Denk dat hij daar mee bedoeld dat die meiden naar Spanje zijn gegaan zonder overleg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bij omroepbrabant reageert iemand met:
[..]
Ben benieuwd waar dat over gaat..
Lijkt op kwameisjes streken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef gynaika het volgende:
De twee vermiste meisjes uit Bergen op Zoom hebben vandaag telefonisch contact gehad met een vriendin in Nederland.
http://nos.nl/artikel/214(...)alles-komt-goed.html
haha Gynaika weer door de bocht!!!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef gynaika het volgende:
De twee vermiste meisjes uit Bergen op Zoom hebben vandaag telefonisch contact gehad met een vriendin in Nederland.
Even afwachten, want waar ik wel van schrok is dat mijn dochter Spanje als een stuk onveiliger ziet toch dan BoZ, NL.quote:
Ken jij ze?quote:
Afgelopen oktober is er een brit dood gevonden op het vliegveld in Malaga, zijn handen en voeten vastgebonden aan een hekwerk. Met op elke bil een stuk ham en zijn piemel in een blik tonijn...quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even afwachten, want waar ik wel van schrok is dat mijn dochter Spanje als een stuk onveiliger ziet toch dan BoZ, NL.
Dat laatste zei mijn dochter ook al. Maar misschien ziet ze dat de welvaartsverdeling daar niet helemaal naar NLse waarden is? En dat daardoor wel gekke dingen kunnen ontstaan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Afgelopen oktober is er een brit dood gevonden op het vliegveld in Malaga, zijn handen en voeten vastgebonden aan een hekwerk. Met op elke bil een stuk ham en zijn piemel in een blik tonijn...
![]()
![]()
Gekken wonen overal...
Ik denk niet dat het daar minder veilig of onveiliger is dan hier. Als je dochter een beetje op je lijkt, dan loopt ze zeker niet in zeven sloten tegelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste zei mijn dochter ook al. Maar misschien ziet ze dat de welvaartsverdeling daar niet helemaal naar NLse waarden is? En dat daardoor wel gekke dingen kunnen ontstaan?
Costa del Crime. Import maffia (o.a. Ierland).quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste zei mijn dochter ook al. Maar misschien ziet ze dat de welvaartsverdeling daar niet helemaal naar NLse waarden is? En dat daardoor wel gekke dingen kunnen ontstaan?
Telegraaf ook niet...quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:37 schreef Greys het volgende:
Ondertussen weten ze bij RTL nieuws nog steeds niet dat ze gebeld hebben? Of was dat niet waar?
Als die meiden echt gebeld hebben vind ik het wat overdreven om het nieuws ermee te openen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Telegraaf ook niet...
Tja, de spanning is eraf dus weer opzoek naar een nieuwe scoop.
Ze loopt ook niet in 7 sloten gelijk, zie post hierboven ook, waar ik nog wat heb bijgezet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daar minder veilig of onveiliger is dan hier. Als je dochter een beetje op je lijkt, dan loopt ze zeker niet in zeven sloten tegelijk.
Het is een heerlijke regio, en volgens mij prachtig gebied om in te wonen en werken. D'r vliegen er genoeg op en neer elke maandag en vrijdag.
'Vermiste Sam en Femke bellen met vriendin in Nederland'quote:
De twee vermiste meisjes uit Bergen op Zoom hebben vandaag telefonisch contact gehad met een vriendin in Nederland.quote:
Is dat nog niet te achterhalen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend wat er in dat gesprek precies is gezegd. Wel is duidelijk dat ze niet hebben doorgegeven waar ze zitten.
Zou een beetje raar zijn als er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat nog niet te achterhalen?
En met welk toestel ze gebeld hebben?
Niets aan de hand?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:52 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als er niets aan de hand is.
Ja nee sorry, ik bedoelde geen woord over het telefoontje in het journaal net.. Vind ik raar. Daar spreken ze nog steeds over geen teken van leven. Vind ik gek. Lijkt me vrij belangrijk nieuws dat ze iig gebeld hebben dat ze oké zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend wat er in dat gesprek precies is gezegd. Wel is duidelijk dat ze niet hebben doorgegeven waar ze zitten.
Zij hebben de politie niet gebeld. Dat hebben de ouders gedaan. Die mag je dan geestelijk nakijken en de factuur sturen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niets aan de hand?
Als ze straks thuis zijn, zou ik ze wel ff geestelijk laten nakijken...
En vervolgens de kosten van het onderzoek optellen en dit op ze verhalen. Tja grote meiden die A zeggen mogen ook B zeggen.
Het enige dat men nu weet/meld is dat ze gebeld hebben. Ze zijn in leven, maar waar en waarom is niet bekend. Misschien wel bij politie en familie maar niet bij RTL en ook niet bij NOS of Omroep Brabant.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee sorry, ik bedoelde geen woord over het telefoontje in het journaal net.. Vind ik raar. Daar spreken ze nog steeds over geen teken van leven. Vind ik gek. Lijkt me vrij belangrijk nieuws dat ze iig gebeld hebben dat ze oké zijn?
Toen ik net die vaders op tv zag leek het bijna (maar dat mag ik niet zeggen vastquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zij hebben de politie niet gebeld. Dat hebben de ouders gedaan. Die mag je dan geestelijk nakijken.
Nou sorry, ik vind 'geen teken van leven' zoals het op het journaal gebracht wordt gewoon niet waar. Een telefoontje naar een vriendin lijkt me een vrij groot teken van leven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het enige dat men nu weet/meld is dat ze gebeld hebben. Ze zijn in leven, maar waar en waarom is niet bekend. Misschien wel bij politie en familie maar niet bij RTL en ook niet bij NOS of Omroep Brabant.
Linksom of rechtsom, ze leven nog maar verder? Niets bekend, tja inderdaad is er verder nog wat zinnigs over te zeggen?
Das prima, als ouder zijnde zou ik die factuur op fotobehang laten drukken en daarmee d'r kamer behangen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zij hebben de politie niet gebeld. Dat hebben de ouders gedaan. Die mag je dan geestelijk nakijken en de factuur sturen.
Je weet nog niet eens waarvoor ze gevlucht zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das prima, als ouder zijnde zou ik die factuur op fotobehang laten drukken en daarmee d'r kamer behangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |