van "tracken" wordt dan kan je als stoploze speler in het buitengebied dus niks meer.
Elke ochtend wakker worden met een volle bag
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb hem geinstalleerd. Als ik op een pokemon in mijn lijstje klik zegt hij "Find this pokemon in the wild". Dus ik gok dat er net zoals op de test screenshots stond twee categorieen komen. Sightings (pokemon in het wild) en nearby (pokemon bij pokestops).Zoon van goldfinger1963 O+
Ik heb geen zin in constant 3 Nearby met die fucking weedles van de wijk tegenover me....Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Niet zeuren tot het zover is. Tot nu toe vallen de updates me goed meequote:Op zaterdag 19 november 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb geen zin in constant 3 Nearby met die fucking weedles van de wijk tegenover me....![]()
En ook reviven en healen gaat nu tien keer sneller merk ik
Ik las dat bepaalde animaties vlotter gaan, met dat reviven en healen zat ik vaak als een getrainde aap wat op m'n scherm te hossen tot er eindelijk eens wat gebeurdequote:Op zaterdag 19 november 2016 00:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet zeuren tot het zover is. Tot nu toe vallen de updates me goed mee![]()
En ook reviven en healen gaat nu tien keer sneller merk ik.
Transferren gaat ook sneller. En pokemon vangen ook. Yay voor deze updatequote:Op zaterdag 19 november 2016 00:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik las dat bepaalde animaties vlotter gaan, met dat reviven en healen zat ik vaak als een getrainde aap wat op m'n scherm te hossen tot er eindelijk eens wat gebeurde.
![]()
Was weer lekker jaquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:11 schreef DJKoster het volgende:
Tweede seven day streak binnen.![]()
Dust! XP!.
Wat heb jij geupt met dust?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
transfer ging toch al in 0.1s?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Transferren gaat ook sneller. En pokemon vangen ook. Yay voor deze update![]()
En jaloers op mensen die nu al een seven day streak hebben. 6
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zit ook op 7quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
transfer ging toch al in 0.1s?
En jaloers op mensen die nu al een seven day streak hebben. 6Tweede volle week.
En dat zou kunnen maar dan had mijn telefoon er eerst gewoon meer moeite mee (Android 4.4, oud beestje). Nu is het alsof ik een clean rom heb geinstalleerd zo soepel loopt hij.Zoon van goldfinger1963 O+
Even dat je het weet: zonder update om gyms te fixen betwijfel ik of een take all the gyms meet wel veel zin heeft. Want zelfs level 3 gyms die vol zitten loop ik voorbij omdat het de moeite niet waard is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
In die raid gaan we sowieso naar huis met 100 muntjes en wat dustquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Even dat je het weet: zonder update om gyms te fixen betwijfel ik of een take all the gyms meet wel veel zin heeft. Want zelfs level 3 gyms die vol zitten loop ik voorbij omdat het de moeite niet waard isHoe lang we die gyms houden zien we dan wel, jij waarschijnlijk langer dan mij aangezien blauw zeer dominant is in 010.
Geen 100 coins kunnen claimen, maar wel een mankey uit m'n 5 km ei. Nog 4 candy te gaan voor primeape!
Oh en een 1056 cp wartotle ontsnapt na 6ultra en 5 great balls.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Pokedex volquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoe is het bij jou? Nog vaak naar Kijkduin(genot) geweest na de meet? En what about je Pokédex?![]()
Waarom speel je nog?![]()
![]()
Wat bedoel je met om te zien dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar gaat lekker dus![]()
Hoe kom je aan de regio exclusives dan?
Ik ben nog 1 of 2 keer op Kijkduin wezen vangen. Kom er wel vaker, maar dan ben ik met niet-pokemonnend vriendje, dus dan zet ik hem altijd maar heel eventjes aan
Ik ben nu op lvl 27 (volgens mij zat jij daar toen al op) en heb er 129 in de dex (138 seen, incl een tauros die een keer in een gym stond)
Kom jij naar de Rotterdam meet?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanaf wanneer kan je ze dan onderling gaan ruilen?Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.![]()
Hopelijk nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 07:40 schreef trigt013 het volgende:
Vanaf wanneer kan je ze dan onderling gaan ruilen?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
nou, dat was het dan voor mij als ik in mijn woonplaats wandel . Niantic haat me echtquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Uh oh.
[..]
Ik was al bang dat ik met die tracker constant die weedles bij de pokestops tegenover me constant in beeld zou hebben ten koste van WEL boeiende pokemon in m'n buurt, maar dit is nog een stuk erger...hopelijk is dit een foutje.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
eensch.quote:
Ik heb liever onderling battlen. Voor muntjes. Kan daar mee gecheat worden.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Inderdaad, dan kunnen alle spoofers hun Pokémon overhevelen naar hun legitieme account, is de balans volledig zoek.quote:Life is what you make it.![]()
Collega heeft hem, werkt idd goed op de fiets.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:20 schreef Angelob het volgende:
[..]
Zou je met zo'n plus ook last hebben van die snelheidslimiet? Lijkt me wel aangezien alles nog steeds via je telefoon gaat.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
De sightings werkte toch al niet. Ik kom heel vaak Pokemons tegen die ik niet op de radar zag.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik gisteren op basis van de sightings bij de gym een Lickitung gevangen. Die had ik pas 1x. Net als clefairy, heb ik nu ook eindelijk 2x. Verder kwam ik er achter dat ik sinds maandagavond al 25 magikarp gevangen heb. Nu genoeg candy voor Gyarados nummer 6.
En daarnet een wilde Raichu bij de pokestop. Weliswaar slechte IV en lage cp, maar toch..
[ Bericht 12% gewijzigd door Schanulleke op 19-11-2016 10:15:35 ]Life is what you make it.![]()
Klinkt als kijkduinquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ik gisteren op basis van de sightings bij de gym een Lickitung gevangen. Die had ik pas 1x. Net als clefairy, heb ik nu ook eindelijk 2x. Verder kwam ik er achter dat ik sinds maandagavond al 25 magikarp gevangen heb. Nu genoeg candy voor Gyarados nummer 6.
En daarnet een wilde Raichu bij de pokestop. Weliswaar slechte IV en lage cp, maar toch..
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bij mijn Magikarp staat dat ik 400 candy nodig heb voor een evolve.
Dit was toch 200?The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de 200 bereikt had...quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:37 schreef victorinox het volgende:
Dit was toch 200?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee altijd 400 geweestquote:Op zaterdag 19 november 2016 11:37 schreef victorinox het volgende:
Dit was toch 200?![]()
![]()
Oh, dan vergis ik me even flink.quote:The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
zijn de revives op ofzo?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Stops meepakken in de bus is nogal afhankelijk van de chauffeur. Op de heenweg elke stop kunnen pakken. Op de terugweg slechts tweeVol gassen die gast.
Delft centrum is overigens volledig overgenomen door Pidgeys nu, beetje jammer. Wel een aantal eieren erbij en een nieuwe Pokemon toen ik thuis was: Clefairy
Ik ben uit alle 3 de gyms gesloopt
Echt, tijd dat ze de prestige winst van aanvallers weer halveren. Of nog beter: prestige van het trainen verdubbelen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
frustrerendquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen revives hebt, komen ze nooit uit stops
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Jij hebt tenminste een Arcaninequote:Op zaterdag 19 november 2016 12:36 schreef Miniem het volgende:
Mijn 2e Arcanine met bite en bulldoze
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2 maal met de slechste moveset jaquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een Arcanine![]()
![]()
Nog steeds beter dan niksquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
2 maal met de slechste moveset ja
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
76 evoluties klaar staan. Persian, Venusaur, Poliwrath, Butterfree, Sandslash en Electrode zijn nieuw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik blijf me verbazen hoe weinig je er al hebt. Maar er zit toch een mooie vooruitgang inquote:Op zaterdag 19 november 2016 13:36 schreef Nattekat het volgende:
76 evoluties klaar staan. Persian, Venusaur, Poliwrath, Butterfree, Sandslash en Electrode zijn nieuw.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Hoezo weinig?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:06 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe weinig je er al hebt. Maar er zit toch een mooie vooruitgang in
Ik mis veelal evoluties van pokemons die amper voorkomen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn verse Vaporeon heeft de ultieme sloopmoveset gekregen
88% en heel wat candy te gaan, maar blij. De nieuwe Jolteon en Flareon hebben wat minder goede movesets gekregen, maar de ideale had ik gelukkig al.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zojuist de middag verpest van 3 team rood leden.
Ze waren 3 gym's d.m.v. bubblestrat naar level 10 aan het brengen.
Maar zolang er geen extra pokemon in de gym gezet worden, is het voor mij als aanvaller ook heel makkelijk om de gym's naar beneden te krijgen.
Het heeft me ongeveer 10k xp opgeleverd, dankjewel team rood.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Gebruiken jullie Pokehuntr op hetzelfde toestel als waar jullie inloggen voor Pokemon Go?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nee, gewoon een klein dorpje onder de rook van Haarlem. Maar heb wel het idee dat Niantic bezig is te zorgen dat iedereen die nu nog speelt de pokedex vol kan krijgen voor gen2.quote:Life is what you make it.![]()
Dat is iets voor valsspelers toch?quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Gebruiken jullie Pokehuntr op hetzelfde toestel als waar jullie inloggen voor Pokemon Go?Life is what you make it.![]()
Is een werkende radar zoals Fastpokemap.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is iets voor valsspelers toch?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Zo. In één klap van verse level 23 naar bijna level 24
Tijd om pokemons te dumpen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bewaar je pidgeotto's en raticates nou eens voor gym trainenquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:27 schreef Nattekat het volgende:
Zo. In één klap van verse level 23 naar bijna level 24
Tijd om pokemons te dumpen.Veel minder moeite dan dat bubblestrat gebeuren
Jaja, ik bewaar er wel wat. Maar vrije plekken zijn ook wel handigquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bewaar je pidgeotto's en raticates nou eens voor gym trainenVeel minder moeite dan dat bubblestrat gebeuren
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tijd voor een upgrade dusquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, ik bewaar er wel wat. Maar vrije plekken zijn ook wel handig
Ben bezig met sparen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tijd voor een upgrade dus
Een 600CP Vaporeon met sloopmoves is ook leuk toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mwah met drie raticates doe je hetzelfde werk en dat kost je geen potions of revives die je wel kwijt bent aan je vapoquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben bezig met sparen.
Een 600CP Vaporeon met sloopmoves is ook leuk toch?![]()
Ik had met hetzelfde idee een mini-gyrados gemaakt, beste moveset. Maar op lange termijn is het gewoon een potionslurpende revivevreter.Zoon van goldfinger1963 O+
Mijn nieuwe Jolteon is wel een leuke defender
En aangezien het toch geen biet uitmaakt wat je in een gym stopt tegenwoordig...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mag hopen dat dat een foutje is.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
Uh oh.
[..]
Fuck the EBU.![]()
quote:
Nouja, je hebt een scanner, je kunt de goeie ophalen wanneer je zin hebt. Ik zag net de laatste abra die ik nog moest op de scanner, niet tegengekomen. Ik ga ook niet rondrennen als een idioot zonder een goeie tracker, dus dan maar wachten tot ik de volgende een keer tegenkom (of 3km lopen...)quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo weinig?
Ik mis veelal evoluties van pokemons die amper voorkomen
Qua evoluties maar ook de eenlingen, van sommigen heb ik gewoon teveel, het wordt gewoon grappig.
3 arbok, 4 parasect, 8 persian, 5 golducks, 4 poliwrath,3 tentacruel, 2 rapidash, 5 slowbro, 3 magneton, 11 gengar, 4 onix, 6 kingler, 3 electrode, 12 marowak, 5 seadra, 4 seaking, 7 starmie, 12 Mr mime, 8 magmar, 5 porygon[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Die scanner kwam tot vandaag niet verder dan 200m rond mijn huisquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:59 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Nouja, je hebt een scanner, je kunt de goeie ophalen wanneer je zin hebt. Ik zag net de laatste abra die ik nog moest op de scanner, niet tegengekomen. Ik ga ook niet rondrennen als een idioot zonder een goeie tracker, dus dan maar wachten tot ik de volgende een keer tegenkom (of 3km lopen...)
Qua evoluties maar ook de eenlingen, van sommigen heb ik gewoon teveel, het wordt gewoon grappig.
3 arbok, 4 parasect, 8 persian, 5 golducks, 4 poliwrath,3 tentacruel, 2 rapidash, 5 slowbro, 3 magneton, 11 gengar, 4 onix, 6 kingler, 3 electrode, 12 marowak, 5 seadra, 4 seaking, 7 starmie, 12 Mr mime, 8 magmar, 5 porygon
En ik ben niet zo'n fan van speciaal voor een nutteloze pokemon in de auto springen. Het was prima voor de Dratini-jacht, maar verder echt alleen voor iets dat ik moet hebben.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die zijn er niet veel meer over, op wat pidgeys na![]()
Ik heb een heel Raticate en Pidgeotto-leger dat klaar staat om dood te gaan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die zijn er niet veel meer over, op wat pidgeys na![]()
What happend?
Fuck the EBU.![]()
Scan range vergroot naar 1km. Beter ontdek ik een spannend nest nu
Sommigen haten me nu.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De rode level 10 gym (de enigste gym) in het dorp proberen te veroveren, geen succes tegen alleen maar Dragonites van 2500+.quote:![]()
Afgunst is een hele lelijke emotie. Probeer ik mezelf zo min mogelijk mee te belasten, deze keer ook totaal geen last vanquote:Op zaterdag 19 november 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Sommigen haten me nu.
Met je kennis en vaardigheden heb je het jezelf makkelijker gemaakt. Je moet lekker zelf weten hoe je het spel wilt spelen, het gaat om je eigen plezier, het is je gegund
Het enige waar je wat van zou kunnen vinden, is als je anderen het plezier ontneemt, maar ik vind niet dat je dat doet. Misschien een kleine voorsprong op de gyms, maar die zijn toch kut sinds de update. Niantic is de partij die ons plezier verkloot.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
4 minuten en het eerste account heeft een captcha te pakken
Ik snap waarom fastpokemap down is nu
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Austin, TX:quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:47 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn er al rellen uitgebroken vanwege de nieuwe tracker?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:.
Ik hoop zo dat het een dikke error van ze is, en dan bedoel ik geen mentale.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wat voor nieuwe tracker?quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:47 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn er al rellen uitgebroken vanwege de nieuwe tracker?[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Mensen met die SF test tracker waarbij je ziet welke pokemon bij welke pokestop te vinden is hebben na de update alleen nog maar die pokemon in beeld, de sightings zoals wij die hebben zijn totaal verdwenen, geen pokemon bij pokestop in de buurt is een lege tracker....quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:51 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Wat voor nieuwe tracker?
Ze moeten die meuk togglebaar maken, dus dat je of zoekt op pokemon bij pokestop, of dat je de klassieke sightings krijgt en weer dom kan rondlopen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Overigens kan ik met de huidige sightings vaak prima pokemon vinden, kost alleen wat tijd maar op de fiets werkt het goed genoeg.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oh ja, zoiets probeer ik al niet eens.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De rode level 10 gym (de enigste gym) in het dorp proberen te veroveren, geen succes tegen alleen maar Dragonites van 2500+.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In de auto werkt het ook wel redelijk, maar soms zit ik echt met de handen in het haarquote:Op zaterdag 19 november 2016 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
Overigens kan ik met de huidige sightings vaak prima pokemon vinden, kost alleen wat tijd maar op de fiets werkt het goed genoeg.
De Rapindash gelukkig wel gevonden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Scan mijn stad dan eens.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Sommigen haten me nu.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scan mijn stad dan eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straal van 3km genoeg?
En nee, ik woon niet precies onder die rode marker100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Op die manier, maar dan lopend, heb ik wel mijn Scyther gevonden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
Overigens kan ik met de huidige sightings vaak prima pokemon vinden, kost alleen wat tijd maar op de fiets werkt het goed genoeg.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]jahoor, dat is groot genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straal van 3km genoeg?
En nee, ik woon niet precies onder die rode markerAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]Holy shit wat een porno, werkt eigenlijk nog mooier dan FPM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straal van 3km genoeg?
En nee, ik woon niet precies onder die rode marker[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
20 accounts maken was wel echt een kutwerkjequote:Op zaterdag 19 november 2016 18:16 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Holy shit wat een porno, werkt eigenlijk nog mooier dan FPM.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu nog een filter zodat je de pidgey, rattata, spearow weg kunt filteren, maakt het een stuk overzichtelijker.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 accounts maken was wel echt een kutwerkje[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Kan al.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:20 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Nu nog een filter zodat je de pidgey, rattata, spearow weg kunt filteren, maakt het een stuk overzichtelijker.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sinds half acht vanochtend geen Bulbasaur in mijn achtertuin.. Spawnt dat beest alleen 's avonds en 's nachts?![]()
Van harte, ik ben ook al een gelukkige eigenaar, maar ik weet hoe vies lastig het is om ze te bemachtigen.quote:
Zelf ook een aantal rijker nu, even een evolutie-rondje van 70 stuks gedaan, met een paar nieuwe: Golem, Nido-king/queen, dodrio, vileplume en machoke erbij. Nog 1 abra-candy en ik kan ook een Alakazam maken
E. Schrödinger![]()
ik was down tot 4, maar de sprong van level 23 naar 24 bezorgde me tien nieuwe en wonder boven wonder na een week zonder revives uit stops kwam er ineens weer eentje uitrollenquote:DeLuna vindt me dik ;(
Even sprintje trekken richting lokale pokestop + telefoon te fel + paaltje midden op een donker stuk stoep = meh
Bedacht me 1 meter voor dat paaltje op eens dat daar een paaltje stond. Gelukkig zijn mijn reflexen prima in orde. Mijn telefoon moest dat helaas bekopen met een val op de grond
Het goede nieuws: 6 day-streak
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Even sprintje trekken richting lokale pokestop + telefoon te fel + paaltje midden op een donker stuk stoep = meh
Bedacht me 1 meter voor dat paaltje op eens dat daar een paaltje stond. Gelukkig zijn mijn reflexen prima in orde. Mijn telefoon moest dat helaas bekopen met een val op de grond
Het goede nieuws: 6 day-streak![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
eigenlijk mag ik daar niet om lachen, want ben al eens bijna tegen een lantaarnpaal gelopen bij het vangen van een Pokémon.
Fuck the EBU.![]()
Goed; even een analyse van alle waterspawns:
- Staryu: 25%
- Goldeen: 25%
- Poliwag: 20%
- Psyduck: 15%
- Slowpoke: 10%
- Magikarp: 7%
Dit is echt zo oneerlijk voor mensen zoals ik die nog geen Gyrados hebben omdat Magikarps toch overal spawnden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eigenlijk mag ik daar niet om lachen, want ben al eens bijna tegen een lantaarnpaal gelopen bij het vangen van een Pokémon.
Ik was net ingelogd en moest nog wennen aan het donker, maar een latarenpaal...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat bedoel ik dus, zo actief, maar nog geen Gyarados. Ik heb er 2 en ben halverwege de 3e. Allemaal met de beste movesets, terwijl ik niks met gyms doe.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt zo oneerlijk voor mensen zoals ik die nog geen Gyrados hebben omdat Magikarps toch overal spawnden
E. Schrödinger![]()
Eindelijk genoeg candy voor een Arcanine. Alleen is mijn beste een 83% level 5 van cp 175.. Dat gaat wel heel veel dust kosten als ik daar iets van wil maken.Life is what you make it.![]()
Ik ben nooit zo bezig geweest met Magikarps, want als ik eenmaal een Gyrados wilde, lukte het toch wel door al die visjes overal. Maar nu ik eenmaal serieus ben, spawnen ze nergens meer.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:21 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, zo actief, maar nog geen Gyarados. Ik heb er 2 en ben halverwege de 3e. Allemaal met de beste movesets, terwijl ik niks met gyms doe.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zat zo naar mijn scherm/telefoon te kijken dat ik totaal niet in de gaten had waar ik liep.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was net ingelogd en moest nog wennen aan het donker, maar een latarenpaal...
Fuck the EBU.![]()
Ik heb intussen wel genoeg candy voor een Gyaradosquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Enkel wacht ik nog even tot ik genoeg evoluties heb voor lucky egg sessie.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik had op een gegeven moment meer Dratini-candy bij elkaar gespaard (in totaal dan) dan Magikarp-candyquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb intussen wel genoeg candy voor een Gyarados
Enkel wacht ik nog even tot ik genoeg evoluties heb voor lucky egg sessie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ben nog heel ver weg met Dratini cadyquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment meer Dratini-candy bij elkaar gespaard (in totaal dan) dan Magikarp-candyAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
magikarp als buddy, ik hoef nog maar 234 kilometer te lopenquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:19 schreef Nattekat het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
Oh, daar zit je zo aanquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
magikarp als buddy, ik hoef nog maar 234 kilometer te lopen
als ik Draitini als buddy zou nemen zou ik nog 470 kilometer moeten lopen.![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
quote:oh wacht... Halloween is al geweest....
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eigenlijk mag ik daar niet om lachen, want ben al eens tegen een lantaarnpaal gelopen bij het vangen van een Pokémon.
Ik kreeg geen streak melding bij de eerste stop die ik vandaag deed.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Misschien vannacht al een keer gedraaid? Na 0:00 tellen ze ook al mee voor de nieuwe dag.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kreeg geen streak melding bij de eerste stop die ik vandaag deed.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Nee, toen lag ik te slapenquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:04 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Misschien vannacht al een keer gedraaid? Na 0:00 tellen ze ook al mee voor de nieuwe dag.
@Nattekat: ik ving net nog een magikarp vanaf de bank!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan was dat niet jouw eerstequote:Op zaterdag 19 november 2016 21:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kreeg geen streak melding bij de eerste stop die ik vandaag deed.
Check je log maar.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Er zit er eentje naast m'n huis, maar de gps weigert om me daarnaartoe te brengen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:07 schreef Murmeli het volgende:
@Nattekat: ik ving net nog een magikarp vanaf de bank!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
4 items van de eerste en van de tweedequote:Op zaterdag 19 november 2016 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan was dat niet jouw eerste
Check je log maar.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lopen met dat luie kadaverquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit er eentje naast m'n huis, maar de gps weigert om me daarnaartoe te brengen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eiquote:
Eindelijk geluk met een 10km-ei na zo veel Jynxen en Scythers...
Ik weet niet of Aerodactyl ook wild voorkomt. Ik had hem zelfs nog nooit in een gym gezien!
Man man man. Vandaag word ik van de ene emotie in de andere gegooid.
Daarnet zie ik thuis opeens dit
Daar zakt je broek toch van afWant ik wist direct waar hij zat: op het Squirtle spawnpunt dat al maanden achter de tuin zit... Maar waar je NIET meer bij kunt, want dat is nu een bouwterrein omringd met hekken
Ik heb 30 minuten besteed aan een omtrekkende beweging maken om te kijken of ik misschien door GPS-drift hem toch nog kon vangen, maar helaas...
Rip Blastoise, je hebt voor niets geleefd en bent voor niets weer gedespawned.
Gelukkig heb ik al een Blastoise, alleen is die al meer dan een week kwijtVolgens mij in een gym op een volkstuintjescomplex, misschien is dat met de winter op slot gegaan?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Die bonus items die je krijgt voor je streak staan blijkbaar niet in je log.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef Rabieluh het volgende:
Die bonus items die je krijgt voor je streak staan blijkbaar niet in je log.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou wel moeten lukken ja, als ik jonger was geweest had ik 't gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:48 schreef DJKoster het volgende:
Dat is zuur! Geen enkele mogelijkheid om over die hekken te komen?Maar ja met die instelling heb ik al eens bij Bureau Halt gezeten dus ik ben blij dat ik met de jaren toch een beetje wijsheid heb gekregen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ik las in een developer-chat dat een deel van de API-beveiliging is verdwenen. Ze hamerden zo erg op de beveiliging van hun API - zodat er geen bots en scanners gemaakt konden worden, dat de FPS er zwaar onder leed.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)game_flow_much_more/
Dit lijkt een ding te zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ow dat met al die extra idiote berekeningen om alles te versleutelen oid?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las in een developer-chat dat een deel van de API-beveiliging is verdwenen. Ze hamerden zo erg op de beveiliging van hun API - zodat er geen bots en scanners gemaakt konden worden, dat de FPS er zwaar onder leed.
Pokego heeft bijna nooit normaal gedraait op mijn mobiel, vaak hakkerig als de pest, zoals meer mensen had ik ook dat hij opeens op 60 fps leek te draaien, gewoon tijdelijk als het spel al een tijdje open stond, vaak gooide ik dan ballen mis omdat ik de soepelheid niet gewend was.
Nu lijkt het permanent te zijn, loopt als een tiet.
Niet van deze kaartquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Rood is helemaal van de kaart geveegd
RoodVandaag is alles rood hier
En ik ben ook overal
Jep. Ik heb nooit echt problemen gehad, alleen bij het laden van de gyms en natuurlijk de draaiende pokebal des doods.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow dat met al die extra idiote berekeningen om alles te versleutelen oid?
Pokego heeft bijna nooit normaal gedraait op mijn mobiel, vaak hakkerig als de pest, zoals meer mensen had ik ook dat hij opeens op 60 fps leek te draaien, gewoon tijdelijk als het spel al een tijdje open stond, vaak gooide ik dan ballen mis omdat ik de soepelheid niet gewend was.
Nu lijkt het permanent te zijn, loopt als een tiet.
En om het te vieren, een zoekplaatje.SPOILER: Zoek de Poliwrath, daarna Pikachu voor bonuspuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
11xblauwquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet van deze kaartVandaag is alles rood hier
En ik ben ook overal
6xgeel, waarvan 3 in mijn 200m-radius waar ik nu al een dag naar moet kijken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Ik heb nooit echt problemen gehad, alleen bij het laden van de gyms en natuurlijk de draaiende pokebal des doods.
En om het te vieren, een zoekplaatje.Heb gelezen dat meer eigenaren van de lg g4 last hadden van hele gare performance, gelukkig lijkt dat nu voorbij te zijn.SPOILER: Zoek de PoliwrathOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Mijn zus had dus een grote blauwe beer gevangen die ze maar stom vond, want het enige wat hij deed was slapen. Dus ik kijken waar ze het over had, is het gewoon een fucking Snorlax...![]()
Luilak. Als je ze er niet gewoon even uit schopt, al is het maar om er weedles in te zetten, leren ze nooit wiens territorium het is hequote:![]()
Zo hou ik blauw hier op afstand
Ik denk dat ik een heel klein Pikachu-nest heb ontdekt.
Twee spawns naast elkaar allebei een Pikachu, en los van elkaar brachten ze ook al elk een pikachu deze avond
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Twee van de 4 gyms die ik kan zien vanaf hier zijn ook lekker rood, heb ik niet eens zelf gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Luilak. Als je ze er niet gewoon even uit schopt, al is het maar om er weedles in te zetten, leren ze nooit wiens territorium het is he![]()
Zo hou ik blauw hier op afstand. Zo heurt het.
Geel heeft ooit heel brutaal de heersende blauwe gyms kapot gemaakt en blijft brutaal die tactiek toepassen. Ik blijf bezigquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Luilak. Als je ze er niet gewoon even uit schopt, al is het maar om er weedles in te zetten, leren ze nooit wiens territorium het is he![]()
Zo hou ik blauw hier op afstand
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had je nav de omschrijving nog niet begrepen?!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:36 schreef Devv het volgende:
Mijn zus had dus een grote blauwe beer gevangen die ze maar stom vond, want het enige wat hij deed was slapen. Dus ik kijken waar ze het over had, is het gewoon een fucking Snorlax...Life is what you make it.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, want ik had dat beest serieus ook nog nooit bij iemand anders gezienquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat had je nav de omschrijving nog niet begrepen?!.
![]()
Heb je vroeger de serie nooit gekeken?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, want ik had dat beest serieus ook nog nooit bij iemand anders gezien.
Life is what you make it.![]()
Ik ben helemaal blij, kan TheSilphRoad Atlas nu al redelijk updaten met nieuwe spawns
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, ik ken alleen dit spel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heb je vroeger de serie nooit gekeken?![]()
Ik kreeg net back to back 2 slowpokes op bezoek. 881cp en 912cp. Helaas beiden een IV zo rond de 50 ofzo, misschien net 60.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Net de update geinstalleerd. Het enige verschil dat ik merkte is dat bij de tracker je pokemons kan aanklikken. En dan verschijnt de tekst 'find this pokemon in the wild'![]()
Als je hem nog niet hebt dan zul je hem pas over 2 jaar weer tegenkomen. Moet welquote:Op zondag 20 november 2016 01:04 schreef Nattekat het volgende:
Chansey gespot... zou bijna in de auto springen nu
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Forum Opties Forumhop: Hop naar: