abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166749335
Nos blijft erbij, d'r is gebeld vandaag.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 november 2016 @ 00:12:38 #188
163650 Greys
pi_166749350
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 00:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik weet het niet, zou goed kunnen. En ik sta sowieso aan de kant van de meiden. Dat ze een vriendin bellen en niet hun ouders vind ik wel een teken dat er iets niet goed zit in 1 of beide gezinnen.
Ze bestaan toch echt, ouders die alles goed doen en liefdevol zijn en waarvan de puberkinderen zich toch tegen hen keren. Dus ik snap wat je bedoelt, maar ik sta niet 'sowieso' achter de dames.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 november 2016 @ 00:15:08 #189
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166749396
Er is gebeld met een vriendin.
Politie heeft geen vermoeden van misdrijf of andere betrokkenen.
Politie laat het initiatief bij de meiden.

Ik denk dat er problemen thuis zijn en dat de ouders de werkelijke reden wel weten.

Dan desondanks toch de politie inschakelen en de telefoons uit laten lezen is niet ok.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 november 2016 @ 00:19:41 #190
163650 Greys
pi_166749469
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 00:15 schreef frietenstamp het volgende:

Ik denk dat er problemen thuis zijn en dat de ouders de werkelijke reden wel weten.

Dan desondanks toch de politie inschakelen en de telefoons uit laten lezen is niet ok.
Deels mee eens, maar wat moet je anders als ouders van minderjarige dochters? Rustig afwachten tot ze ooit weer wensen terug te komen? De ouders zijn toch echt verantwoordelijk voor ze, zeker nog op die leeftijd.. Ik denk dat ze weinig andere keuze hadden dan de politie te bellen om ze als vermist op te geven aangezien de meiden hun telefoon thuis hebben gelaten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 november 2016 @ 00:26:55 #191
452947 frietenstamp
pi_166749605
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 00:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar wat moet je anders als ouders van minderjarige dochters? Rustig afwachten tot ze ooit weer wensen terug te komen? De ouders zijn toch echt verantwoordelijk voor ze, zeker nog op die leeftijd.. Ik denk dat ze weinig andere keuze hadden dan de politie te bellen om ze als vermist op te geven aangezien de meiden hun telefoon thuis hebben gelaten.
Voordeel is wel dat de politie nu bij de situatie betrokken is en de meiden in contact kan brengen met de juiste hulpverleners indien nodig.
pi_166749925
quote:

Mwaoh, ik weet niet. Ik denk wel dat dit een kwameisjes-ding is dat wel. Ze komen wel bij #Pauw terecht een keer, wrs volgende week al.
I´m back.
pi_166750291
Wel slordig van de media dat de achternaam van Sam verkeerd gespeld is.
https://www.facebook.com/sam.bruys?fref=ts.
Het is te hopen dat de meiden tot inkeer , komen en iets van zich laten horen.
pi_166750537
quote:

Ik heb sommige politiekorpsen niet zo hoog zitten, politie Rijnmond is Top.
Politie midden Nederland... nah niet heel enthousiast over. Politie A'dam tja die hebben het zwaar.
Politie west Brabant nah...

Ik kan nu niet zeggen dat "als de politie het zegt..dan is het goed" Maar dat komt met name door wat moord/zelfmoordzaken met de nodige "foutjes" van de korpsen.

Noord Oost Brabant is ook discutabel die hadden de twee van de Posbankmoord al in 2003 ondervraagt maar blijkbaar niet de goede vragen gesteld. Moest nog ff 13 jaar overheen gaan voordat een cold case team ze op het spoor was.

Maar bovenal ben ik verrast dat die meiden contact hebben gezocht met een bekende.
En dat ze in leven zijn, das heel fijn. Heel erg fijn voor hun familie en vrienden.
En eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel over hoe en wat als ze maar veilig naar huis kunnen. Als ze dat zouden willen.
  zaterdag 19 november 2016 @ 01:19:21 #195
452947 frietenstamp
pi_166750612
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Als ze dat zouden willen.
pi_166750621
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Noord Oost Brabant is ook discutabel die hadden de twee van de Posbankmoord al in 2003 ondervraagt maar blijkbaar niet de goede vragen gesteld. Moest nog ff 13 jaar overheen gaan voordat een cold case team ze op het spoor was.
Inderdaad verschrikkelijk dat je zonder bewijs een bekentenis of DNA match verdachten vrij kunt laten, daar zouden eens wat aan moeten doen daar in Den Haag!
pi_166750637
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Als iedereen maar veilig en gelukkig is.
Altijd heel belangrijk tja het is toch bijna kerst tenslotte...
pi_166750652
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Inderdaad verschrikkelijk dat je zonder bewijs een bekentenis of DNA match verdachten vrij kunt laten, daar zouden eens wat aan moeten doen daar in Den Haag!
Ja ze hadden inderdaad heel Erp, Boekel, Handel en Gemert op de korrel... :? Iedereen in de Time Out was verdacht...
edit: ik ga wel op de publieke tribune zitten maar ben erg benieuwd naar dat stukje.
pi_166750800
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja ze hadden inderdaad heel Erp, Boekel, Handel en Gemert op de korrel... :? Iedereen in de Time Out was verdacht...
edit: ik ga wel op de publieke tribune zitten maar ben erg benieuwd naar dat stukje.
Welke van de twee, zo niet beiden, zijn in 2003 verhoord? Sowieso vreemd dat je die auto helemaal naar Erp rijdt terwijl je beide (op dat moment) in Veghel woont en het ook niet zo nauw neemt met het verliezen van een muts.
pi_166750996
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Welke van de twee, zo niet beiden, zijn in 2003 verhoord? Sowieso vreemd dat je die auto helemaal naar Erp rijdt terwijl je beide (op dat moment) in Veghel woont en het ook niet zo nauw neemt met het verliezen van een muts.
Ze zijn beiden verhoord toen.

Die ene woont pas sinds 5 jaar in Boekel. Die andere uit Veghel, daar is weinig van bekend. Alleen dat het een randdebiel was met een verslavingsprobleem en Surinaamse roots. Waar die heeft uitgehangen en in de tussentijd zich mee heeft beziggehouden, is mij niet bekend.
pi_166751030
hopen dat ze snel weer boven water komen. bah..
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_166751720
Er is gewoon helemaal niks aan de hand, om de simpele reden:

quote:
De Vries houdt geen rekening met een misdrijf. “Ik denk wel aan een weloverwogen actie van die twee meiden, maar zonder dat er thuis sprake is geweest van incidenten of spanningen.”
De Vries hecht nogal aan zijn gelijk, hij zou nooit op dag 1 al een uitspraak doen als hierboven, indien hij er niet honderd procent zeker van is dat er absoluut dat er geen sprake is van een misdrijf. Hij zou nooit achteraf willen worden geciteerd bij een andere uitkomst en dat zal ook niet gebeuren.
De Vries heeft contact met de familie en weet precies wat er speelt, niks dus.

De reden kom je nooit te weten, ze weten inmiddels dat ze met een verhaal moeten komen, dus kunnen ze van alles beweren straks wat niet te controleren valt en waar iedereen het best mee kan leven.

De laatste weken staan in het teken van de media hypes, wellicht was dat hun enige doel.
pi_166753060
Ze weten nu vast na dat telefoontje met vriendin dat ze gezocht worden en hun ouders in alle staten.
Als het een onbezonnen actie was, zouden ze nu wel inzien dat het wat te ver is gegaan en huilend hun ouders bellen. Dat doen ze niet.
Het lijkt dus wel degelijk een wegloopactie weg van huis.
Tieners blazen soms dingen nogal op. Dus een simpel voorval kan al genoeg zijn. Maar ook gelokt zijn door iemand is ook een optie.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 november 2016 @ 10:48:34 #204
163650 Greys
pi_166753098
Persoonlijk gok ik dat de dames iets hebben gedaan waarvan ze weten dat hun ouders er heel boos om zouden worden. Omdat die vader zei 'we weten wat jullie hebben gedaan maar vergeven het jullie'. En dat ze toen maar op hun eigen puberwijze gevlucht zijn voor de mogelijke gevolgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166753184
Ze zijn gewoon aan het zuipen.
pi_166754674
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:48 schreef Greys het volgende:
Persoonlijk gok ik dat de dames iets hebben gedaan waarvan ze weten dat hun ouders er heel boos om zouden worden. Omdat die vader zei 'we weten wat jullie hebben gedaan maar vergeven het jullie'. En dat ze toen maar op hun eigen puberwijze gevlucht zijn voor de mogelijke gevolgen.
Als ik het zo lees, dan denk je aan zoiets als dat zij hun spaargelden (giften van opa en oma's) hebben overgeboekt naar hun pinpasrekeningen.
pi_166755327
Volgens mij hebben ze teveel naar die serie gekeken waar Nederlanders nep op de vlucht zijn en de opsporingsdiensten achter ze aan zitten, hoe heet het ook al weer die serie :?

Hier vlakbij is een jeugdinsteling waar bijna elke week wel een meisje "vermist" raakt.
Dan krijg je het "cry wolfe" effect, ik lees die berichten over vermissingen hier in de omgeving al niet eens meer. Als er dan echt een jongere vermist is zal het publiek het een stuk minder serieus nemen door die weglopers die wekelijks in de krant staan.

edit; Hunted NPO3
http://www.npo.nl/npo3/wat-is-hunted

[ Bericht 3% gewijzigd door bladwijzer op 19-11-2016 14:09:52 ]
pi_166758041
quote:
Málaga, Marbella, Albufeira... lekker man! _O-
pi_166758055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:37 schreef Nober het volgende:

[..]

Málaga, Marbella, Albufeira... lekker man! _O-
Roadtrip langs de kust
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:39:42 #211
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166758074
wtf hoe kwamen ze in Portugal?
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:42:11 #212
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166758112
dan hebben ze wel een mooie vakantie gehad
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:42:59 #213
22565 asco
Los in deze tent
pi_166758117
Wat een ophef. Dit was vroeger normaal.
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:43:10 #214
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166758120
Dat wordt een vlog van geweldig niveau _O_
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:43:49 #215
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166758132
als dit maar geen hype word, je laat hier veel ouders meer schrikken.
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:44:07 #216
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166758137
Als 16-jarig meisje niet thuis komen vanuit school, even het vliegtuig naar Spanje gepakt om vervolgens daar te flyeren :? Zonder iemand erover in te lichten? Flyeren? Ja hoor. Wat een raar kutverhaal
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166758151
Logisch dat ze vermist waren, ze hebben de verkeerde afslag genomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')