SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Euribob op 18-11-2016 00:49:16 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Meestal zijn die inderdaad druk met hele suffe zaken als beleid maken inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:49 schreef hunter2011 het volgende: [..] Geweldig, Amerika heeft gewoon nog nooit zo'n president gehad.
Wat mij betreft mag Trump een tweede termijn krijgen als er niet veel verandert in de komende twee jaar, ze hebben hun lesje nog niet geleerd, dan moet de gifbeker maar nog wat voller.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Prima, breek maar in 2en die partij![]()
Trump 2020
14 aanstellingen voor Clinton en 15 voor Obama, klinkt legit.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:55 schreef Nintex het volgende:
Wat een prachtige kaart is het toch ook. Een landslide tegen Crooked Hillary en de Soros bende.
Overigens is de hysterie over Trump's zogenaamde trage transition ook overtrokken
[ afbeelding ]
Leuk, een plaatje, maar waar kijk ik hier naar?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:55 schreef Nintex het volgende:
Wat een prachtige kaart is het toch ook. Een landslide tegen Crooked Hillary en de Soros bende.
Overigens is de hysterie over Trump's zogenaamde trage transition ook overtrokken
[ afbeelding ]
Het was niet alleen HRC, het was het voltallige establishment van de Democraten. Het vormt 1 groot clubje met een flink aantal mensen in de media en het lobbycircuit, hetzelfde clubje waar ook o.a. Brazile en Podesta deel van uitmaken. Ze werd niet voor niets gevraagd voor een hoge functie bij de Democraten terwijl ze 0,0 politiek ervaring heeft, ze bleef aan omdat ze via Huffingtonpost het geluid van de Democdraten (lees: het establishment van de Democraten) kan verspreiden. Net nog een kop van een artikel gezien (via Google, helaas rankt het nog hoogquote:Op donderdag 17 november 2016 23:35 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, nu wordt die kop natuurlijk overal overgenomen in de sociale media, zou Huffington nog steeds overleggen met Clinton of doen ze dit gewoon om te pesten?
quote:twitter:StefanMolyneux twitterde op donderdag 17-11-2016 om 16:41:33New York Daily News reports a steep decline in circulation. Gee, I wonder why? https://t.co/tmDdUuR7Ao https://t.co/I14mrbjH4Q reageer retweet
Laat ik eens gaan zoeken in de wikileaksquote:
Ik had gehoopt dat het meer een aansporing zou zijn voor de normale mensen bij de Democraten om de ratten te verjagen maar vooralsnog gaat het slecht. Sanders wordt het bos in gestuurd met een senaatsleiderspost voor spek en bonen waarmee hij een mooie verpakking mag spelen van een lelijke inhoud, een rat blijft nog steeds de minderheidsleider. Het enige lichtpuntje tot nu toe is dat het erop lijkt dat er een fatsoenlijke DNC-voorzitter komt maar ik zie de corporate sellouts ervoor aan dat ze dan achte zijn rug om verder gaan met dezelfde spelletjes.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:55 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man had gewaarschuwd at Trump zou winnen. Boy, had hij gelijk.quote:
Adam Curtis met zijn docu Hypernormalisation ook. Het was praktisch deels een 'waarom Trump won' docu nog voor dat de verkiezingen gehouden waren. Iedereen die de docu keek kon maar tot 1 conclusie komen, Trump ging winnen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Deze man had gewaarschuwd at Trump zou winnen. Boy, had hij gelijk.
twitter:maddow twitterde op vrijdag 18-11-2016 om 00:14:38This can't end well: advisers to President-Elect telling foreign govts they shouldn't take what Trump says literall… https://t.co/hH651mfzMf reageer retweet
edit: blijkbaar was zijn zoon ook nogal "opvallend" bezig:twitter:SimonMaloy twitterde op vrijdag 18-11-2016 om 02:13:34how's his email security though https://t.co/dAbEbEyVOQ https://t.co/BFLrtJ5zEg reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-11-2016 om 03:01:52Just got a call from my friend Bill Ford, Chairman of Ford, who advised me that he will be keeping the Lincoln plant in Kentucky - no Mexico reageer retweet
Ford was(is?) van plan hun Michigan plant naar Mexico te verhuizen niet de Kentucky plant. Objectief geen leugen dus, wel erg misleidend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 03:03 schreef skysherrif het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-11-2016 om 03:01:52Just got a call from my friend Bill Ford, Chairman of Ford, who advised me that he will be keeping the Lincoln plant in Kentucky - no Mexico reageer retweet
Zou je kunnen uitleggen wat dat precies is, een filibust-proof majority?quote:Op vrijdag 18 november 2016 03:08 schreef L3gend het volgende:
Alvast een analyse van de midterms in 2018, ziet er niet goed uit voor de democraten. Republikeinen kunnen mogelijk een filibuster-proof majority halen (60 senate seats)
http://www.politico.com/s(...)2018-midterms-231516
Geen idee, maar ik geloof jequote:Op vrijdag 18 november 2016 03:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ford was(is?) van plan hun Michigan plant naar Mexico te verhuizen niet de Kentucky plant.
Je kunt het gewoon google-en, Ford en Mexico en dan kun je lezen over welke plants het gaat. Ford + Kentucky geeft geen enkele (nieuws) hit en alle artikelen gaan over plants die niet in Kentucky staan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 03:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen wat dat precies is, een filibust-proof majority?
[..]
Geen idee, maar ik geloof je
Filibuster is dat de minderheid het proces eindeloos kan vertragen om een wet tegen te houden. Bij een filibuster-proof majority kunnen de republikeinen besluiten om het debat te beindigen en over te gaan om te stemmen. Hiervoor hebben ze 60 van de 100 zetels in de senaat nodigquote:Op vrijdag 18 november 2016 03:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen wat dat precies is, een filibust-proof majority?
[..]
Geen idee, maar ik geloof je
Republikeinen hebben nu 52 geloof ik, moeten ze er dus 8 vd 10 winnen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 03:16 schreef L3gend het volgende:
[..]
Filibuster is dat de minderheid het proces eindeloos kan vertragen om een wet tegen te houden. Bij een filibuster-proof majority kunnen de republikeinen besluiten om het debat te beindigen en over te gaan om te stemmen. Hierbij hebben ze 60 zetels in de senaat nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |