We hebben er twee op de oprit staan inmiddels.quote:
Don heeft ooit verteld dat ie vreemd mocht gaan.quote:
Al die kerstkaarten vertellen toch wat anders.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Don heeft ooit verteld dat ie vreemd mocht gaan.
En nog doet ie het niet.
Dat lijkt me onjuist wat jij stelt.
Ik zit binnenkort in Brussel voor business. Ik blijf daar ook overnachten. Dus. Dan witte da.quote:
In welk hotel?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit binnenkort in Brussel voor business. Ik blijf daar ook overnachten. Dus. Dan witte da.
Don is de meest loyale man die er is.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Don heeft ooit verteld dat ie vreemd mocht gaan.
En nog doet ie het niet.
Dat lijkt me onjuist wat jij stelt.
Die dag gaat maar moeilijk overtroffen worden.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet je nog vorige week woensdag
leuke dag was dat
Leuk.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit binnenkort in Brussel voor business. Ik blijf daar ook overnachten. Dus. Dan witte da.
Wij zijn hier altijd bloedserieus. Voor flauwe en nietszeggende feitjes pleur je maar op naar de frontpage.quote:
Dat weet ik niet. Secretaresse moet nog boeken. Aanbevelingen?quote:
Een man naar mijn hart.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Don is de meest loyale man die er is.
Voor postfarming pleur je maar naar klb.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn hier altijd bloedserieus. Voor flauwe en nietszeggende feitjes pleur je maar op naar de frontpage.
Don heeft best veel kinderen en is nu weer alleen in Parijs.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart.
Je ziet ook.
Hij is een succesvol man op financieel gebied.
Veel geld.
Een vrouw die zn financiën doet en hem vrijheid gunt.
Wat krijgen mensen die vreemdgaan:
heel veel kinderen (soms)
en je staat er alleen voor
en meestal weinig geld
Hotel Bloom aan de Rue Royalequote:Op donderdag 17 november 2016 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Secretaresse moet nog boeken. Aanbevelingen?
En dan heeftie ook nog eens een grote penis.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart.
Je ziet ook.
Hij is een succesvol man op financieel gebied.
Veel geld.
Een vrouw die zn financiën doet en hem vrijheid gunt.
Wat krijgen mensen die vreemdgaan:
heel veel kinderen (soms)
en je staat er alleen voor
en meestal weinig geld
Kom je nou in Loosduinen wonen of niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Hotel Bloom aan de Rue Royale.. Dichtbij centrum, doch net daarbuiten.. En ook vlakbij het prostitutiegebied.. Voor als je effe los wil.. Nachtwinkels in de buurt..
Ik denk dat we kunnen stellen dat wij nooit op zo'n hoog levensniveau zullen komen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan heeftie ook nog eens een grote penis.
Het wordt godverdomme tijd ja.. Ik mis de zee..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je nou in Loosduinen wonen of niet?
Ik ben te dik voor harakiri.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen stellen dat wij nooit op zo'n hoog levensniveau zullen komen.
Tijd voor harakiri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |