Ze bestaan toch echt, ouders die alles goed doen en liefdevol zijn en waarvan de puberkinderen zich toch tegen hen keren. Dus ik snap wat je bedoelt, maar ik sta niet 'sowieso' achter de dames.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou goed kunnen. En ik sta sowieso aan de kant van de meiden. Dat ze een vriendin bellen en niet hun ouders vind ik wel een teken dat er iets niet goed zit in 1 of beide gezinnen.
Deels mee eens, maar wat moet je anders als ouders van minderjarige dochters? Rustig afwachten tot ze ooit weer wensen terug te komen? De ouders zijn toch echt verantwoordelijk voor ze, zeker nog op die leeftijd.. Ik denk dat ze weinig andere keuze hadden dan de politie te bellen om ze als vermist op te geven aangezien de meiden hun telefoon thuis hebben gelaten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:15 schreef frietenstamp het volgende:
Er is gebeld met een vriendin.
Politie heeft geen vermoeden van misdrijf of andere betrokkenen.
Politie laat het initiatief bij de meiden.
Ik denk dat er problemen thuis zijn en dat de ouders de werkelijke reden wel weten.
Dan desondanks toch de politie inschakelen en de telefoons uit laten lezen is niet ok.
Voordeel is wel dat de politie nu bij de situatie betrokken is en de meiden in contact kan brengen met de juiste hulpverleners indien nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar wat moet je anders als ouders van minderjarige dochters? Rustig afwachten tot ze ooit weer wensen terug te komen? De ouders zijn toch echt verantwoordelijk voor ze, zeker nog op die leeftijd.. Ik denk dat ze weinig andere keuze hadden dan de politie te bellen om ze als vermist op te geven aangezien de meiden hun telefoon thuis hebben gelaten.
Mwaoh, ik weet niet. Ik denk wel dat dit een kwameisjes-ding is dat wel. Ze komen wel bij #Pauw terecht een keer, wrs volgende week al.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:15 schreef frietenstamp het volgende:
Ik denk dat er problemen thuis zijn en dat de ouders de werkelijke reden wel weten.
Dan desondanks toch de politie inschakelen en de telefoons uit laten lezen is niet ok.
Ik heb sommige politiekorpsen niet zo hoog zitten, politie Rijnmond is Top.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:15 schreef frietenstamp het volgende:
Inderdaad verschrikkelijk dat je zonder bewijs een bekentenis of DNA match verdachten vrij kunt laten, daar zouden eens wat aan moeten doen daar in Den Haag!quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Noord Oost Brabant is ook discutabel die hadden de twee van de Posbankmoord al in 2003 ondervraagt maar blijkbaar niet de goede vragen gesteld. Moest nog ff 13 jaar overheen gaan voordat een cold case team ze op het spoor was.
Als iedereen maar veilig en gelukkig is.quote:
Ja ze hadden inderdaad heel Erp, Boekel, Handel en Gemert op de korrel...quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad verschrikkelijk dat je zonder bewijs een bekentenis of DNA match verdachten vrij kunt laten, daar zouden eens wat aan moeten doen daar in Den Haag!
Welke van de twee, zo niet beiden, zijn in 2003 verhoord? Sowieso vreemd dat je die auto helemaal naar Erp rijdt terwijl je beide (op dat moment) in Veghel woont en het ook niet zo nauw neemt met het verliezen van een muts.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja ze hadden inderdaad heel Erp, Boekel, Handel en Gemert op de korrel...Iedereen in de Time Out was verdacht...
edit: ik ga wel op de publieke tribune zitten maar ben erg benieuwd naar dat stukje.
Ze zijn beiden verhoord toen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke van de twee, zo niet beiden, zijn in 2003 verhoord? Sowieso vreemd dat je die auto helemaal naar Erp rijdt terwijl je beide (op dat moment) in Veghel woont en het ook niet zo nauw neemt met het verliezen van een muts.
De Vries hecht nogal aan zijn gelijk, hij zou nooit op dag 1 al een uitspraak doen als hierboven, indien hij er niet honderd procent zeker van is dat er absoluut dat er geen sprake is van een misdrijf. Hij zou nooit achteraf willen worden geciteerd bij een andere uitkomst en dat zal ook niet gebeuren.quote:De Vries houdt geen rekening met een misdrijf. “Ik denk wel aan een weloverwogen actie van die twee meiden, maar zonder dat er thuis sprake is geweest van incidenten of spanningen.”
Als ik het zo lees, dan denk je aan zoiets als dat zij hun spaargelden (giften van opa en oma's) hebben overgeboekt naar hun pinpasrekeningen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:48 schreef Greys het volgende:
Persoonlijk gok ik dat de dames iets hebben gedaan waarvan ze weten dat hun ouders er heel boos om zouden worden. Omdat die vader zei 'we weten wat jullie hebben gedaan maar vergeven het jullie'. En dat ze toen maar op hun eigen puberwijze gevlucht zijn voor de mogelijke gevolgen.
Málaga, Marbella, Albufeira... lekker man!quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:32 schreef MadameMossel het volgende:
Ze zijn gevonden volgens RTL.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-portugese-albufeira
Roadtrip langs de kustquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Málaga, Marbella, Albufeira... lekker man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |