Je mag me ouwe pik noemen eikelquote:Op donderdag 17 november 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik lees hem later. Trusten, ouwe reus.
Ik heb m ook gelezen, maar ik kan er niet zoveel mee omdat ik het dorp niet ken.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
leuk, iemand die de moeite neemt.
Zeker wel, er zijn nu 3 dames voor mij aan het koken en ze schenken zelfs rode wijn voor me in.quote:
Ik blijf het Italiaanse bloed houden makker.quote:
Hatsjikideee. Duik meteen met ze het bed inquote:Op donderdag 17 november 2016 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel, er zijn nu 3 dames voor mij aan het koken en ze schenken zelfs rode wijn voor me in.
Italiaans bloed?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het Italiaanse bloed houden makker.
Nou nou nouquote:Op donderdag 17 november 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hatsjikideee. Duik meteen met ze het bed in
Stad. En gewoon om een indruk te geven. Trusten lieve Kapoquote:Op donderdag 17 november 2016 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m ook gelezen, maar ik kan er niet zoveel mee omdat ik het dorp niet ken.
Wil je een korte samenvatting van het dorp van mijn ouders in Polen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stad. En gewoon om een indruk te geven. Trusten lieve Kapo
Zaltbommel is een dorp?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stad. En gewoon om een indruk te geven. Trusten lieve Kapo
Beft staat in jouw autocorrect?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh oeps, ik maakte een spelfoutje.
Ach, YOLOquote:Op donderdag 17 november 2016 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel de nichtjes van mijn vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |