abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166736619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef Habbezak het volgende:
Als je 16 bent, bedenkt je dit soort ongein niet. Die zitten gewoon peners te lurken omdat ze op internet een misterieuze spanjaard getroffen hebben.
Ik denk meer aan ruzie thuis en nu gewoon lekker een weekje naar Spanje, maar wie betaald dit alles, op pinpas ouders of cash? Pinnen zijn ze zo gevonden
pi_166736659
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2016 08:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En die schriftelijke toestemming zouden ze niet zelf thuis ff hebben ingevuld? Lijkt me nogal makkelijk...
https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland

Je link naar Transavia is voor kinderen tot en met 15 jaar, 16 jarigen mogen dus zonder begeleiding vliegen.
Dat klopt. Bij Transavia wel. Maar dan moet het kind wel zo'n brief met zich mee hebben waarin toestemming van de gezaghebbende ouders is vastgelegd. Onbegeleid, maar níet zonder brief.

Ze hebben óf geen brief hoeven te laten zien (bij een controle), óf de meiden hebben zelf een brief ingevuld.
pi_166736714
Ik heb in mn jeugd vaak genoeg gevlogen en nog nooit een brief van mn ouders hoeven laten zien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166736886
Domme kut wijven :') Wat denk je dan dat er zou gaan gebeuren? De wereld is niet allemaal bloemen en beertjes he.
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:34:38 #130
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166737497
als het maar geen catfish is
pi_166737631
Sam (links) en Femke (rechts) © Privéfoto

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_166737729
Hopelijk hebben zij al een paar keer met hun pin pas betaald, dan zijn ze zo gevonden.
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:59:06 #133
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_166737886
wat ik ook raar vind is dat niemand in het vliegtuig even wat vragen gesteld heb of zo ..
want daar hoor je niets over.
of ik moet er over heen gelezen hebben ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_166737911
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef RAVW het volgende:
wat ik ook raar vind is dat niemand in het vliegtuig even wat vragen gesteld heb of zo ..
Inderdaad, schoot me ook al te binnen. Maar daar heb ik ook nog niks over gelezen.
  vrijdag 18 november 2016 @ 17:07:09 #135
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_166738032
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Inderdaad, schoot me ook al te binnen. Maar daar heb ik ook nog niks over gelezen.
2 jonge dames zonder mobile telefoon 2 uur ........ dat moet toch op vallen , normaal als je ze 5 min de telefoon afpakt dan schreeuwen ze al MOORD ....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_166738098
quote:
Mensen zijn snel op zichzelf hoor, vooral Nederlanders, maar zonder foon is inderdaad vaag, dan wil je niet gevonden worden, en hoe zit het met geld om daar te kunnen overleven? ze moeten toch contact hebben gehad met iemand daar per mail of foon, Gelukkig is er veel aandacht hier aan besteed ook daar dus ze moeten wel gauw gevonden worden

[ Bericht 0% gewijzigd door WhateverWhatever op 18-11-2016 17:22:44 ]
pi_166738127
quote:
Waarom zou je vragen stellen aan een andere reiziger?
pi_166738702
quote:
Hoeveel jonge modellen vliegen er niet zelfstandig de wereld over?
pi_166738732
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:11 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Mensen zijn snel op zichzelf hoor, vooral Nederlanders, maar zonder foon is inderdaad vaag, dan wil je niet gevonden worden, en hoe zit het met geld om daar te kunnen overleven? ze moeten toch contact hebben gehad met iemand daar per mail of foon, Gelukkig is er veel aandacht hier aan besteed ook daar dus ze moeten wel gauw gevonden worden
Ze hebben geld op de rekening staan en gepind dinsdag in Malaga.
pi_166740218
Geen teken van levens sinds woensdagmorgen dus,

geen meldingen van restaurant bezoekers, obers of toeristen. Geen hoteleigenaren die die meiden in huis hebben, geen hostel of supermarktmedewerker die de meiden in de winkel hebben gehad. Malaga en Marbella zijn nou niet zo groot dat twee jonge Hollandse meiden daar halverwege november opgaan in het toerisme.

Ze moeten toch ook eten en drinken en wat doen die dan de rest van de dag/avond?
Had eigenlijk wel al goed nieuws verwacht.
  roze vrijdag 18 november 2016 @ 19:15:17 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166740420
Vreemd verhaal. Hopelijk vinden ze de meiden snel. Die meiden moeten inmiddels wel door hebben dat er naar hun wordt gezocht en aangezien ze zich niet hebben gemeld bij een politiebureau zal het ze wel niks doen. Of ze zijn ontvoerd. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_166740531
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Vreemd verhaal. Hopelijk vinden ze de meiden snel. Die meiden moeten inmiddels wel door hebben dat er naar hun wordt gezocht en aangezien ze zich niet hebben gemeld bij een politiebureau zal het ze wel niks doen. Of ze zijn ontvoerd. :+
Was er verder nog wat te beleven in Malaga? Een of ander goed concert ofzo?
Ga je voor een vakantie weg, dan pak je toch Barcelona of Lisabon als bestemming?

[ Bericht 10% gewijzigd door ootjekatootje op 18-11-2016 19:30:47 ]
pi_166742215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hopelijk hebben zij al een paar keer met hun pin pas betaald, dan zijn ze zo gevonden.
Ja, er was in Marbella gepind, las ik vanmorgen al op de AD-zijde.
pi_166742307
Even aan mijn dochter gevraagd of ze die meisjes kent. Zij heeft ook in BoZ op school gezeten en woont nu in Spanje.
I´m back.
pi_166744195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin dat er meteen gedacht wordt aan drugs of IS.
Ik was niet serieus doch ironisch. Meiden van 16 die op avontuur gaan, dat kan bijna alleen maar met jongens te maken hebben
pi_166744477
Antwoord van mijn dochter:

quote:
Christine vertelde dat er twee meisjes tijdens school zijn weggelopen en naar Spanje zijn gegaan. Dat is alles dat ik weet dus ik heb geen idee of ik die ken..
(Na poster even gemaild te hebben)
Smart ass:

quote:
Ik weet niet of ik ze ken. Weet alleen dat t twee meisjes zijn maar de hele wereld bestaat uit meisjes en jongens ??
Nog een antwoord:

quote:
Femke
Ooit keer hallo tegen gezegd
Zaten wel bij haar op school toch.

Ik:

quote:
Dat wel toch. Zaten ze bij jou in de klas, of bij Christine?
.
Dochter:
quote:
Ja bij christine in de klas.
En:

quote:
Zij praat nauwelijks met hen

Dus ze weet ook niet meer
En verder:

quote:
Ja nou kheb gehoord dat ze in dikke problemen zijn
quote:
En sws kapot dom aangepakt
quote:
Als eerste, je vergooit je hele school etc. Als tweede, iedereen is ongerust en niemand weet wat. Als derde, als nedelander ben je niet veilig hoor midden in spanje als 16 jarige zonder enkele veiligheid
:{.

quote:
Kbedoel weetje ga er vandoor met zn tweeen naar spanje mooi verhaal voor later
Dit bericht rapporteren Dit bericht verwijderen

Maar doe t op een goed moment en laat wel iemand weten hoe t met je gaat ofzo
Is het zo onveilig dan in Spanje, mijn vraag.

quote:
Ligt eraan
Hierna komen wat persoonlijke dingen.

Vraag van mij: hoe gaat het nou met je Spaans.
Antwoord: stapje voor stapje beter en:

quote:
Mijn nederlands gaat in ieder geval achteruit

[ Bericht 18% gewijzigd door Ryan3 op 18-11-2016 22:13:03 ]
I´m back.
pi_166744767
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
Antwoord van mijn dochter

[..]

Smart ass:

[..]

Nog een antwoord:

[..]

App ff terug dat er tegenwoordig ook nog vele varianten mogelijk zijn.
pi_166745438
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
Antwoord van mijn dochter:

[..]

(Na poster even gemaild te hebben)
Smart ass:

[..]

Nog een antwoord:

[..]

Zaten wel bij haar op school toch.

Ik:

[..]

.
Dochter:

[..]

En:

[..]

En verder:

[..]

[..]

[..]

:{.

[..]

Is het zo onveilig dan in Spanje, mijn vraag.

[..]

Hierna komen wat persoonlijke dingen.
Bij omroepbrabant reageert iemand met:
quote:
BN de Stem; Vader doet oproep via spaanse tv...wij weten wat jullie gedaan hebben, maar we vergeven jullie......svp kom terug. Is er iets wat wij als ongeruste medelanders nog niet weten????
Ben benieuwd waar dat over gaat..
pi_166745477
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bij omroepbrabant reageert iemand met:

[..]

Ben benieuwd waar dat over gaat..
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eft-contact-op.dhtml
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')