Je mag me ouwe pik noemen eikelquote:Op donderdag 17 november 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik lees hem later. Trusten, ouwe reus.
Ik heb m ook gelezen, maar ik kan er niet zoveel mee omdat ik het dorp niet ken.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
leuk, iemand die de moeite neemt.
Zeker wel, er zijn nu 3 dames voor mij aan het koken en ze schenken zelfs rode wijn voor me in.quote:
Ik blijf het Italiaanse bloed houden makker.quote:
Hatsjikideee. Duik meteen met ze het bed inquote:Op donderdag 17 november 2016 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel, er zijn nu 3 dames voor mij aan het koken en ze schenken zelfs rode wijn voor me in.
Italiaans bloed?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het Italiaanse bloed houden makker.
Nou nou nouquote:Op donderdag 17 november 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hatsjikideee. Duik meteen met ze het bed in
Stad. En gewoon om een indruk te geven. Trusten lieve Kapoquote:Op donderdag 17 november 2016 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m ook gelezen, maar ik kan er niet zoveel mee omdat ik het dorp niet ken.
Wil je een korte samenvatting van het dorp van mijn ouders in Polen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stad. En gewoon om een indruk te geven. Trusten lieve Kapo
Zaltbommel is een dorp?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stad. En gewoon om een indruk te geven. Trusten lieve Kapo
Beft staat in jouw autocorrect?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh oeps, ik maakte een spelfoutje.
Ach, YOLOquote:Op donderdag 17 november 2016 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel de nichtjes van mijn vriendin.
Het was dan ook niet gemeend ouwe reus. In eerste instantie wel. Maar uiteindelijk heb ik het wel gelezen. Achteraf gezien kan ik oprecht zeggen dat ik liever bij mijn oorspronkelijke keuze was gebleven. Maar we maken allemaal fouten toch? De moeder van GGMM een hele grote.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Beft staat in jouw autocorrect?!
Ik heb geen zin in ruzie Niels. Nu niet. Andere keer misschien.quote:
Sowieso is het moeilijk de aandacht te verdelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Seks met drie vrouwen lijkt me dan ook echt pijnlijk vermoeiend.
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was dan ook niet gemeend ouwe reus. In eerste instantie wel. Maar uiteindelijk heb ik het wel gelezen. Achteraf gezien kan ik oprecht zeggen dat ik liever bij mijn oorspronkelijke keuze was gebleven. Maar we maken allemaal fouten toch? De moeder van GGMM een hele grote.
Lansquote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in ruzie Niels. Nu niet. Andere keer misschien.
Doe sowieso niet aan drie vrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is het moeilijk de aandacht te verdelen.
Onzin.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Italiaans bloed?
Italiaanse wagens gaan snel kapot.
Onlogisch kan zich hier in inleven.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe sowieso niet aan drie vrouwen.
In m'n leven niet en al helemaal niet tegelijkertijd.
Monogaam leven is het beste.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch kan zich hier in inleven.
Pics van je vriendin.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel de nichtjes van mijn vriendin.
Gelachen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was dan ook niet gemeend ouwe reus. In eerste instantie wel. Maar uiteindelijk heb ik het wel gelezen. Achteraf gezien kan ik oprecht zeggen dat ik liever bij mijn oorspronkelijke keuze was gebleven. Maar we maken allemaal fouten toch? De moeder van GGMM een hele grote.
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in ruzie Niels. Nu niet. Andere keer misschien.
Vriend.quote:
Nu ik er een heb ineens wel ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok, nu zijn ze ineens betrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |