SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Gisteren was saai. De spanning was nog minder groot dan naar het kijken van groeiend gras.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er vanavond nog toffe dartspotjes Stijn? Heb het gisteren gemist.
Wat spannend.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Wat een Nederlands geweld.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Helaas kan ik het dartstopic niet meer vergallenquote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie in de laatste wedstrijd veel potentie.
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas kan ik het dartstopic niet meer vergallen
Heb je wel wat met Barney dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Benito van de Pas en Danny Noppert.
Ik vind het een emotioneel instabiele klootzak. Het is tegelijkertijd vermakelijk en fascinerend.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel wat met Barney dan?
Voorheen had mijn schotel een voorsprong van zo'n 8 à 10 seconden t.o.v. RTL 7. Tegenwoordig lijkt het wel of de server van mijn Turkse vriend wat slomer is met het signaal om te zetten. Skysports is nagenoeg gelijk aan RTL 7. Althans, dat was het laatst. Ik zal vanavond nog eens kijkenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een emotioneel instabiele klootzak. Het is tegelijkertijd vermakelijk en fascinerend.
quote:
Um, het is wel een goede film en ik heb begrepen dat er ook veel lovende reviews waren maar zelf vond ik het toch wel een beetje tegenvallen. Wel heel spectaculair allemaal maar wat ik leuk vond aan Harry Potter was niet dat het zo spectaculair was, meer het verhaal. Terwijl ik bij Fantastic Beasts, zeker in het begin, het nog best lastig vond het verhaal te volgen aangezien er vrij veel in korte tijd gebeurde. Ik kreeg niet helemaal de Harry Potter vibe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is je enige bestaansrecht in het dartstopic?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorheen had mijn schotel een voorsprong van zo'n 8 à 10 seconden t.o.v. RTL 7. Tegenwoordig lijkt het wel of de server van mijn Turkse vriend wat slomer is met het signaal om te zetten. Skysports is nagenoeg gelijk aan RTL 7. Althans, dat was het laatst. Ik zal vanavond nog eens kijken
Zijn chokekunsten zijn altijd genot.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een emotioneel instabiele klootzak. Het is tegelijkertijd vermakelijk en fascinerend.
En terecht.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is je enige bestaansrecht in het dartstopic?
Ik schaam me heel diep voor je.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Um, het is wel een goede film en ik heb begrepen dat er ook veel lovende reviews waren maar zelf vond ik het toch wel een beetje tegenvallen. Wel heel spectaculair allemaal maar wat ik leuk vond aan Harry Potter was niet dat het zo spectaculair was, meer het verhaal. Terwijl ik bij Fantastic Beasts, zeker in het begin, het nog best lastig vond het verhaal te volgen aangezien er vrij veel in korte tijd gebeurde. Ik kreeg niet helemaal de Harry Potter vibe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wat ik ook irritant vind is dat effect als er twee mensen tegelijkertijd een spreuk doen dat die stralen dan gaan verbinden in het midden zoals ook met Voldemort en Harry. Maar dat was omdat zij identieke kernen hadden dacht ik, maar nu gebeurt dat ineens bij elk magische gevecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |