SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Gisteren was saai. De spanning was nog minder groot dan naar het kijken van groeiend gras.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er vanavond nog toffe dartspotjes Stijn? Heb het gisteren gemist.
Wat spannend.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Wat een Nederlands geweld.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Helaas kan ik het dartstopic niet meer vergallenquote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie in de laatste wedstrijd veel potentie.
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas kan ik het dartstopic niet meer vergallen
Heb je wel wat met Barney dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Benito van de Pas en Danny Noppert.
Ik vind het een emotioneel instabiele klootzak. Het is tegelijkertijd vermakelijk en fascinerend.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel wat met Barney dan?
Voorheen had mijn schotel een voorsprong van zo'n 8 à 10 seconden t.o.v. RTL 7. Tegenwoordig lijkt het wel of de server van mijn Turkse vriend wat slomer is met het signaal om te zetten. Skysports is nagenoeg gelijk aan RTL 7. Althans, dat was het laatst. Ik zal vanavond nog eens kijkenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een emotioneel instabiele klootzak. Het is tegelijkertijd vermakelijk en fascinerend.
quote:
Um, het is wel een goede film en ik heb begrepen dat er ook veel lovende reviews waren maar zelf vond ik het toch wel een beetje tegenvallen. Wel heel spectaculair allemaal maar wat ik leuk vond aan Harry Potter was niet dat het zo spectaculair was, meer het verhaal. Terwijl ik bij Fantastic Beasts, zeker in het begin, het nog best lastig vond het verhaal te volgen aangezien er vrij veel in korte tijd gebeurde. Ik kreeg niet helemaal de Harry Potter vibe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is je enige bestaansrecht in het dartstopic?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen had mijn schotel een voorsprong van zo'n 8 à 10 seconden t.o.v. RTL 7. Tegenwoordig lijkt het wel of de server van mijn Turkse vriend wat slomer is met het signaal om te zetten. Skysports is nagenoeg gelijk aan RTL 7. Althans, dat was het laatst. Ik zal vanavond nog eens kijken
Zijn chokekunsten zijn altijd genot.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een emotioneel instabiele klootzak. Het is tegelijkertijd vermakelijk en fascinerend.
En terecht.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is je enige bestaansrecht in het dartstopic?
Ik schaam me heel diep voor je.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Um, het is wel een goede film en ik heb begrepen dat er ook veel lovende reviews waren maar zelf vond ik het toch wel een beetje tegenvallen. Wel heel spectaculair allemaal maar wat ik leuk vond aan Harry Potter was niet dat het zo spectaculair was, meer het verhaal. Terwijl ik bij Fantastic Beasts, zeker in het begin, het nog best lastig vond het verhaal te volgen aangezien er vrij veel in korte tijd gebeurde. Ik kreeg niet helemaal de Harry Potter vibe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wat ik ook irritant vind is dat effect als er twee mensen tegelijkertijd een spreuk doen dat die stralen dan gaan verbinden in het midden zoals ook met Voldemort en Harry. Maar dat was omdat zij identieke kernen hadden dacht ik, maar nu gebeurt dat ineens bij elk magische gevecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik ook irritant vind is dat effect als er twee mensen tegelijkertijd een spreuk doen dat die stralen dan gaan verbinden in het midden zoals ook met Voldemort en Harry. Maar dat was omdat zij identieke kernen hadden dacht ik, maar nu gebeurt dat ineens bij elk magische gevecht.Dat is DBZ stijl jonguh. KAMEHAMEHAAAAAAA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal voortaan aan Newt Scamander vragen of hij wat vaker super saiyan wil gaan.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is DBZ stijl jonguh. KAMEHAMEHAAAAAAA.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik ook irritant vind is dat effect als er twee mensen tegelijkertijd een spreuk doen dat die stralen dan gaan verbinden in het midden zoals ook met Voldemort en Harry. Maar dat was omdat zij identieke kernen hadden dacht ik, maar nu gebeurt dat ineens bij elk magische gevecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
DBZquote:Op donderdag 17 november 2016 16:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is DBZ stijl jonguh. KAMEHAMEHAAAAAAA.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Wie is Miguel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dan had hij intern maar meer zijn mond open moeten doen tegen Frank toen die aan het oreren was over opportunistisch voetbal en dat druk zetten geen zin heeft.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Bergkamp vond het voetbal onder Frank de B. ook niets las ik net.
Lullig natuurlijk, maar om me daar nou voor te gaan snijden gaat me net iets te ver, het is Justin Bieber niet.quote:
Misschien is Frank wel gewoon stronteigenwijs.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had hij intern maar meer zijn mond open moeten doen tegen Frank toen die aan het oreren was over opportunistisch voetbal en dat druk zetten geen zin heeft.
Oh dat was hij sowieso, hij had zeker een dominante rol binnen de organisatie. Bepaalde ook bijna alle aankopen (ook zwak van Overmars dat hij zich liet piepelen, maar je zag wel aan zijn aankopen dit jaar dat hij koos voor andere spelers)quote:Op donderdag 17 november 2016 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is Frank wel gewoon stronteigenwijs.
Ik heb ooit een paar afleveringen gezien, die waren wel grappig, met Derksen ga ik ook wel kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)nieuwe-5-jaar-later/
Johan Derksen zit binnenkort bij de Pauwvogel in datzelfde programma waar Sjenee ook zat.
Ga je naar de sauna?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond weer genieten van dikke mannen met tattoos, gouden kettingen en pinkringen.
quote:
Ik wel.quote:
Geen idee, een link zal wel lukken.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is het mogelijk om die JPEG te laten linken aan een autoplay youtube filmpje?
Youtube filmpjes autoplayen toch al.... hmmm. Goede rickroll mogelijkheid.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, een link zal wel lukken.
Leef je uit, je hebt de link naar het plaatje.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Youtube filmpjes autoplayen toch al.... hmmm. Goede rickroll mogelijkheid.
Hoe kan je die wel goed plaatsen?quote:
Ja geen idee dus, anders wordt het trollfest hier.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kan je die wel goed plaatsen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Derksen nu live op RTL 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rare modquote:Op donderdag 17 november 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bericht 12% gewijzigd door Ajacied422 op 17-11-2016 17:08:40
Ik een beetje. Bioware heeft al jaren geen goede game gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu allerlei filmpjes van- en over Mass Effect Andromeda te kijken. Zin in
Wat een vreemde aanpassing van ons aller Stijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bericht 12% gewijzigd door Ajacied422 op 17-11-2016 17:08:40
Broodquote:Op donderdag 17 november 2016 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo spaghetti maken.
[..]
Wat ik ook irritant vind is dat effect als er twee mensen tegelijkertijd een spreuk doen dat die stralen dan gaan verbinden in het midden zoals ook met Voldemort en Harry. Maar dat was omdat zij identieke kernen hadden dacht ik, maar nu gebeurt dat ineens bij elk magische gevecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op Harry Potter genotquote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
Kap eens met dat Harry Potter gebral zeg
Inderdaad, wacht even tot ik hem gvd ook gezien heb gvd.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
wat is het verschilquote:Op donderdag 17 november 2016 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor in de bios. Prima netflix/download filmpje.
Alleen kleuters vinden Harry Potter leuk.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
Alleen haten op SW is terechtquote:Op donderdag 17 november 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haten op Harry Potter genot
Lekker boeiend of iemand wat leuk vindtquote:Op donderdag 17 november 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen kleuters vinden Harry Potter leuk.
Ik vind Ajax leuk.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker boeiend of iemand wat leuk vindt
Ik ook en dan met name de grote boodschap knop.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het doorspoelen van mijn WC leuk.
Heb het gemist. Het beeld sneeuwdequote:
Muziekje opzetten ?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
Het is dan ook een kinderboek.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal de pedo's de kost moeten geven die alleen kleuters die Harry Potter leuk vinden anaal nemen.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |