Oké.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hotel Bloom aan de Rue Royale.. Dichtbij centrum, doch net daarbuiten.. En ook vlakbij het prostitutiegebied.. Voor als je effe los wil.. Nachtwinkels in de buurt..
treinquote:Op donderdag 17 november 2016 20:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
je kan jezelf ook verdrinken oid
Je hebt dus een keuze gemaakt?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Het wordt godverdomme tijd ja.. Ik mis de zee..
Ja, nog meer ideeën om mij dood te krijgen?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
je kan jezelf ook verdrinken oid
Ja! Alleen nog geen hut! Gofferdomme..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt dus een keuze gemaakt?
Lans gaat op hele andere manieren los. Op je moeder bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En naast een concertzaal! Als je op een andere manier effe los wil..
Ik zie dat ik richting Vilvoorde zit. Dus het centrum uit zien te komen op een dinsdagmorgen is volgens mij voorwaar geen sinecure.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En naast een concertzaal! Als je op een andere manier effe los wil..
Genoeg te vinden in Den Haag.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:45 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja! Alleen nog geen hut! Gofferdomme..
Ik zie dat onlogisch jouw favoriete user is inmiddels.quote:
Brussel is de stad met de hoogste filedichtheid in de wereld.. Altijd treintje pakken.. Hotel Bloom ligt op 5 minuten lopen van Brussel-Noord-station..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat ik richting Vilvoorde zit. Dus het centrum uit zien te komen op een dinsdagmorgen is volgens mij voorwaar geen sinecure.
Zou jij het nog eens willen filmen als ik bezig ben? De meeste moeders willen toch een aandenken.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lans gaat op hele andere manieren los. Op je moeder bijvoorbeeld.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat onlogisch jouw favoriete user is inmiddels.
ja hoor, prima.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou jij het nog eens willen filmen als ik bezig ben? De meeste moeders willen toch een aandenken.
Ik heb een kleine voorsprong t.o.v. RTL 7.quote:
Waar Stijn inzit, dan kunnen we in ieder geval nog even genieten van zijn mopper-posts.quote:
Ik moet zeggen dat ik even van slag was toen ik dat las. Niet dat ik het hem misgun, maar toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |