Ze zijn bij het vliegveld in de bus gestapt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:44 schreef Habbezak het volgende:
Lijkt mij dat ze wel degelijk hulp hebben van iemand in die omgeving daar. Hoe zijn ze van Malaga naar Marbella gegaan? Taxi? Bus? Lijkt me dat je van tevoren dat met iemand gecommuniceerd hebt.
bronquote:Peter R. de Vries over vermiste Sam en Femke: 'Achterlaten mobieltjes is nogal wat'
BERGEN OP ZOOM - Misdaadverslaggever Peter R. de Vries houdt er sterk rekening mee dat de vermiste tieners Sam en Femke niet gevonden willen worden. De hartsvriendinnen uit Bergen op Zoom hebben dinsdagochtend, vlak voor hun vlucht naar Málaga, hun telefoons achtergelaten bij een goede vriendin.
De ouders van de spoorloze tieners hebben De Vries inmiddels om hulp gevraagd. “Ik vind het begrijpelijk dat iedereen in paniek is. Stel je voor dat je dochter van 16 op school zit en zomaar ineens op het vliegtuig stapt naar een raadselachtige bestemming”, zegt hij in RTL Boulevard.
De Vries houdt geen rekening met een misdrijf. “Ik denk wel aan een weloverwogen actie van die twee meiden, maar zonder dat er thuis sprake is geweest van incidenten of spanningen.” Desondanks moet de vermissing serieus worden opgepakt, aldus De Vries. “Het feit dat deze meiden van 16 hun telefoon hebben achtergelaten, dat is nogal wat. Daar zijn ze mee getrouwd bij wijze van spreken.”
ZIE OOK: 'Femke en Sam niet meer in Málaga', vaders vermiste meisjes zoeken en flyeren volop in Spanje
Drie tips
Dat laatste wijst erop dat de meiden niet gevonden of benaderd willen worden, vermoedt De Vries. “Ik vind het goed dat de politie hier met een man of zeven of acht op zit. Het is een verdwijning waarop je als politie moet acteren.” Volgens De Vries spreekt een van de twee meiden Spaans en koestert ze een liefde voor Spanje. "Maar het is niet zo dat ze daar ooit samen op vakantie zijn geweest of er bekenden hebben zitten."
Bij de politie in Nederland zijn vooralsnog drie tips binnengekomen over de vermissing van Sam en Femke.
Dit jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin dat er meteen gedacht wordt aan drugs of IS.
Een 70-jarige in Marokko trouwen op je 12e mag wel maar even op costavakantie gaan als 16-jarige moeten we blokken hoor. Nederland.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:18 schreef maily het volgende:
Vliegtickets boeken als minderjarige, mag en kan dat?
Vliegtuigmaatschappij TUI komt later vandaag met een reactie.
Je kan het niet helemaal uitsluiten maar de berichten van familie en politie duiden er inderdaad niet op.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja zo kunnen we ook niet uitsluiten dat ze door aliens gekidnapped zijn, of dat ze daar een minderjarige gangbang film aan het opnemen zijn, ook kan het zijn dat ze graag mee willen helpen bij de sinaasappel oogst.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:40 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je kan het niet helemaal uitsluiten maar de berichten van familie en politie duiden er inderdaad niet op.
Spontaan op vakantie gaan zonder telefoon of bagage is normaal dan? Die meiden zijn eerder naar een Europese stad geweest, met school, waarom niet gewoon in overleg met ouders een leuke city trip boeken?quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Meestal gaat het als een nachtkaars uit zodra ze gevonden worden omwille van de privacy van de families.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hopelijk worden de meiden snel gevonden, toch wel een beetje benieuwd wat het verhaal hierachter is.
Voorbeelden te over te vinden over zo'n nep-modellenscout.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:06 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Meestal gaat het als een nachtkaars uit zodra ze gevonden worden omwille van de privacy van de families.
Kleding hadden ze amper bij, dus zoveel risico op kleerscheuren is d'r niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:58 schreef HexHunter het volgende:
Dit wordt toch niet weer zo'n reeks dat 450 topics lang uitgemolken wordt door een stel professionele FOK!detectives he?
OT: Voel met die ouders mee, hoop dat hun dochters maar zonder kleerscheuren vooral worden teruggevonden.
Het risico op een uitgescheurde scheur is daartegen significant groter.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kleding hadden ze amper bij, dus zoveel risico op kleerscheuren is d'r niet.
Tot maandag blijft het droog bij 20-22 graden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kleding hadden ze amper bij, dus zoveel risico op kleerscheuren is d'r niet.
Ik denk meer aan ruzie thuis en nu gewoon lekker een weekje naar Spanje, maar wie betaald dit alles, op pinpas ouders of cash? Pinnen zijn ze zo gevondenquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef Habbezak het volgende:
Als je 16 bent, bedenkt je dit soort ongein niet. Die zitten gewoon peners te lurken omdat ze op internet een misterieuze spanjaard getroffen hebben.
Dat klopt. Bij Transavia wel. Maar dan moet het kind wel zo'n brief met zich mee hebben waarin toestemming van de gezaghebbende ouders is vastgelegd. Onbegeleid, maar níet zonder brief.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En die schriftelijke toestemming zouden ze niet zelf thuis ff hebben ingevuld? Lijkt me nogal makkelijk...
https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
Je link naar Transavia is voor kinderen tot en met 15 jaar, 16 jarigen mogen dus zonder begeleiding vliegen.
Inderdaad, schoot me ook al te binnen. Maar daar heb ik ook nog niks over gelezen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef RAVW het volgende:
wat ik ook raar vind is dat niemand in het vliegtuig even wat vragen gesteld heb of zo ..
want daar hoor je niets over.
of ik moet er over heen gelezen hebben ..
2 jonge dames zonder mobile telefoon 2 uur ........ dat moet toch op vallen , normaal als je ze 5 min de telefoon afpakt dan schreeuwen ze al MOORD ....quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Inderdaad, schoot me ook al te binnen. Maar daar heb ik ook nog niks over gelezen.
Mensen zijn snel op zichzelf hoor, vooral Nederlanders, maar zonder foon is inderdaad vaag, dan wil je niet gevonden worden, en hoe zit het met geld om daar te kunnen overleven? ze moeten toch contact hebben gehad met iemand daar per mail of foon, Gelukkig is er veel aandacht hier aan besteed ook daar dus ze moeten wel gauw gevonden wordenquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef RAVW het volgende:
wat ik ook raar vind is dat niemand in het vliegtuig even wat vragen gesteld heb of zo ..
Waarom zou je vragen stellen aan een andere reiziger?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef RAVW het volgende:
Hoeveel jonge modellen vliegen er niet zelfstandig de wereld over?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef RAVW het volgende:
Ze hebben geld op de rekening staan en gepind dinsdag in Malaga.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mensen zijn snel op zichzelf hoor, vooral Nederlanders, maar zonder foon is inderdaad vaag, dan wil je niet gevonden worden, en hoe zit het met geld om daar te kunnen overleven? ze moeten toch contact hebben gehad met iemand daar per mail of foon, Gelukkig is er veel aandacht hier aan besteed ook daar dus ze moeten wel gauw gevonden worden
Was er verder nog wat te beleven in Malaga? Een of ander goed concert ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Vreemd verhaal. Hopelijk vinden ze de meiden snel. Die meiden moeten inmiddels wel door hebben dat er naar hun wordt gezocht en aangezien ze zich niet hebben gemeld bij een politiebureau zal het ze wel niks doen. Of ze zijn ontvoerd.
Ja, er was in Marbella gepind, las ik vanmorgen al op de AD-zijde.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hopelijk hebben zij al een paar keer met hun pin pas betaald, dan zijn ze zo gevonden.
Ik was niet serieus doch ironisch. Meiden van 16 die op avontuur gaan, dat kan bijna alleen maar met jongens te maken hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
(Na poster even gemaild te hebben)quote:Christine vertelde dat er twee meisjes tijdens school zijn weggelopen en naar Spanje zijn gegaan. Dat is alles dat ik weet dus ik heb geen idee of ik die ken..
Nog een antwoord:quote:Ik weet niet of ik ze ken. Weet alleen dat t twee meisjes zijn maar de hele wereld bestaat uit meisjes en jongens ??
Zaten wel bij haar op school toch.quote:Femke
Ooit keer hallo tegen gezegd
.quote:Dat wel toch. Zaten ze bij jou in de klas, of bij Christine?
En:quote:Ja bij christine in de klas.
En verder:quote:Zij praat nauwelijks met hen
Dus ze weet ook niet meer
quote:Ja nou kheb gehoord dat ze in dikke problemen zijn
quote:En sws kapot dom aangepakt
quote:Als eerste, je vergooit je hele school etc. Als tweede, iedereen is ongerust en niemand weet wat. Als derde, als nedelander ben je niet veilig hoor midden in spanje als 16 jarige zonder enkele veiligheid
Is het zo onveilig dan in Spanje, mijn vraag.quote:Kbedoel weetje ga er vandoor met zn tweeen naar spanje mooi verhaal voor later
Dit bericht rapporteren Dit bericht verwijderen
Maar doe t op een goed moment en laat wel iemand weten hoe t met je gaat ofzo
Hierna komen wat persoonlijke dingen.quote:Ligt eraan
quote:Mijn nederlands gaat in ieder geval achteruit
App ff terug dat er tegenwoordig ook nog vele varianten mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
Antwoord van mijn dochter
[..]
Smart ass:
[..]
Nog een antwoord:
[..]
Bij omroepbrabant reageert iemand met:quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
Antwoord van mijn dochter:
[..]
(Na poster even gemaild te hebben)
Smart ass:
[..]
Nog een antwoord:
[..]
Zaten wel bij haar op school toch.
Ik:
[..]
.
Dochter:
[..]
En:
[..]
En verder:
[..]
[..]
[..].
[..]
Is het zo onveilig dan in Spanje, mijn vraag.
[..]
Hierna komen wat persoonlijke dingen.
Ben benieuwd waar dat over gaat..quote:BN de Stem; Vader doet oproep via spaanse tv...wij weten wat jullie gedaan hebben, maar we vergeven jullie......svp kom terug. Is er iets wat wij als ongeruste medelanders nog niet weten????
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eft-contact-op.dhtmlquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bij omroepbrabant reageert iemand met:
[..]
Ben benieuwd waar dat over gaat..
Denk dat hij daar mee bedoeld dat die meiden naar Spanje zijn gegaan zonder overleg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bij omroepbrabant reageert iemand met:
[..]
Ben benieuwd waar dat over gaat..
Lijkt op kwameisjes streken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef gynaika het volgende:
De twee vermiste meisjes uit Bergen op Zoom hebben vandaag telefonisch contact gehad met een vriendin in Nederland.
http://nos.nl/artikel/214(...)alles-komt-goed.html
haha Gynaika weer door de bocht!!!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef gynaika het volgende:
De twee vermiste meisjes uit Bergen op Zoom hebben vandaag telefonisch contact gehad met een vriendin in Nederland.
Even afwachten, want waar ik wel van schrok is dat mijn dochter Spanje als een stuk onveiliger ziet toch dan BoZ, NL.quote:
Ken jij ze?quote:
Afgelopen oktober is er een brit dood gevonden op het vliegveld in Malaga, zijn handen en voeten vastgebonden aan een hekwerk. Met op elke bil een stuk ham en zijn piemel in een blik tonijn...quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even afwachten, want waar ik wel van schrok is dat mijn dochter Spanje als een stuk onveiliger ziet toch dan BoZ, NL.
Dat laatste zei mijn dochter ook al. Maar misschien ziet ze dat de welvaartsverdeling daar niet helemaal naar NLse waarden is? En dat daardoor wel gekke dingen kunnen ontstaan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Afgelopen oktober is er een brit dood gevonden op het vliegveld in Malaga, zijn handen en voeten vastgebonden aan een hekwerk. Met op elke bil een stuk ham en zijn piemel in een blik tonijn...
![]()
![]()
Gekken wonen overal...
Ik denk niet dat het daar minder veilig of onveiliger is dan hier. Als je dochter een beetje op je lijkt, dan loopt ze zeker niet in zeven sloten tegelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste zei mijn dochter ook al. Maar misschien ziet ze dat de welvaartsverdeling daar niet helemaal naar NLse waarden is? En dat daardoor wel gekke dingen kunnen ontstaan?
Costa del Crime. Import maffia (o.a. Ierland).quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste zei mijn dochter ook al. Maar misschien ziet ze dat de welvaartsverdeling daar niet helemaal naar NLse waarden is? En dat daardoor wel gekke dingen kunnen ontstaan?
Telegraaf ook niet...quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:37 schreef Greys het volgende:
Ondertussen weten ze bij RTL nieuws nog steeds niet dat ze gebeld hebben? Of was dat niet waar?
Als die meiden echt gebeld hebben vind ik het wat overdreven om het nieuws ermee te openen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Telegraaf ook niet...
Tja, de spanning is eraf dus weer opzoek naar een nieuwe scoop.
Ze loopt ook niet in 7 sloten gelijk, zie post hierboven ook, waar ik nog wat heb bijgezet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daar minder veilig of onveiliger is dan hier. Als je dochter een beetje op je lijkt, dan loopt ze zeker niet in zeven sloten tegelijk.
Het is een heerlijke regio, en volgens mij prachtig gebied om in te wonen en werken. D'r vliegen er genoeg op en neer elke maandag en vrijdag.
'Vermiste Sam en Femke bellen met vriendin in Nederland'quote:
De twee vermiste meisjes uit Bergen op Zoom hebben vandaag telefonisch contact gehad met een vriendin in Nederland.quote:
Is dat nog niet te achterhalen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend wat er in dat gesprek precies is gezegd. Wel is duidelijk dat ze niet hebben doorgegeven waar ze zitten.
Zou een beetje raar zijn als er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat nog niet te achterhalen?
En met welk toestel ze gebeld hebben?
Niets aan de hand?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als er niets aan de hand is.
Ja nee sorry, ik bedoelde geen woord over het telefoontje in het journaal net.. Vind ik raar. Daar spreken ze nog steeds over geen teken van leven. Vind ik gek. Lijkt me vrij belangrijk nieuws dat ze iig gebeld hebben dat ze oké zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend wat er in dat gesprek precies is gezegd. Wel is duidelijk dat ze niet hebben doorgegeven waar ze zitten.
Zij hebben de politie niet gebeld. Dat hebben de ouders gedaan. Die mag je dan geestelijk nakijken en de factuur sturen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niets aan de hand?
Als ze straks thuis zijn, zou ik ze wel ff geestelijk laten nakijken...
En vervolgens de kosten van het onderzoek optellen en dit op ze verhalen. Tja grote meiden die A zeggen mogen ook B zeggen.
Het enige dat men nu weet/meld is dat ze gebeld hebben. Ze zijn in leven, maar waar en waarom is niet bekend. Misschien wel bij politie en familie maar niet bij RTL en ook niet bij NOS of Omroep Brabant.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee sorry, ik bedoelde geen woord over het telefoontje in het journaal net.. Vind ik raar. Daar spreken ze nog steeds over geen teken van leven. Vind ik gek. Lijkt me vrij belangrijk nieuws dat ze iig gebeld hebben dat ze oké zijn?
Toen ik net die vaders op tv zag leek het bijna (maar dat mag ik niet zeggen vastquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zij hebben de politie niet gebeld. Dat hebben de ouders gedaan. Die mag je dan geestelijk nakijken.
Nou sorry, ik vind 'geen teken van leven' zoals het op het journaal gebracht wordt gewoon niet waar. Een telefoontje naar een vriendin lijkt me een vrij groot teken van leven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het enige dat men nu weet/meld is dat ze gebeld hebben. Ze zijn in leven, maar waar en waarom is niet bekend. Misschien wel bij politie en familie maar niet bij RTL en ook niet bij NOS of Omroep Brabant.
Linksom of rechtsom, ze leven nog maar verder? Niets bekend, tja inderdaad is er verder nog wat zinnigs over te zeggen?
Das prima, als ouder zijnde zou ik die factuur op fotobehang laten drukken en daarmee d'r kamer behangen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zij hebben de politie niet gebeld. Dat hebben de ouders gedaan. Die mag je dan geestelijk nakijken en de factuur sturen.
Je weet nog niet eens waarvoor ze gevlucht zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das prima, als ouder zijnde zou ik die factuur op fotobehang laten drukken en daarmee d'r kamer behangen.
Weet je dan wat er inhoudelijk gezegd is?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sorry, ik vind 'geen teken van leven' zoals het op het journaal gebracht wordt gewoon niet waar. Een telefoontje naar een vriendin lijkt me een vrij groot teken van leven.
Nee, is het volgens jou dan de schuld van hun ouders en vrienden?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens waarvoor ze gevlucht zijn.
"mijn ouders zijn kut, ik mag niks"quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens waarvoor ze gevlucht zijn.
Ik weet het niet, zou goed kunnen. En ik sta sowieso aan de kant van de meiden. Dat ze een vriendin bellen en niet hun ouders vind ik wel een teken dat er iets niet goed zit in 1 of beide gezinnen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, is het volgens jou dan de schuld van hun ouders en vrienden?
Nee, maar dat de vader het een goed teken vindt lijkt me dat het geen telefoontje was van 'hoi we springen nu van een klif'.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weet je dan wat er inhoudelijk gezegd is?
ik vind dat lastig hoor, nu is het wel uitgebreid bij de NOS.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou goed kunnen. En ik sta sowieso aan de kant van de meiden. Dat ze een vriendin bellen en niet hun ouders vind ik wel een teken dat er iets niet goed zit in 1 of beide gezinnen.
Ze bestaan toch echt, ouders die alles goed doen en liefdevol zijn en waarvan de puberkinderen zich toch tegen hen keren. Dus ik snap wat je bedoelt, maar ik sta niet 'sowieso' achter de dames.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou goed kunnen. En ik sta sowieso aan de kant van de meiden. Dat ze een vriendin bellen en niet hun ouders vind ik wel een teken dat er iets niet goed zit in 1 of beide gezinnen.
Deels mee eens, maar wat moet je anders als ouders van minderjarige dochters? Rustig afwachten tot ze ooit weer wensen terug te komen? De ouders zijn toch echt verantwoordelijk voor ze, zeker nog op die leeftijd.. Ik denk dat ze weinig andere keuze hadden dan de politie te bellen om ze als vermist op te geven aangezien de meiden hun telefoon thuis hebben gelaten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:15 schreef frietenstamp het volgende:
Er is gebeld met een vriendin.
Politie heeft geen vermoeden van misdrijf of andere betrokkenen.
Politie laat het initiatief bij de meiden.
Ik denk dat er problemen thuis zijn en dat de ouders de werkelijke reden wel weten.
Dan desondanks toch de politie inschakelen en de telefoons uit laten lezen is niet ok.
Voordeel is wel dat de politie nu bij de situatie betrokken is en de meiden in contact kan brengen met de juiste hulpverleners indien nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar wat moet je anders als ouders van minderjarige dochters? Rustig afwachten tot ze ooit weer wensen terug te komen? De ouders zijn toch echt verantwoordelijk voor ze, zeker nog op die leeftijd.. Ik denk dat ze weinig andere keuze hadden dan de politie te bellen om ze als vermist op te geven aangezien de meiden hun telefoon thuis hebben gelaten.
Mwaoh, ik weet niet. Ik denk wel dat dit een kwameisjes-ding is dat wel. Ze komen wel bij #Pauw terecht een keer, wrs volgende week al.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:15 schreef frietenstamp het volgende:
Ik denk dat er problemen thuis zijn en dat de ouders de werkelijke reden wel weten.
Dan desondanks toch de politie inschakelen en de telefoons uit laten lezen is niet ok.
Ik heb sommige politiekorpsen niet zo hoog zitten, politie Rijnmond is Top.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:15 schreef frietenstamp het volgende:
Inderdaad verschrikkelijk dat je zonder bewijs een bekentenis of DNA match verdachten vrij kunt laten, daar zouden eens wat aan moeten doen daar in Den Haag!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Noord Oost Brabant is ook discutabel die hadden de twee van de Posbankmoord al in 2003 ondervraagt maar blijkbaar niet de goede vragen gesteld. Moest nog ff 13 jaar overheen gaan voordat een cold case team ze op het spoor was.
Als iedereen maar veilig en gelukkig is.quote:
Ja ze hadden inderdaad heel Erp, Boekel, Handel en Gemert op de korrel...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad verschrikkelijk dat je zonder bewijs een bekentenis of DNA match verdachten vrij kunt laten, daar zouden eens wat aan moeten doen daar in Den Haag!
Welke van de twee, zo niet beiden, zijn in 2003 verhoord? Sowieso vreemd dat je die auto helemaal naar Erp rijdt terwijl je beide (op dat moment) in Veghel woont en het ook niet zo nauw neemt met het verliezen van een muts.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ze hadden inderdaad heel Erp, Boekel, Handel en Gemert op de korrel...Iedereen in de Time Out was verdacht...
edit: ik ga wel op de publieke tribune zitten maar ben erg benieuwd naar dat stukje.
Ze zijn beiden verhoord toen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke van de twee, zo niet beiden, zijn in 2003 verhoord? Sowieso vreemd dat je die auto helemaal naar Erp rijdt terwijl je beide (op dat moment) in Veghel woont en het ook niet zo nauw neemt met het verliezen van een muts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |